Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Stamtafel | Chit-chat
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 5 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 06-05-2020, 11:01   #16681
Virgil
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Beek
Waren er ook allochtoonse NSBers, zoja, kunnen die dan ook even mega uitgelicht worden, bvd

Denk dat we Hotbossie hier niet over horen
Oud 06-05-2020, 11:40   #16682
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

En dat te bedenken dat het jodendom eerder in Marokko is gearriveerd dan de islam. Er is een behoorlijke groep Marokkaanse joden. Laten we die ook niet vergeten!
Oud 06-05-2020, 11:52   #16683
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Jouw idool had bone spurs he.... De MacTrump. Wat zei hij ook alweer over John McCain? I like heroes that weren't captured.

Je bent net een korfbal.... Door het mandje vallen, en toch punten scoren.

Overigens. Je mag bovenstaande best zeggen maar wees dan ook een bikkel en zeg je zorg, huur en kindertoeslag op.... Tot die tijd zuig je aan een linker tiet

Precies de reden waarom Asjbakkie alles mag zeggen, omdat hij niets van dat alles geniet. His own man, his own family, his own creation. Hij heeft dus waarlijk recht van spreken.

Die hele familie Trump bestaat uit lafaards. Er is er niet een die ooit in het leger gediend heeft, Trump's overgrootvader vluchtte uit Duitsland om militaire dienst te ontlopen. Ze schieten liever voor de lol op beschermde dieren in Afrika dan hun land actief te verdedigen.
Tuig is het, met een wansmaak waar een gemiddelde woonwagenbewoner nog onpasselijk van wordt.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 12:16   #16684
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Die hele familie Trump bestaat uit lafaards. Er is er niet een die ooit in het leger gediend heeft, Trump's overgrootvader vluchtte uit Duitsland om militaire dienst te ontlopen. Ze schieten liever voor de lol op beschermde dieren in Afrika dan hun land actief te verdedigen.
Tuig is het, met een wansmaak waar een gemiddelde woonwagenbewoner nog onpasselijk van wordt.

Waar zijn de tijden van de Kennedy's gebleven he? Toen waren er gelukkig geen schandalen
Oud 06-05-2020, 12:19   #16685
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door Twentet
En dat te bedenken dat het jodendom eerder in Marokko is gearriveerd dan de islam. Er is een behoorlijke groep Marokkaanse joden. Laten we die ook niet vergeten!

En tot circa 600 waren de meeste Marokkanen (die naam bestond toen uiteraard nog niet) christen. Net zoals de rest van Noord-Afrika. Alleen in Egypte heeft dat met de kopten stand gehouden. Door de volgelingen van ome Mo met het zwaard veroverd. En ze gingen nog 'even' door richting met name Spanje en zelfs Frankrijk (732 slag bij Poitiers werden de moren teruggemept). Centraal Spanje was rond 1000 weer van de moren af en Andalusië pas in 1492.

En nu zijn ze massaal weer terug en ze zijn er niet verdraagzamer op geworden richting andere religies of ongelovigen.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 12:26   #16686
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
En tot circa 600 waren de meeste Marokkanen (die naam bestond toen uiteraard nog niet) christen. Net zoals de rest van Noord-Afrika. Alleen in Egypte heeft dat met de kopten stand gehouden. Door de volgelingen van ome Mo met het zwaard veroverd. En ze gingen nog 'even' door richting met name Spanje en zelfs Frankrijk (732 slag bij Poitiers werden de moren teruggemept). Centraal Spanje was rond 1000 weer van de moren af en Andalusië pas in 1492.

En nu zijn ze massaal weer terug en ze zijn er niet verdraagzamer op geworden richting andere religies of ongelovigen.

Levensgevaarlijke ideologie. Maar dat mag je niet zeggen. Je mag ze alleen maar knuffelen en het moment afwachten dat we allemaal op de knietjes richting Mekka moeten.
Oud 06-05-2020, 15:14   #16687
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Laten we gewoon in/bij Nederland blijven: https://www.volkskrant.nl/columns-o...uchtig~be214a2e
Oud 06-05-2020, 16:23   #16688
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Waren er ook allochtoonse NSBers, zoja, kunnen die dan ook even mega uitgelicht worden, bvd

Haha ja dat zou wat zijn.. die verdienen dan ook een apart hoofdstuk, zodat hedendaagse allochtone antisemieten zich kunnen identificeren met een held uit eigen hoek

