Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 7 stemmen, 4.57 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 08-05-2020, 16:42   #15991
eddy35
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Noobie
Heb je toevallig een linkje? Heb veel Belgische collega's die ik wel even wil laten zien hoe het moet natuurlijk

Het gemakkelijkste is als je bij uitzending gemist de aflevering van 7 mei zoekt.
Het programma heet BLOKKEN en Twente werd bij de tweede ronde bij de tweede kandidaat breed uitgemeten. Hij noemde zo de meeste spelers die toen speelden op. Heel bijzonder!

Is trouwens een hele leuke kwis. Soms ook Nederlandse kandidaten. Echt cult programma. Elke avond 18.30 uur.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2020, 17:03   #15992
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Polka
Serieus een leuk programma, alleen veel Vlaamse vragen (en dat is logisch).
Aan je verhaal te zien was dit ook nog de finale?

Weet niet of diezelfde presentator er nog zit (Ben ...), maar die doet dat werkelijk al jaaaren.

Was de tweede ronde.
Vraag was. "In welk land ligt de regio Twente?"....de tip was TUKKER. Zo gemakkelijk zijn de vragen soms.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2020, 19:04   #15993
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Administrator
https://www.twenteinsite.nl/alcohol...-fc-twente.html

Nog niet eerder gelezen dit artikel. Goede speler met prima karakter was het trouwens, maar m.i. iig niet zo goed als sommigen hier willen doen geloven. Die 2 kopdoelpunten in één van FC Twente's meest legendarische wedstrijden ooit (in mijn ogen / tegen Feyenoord-thuis) was vast zijn absolute hoogtepunt.

Hierbij de samenvatting / statistieken voor de liefhebber: https://www.youtube.com/watch?v=6HE2yy7ASUI
https://www.fctwentestatistieken.nl...ail.php?id=1214
#F*CK JOL #Peiremans #Boschker #F*CK Somalia #Het zijn de homo's

Hier staat overigens dat hij wel een (wss niet-officiële) wedstrijd heeft gespeeld voor Sociedad. Toch ook bijzonder dat hij met die blessure wel door de medische keuring is gekomen.

Dit verhaal kende ik ook niet. Triest, maar als je zelfs van zo'n ongeluk nog niets leert ben je een mooie waslap. 5 Miljoen voor gekregen, wat een geld. Deal van de eeuw.
Oud 08-05-2020, 20:38   #15994
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Dit verhaal kende ik ook niet. Triest, maar als je zelfs van zo'n ongeluk nog niets leert ben je een mooie waslap. 5 Miljoen voor gekregen, wat een geld. Deal van de eeuw.

Peiremans was toen een prima speler voor Twente.Was niet eens zoveel geld.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-05-2020, 16:36   #15995
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Een aangetrouwde broer van Frederic, Augustijn Peiremans ?

Kregen in die tijd redelijke tot goede voetballers uit het netwerk België.
Kurt vd Paar (kon je ook soms van smullen) en C de Witte (al was ik daar niet zo kapot van).
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-05-2020, 16:42   #15996
WirSindWiederDa
Registered User

Trouwens.......

Er staat me nog een aflevering bij van welk programma? ....... presentator Cees Grimbergen.
In de aflevering kwamen de heren Porcu/ Seinen aan het woord over de supporters. Wil het graag nog eens terugzien. Was wel een hilarische aflevering trouwens.
Wie weet welk jaar dit was en van welke programma/ oproep?
Verder dan de IKON kom ik niet ......

Iemand ooit dit ook gezien?
Wie kan me helpen?
Oud 11-05-2020, 18:20   #15997
tukker99
A Red Heart
tukker99's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door WirSindWiederDa
Trouwens.......

Er staat me nog een aflevering bij van welk programma? ....... presentator Cees Grimbergen.
In de aflevering kwamen de heren Porcu/ Seinen aan het woord over de supporters. Wil het graag nog eens terugzien. Was wel een hilarische aflevering trouwens.

Wie kan me helpen?

Is dat niet rondom tien... discuseer programma van ? ….NCRV ? liep tot 2011
Oud 11-05-2020, 21:08   #15998
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Trouwens.......

