Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 8 stemmen, 4.75 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 09-03-2019, 20:16   #1141
Virgil
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Moet het wel echt een uitzonderlijk talent zijn. Twente heeft zelf ook een serie jonge verdedigers in de jeugd lopen die oproepen krijgen voor Oranje teams.

En jij denkt dat uitzonderlijke talenten naar Twente komen? Die staan al lang op de radar van elke club in Europa.
Oud 10-03-2019, 00:34   #1142
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
En jij denkt dat uitzonderlijke talenten naar Twente komen? Die staan al lang op de radar van elke club in Europa.

Ik ben een paar maanden geleden in Belgrado geweest en Twente heeft daar gewoon een goede naam...............het verbaasde mij ook.
Als je met een goed verhaal komt en een speler goede omstandigheden kan bieden zijn ze best bereid te komen. Ik kan me herinneren dat Arnautovic en Rendla ook naar Twente kwamen...........Rendla had ook de clubs voor het uitkiezen.
Ik zeg niet dat het gemakkelijk is maar onmogelijk is het ook niet. Kostic, Tadic, Djuricic en Sulejmani hebben laten zien dat een verstandige keuze uitbetaalt............... Maar alles staat of valt met een goed verhaal.
Of het een toptalent is?.......Ik heb hem niet zien spelen, hij speelde tegen het team van mijn vriend, veruit het beste team van Servie. Als je als 17 jarige speler centraal achterin bij Partizan speelt dan kun je echt wel iets.

Laatst aangepast door eddy35 : 10-03-2019 om 00:43.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2019, 12:21   #1143
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Ik ben een paar maanden geleden in Belgrado geweest en Twente heeft daar gewoon een goede naam...............het verbaasde mij ook.
Als je met een goed verhaal komt en een speler goede omstandigheden kan bieden zijn ze best bereid te komen. Ik kan me herinneren dat Arnautovic en Rendla ook naar Twente kwamen...........Rendla had ook de clubs voor het uitkiezen.
Ik zeg niet dat het gemakkelijk is maar onmogelijk is het ook niet. Kostic, Tadic, Djuricic en Sulejmani hebben laten zien dat een verstandige keuze uitbetaalt............... Maar alles staat of valt met een goed verhaal.
Of het een toptalent is?.......Ik heb hem niet zien spelen, hij speelde tegen het team van mijn vriend, veruit het beste team van Servie. Als je als 17 jarige speler centraal achterin bij Partizan speelt dan kun je echt wel iets.

Goed lezen vriend. Ik zeg niet dat je geen talenten zou kunnen halen. Ik zeg dat toptalenten niet voor Twente gaan kiezen. Ik geloof daar niet in.
Oud 10-03-2019, 12:25   #1144
Rik1982
Registered User

Ligt eraan wat je onder toptalenten verstaat. Groningen heeft met Doan een speler in huis waar de halve subtop van Europa achteraan zit. Als je referentie-kader Frenkie de Jong is wordt de kans kleiner. Al hadden we daar zelfs een kans gehad als we meteen na het EK onder 19 of ergens in die richting hadden toegeslagen.

Die jongen die nu Bayern speelt daar was Bleuming ver gevordert mee toen het werd afgekapt. Etc. Alles in kaart hebben en dan de goede timing is alles. Plus een goed ontwikkelingsplan en een flinke dosis geluk.

Andersen wordt nu begeerd door o.a. Tottenham en Internazionale, blijkt dat we niet zo heel lang geleden hier een toptalent hadden lopen.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2019, 12:32   #1145
Virgil
Registered User

Citaat:
Ligt eraan wat je onder toptalenten verstaat. Groningen heeft met Doan een speler in huis waar de halve subtop van Europa achteraan zit. Als je referentie-kader Frenkie de Jong is wordt de kans kleiner. Al hadden we daar zelfs een kans gehad als we meteen na het EK onder 19 of ergens in die richting hadden toegeslagen.

Die jongen die nu Bayern speelt daar was Bleuming ver gevordert mee toen het werd afgekapt. Etc. Alles in kaart hebben en dan de goede timing is alles. Plus een goed ontwikkelingsplan en een flinke dosis geluk.

Andersen wordt nu begeerd door o.a. Tottenham en Internazionale, blijkt dat we niet zo heel lang geleden hier een toptalent hadden lopen.

Precies wat ik zeg. Een Andersen of Doan kun je inderdaad wel overtuigen. Een De Jong of Zirkzee niet.
Oud 10-03-2019, 12:56   #1146
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Precies wat ik zeg. Een Andersen of Doan kun je inderdaad wel overtuigen. Een De Jong of Zirkzee niet.