Hoelie 25, in je geschiedenisoverzicht staat niets onwaars maar wat wil je nou hiermee zeggen, specifiek over de islam? Dit is toch niet zoveel anders dan hoe christelijke landen/volken/legers zich gedroegen? En in beide gevallen waren er, afhankelijk van de leiders en misschien ook tijdsgeest, periodes van stabiliteit en tolerantie. De Perzische taal en cultuur heeft bijvoorbeeld standgehouden, volgens mij namen de islamitische veroveraars zelf het Perzisch over als officiële taal aldaar. Ik ben maar wat blij dat ik in het huidige Nederland leef en niet dat van 1950, laat staan 1500. Wat ook absoluut met de flink afgezwakte rol van religie heeft te maken, alleen ik zie er niets unieks in de islam in. Bijbel en koran staan beide vol inspiratie en aansporing om je schandalig te misdragen, tis maar net wat je er van maakt toch?
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 17:55   #16689
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Haha ja dat zou wat zijn.. die verdienen dan ook een apart hoofdstuk, zodat hedendaagse allochtone antisemieten zich kunnen identificeren met een held uit eigen hoek

Hoelie 25, in je geschiedenisoverzicht staat niets onwaars maar wat wil je nou hiermee zeggen, specifiek over de islam? Dit is toch niet zoveel anders dan hoe christelijke landen/volken/legers zich gedroegen? En in beide gevallen waren er, afhankelijk van de leiders en misschien ook tijdsgeest, periodes van stabiliteit en tolerantie. De Perzische taal en cultuur heeft bijvoorbeeld standgehouden, volgens mij namen de islamitische veroveraars zelf het Perzisch over als officiële taal aldaar. Ik ben maar wat blij dat ik in het huidige Nederland leef en niet dat van 1950, laat staan 1500. Wat ook absoluut met de flink afgezwakte rol van religie heeft te maken, alleen ik zie er niets unieks in de islam in. Bijbel en koran staan beide vol inspiratie en aansporing om je schandalig te misdragen, tis maar net wat je er van maakt toch?

Ja ? En ? Dus we moeten ons de moderne uitwassen van die wereldveroveraars maar laten welgevallen, die hele fokking Islamisering, de aanhoudende policor benadering ervan, de Haagse lafheid, de uitsluiting van andersdenkenden, de onderdrukking van vrouwen, de homohaat, de onverdraagzaamheid, het gesis naar vrouwen, de tiefusherrie van de Azaan, de onwil tot aanpassen, laat staan inburgeren, enzovoort ?
Misschien is dit niet zozeer jouw, maar nog steeds wel mijn Boze witte mannenland.
Oud 06-05-2020, 20:28   #16690
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Waar zijn de tijden van de Kennedy's gebleven he? Toen waren er gelukkig geen schandalen

Dus als Rutte zijn dochter en schoonzoon, als hij die zou hebben, zou aanstellen als manusje van alles, hele delen van de overheid en beleid zou laten runnen dan zou Virgil daar geen enkel probleem mee hebben.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 20:29   #16691
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Ja ? En ? Dus we moeten ons de moderne uitwassen van die wereldveroveraars maar laten welgevallen, die hele fokking Islamisering, de aanhoudende policor benadering ervan, de Haagse lafheid, de uitsluiting van andersdenkenden, de onderdrukking van vrouwen, de homohaat, de onverdraagzaamheid, het gesis naar vrouwen, de tiefusherrie van de Azaan, de onwil tot aanpassen, laat staan inburgeren, enzovoort ?
Misschien is dit niet zozeer jouw, maar nog steeds wel mijn Boze witte mannenland.

Nee zeker niet, dat zeg ik ook niet. We moeten dit op dezelfde manier aanpakken als eerder het conservatieve christendom is Europa is aangepakt. Publieke oproep tot gebed is voor mij een absolute no-go, maar ik vind hetzelfde van de kerkklokken die me elke zondagmorgen wakker maken (en om een of andere reden tegenwoordig ook dagelijks om 19.00 blèren.. corona??). Ik vroeg alleen aan Hoelie of hij bedoelde dat al die ellende uniek voor de islam is, en vind zelf van niet. Doe je de offers tekort die hier zijn gebracht om onze verlichting te bewerkstelligen.