Wie kan me helpen?

Was dat met die twee Hagenezen die live op zender die jeaud op zijn kwek pompten ? Ja, die kan ik mij herinneren. Nog weken om gelachen op school. Jaren '80, eindeloze gekkigheid. Molukker die in de show van Karel van de Graaf een Antilliaan voor z'n appel schoot met een pistool in de vorm van een ballpen. Zender op zwart, doodskreet van Karel. Zie je nergens meer. Toch jammer. Prachtige herinneringen. Zucht.
Oud 11-05-2020, 21:26   #15999
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Nu in VI; Derksen Kraay en Gijp in koor; 'Twente, Geweldige club. Groot in die regio. Enorm zelfs. Gigantisch. Prachtige club, man.'
Volgens Kraay is Twente qua FOX-kijkcijfers landelijk de 3e club van Nederland na Ajax en Feyenoord. ZO momentje !
Oud 11-05-2020, 22:09   #16000
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Nu in VI; Derksen Kraay en Gijp in koor; 'Twente, Geweldige club. Groot in die regio. Enorm zelfs. Gigantisch. Prachtige club, man.'
Volgens Kraay is Twente qua FOX-kijkcijfers landelijk de 3e club van Nederland na Ajax en Feyenoord. ZO momentje !

Hatsjikidee, snel kopietje van maken en toesturen aan potentiële shirt- en kledingsponsoren. Moeten alleen wel oppassen dat we niet het Newcastle Utd van Nederland worden: altijd volle bak en een enorme achterban maar nooit goed beleid.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-05-2020, 08:25   #16001
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Was dat met die twee Hagenezen die live op zender die jeaud op zijn kwek pompten ? Ja, die kan ik mij herinneren. Nog weken om gelachen op school. Jaren '80, eindeloze gekkigheid. Molukker die in de show van Karel van de Graaf een Antilliaan voor z'n appel schoot met een pistool in de vorm van een ballpen. Zender op zwart, doodskreet van Karel. Zie je nergens meer. Toch jammer. Prachtige herinneringen. Zucht.

Nee da was em niet. Er werd overigens niet geschoten of iets dergelijks.

Die aflevering die jij bedoelt da was er echter ook 1.
Deze dus:
https://www.youtube.com/watch?v=ZLUcYschmM4

Laatst aangepast door WirSindWiederDa : 12-05-2020 om 08:29.
Oud 12-05-2020, 09:25   #16002
Beek
5e man

Stadion:666
Citaat:
Trouwens.......

Wie kan me helpen?

Ja, was trouwens nog een bekende Italiaanse Tukker bij wat ik zo in een flits nog weet , grote tribune vol met HK supps van allerlei clubs, Cees Grimbergen zegt mij nix , maargoed mijn hersens zijn verlept

en wat dacht je van de meest gezochte crimineel Stanley H die doodleuk bij Sonja Barend aan tafel zat met een zonnebril als vemomming
Oud 26-05-2020, 20:19   #16003
Tys
Registered User

Stadion:
Ze mogen binnenkort ook wel een ervaren iemand op de ICT-afdeling van de club zetten!

In diverse artikelen op de website staan redelijk grote spel- en vormfouten, soms weet je het verschil niet op de hoofdpagina dus boven- of onderin nieuws, staat een Pegasusclub nog steeds vermeld terwijl de samenwerking met hen al in opgezegd en hun ‘vervanger’ TGT (Talent Group Twente) lees ik maar weinig over.

Ook staat er bij Jong Twente het hele seizoen al een dikke vet punt (.) i.p.v. een normale selectiefoto of op z’n minst foto’s van spelers die er regelmatig in spelen.

Daarnaast mis ik hippe stoere foto’s, interviews, spelers/medewerkers/sponsoren die iets voor de club doen en dan heb ik het niet over Vd Vall of Achterberg (en tot aan de Corona-perikelen), winacties, wellicht eens items over oud-spelers plaatsen bijvoorbeeld interviews of reportages en over reportages gesproken, laat straks eens de nieuwe TD/Technische staf/nieuwe spelers zichzelf in de picture zetten bij onze fans enz. enz.

