Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 08-03-2020, 22:04   #271
T.aalbers
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Tukker1957
Wij gaan 10 punten pakken tegen Ado, Fortuna, PEC en VVV en hebben dan 37 punten. Moet Fortuna 4 wedstrijden winnen van de overige 7. Gaan ze nooit doen. Ik heb er wel vertrouwen in.

VVV thuis en PEC uit win je niet. Daar gaat je theorie.
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-03-2020, 22:18   #272
Janalb
Registered User

Stadion:Nee
Natuurlijk, we blijven onderin sukkelen de komende decennia maar we komen er wel uit, let op mijn woorden FCT forever............
Janalb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-03-2020, 22:33   #273
Janalb
Registered User

Waar om zou Heracles van PEC verliezen, ze willen nog nacompetitie, dus PEC moet vrezen. Hoewel die play offs Van Almelo Niets te betekenen hebben willen ze 3 punten halen in Zwolle.
Janalb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-03-2020, 23:12   #274
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Wij gaan 10 punten pakken tegen Ado, Fortuna, PEC en VVV en hebben dan 37 punten. Moet Fortuna 4 wedstrijden winnen van de overige 7. Gaan ze nooit doen. Ik heb er wel vertrouwen in.

Zie mijn post van 6/3 23.37...

... als Fortuna a.s. vrijdag 13 maart (mooie omineuze datum) niet wint van ADO in Den Haag, dan zijn we een heel eind verder met Klassenerhalt.

Programma van Fortuna is als volgt:

26. Fortuna - PEC 1-1
27. ADO - Fortuna
28. Fortuna - PSV
29. Twente - Fortuna
30. Fortuna - Utrecht
31. Groningen - Fortuna
32. Fortuna - AZ
33. RKC - Fortuna
34. Fortuna - Ajax

Ik had ze geschat op 4 tot max 12 punten. Dan zijn RKC-Fortuna en ADO-Fortuna echt sleutelwedstrijden voor die lui.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-03-2020, 23:58   #275
ROS
Registered User
ROS's Avatar

Stadion:1813
Nog 2 winnen en 2 gelijk is 8 erbij en dan maar duimen of ...
Oud 09-03-2020, 00:00   #276
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Janalb
Natuurlijk, we blijven onderin sukkelen de komende decennia maar we komen er wel uit, let op mijn woorden FCT forever............

Heel goed Jan.Groetn.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-03-2020, 00:21   #277
ROS
Registered User
ROS's Avatar

Stadion:1813
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie

... als Fortuna a.s. vrijdag 13 maart (mooie omineuze datum) niet wint van ADO in Den Haag, dan zijn we een heel eind verder met Klassenerhalt.

26. Fortuna - PEC 1-1
27. ADO - Fortuna
28. Fortuna - PSV
29. Twente - Fortuna
30. Fortuna - Utrecht
31. Groningen - Fortuna
32. Fortuna - AZ
33. RKC - Fortuna
34. Fortuna - Ajax

Ik had ze geschat op 4 tot max 12 punten. Dan zijn RKC-Fortuna en ADO-Fortuna echt sleutelwedstrijden voor die lui.

Kijk goed...11 erbij is voor hen mogelijk. Wij dan de pineut, tenzij, tenzij...Het is werkelijk angstwekkend! Wat hebben "we" gefaald.
Oud 09-03-2020, 00:53   #278
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door ROS
Kijk goed...11 erbij is voor hen mogelijk. Wij dan de pineut, tenzij, tenzij...Het is werkelijk angstwekkend! Wat hebben "we" gefaald.

Dat ben ik natuurlijk volledig met je eens. In Waalwijk verliezen met 3-0 bijvoorbeeld. En de punten die we onterecht hebben laten liggen thuis tegen Heracles en uit bij Utrecht en Vitesse.

Maar, kon weleens cruciaal blijken dat we ondanks alles bij Fortuna met 2-3 gewonnen hebben. Als dat andersom zou zijn geweest, dan waren onze kansen nu denk ik zo'n beetje gehalveerd.
Oud 09-03-2020, 01:04   #279
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Overigens ben ik wel optimistischer dan twee jaar geleden in deze fase. De recente resultaten zijn rampzalig en de afstand tot fe 16e plek maar één punt maar het voetbal is minder slecht dan in 2018. Dat zou punten moeten gaan opleveren. Hopelijk is het voldoende.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-03-2020, 01:15   #280
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Overigens ben ik wel optimistischer dan twee jaar geleden in deze fase. De recente resultaten zijn rampzalig en de afstand tot fe 16e plek maar één punt maar het voetbal is minder slecht dan in 2018. Dat zou punten moeten gaan opleveren. Hopelijk is het voldoende.