P.S. ik wil je boosheid niet bagatelliseren maar enkel om aan te geven dat alles relatief is, en dus ook islamboosheid: ik ken veel mensen die zijn opgegroeid in een land waar iedereen verplicht moslim is en zich zo moet gedragen, gepaard met een conservatieve roddelzieke oordeelcultuur (al dan niet door islam geïnspireerd, discussie an sich) heb je daar als vrijzinnige geest een behoorlijk kutleven, ook al weten ze niet beter.. totdat ze hier komen
Oud 06-05-2020, 20:31   #16692
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Mooi stukje geschiedenis. Speel nu de plaatjes Inquisitie en Kruistochten eens af
Oud 06-05-2020, 21:06   #16693
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Dus als Rutte zijn dochter en schoonzoon, als hij die zou hebben, zou aanstellen als manusje van alles, hele delen van de overheid en beleid zou laten runnen dan zou Virgil daar geen enkel probleem mee hebben.

Dat denk ik niet, nee. Temeer daar zijn familie het goed zou doen voor het vaderland. Een vies woord in jouw flinterdunne moraalgids.
Oud 06-05-2020, 22:20   #16694
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Dat denk ik niet, nee. Temeer daar zijn familie het goed zou doen voor het vaderland. Een vies woord in jouw flinterdunne moraalgids.

Wallace, laddy, you can't fit 2 ounce of shit in an 1 ounce bucket.
Oud 07-05-2020, 00:06   #16695
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Nee zeker niet, dat zeg ik ook niet. We moeten dit op dezelfde manier aanpakken als eerder het conservatieve christendom is Europa is aangepakt. Publieke oproep tot gebed is voor mij een absolute no-go, maar ik vind hetzelfde van de kerkklokken die me elke zondagmorgen wakker maken (en om een of andere reden tegenwoordig ook dagelijks om 19.00 blèren.. corona??). Ik vroeg alleen aan Hoelie of hij bedoelde dat al die ellende uniek voor de islam is, en vind zelf van niet. Doe je de offers tekort die hier zijn gebracht om onze verlichting te bewerkstelligen.

P.S. ik wil je boosheid niet bagatelliseren maar enkel om aan te geven dat alles relatief is, en dus ook islamboosheid: ik ken veel mensen die zijn opgegroeid in een land waar iedereen verplicht moslim is en zich zo moet gedragen, gepaard met een conservatieve roddelzieke oordeelcultuur (al dan niet door islam geïnspireerd, discussie an sich) heb je daar als vrijzinnige geest een behoorlijk kutleven, ook al weten ze niet beter.. totdat ze hier komen

Je zou het christendom met de islam kunnen vergelijken en dan qua onverdraagzaamheid en geweld parallellen kunnen waarnemen. Maar dan moet je voor het christendom wel een paar eeuwen terug, Noord-Ierland uitgezonderd (waarbij het bovendien een intern christelijk conflict betrof).

Nee, de islam is andere koek. Er is geen (lees: niet één) islamitisch land of land waar de islam dominant is waar christenen helemaal vrij hun geloof kunnen belijden. De islam is vrede wordt gezegd, maar wel vrede door dominantie, onderdrukking en vaak terreur. Terreur van de (islamitische) staat en vaak ook van islamitische families op mensen die eruit willen stappen, of van buren en bekenden die het niet pikken als mensen geen moslim meer willen zijn. De ultieme lakmoestest voor tolerantie is altijd of je het accepteert als je zoon of dochter een ander geloof kiest. Dat kan in christelijke milieus moeilijk liggen, maar je leven loopt geen gevaar en dat is in moslimkringen wel degelijk het geval.

Daar tegenover staan alleen maar christelijke landen waar je vrij moslim mag zijn, al staan ze in Oost-Europa wat minder naïef tegenover de islam.

En dan nog even over die manke vergelijking tussen de azaan en kerkklokken: de azaan roeptoetert dat de islamitische god de enige is, de andere dus niet, daar zit ook alweer iets in van jezelf verheffen boven anderen. Je zult maar als vervolgde afvallige, homo of christen vanuit het Midden-Oosten hier komen en die oproep weer moeten aanhoren. Dat is toch iets anders dan dat je kerkklokken hoort en denkt "shit, ik had nog wel even willen uitslapen".
Oud 07-05-2020, 09:44   #16696
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Je zou het christendom met de islam kunnen vergelijken en dan qua onverdraagzaamheid en geweld parallellen kunnen waarnemen. Maar dan moet je voor het christendom wel een paar eeuwen terug, Noord-Ierland uitgezonderd (waarbij het bovendien een intern christelijk conflict betrof).