Al met al, probeer eens meer de club met de fan te verbinden door middel van hun eigen website én hou deze eens actueel!
Tys is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 20:29   #16004
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Er zijn enorme mogelijkheden qua fanbeleving binnen én buiten het stadion maar de club laat het grotendeels liggen. Nou snap ik dat er weinig geld en mankracht is maar er moet toch meer mogelijk zijn?
Oud 26-05-2020, 20:50   #16005
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Olifantman laat de complete media afdeling inschijten als een lekke zitzak.

Die clubdodo heeft er de kracht niet meer voor.
Oud 26-05-2020, 22:02   #16006
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:

Jawel, komt allemaal terug in het beleidsplan Kraan. Tot op de detail wordt werkelijk alles aangepakt.

Wanneer wordt deze ook alweer gepresenteerd?
Oud 26-05-2020, 22:20   #16007
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tys
selectiefoto of op z’n minst foto’s van spelers die er regelmatig in spelen.

Daarnaast mis ik hippe stoere foto’s, interviews, spelers/medewerkers/sponsoren die iets voor de club doen en dan heb ik het niet over Vd Vall of Achterberg (en tot aan de Corona-perikelen), winacties, wellicht eens items over oud-spelers plaatsen bijvoorbeeld interviews of reportages en over reportages gesproken, laat straks eens de nieuwe TD/Technische staf/nieuwe spelers zichzelf in de picture zetten bij onze fans enz. enz.
!

Ik zou graag een nieuwe club-watcher willen. Hele Fardau/Voorde dynamiek is meer een Statler & Waldorf gebeuren. Een club-watcher met verstand van voetbal en analytisch vermogen, daar ontbreekt het Leon enorm aan. Maar bovenal iemand met meer charisma. Leon ziet eruit als de secret lover van Hake, ziet er soms erger uit dan die zwerver die een koprol voor een Euro deed vroeger. Lijkt me ook geen duo waar jeugd warm van kan worden.

Voor het tweede zou ik de jongens van .Net of Fans eens vragen, die zijn sowieso dagelijks bezig met de materie. Als die mafklapper Peters ook maar een halve hersencel had dan zou hij een van deze sub-kanalen overwegen, of die jongens vragen een commentaar/kritiekloos sub-kanaal te creëren. Deze site in een nieuw jasje zou daar ook geniaal voor zijn.

Helemaal nu tijdens Corona en het voetballoze jaar heb je een echter verbinder nodig. We gaan onze spelers op playstation-achtige wijze beleven, inhoudend dat er een stukje emotie verloren gaat, een stukje ziel sterft.

Dus, Richard P, als je dit leest, doe nu voor 1 keer iets fatsoenlijks: Creëer engagement, gebruik bestaande resources die WEL een maandelijks Twenteproatje eruit kunnen gooien, die wel interesse hebben in jeugd, de kleur van het gras, andere supporters en SV. Dergelijk platformen zijn verdienmodellen, dus compensaties zullen minimaal zijn.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 22:31   #16008
Flapkoe
Registered User
Flapkoe's Avatar

Bovendien dat stel speelt keer op keer op de man met oude koeien.
Albert Geesink draait zich om in z'n graf.
Oud 26-05-2020, 22:32   #16009
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Citaat:

misschien een beetje dom,maar HTF is Olifantman?
Oud 26-05-2020, 22:47   #16010
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL

Dat is RiP
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 08:40   #16011
Sammy-Kaze
Registered User
Sammy-Kaze's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL

Richard Peters; de - zeer gedateerde - perschef van FC Twente..
Oud 27-05-2020, 09:02   #16012
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Ze mogen binnenkort ook wel een ervaren iemand op de ICT-afdeling van de club zetten!

In diverse artikelen op de website staan redelijk grote spel- en vormfouten, soms weet je het verschil niet op de hoofdpagina dus boven- of onderin nieuws, staat een Pegasusclub nog steeds vermeld terwijl de samenwerking met hen al in opgezegd en hun ‘vervanger’ TGT (Talent Group Twente) lees ik maar weinig over.