Bleuming had Renato Sanches al overtuigd om hier te komen toen dat van hogerhand werd tegen gehouden. De Jong had je met de juiste timing best kunnen overtuigen hier te komen. Die werd door Streppel afgedankt en toen duurde het nog een hele tijd voordat eerst PSV voor hem kwam. Die wilden niet genoeg betalen. Pas een tijd later kwam Ajax ook voor hem. Maar die jongen wilde vooral bij Willem 2 weg, waar hij van Streppel nooit een reëele kans zou krijgen. Net zoals Sanches destijds bij Benfica weg wilde. Zoals ik zei draait het om timing.

Als eddy nu met een enorm verdedigend Servisch talent komt dat nog nergens op de radar staat heb je de kans om die slag te slaan. Speelt hij een topseizoen bij Partizan gaat hij naar Italië. Bij Dinamo Zagreb speelde van de week trouwens een jongen die nu door de hele top begeerd wordt, maar voor dit seizoen nog in de marge van Kroatië voetbalde. Door Dinamo opgepikt, doorgebroken en nu ettelijke miljoenen waard.

Ik kan zo nog wel ff doorgaan met voorbeelden.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2019, 13:24   #1147
STK53
Registered User

Citaat:
Bleuming had Renato Sanches al overtuigd om hier te komen toen dat van hogerhand werd tegen gehouden. De Jong had je met de juiste timing best kunnen overtuigen hier te komen. Die werd door Streppel afgedankt en toen duurde het nog een hele tijd voordat eerst PSV voor hem kwam. Die wilden niet genoeg betalen. Pas een tijd later kwam Ajax ook voor hem. Maar die jongen wilde vooral bij Willem 2 weg, waar hij van Streppel nooit een reëele kans zou krijgen. Net zoals Sanches destijds bij Benfica weg wilde. Zoals ik zei draait het om timing.

Als eddy nu met een enorm verdedigend Servisch talent komt dat nog nergens op de radar staat heb je de kans om die slag te slaan. Speelt hij een topseizoen bij Partizan gaat hij naar Italië. Bij Dinamo Zagreb speelde van de week trouwens een jongen die nu door de hele top begeerd wordt, maar voor dit seizoen nog in de marge van Kroatië voetbalde. Door Dinamo opgepikt, doorgebroken en nu ettelijke miljoenen waard.

Ik kan zo nog wel ff doorgaan met voorbeelden.

Tsja, was sterk gezien van de zaakwaarnemer van Pinto (dat was die andere Portugees die in plaats van Sanchez kwam, meen ik) , adviseur van vdLaan, dat Pinto beter was dan Sanchez...... We hebben 2 jaar in de A1 mogen genieten van de traagheid en gebrek aan inzet van Pinto. Dat zijn historische missers.
Probleem nu is dat Twente zich niet veel missers kan permitteren. En als je 3 zgn. echte talenten haalt gaat het zeker bij 2 mis.
STK53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2019, 17:13   #1148
Tys
Registered User

Stadion:
De club heeft met Hoffenheim contact gehad wanneer de mogelijkheid zich toedient wanneer Justin Hoogma mag worden verhuurd.
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2019, 17:22   #1149
Markie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tys
De club heeft met Hoffenheim contact gehad wanneer de mogelijkheid zich toedient wanneer Justin Hoogma mag worden verhuurd.

Dat zou voor Twente goed nieuws zijn als die komt.
Markie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2019, 18:10   #1150
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:

Doan had altijd naar FCT gemoeten, superster hier.....

De hele (lokale) bevolking... elke dag lovende woorden:

Dat he'ij mooi doan....
Oud 31-03-2019, 20:21   #1151
tukkeringrun
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tys

Als dit het niveau spelers is wat volgend seizoen hier speelt, dan komt het helemaal goed.
tukkeringrun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-03-2019, 22:14   #1152
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door tukkeringrun
Als dit het niveau spelers is wat volgend seizoen hier speelt, dan komt het helemaal goed.

En als papa Hoogma een keer voor de TV een zwart-wit shirt door zijn reet haalt, dan mag die hier ooit ook wel terugkomen. Maar voorlopig zijn we goed voorzien met Tedje en Van der Kraan.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-04-2019, 13:05   #1153
bertgeitz
Bertisback

Stadion:Nee
Zal Cavlan van Emmen geen geschikte linksback zijn voor Emmen. Speelt goed seizoen bij Emmen. Heeft enorme drive naar voren. Is transfervrij na dit seizoen
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-04-2019, 13:23   #1154
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bertgeitz
Zal Cavlan van Emmen geen geschikte linksback zijn voor Emmen. Speelt goed seizoen bij Emmen. Heeft enorme drive naar voren. Is transfervrij na dit seizoen

Dat weten ze bij Emmen
Oud 12-04-2019, 13:23   #1155
bertgeitz
Bertisback

Citaat:
Origineel gepost door HB81-Mobile
Dat weten ze bij Emmen

\\o

Oepssssss ga het aanpassen
Oud 12-04-2019, 13:25   #1156
bertgeitz
Bertisback

Citaat:

Ik bedoel dus geschikt voor Twente haha
Oud 12-04-2019, 13:55   #1157
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
En als papa Hoogma een keer voor de TV een zwart-wit shirt door zijn reet haalt, dan mag die hier ooit ook wel terugkomen. Maar voorlopig zijn we goed voorzien met Tedje en Van der Kraan.