Nee, de islam is andere koek. Er is geen (lees: niet één) islamitisch land of land waar de islam dominant is waar christenen helemaal vrij hun geloof kunnen belijden. De islam is vrede wordt gezegd, maar wel vrede door dominantie, onderdrukking en vaak terreur. Terreur van de (islamitische) staat en vaak ook van islamitische families op mensen die eruit willen stappen, of van buren en bekenden die het niet pikken als mensen geen moslim meer willen zijn. De ultieme lakmoestest voor tolerantie is altijd of je het accepteert als je zoon of dochter een ander geloof kiest. Dat kan in christelijke milieus moeilijk liggen, maar je leven loopt geen gevaar en dat is in moslimkringen wel degelijk het geval.

Daar tegenover staan alleen maar christelijke landen waar je vrij moslim mag zijn, al staan ze in Oost-Europa wat minder naïef tegenover de islam.

En dan nog even over die manke vergelijking tussen de azaan en kerkklokken: de azaan roeptoetert dat de islamitische god de enige is, de andere dus niet, daar zit ook alweer iets in van jezelf verheffen boven anderen. Je zult maar als vervolgde afvallige, homo of christen vanuit het Midden-Oosten hier komen en die oproep weer moeten aanhoren. Dat is toch iets anders dan dat je kerkklokken hoort en denkt "shit, ik had nog wel even willen uitslapen".

Ah ok, dan zijn we het eens hoor, ik vergeleek inderdaad de huidige islam met het christendom van weleer. Ook eens dat een oproep tot gebed veel verder gaat dan klokkenluiden, ik wilde ermee aangeven dat wat mij betreft de grens al veel lager ligt en ook klokkenluiden verboden mag worden, en élke religieuze uiting die ons systematisch wordt opgedrongen.
Oud 07-05-2020, 10:09   #16697
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:

Moet je eens de eerste 30 bladzijden van het boekje Jezus of Mohammed eens lezen. Niet om te kiezen tussen het christendom en de Islam. Maar hoe verschrikkelijk de Islam in haar uitwassen in sommige landen kan zijn. Ik schat zo in echter dat je dat zelf ook wel weet.
Zelfs als homo/ anders denkende etc. etc. ben je je leven niet veilig in landen zoals ........... (je kunt er zo 10 noemen).

Ergo........... hier in West-Europa zijn we tot op zekere hoogte geseculariseerd. Zelfs de christelijke kerken zijn dat tot op zekere hoogte.
In veel landen waar de Islam de grootste godsdienst is, is dat niet het geval. En het verderfelijke is dat zelfs sommige landen/ groeperingen in die landen met hun ideologieën dat hier in West-Europa ook willen verspreiden. Men vindt dan dat hun 'land/ geloofsgenoten' dit in een vrije westerse samenleving ook moeten kunnen.
Alleen............ mag je dit praktiseren in die samenleving? Mag je bijvoorbeeld een Homofiel helemaal de tering schoppen omdat hij volgens jouw geloof niet de juiste sexuele voorkeur heeft?
Prachtig hoor die multiculturele gedachte van de jaren '90! Echter totaal doorgeslagen en te laat ingegrepen bij de mensen die onze samenleving schade willen toebrengen.

Daarom.............anpassn of oprottn.
Het grappige is dat onze overheid dat ook vindt/ communiceert maar het niet uitvoert of handhaaft. Symboolpolitiek dus......... . En eigenlijk heeft de huidige politiek nog steeds schijt heeft aan dit probleem.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 10:30   #16698
Vak 25 Hoelie
Registered User

@WirSindWiederDa... inderdaad weet ik dit wel.

Wat voor mij ook echt heel maatgevend is, dat is dat ik zo'n tien, twintig jaar geleden in vrijwel alle Sahel-landen ben geweest voor vakanties van vaak een maand of zo. Bij elkaar meer dan twintig landen sub-Sahara bezocht. Van Senegal en Guinee-Conakry in het westen tot Tsjaad, Kameroen en Niger, overal kon je toen vrij rondreizen. Moet je nu eens proberen. In die hele zone is het onveilig, zelfs in een voormalig knuffellandje als Burkina Faso. Als toerist ben je er je leven niet zeker vanwege constant gevaar op ontvoering, althans in de noordelijke zone van die Sahel-landen, maar je zult er maar wonen als christen. De in die contreien toch al sterke Fulani-herders worden steeds zwaarder bewapend met geld vanuit het Midden-Oosten en ze vallen gewoon dorpjes aan met christelijke bewoners. Het is niet alleen Boko Haram in het noorden van Nigeria en rondom het Tsjaadmeer, maar dit gebeurt in een veel groter gebied.