Ook staat er bij Jong Twente het hele seizoen al een dikke vet punt (.) i.p.v. een normale selectiefoto of op z’n minst foto’s van spelers die er regelmatig in spelen.

Al met al, probeer eens meer de club met de fan te verbinden door middel van hun eigen website én hou deze eens actueel!

Het bijhouden van een website ligt normaal gesproken bij de afdeling communicatie . Als iets niet juist functioneert kom je pas bij de ICT afdeling uit.
tukkeRoel is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 09:10   #16013
Tys
Registered User

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door tukkeRoel
Het bijhouden van een website ligt normaal gesproken bij de afdeling communicatie . Als iets niet juist functioneert kom je pas bij de ICT afdeling uit.

Welke afdeling het ook doet, zeer hoge prioriteit voor de club in elk geval!
Zo werd trouwens ook nog bij sommige vacatures de naam van Eric Weghorst genoemd terwijl hij onlangs is vertrokken bij de club.

Over de website gesproken; Het kopje ‘Club’ met o.a. de functies van enkele personeelsleden, ‘beleidsplan’ enz. is verwijderd van .nl
Tys is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 09:13   #16014
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Citaat:
Zo werd trouwens ook nog bij sommige vacatures de naam van Eric Weghorst genoemd terwijl hij onlangs is vertrokken bij de club.

Over de website gesproken; Het kopje ‘Club’ met o.a. de functies van enkele personeelsleden, ‘beleidsplan’ enz. is verwijderd van .nl

Deze bedoel je? https://www.fctwente.nl/club/organisatie/

Als die verwijderd zou moeten worden is die in ieder geval niet goed verwijderd .
tukkeRoel is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 09:47   #16015
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door tukkeRoel
Deze bedoel je? https://www.fctwente.nl/club/organisatie/

Als die verwijderd zou moeten worden is die in ieder geval niet goed verwijderd .

Ted van Leeuwen staat hier ook nog gewoon als TD.
Oud 27-05-2020, 09:49   #16016
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:

Het oude plan van van Halst heeft er dit (inmiddels afgelopen) seizoen nog opgestaan. Bij gebrek aan beter waarschijnlijk. Maar met betrekking tot communicatie en commercie kan de club nog heel veel winst behalen. Heb het vermoeden dat in het nieuwe beleidsplan er ook wel wat meer van deze afdelingen wordt ge-eist. En dat ze hierop ook worden beoordeeld en afgerekend. Zodat het onderpresteren ook hier eindelijk ophoudt...
Oud 27-05-2020, 12:16   #16017
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Ted van Leeuwen staat hier ook nog gewoon als TD.

Is feitelijk natuurlijk ook nog 'gewoon' in dienst.
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 12:59   #16018
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door reemzz

Nee, we betalen hem nog wel, maar dat is wat anders.
Oud 27-05-2020, 13:06   #16019
side24
Registered User
side24's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door reemzz

Wordt vrijgesteld van werkzaamheden met behoud van salaris. Als hij binnen het jaar toch een andere baan vindt dan is er vaak sprake van een tegemoetkomingsregeling. Dat wil zeggen dat als Ted een nieuwe baan vindt in zijn laatste contractjaar Twente bijvoorbeeld dan niet het volle maandsalaris hoeft over te maken maar, zeg voor het gemak, de helft. Win win situatie.
side24 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 13:22   #16020
FC Twente Loyal
Wij zijn Twente!

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Nee, we betalen hem nog wel, maar dat is wat anders.

Het kan allemaal in de voetballerij.
Zelfs in deze tijden.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Voetbal liederen Epiwood Voetbal Nationaal | Internationaal 1 23-02-2011 16:38
Engels voetbal 03/04 Tijs84 Voetbal Nationaal | Internationaal 23 25-09-2003 12:34
Opmerkelijke voetbal berichten Lanni Voetbal Nationaal | Internationaal 3 10-07-2003 20:43
Regering wil meer live voetbal op tv Frank Voetbal Nationaal | Internationaal 1 04-07-2003 07:20