Waar op gebaseerd Twente weet nog steeds niet door hard te werken meer winst te maken............... Draaien nog steeds diepe rode cijfers en geven nog steeds teveel uit.

Beetje een snelle conclusie Hoelie
Oud 12-04-2019, 17:53   #1158
Kleinsman
Registered User

Citaat:

Verdedigend zwak, aanvallend heel sterk, gaat waarschijnlijk naar Turkije.
Kleinsman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 18:58   #1159
GLANERBRUG
Registered User
GLANERBRUG's Avatar

Stadion:28
https://www.transfermarkt.nl/tom-ba.../spieler/331637 laat ze aub dit soort transfervrije jeugdinternationals gaan vastleggen, dan bouw je weer kapitaal op.
GLANERBRUG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 19:44   #1160
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kleinsman
Verdedigend zwak, aanvallend heel sterk, gaat waarschijnlijk naar Turkije.

die hebben we wel meer gehad zulk soort. Laten ze eindelijk eens een goede verdediger zoeken.
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 20:22   #1161
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Luckassen huren van PSV en Haps van Feyenoord.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 20:41   #1162
vedette001
Registered User

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door roepiroepivogel

Droste is ook prima als rechtsback. Haps gaat Feyenoord nooit weg doen. Cavlan is prima als Lb.
vedette001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 20:51   #1163
Booth8
Registered User

Citaat:

Stoppen met huren. Je moet geld genereren om er bovenop te komen
Booth8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 20:54   #1164
robbert
Registered User

Waarom hebben we nog een jeugdopleiding?
robbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 21:13   #1165
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Booth8
Stoppen met huren. Je moet geld genereren om er bovenop te komen

Jij denkt dat er genoeg geld is voor aankopen van dat kaliber?Allemaal leuk en aardig wat je wil, dat zou ik ook willen, maar zo onrealistisch.Twente zal ook komend seizoen spelers moeten gaan huren, we zitten nu eenmaal niet in de situatie dat we alles maar kunnen kopen.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 21:21   #1166
ROS
Registered User
ROS's Avatar

Stadion:1813
Citaat:
Jij denkt dat er genoeg geld is voor aankopen van dat kaliber?Allemaal leuk en aardig wat je wil, dat zou ik ook willen, maar zo onrealistisch.Twente zal ook komend seizoen spelers moeten gaan huren, we zitten nu eenmaal niet in de situatie dat we alles maar kunnen kopen.

Klopt helemaal. we zijn er nog niet in velerlei opzicht. Organisatie (nog niet op peil en afgestemd) / TS / opleidingen / accomodaties...etc.
Duurt echt nog even (jaar of 2) Graag pragmatisch/ nuchter denken. Alleen haalbare zaken voorlopig, anders gaan we weer foute wegen bewandelen en dan is het 100% einde. De lijken zijn (hopelijk) net allemaal opgeruimd en een opbouwfase moet krachtig, secuur gebeuren en kost tijd.
Huren is in deze fase noodzaak en geen zonde, naast ontwikkeling eigen talenten.
Spannende, maar ook weer mooie tijden en hopelijk met capabele mensen.

Laatst aangepast door ROS : 14-04-2019 om 21:23.
ROS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 21:27   #1167
jerasi
Registered User

Citaat:

Alsnog moet huren een laatste optie zijn, eerst kijken wie je transfervrij kan vastleggen...ontkomen doe je er waarschijnlijk niet aan, waar we mijns inziens minstens 12 nieuwe spelers nodig hebben.
jerasi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2019, 21:29   #1168
Booth8
Registered User

Citaat:

Je begrijpt me niet. Als je goed rondkijkt zijn er veel transfervrije spelers waar je je op kunt richten. Goed scouten kan prima zonder transfersommen.
Booth8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2019, 17:11   #1169
MarTukker4Ever
Registered User

Uvini terughalen als opgvolger voor Gonzalez? Contractloos per 30-06-2019, heeft alles gespeeld dit seizoen en zou zelf zeker geen nee zeggen. Tedje kent hem nog..
MarTukker4Ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2019, 17:23   #1170
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Kan zijn huidige niveau lastig inschatten. Meer info?
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Verdedigers (Centraal topic) - deel 4 Epiwood Geruchten | Roddels 6787 02-09-2017 13:11
Middenvelders (Centraal topic) - deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 6476 02-09-2017 13:08
Aanvallers (Centraal topic) -deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 8182 20-12-2013 02:05
Aanvallers (Centraal topic) - deel 2 Basco Geruchten | Roddels 4381 25-03-2009 23:10