Zoals altijd spelen er niet alleen religieuze motieven, maar met die religieuze dimensie erbij wordt het wel helemaal gevaarlijk. De overheid kan het niet allemaal aan en wil dit vaak ook niet eens.

En de gematigde vorm van de islam verdwijnt. Traditionele moskeeën worden overgenomen door mensen met geld vanuit de Golf. Overal zie je kleine wit-groene moskeeën verschijnen voor de echte fanatiekelingen, die vervolgens niks meer mogen. Vrouwen van die moslims gaan zwaar gesluierd door het Afrikaanse leven waar dit voorheen nauwelijks voorkwam. Je praat hier niet over een kleine ontwikkeling. Dit raakt misschien wel 400 miljoen mensen dagelijks. En vanuit deze landen is er een constante migratiestroom naar Europa, dus wij krijgen dat gedachtegoed hier ook lekker mee.
Oud 07-05-2020, 12:40   #16699
Jan Willem
Registered User

Citaat:
@WirSindWiederDa... inderdaad weet ik dit wel.

Wat voor mij ook echt heel maatgevend is, dat is dat ik zo'n tien, twintig jaar geleden in vrijwel alle Sahel-landen ben geweest voor vakanties van vaak een maand of zo. Bij elkaar meer dan twintig landen sub-Sahara bezocht. Van Senegal en Guinee-Conakry in het westen tot Tsjaad, Kameroen en Niger, overal kon je toen vrij rondreizen. Moet je nu eens proberen. In die hele zone is het onveilig, zelfs in een voormalig knuffellandje als Burkina Faso. Als toerist ben je er je leven niet zeker vanwege constant gevaar op ontvoering, althans in de noordelijke zone van die Sahel-landen, maar je zult er maar wonen als christen. De in die contreien toch al sterke Fulani-herders worden steeds zwaarder bewapend met geld vanuit het Midden-Oosten en ze vallen gewoon dorpjes aan met christelijke bewoners. Het is niet alleen Boko Haram in het noorden van Nigeria en rondom het Tsjaadmeer, maar dit gebeurt in een veel groter gebied.

Zoals altijd spelen er niet alleen religieuze motieven, maar met die religieuze dimensie erbij wordt het wel helemaal gevaarlijk. De overheid kan het niet allemaal aan en wil dit vaak ook niet eens.

En de gematigde vorm van de islam verdwijnt. Traditionele moskeeën worden overgenomen door mensen met geld vanuit de Golf. Overal zie je kleine wit-groene moskeeën verschijnen voor de echte fanatiekelingen, die vervolgens niks meer mogen. Vrouwen van die moslims gaan zwaar gesluierd door het Afrikaanse leven waar dit voorheen nauwelijks voorkwam. Je praat hier niet over een kleine ontwikkeling. Dit raakt misschien wel 400 miljoen mensen dagelijks. En vanuit deze landen is er een constante migratiestroom naar Europa, dus wij krijgen dat gedachtegoed hier ook lekker mee.

Ja dat kan ik me voorstellen, als je met eigen ogen hebt gezien hoe het er vroeger was en hoe het dus is verslechterd. Geldt bijv ook voor mensen die pre-revolutie in Iran zijn geweest, of in Kabul toen dat nog een hippie-oord was.
Hoe zouden we dan de invloed van de golfstaten kunnen verminderen? Het westen heeft er ook aan bijgedragen door vriendjes te zijn met deze staten, mijn wellicht naïeve hoop is dat de energierevolutie, wat je daar ook van mag vinden, zorgt voor minder macht van deze olielanden. Ook wat betreft vluchtelingenstromen uit moslimlanden is het westen niet helemaal onschuldig. In plaats van te proberen de conservatieve islam als ideologie wereldwijd in te perken, is het denk ik makkelijker om ervoor te zorgen dat we er minder mee in aanraking komen omdat ze geen reden hebben hun streek te verlaten.