Het rotte hout moet gewoon weggesneden worden. Wat zou het (in ieder geval mij) opluchten als Bijen plaatsmaakt voor Latibeaudiere en Busquets vanaf de bank gaat toekijken hoe Brama het doet of desnoods Bosch (dan moet Selahi op zijn plek, Bosch is denk ik niet zozeer controlerend)...

... en speel eens wat slimmer. Met Menig en Lang kan Twente ook spelen op de omschakeling. Haal je Vuckic naar het middenveld, heb je daar met hem, Selahi, Bosch/Brama en Aburjania ook voldoende fysiek en loopvermogen.

Ondanks alles ben ik ook -nog steeds- optimistischer dan twee jaar geleden. Maar dit Twente is met deze trainer wel tot alles in staat.
Oud 09-03-2020, 10:24   #281
Toetsie
Registered User

Wel extreem veel geluk met twee zwakke broeders in de eredivisie dit jaar, zodat directe degradatie (zo goed als) uitgesloten is. Playoffs acht ik 50-60% kans. Fortuna pakt verassende punten her en der. Zwolle heeft meer kwaliteit dan Twente. En Twente kan niet presteren onder druk helaas. Dus de playoffs zijn een heel reeel scenario.
Toetsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-03-2020, 10:29   #282
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Toetsie
Wel extreem veel geluk met twee zwakke broeders in de eredivisie dit jaar, zodat directe degradatie (zo goed als) uitgesloten is. Playoffs acht ik 50-60% kans. Fortuna pakt verassende punten her en der. Zwolle heeft meer kwaliteit dan Twente. En Twente kan niet presteren onder druk helaas. Dus de playoffs zijn een heel reeel scenario.

Dat Fortuna verrassend punten pakt, en Zwolle trouwens ook, is naar mijn mening zeker niet terug te voeren op meer kwaliteit dan Twente maar wel op een betere mentaliteit en een coach die er beter in slaagt om van beperkte spelers nog iets te maken.

En PEC heeft met Ghoochannejhad, Van Duinen en Thy liefst drie centrumspitsen. Die Iraniër met de moeilijke naam kwam transfervrij over... gemiste kans voor Twente, had hier zeker ook gepast.
Oud 09-03-2020, 12:13   #283
FC Twente Loyal
Wij zijn Twente!

Citaat:
Het rotte hout moet gewoon weggesneden worden. Wat zou het (in ieder geval mij) opluchten als Bijen plaatsmaakt voor Latibeaudiere en Busquets vanaf de bank gaat toekijken hoe Brama het doet of desnoods Bosch (dan moet Selahi op zijn plek, Bosch is denk ik niet zozeer controlerend)...

... en speel eens wat slimmer. Met Menig en Lang kan Twente ook spelen op de omschakeling. Haal je Vuckic naar het middenveld, heb je daar met hem, Selahi, Bosch/Brama en Aburjania ook voldoende fysiek en loopvermogen.

Ondanks alles ben ik ook -nog steeds- optimistischer dan twee jaar geleden. Maar dit Twente is met deze trainer wel tot alles in staat.

Na ajax uit komen de belangrijke weken. Zondagmiddag 17.00 uur moet Garcia eruit en vanaf maandagmorgen een ervaren trainer om het op de juiste plek te zetten en de juiste mood te creëren. Als dat niet gebeurt wordt het nacompetitie en flikkeren we eruit.
Oud 09-03-2020, 12:25   #284
wittekanu
Registered User

Citaat:

Ik hoop het maar waar baseer je dat op dan?
De mededogenloze verdedigers? De aanvallers die van een halve nog een hele kans weten te maken? De middenvelders die fysiek altijd sterker zijn dan de tegenstander en enorme werklust aan creativiteit koppelen?
Ik weet het niet hoor
wittekanu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-03-2020, 12:28   #285
wittekanu
Registered User

Citaat:

26. Fortuna - PEC 1-1
27. ADO - Fortuna
28. Fortuna - PSV
29. Twente - Fortuna
30. Fortuna - Utrecht
31. Groningen - Fortuna
32. Fortuna - AZ
33. RKC - Fortuna
34. Fortuna - Ajax

blijft koffiedik kijken. Idd vrijdag belangrijk maar waarom kan Fortuna thuis tegen PSV geen resultaat halen? Ook bij ons kunnen ze winnen, Ajax thuis lijkt mooi maar als Ajax de week ervoor kampioen is geworden of juist het kampioenschap heeft verspeeld zijn het juist 3 zekere punten. Ben niet gerust op Fortuna. We moeten het echt zelf doen en dat wordt al lastig zat. Thuis 3 van je 4 resterende wedstrijden winnen...
Oud 09-03-2020, 12:38   #286
Maggi
Registered User

Je moet er toch niet aan denken dat je bij een evt nacompetitie NAC tegenkomt en daar dan degradeert, 10 jaar nadat je er kampioen bent geworden.
Maggi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-03-2020, 12:49   #287
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Maggi
Je moet er toch niet aan denken dat je bij een evt nacompetitie NAC tegenkomt en daar dan degradeert, 10 jaar nadat je er kampioen bent geworden.