In Nederland zelf vind ik dat we in zijn algemeenheid streng mogen optreden tegen gedrag dat we in onze maatschappij onacceptabel vinden, met de eerste artikelen van de grondwet in de hand. Het maakt mij daarbij bijv niet uit of iemand om religieuze of culturele of politieke of persoonlijke redenen vrouwen, negers of homo's minderwaardig vindt en zich daarnaar gedraagt. Natuurlijk zal dit in de praktijk ook veel islamitische migranten (en hun hier geboren nakomelingen) betreffen en kun je daar gericht beleid naar maken. Het recente onderzoek naar financiering van moskeeën lijkt me een prima begin, een gericht onderzoek naar een specifiek probleem. Hetzelfde geldt voor de lange arm van Ankara.
Oud 07-05-2020, 12:59   #16700
Vak 25 Hoelie
Registered User

@Jan Willem... en je hoeft feitelijk niet naar Afrika te reizen om te zien waar het mis gaat. Hier in Amersfoort onder invloed van één of twee niet helemaal jofele moskeeën ook steeds meer in zwarte lappen gehulde dames op straat. Bij ons achter in een flat een altijd in zwarte of donkerbruine lappen gehulde Somalische die haar dochtertjes van amper 3 of 4 ook al helemaal inpakt. Wij wonen verder nog in een goede buurt, dank u, maar je zult maar echt in de gribus wonen, in zo'n voormalige Vogelaar-wijk, of kinderen hebben die in een grotere stad naar vmbo of ROC gaan. Het autochtone lompenproletariaat, tegenwoordig voorzien van joggingbroek en pitbull, vermengt zich ook lekker met de probleemgevallen onder de allochtone medelanders. Nee, gaat lekker zo.
Oud 07-05-2020, 13:24   #16701
Jan Willem
Registered User

Ah misschien zijn die zwarte lappendekens ter bescherming tegen bijtende pitbulls
Staan die twee Amersfoortse moskeeën nu ook onder toezicht, c.q. onderzoek? Hopelijk kan er worden ingegrepen en bijgestuurd..
Oud 07-05-2020, 13:26   #16702
Beek
5e man

Stadion:666
Hallo....hallo hier met de politie.......euh ik wol eem zeggn, de lup hier zon zwartn........wat zegt u........de lup hier zon zwartn........ja en......nouw die lup hier.......wat is er nu aan de hand........ja nix maar wou eem zeggn dat hier een zwartn lup.....euh oke bedankt voor de info.....klik tuut tuut tuut. H.F.
Oud 07-05-2020, 15:56   #16703
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Hallo....hallo hier met de politie.......euh ik wol eem zeggn, de lup hier zon zwartn........wat zegt u........de lup hier zon zwartn........ja en......nouw die lup hier.......wat is er nu aan de hand........ja nix maar wou eem zeggn dat hier een zwartn lup.....euh oke bedankt voor de info.....klik tuut tuut tuut. H.F.

Ha ha, dat is Finkers!
Oud 07-05-2020, 16:16   #16704
Jan Willem
Registered User

Ik dach, ik bel maar èm..

Zelfde onderwerp, zelfde cabaretier: "De Ethiopiër Selassie liep de afstand van twee mijl één seconde te langzaam om de bonus van 1 miljoen te winnen. Dus die negers zijn zóóó lui..."
Oud 07-05-2020, 21:16   #16705
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Oud 07-05-2020, 21:22   #16706
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Coyote

Geen woorden voor
Oud 07-05-2020, 21:46   #16707
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:

Voor de rest gewoon te triest voor woorden dat mensen dit durven uit te zenden.
Ach type Jomanda denk ik dan maar.............
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 21:53   #16708
Hotbossie
Registered User

Citaat:

wuhahahahahah..... Ben na 3 minuten gekapt, maar what the fuck.........
Oud 07-05-2020, 22:18   #16709
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Ongehoord slecht!

GeenStijl had er ook al een prachtig stuk over: https://www.geenstijl.nl/5153329/on...ioten/#comments
Oud 08-05-2020, 00:17   #16710
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Citaat:
wuhahahahahah..... Ben na 3 minuten gekapt, maar what the fuck.........

Ybeltje Berckmoes, de vrouw die onlangs ook al een podium bood aan oppergekkie Ossebaard... Als Karskens dat wijf er niet heel snel uitflikkert dan is ON al dood voordat het geboren is.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
@t the moment Knijn Stamtafel | Chit-chat 14 21-04-2020 20:31
Jouw eerste wedstrijd? Rik1983 Oud spelers / medewerkers 257 11-12-2014 23:36
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
Jouw hulp gevraagd richardor Gastenforum 20 06-04-2009 18:50
Finale... Hoe was jouw dag? Tiroler KNVB Beker 59 10-12-2004 13:14