En dat captain Nacho Monsalve dan een troostende arm legt om de schouders van een grienende Peet Bijen...
Oud 09-03-2020, 17:26   #288
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door FC Twente Loyal
Na ajax uit komen de belangrijke weken. Zondagmiddag 17.00 uur moet Garcia eruit en vanaf maandagmorgen een ervaren trainer om het op de juiste plek te zetten en de juiste mood te creëren. Als dat niet gebeurt wordt het nacompetitie en flikkeren we eruit.

Helaas zit de ervaren trainer die dat klusje wel zou willen klaren nu bij VVV.
tukkeRoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-03-2020, 18:14   #289
jasper
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door tukkeRoel
Helaas zit de ervaren trainer die dat klusje wel zou willen klaren nu bij VVV.

Daar is de boel op de rit. Hij kan rustig deze kant op komen.
jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2020, 01:10   #290
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FC Twente Loyal

Garcia moet er niet uit ná de wedstrijd tegen Ajax maar er vóór!

Dan kan een nieuwe trainer nog een wedstrijd extra 'wennen' voor hij echt aan de bak moet tegen de collega degradatiekandidaten.

Het is ongelooflijk dat Garcia er nog zit, ik geloof echt dat elke trainer in het betaalde voetbal beter is dan die van ons. Op alle fronten faalt Garcia, maar door het grote ego en de ijdelheid van Ted mag hij blijven. Je zou eens een keer een fout van jezelf toegeven, vooral niet doen, ook al wordt het onze definitieve ondergang.
Oud 10-03-2020, 08:15   #291
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Garcia moet er niet uit ná de wedstrijd tegen Ajax maar er vóór!

Dan kan een nieuwe trainer nog een wedstrijd extra 'wennen' voor hij echt aan de bak moet tegen de collega degradatiekandidaten.

Het is ongelooflijk dat Garcia er nog zit, ik geloof echt dat elke trainer in het betaalde voetbal beter is dan die van ons. Op alle fronten faalt Garcia, maar door het grote ego en de ijdelheid van Ted mag hij blijven. Je zou eens een keer een fout van jezelf toegeven, vooral niet doen, ook al wordt het onze definitieve ondergang.

We hebben ook nog een directie die García mag ontslaan lijkt me. Dat hoeft Ted niet te doen. Die kijken kennelijk de andere kant op of steunen Ted. Onbegrijpelijk!
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2020, 09:06   #292
Knaapje
Registered User

Je moet Garcia niet ontslaan maar er een ervaren man naast zetten! Waarom kan Fred Rutten dit niet invullen voor die twee maanden is mij een raadsel?
Knaapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2020, 10:21   #293
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Knaapje
Je moet Garcia niet ontslaan maar er een ervaren man naast zetten! Waarom kan Fred Rutten dit niet invullen voor die twee maanden is mij een raadsel?

Omdat Garcia overduidelijk niet naar hem luistert? Garcia heeft dit afgeserveerd als bullshit. Dus waarom zou Rutten moeite doen?

Overigens, zoals het nu staat is het absoluut niet slecht. Gewoon doorgaan met deze elf. De laatste 2 wedstrijden geen mazzel gehad, maar als ze dit vasthouden dan lijkt de voorbereiding voorbij. Net op tijd
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2020, 10:52   #294
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Wanneer zijn de speeldata van de nacompetitie?
Oud 10-03-2020, 11:01   #295
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Wanneer zijn de speeldata van de nacompetitie?

Volgens mij vraag je dat vooral als uiting van een slecht humeur vanwege de wanpraktijken bij de club en niet omdat je echt in de precieze speeldagen geïnteresseerd bent maar de kans bestaat dat het coronavirus ook nog wat wedstrijden richting einde seizoen doet verschuiven, met gevolgen voor de planning van de nacompetities.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-03-2020, 11:10   #296
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Volgens mij vraag je dat vooral als uiting van een slecht humeur vanwege de wanpraktijken bij de club en niet omdat je echt in de precieze speeldagen geïnteresseerd bent maar de kans bestaat dat het coronavirus ook nog wat wedstrijden richting einde seizoen doet verschuiven, met gevolgen voor de planning van de nacompetities.

Dat 1e klopt. Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die vinden dat het allemaal prima gaat. Opleiding uitgeruild voor een paar cent. Prima. Geen enkel beleid what so ever. Prima. En dan verbaasd zijn dat je dezelfde chaos op het veld ook gewoon terug ziet. Prima.

We staan er beroerder voor dan 2 seizoenen terug...

En dat 2e: O ja, dat virus. Had ik geen rekening mee gehouden...
Oud 10-03-2020, 11:31   #297
wittekanu
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Knaapje

dat vind ik ook. GG nu nog ontslaan is volgens mij niet de oplossing (kost ook veel geld) Laat Fred er naast komen, zoals Hiddink en Advocaat dat recent ook deden bij PSV en FEY.
Einde van het jaar loopt het contract af van GG, niet verlengen en Fred nog een keer lief aankijken.
Oud 10-03-2020, 12:04   #298
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Omdat Garcia overduidelijk niet naar hem luistert? Garcia heeft dit afgeserveerd als bullshit. Dus waarom zou Rutten moeite doen?

Overigens, zoals het nu staat is het absoluut niet slecht. Gewoon doorgaan met deze elf. De laatste 2 wedstrijden geen mazzel gehad, maar als ze dit vasthouden dan lijkt de voorbereiding voorbij. Net op tijd

Het staat niet slecht, OK, maar het elftal is altijd goed voor één of enkele rare fouten per wedstrijd en scoort zelf maar heel moeizaam. Dat alleen is al recept voor ellende. De ploegen die wij zogenaamd makkelijk gaan verslaan, die parkeren straks keurig de bus in de zestien, wij lopen ons dood en ergens die in de tweede helft worden we slordig, lopen we te naïef met zijn allen naar voren en krijgen we weer een counter tegen. Je kunt het uittekenen.

En helemaal niet 'gewoon doorgaan met deze elf'. Busquets is een groot risico en Bijen helemaal. Die twee moet je vervangen, als je die twee wandelende gezwellen niet operationeel verwijdert, tast dat je team in het hart aan. Ze zijn psychisch zwak, zeker Bijen, totaal ongeïnteresseerd, vooral Busquets, en ze laten iedereen maar lopen. Onverantwoord om ze te handhaven, net zoals het onverantwoord is om met Garcia door te gaan en met Garcia in de nacompetitie te moeten spelen tegen ploegen die fris in hun hoofd zijn, wel de goeie mentaliteit hebben en een coach die zijn ploeg op scherp kan zetten.

Kortom: helemaal niet zo doorgaan maar hard ingrijpen.
Oud 10-03-2020, 13:46   #299
wittekanu
Registered User

Citaat:
Het staat niet slecht, OK, maar het elftal is altijd goed voor één of enkele rare fouten per wedstrijd en scoort zelf maar heel moeizaam. Dat alleen is al recept voor ellende. De ploegen die wij zogenaamd makkelijk gaan verslaan, die parkeren straks keurig de bus in de zestien, wij lopen ons dood en ergens die in de tweede helft worden we slordig, lopen we te naïef met zijn allen naar voren en krijgen we weer een counter tegen. Je kunt het uittekenen.

En helemaal niet 'gewoon doorgaan met deze elf'. Busquets is een groot risico en Bijen helemaal. Die twee moet je vervangen, als je die twee wandelende gezwellen niet operationeel verwijdert, tast dat je team in het hart aan. Ze zijn psychisch zwak, zeker Bijen, totaal ongeïnteresseerd, vooral Busquets, en ze laten iedereen maar lopen. Onverantwoord om ze te handhaven, net zoals het onverantwoord is om met Garcia door te gaan en met Garcia in de nacompetitie te moeten spelen tegen ploegen die fris in hun hoofd zijn, wel de goeie mentaliteit hebben en een coach die zijn ploeg op scherp kan zetten.

Kortom: helemaal niet zo doorgaan maar hard ingrijpen.

eens met Hoelie, afgelopen 4 wedstrijden konden wij vanuit omschakeling iets doen, straks komt VVV hier echt niet om te voetballen..
Busquets eruit voor Bergreen of Aitor als deze weer fit zijn. Lang of Vuckic kan dan op 10
Oud 10-03-2020, 17:51   #300
Radioheld
Registered User

Stadion:Q
...en wat gaat het doen, als ze straks in lege stadions de cruciale potjes moeten spelen. Geen volle Veste, geen extra druk op de tegenstander... Corona wordt zo nog een extra hobbel...
Radioheld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken