Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 27-03-2009, 12:32   #421
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door ARJAN
Waar zie jij precies het woord vitesse staan dan? En ik heb genoeg kennissen van me de gek aan zitten steken dat ze in een concerthal spelen, en nu krijgen we het zelf.. Maarja er staat inderdaad wel weer geld tegenover..

Hoezo??? Als er op een woensdag een concert plaats vindt van pak'm beet Borsato en Twente speelt op zaterdag thuis dan is het nog steeds diezelfde prachtige Engels aandoende Veste...of veranderd de Veste van vorm als Borsato geweest is in bijv. een Gelredome hal?!?
Kortom wat voor een last hebben we er van?? Het leverd geld op en een stukje Veste PR. Verder krijgen we er in Twente weer wat bij waarvoor je normaal veel verder weg moet.....
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 12:53   #422
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Het grote verschil met Vitesse is dat Twente ten alle tijde bepaald wanneer een concert gehouden mag/kan worden. Ik kan me herinneren dat Vitesse een aantal uitwedstrijden achter elkaar moest spelen omdat Borsato naar Arnhem kwam. Dat zal hier nooit gebeuren daar wij de baas over ons eigen stadion zijn.

Een ander verschil is natuurlijk dat Twente aan dit soort fratsen geld overhoudt, Vitesse merkt er daarentegen geen zak van in de financiën.
Fawkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 12:53   #423
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door ARJAN
We hebben toch verdomme een voetbalstadion, voor concerten gaan ze maar naar het grootste theater van Nederland in Arnhem!!

Klok...klepel....

De Veste is in alles een voetbalstadion, waar on the side ook concerten of andere activiteiten georganiseerd kunnen worden. Dat was Joop's ambitie al vanaf dag 1.

Wat jij nu doet is Gelredome en Arena gelul. Stadions waarbij voetbal nooit helemaal op plaats 1 heeft gestaan, dat geldt met name voor het Gelredome.

Ook al hebben we 50 concerten per jaar, De Veste blijft altijd een voetbalstadion, ook voor de buitenwereld. Ondertussen hebben wij de centen. Maak je niet zo druk.
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 12:57   #424
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Nog een voordeel...iedereen die een zeikwijf heeft als het gaat om je tijdsbesteding m.b.t. F.C.Twente....nu hebben ze zelf voordeel bij het F.C.Twente stadion en zijn ze ook lekker ff weg
Dus je vrouwtje met de tong op de tiet'n Borsato aan het adoreren en jij met je makkers in de kroeg Marietje aan het adoreren...win-win situatie
Oud 27-03-2009, 12:59   #425
Glasgow
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Hoezo??? Als er op een woensdag een concert plaats vindt van pak'm beet Borsato en Twente speelt op zaterdag thuis dan is het nog steeds diezelfde prachtige Engels aandoende Veste...of veranderd de Veste van vorm als Borsato geweest is in bijv. een Gelredome hal?!?
Kortom wat voor een last hebben we er van?? Het leverd geld op en een stukje Veste PR. Verder krijgen we er in Twente weer wat bij waarvoor je normaal veel verder weg moet.....

Daar was ik al bang voor dat hij komt.

Maar het kan erger, Bakfiets die aan Joop toestemming vraagt, en krijgt, om een festival met "Hark-Muziek" te organiseren.
In dat geval ben ik het eens met Arjan.
Glasgow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 13:00   #426
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Glasgow

Maar het kan erger, Bakfiets die aan Joop toestemming vraagt, en krijgt, om een festival met "Hark-Muziek" te organiseren.

Waarom??? Hij heeft een heel mooi liedje...iets met ''ROOD''
Oud 27-03-2009, 13:01   #427
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Glasgow

Borsato is een horrorscenario. Maar dat moge algemeen bekend zijn in Twente, dus daar vrees ik niet voor
Oud 27-03-2009, 13:03   #428
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tiroler
Borsato is een horrorscenario. Maar dat moge algemeen bekend zijn in Twente, dus daar vrees ik niet voor

Ik zit meer te denken aan Sensation Red
Oud 27-03-2009, 13:03   #429
Glasgow
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:
Waarom??? Hij heeft een heel mooi liedje...iets met ''ROOD''

ROOD HART?
Glasgow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 13:38   #430
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Wat ik me dan afvraag;
Miracle Planet zou niet meer voor (house)parties gebruikt mogen worden vanwege geluidsoverlast... hoe erg gaat het gezeik bij een open lucht concert dan wel niet worden
Of nee, wacht, dat is anders...
Vakje28 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 13:52   #431
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Vakje28
Wat ik me dan afvraag;
Miracle Planet zou niet meer voor (house)parties gebruikt mogen worden vanwege geluidsoverlast... hoe erg gaat het gezeik bij een open lucht concert dan wel niet worden
Of nee, wacht, dat is anders...

Snap je punt, maar het is echt anders. Die concerten zijn vaak rond 22/23 uur afgelopen, dan beginnen de betere indoorparties pas.
Oud 27-03-2009, 14:16   #432
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Mja daar heb je zeker wel een punt ja

Maar blijf het raar vinden dat men OSM, Dominator, Hemelrave niet in Enschede willen, maar dat ze wel roepen dat ze Enschede cultureel/muzikaal op de kaart willen zetten... hou er een dubbel gevoel aan over.
Maar idd, een hele nacht rengdengdeng is wel ff wat anders dan een avondje concert
Oud 27-03-2009, 14:23   #433
tukkerproud
ultras vak-p
tukkerproud's Avatar

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door Tiroler
Klok...klepel....

De Veste is in alles een voetbalstadion, waar on the side ook concerten of andere activiteiten georganiseerd kunnen worden. Dat was Joop's ambitie al vanaf dag 1.

Wat jij nu doet is Gelredome en Arena gelul. Stadions waarbij voetbal nooit helemaal op plaats 1 heeft gestaan, dat geldt met name voor het Gelredome.

Ook al hebben we 50 concerten per jaar, De Veste blijft altijd een voetbalstadion, ook voor de buitenwereld. Ondertussen hebben wij de centen. Maak je niet zo druk.

Schoenmaker....leest....

Dat Joop fan is van U2 en denkt dat iedereen enthousiast raakt van een concert moet hij weten, maar vondt ik toen op supportersavond al opmerkelijk. Wij zijn een voetbalstadion en genoeg schaamrood op de kaken gehad wegens slechte gras. Met een beter beleid had men andere constructie moeten bouwen, of lampen eerder aangeschaft dan had er niet wederom 100.000 uitgegeven hoeven worden aan een grasmat.

Andere stadions zijn niet rendabel voor 1 duel in de 2 weken, maar wij speelden laatste tijd toch gemiddeld wekelijks in ons stadion. Daarnaast heeft Twente als 1 van de enige inkomsten vanuit catering, "en het grootste congrescentrum van oost-Nederland" waardoor het stadion meer dan rendabel is, en extra inkomsten reeds worden verdiend. Laat ze lekker naar onze sponser Go Planet gaan voor grote concerten..
Oud 27-03-2009, 14:31   #434
FCT_Tim
Registered User
FCT_Tim's Avatar

Stadion:304
lijkt me prima die concerten. Je kan wel dom gaan zeiken, maar het is alleen maar voordeel voor de club.

En Borsato is een prima artiest hoor! haha!
FCT_Tim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 14:32   #435
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Citaat:
Origineel gepost door Vakje28
Maar blijf het raar vinden dat men OSM, Dominator, Hemelrave niet in Enschede willen, maar dat ze wel roepen dat ze Enschede cultureel/muzikaal op de kaart willen zetten... hou er een dubbel gevoel aan over.

Hoe muzikaal is dat ?

Nja, je zegt het zelf ook al, maar dat is denk ik niet hetgeen ze bedoelen met Enschede muzikaal op de kaart zetten. Denk dan eerder aan die donderdagen in de zomer wanneer er altijd bands op de Oude Markt spelen, of aan Rieu die het volle Van Heekplein platspeelt. Niet dat ik daar nu zo'n voorkeur voor heb, maargoed.

Dat de Veste concerten gaat organiseren is leuk voor de centen, maar ik vraag me af of je dat als voetbalstadion wel moet willen. Wat dat betreft ben ik het met tukkerprouds schoenmaker eens..
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 14:34   #436
Maakoenaa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door tukkerproud
..... Laat ze lekker naar onze sponser Go Planet gaan voor grote concerten..

Wel eens gedacht aan het verschil in schaalgrootte. Bij concerten in Go Planet is er maximaal plek voor een man of 3000. Die vind je op de grasmat niet terug.
Maakoenaa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 15:29   #437
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door reemzz
Hoe muzikaal is dat ?

In mijn ogen muzikaal genoeg
Een festival als Hemelrave of Dominator kan imho al gauw 10.000 bezoekers trekken. Maar omdat de gemeente de stijl niet aanstaat steken ze daar telkens een stokje voor. Enigzins hypocriet vind ik dat wel, anderzijds zijn enkele kritieken ook niet geheel onterecht.
Meer (live)muziek op het van Heekplein en/of Oude Markt ben ik helemaal voor
't Geeft toch altijd een lekker sfeertje.
Oud 27-03-2009, 15:36   #438
Reanta
CENSUUR
Reanta's Avatar

Stadion:33
Hoe meer concerten hoe beter.
Extra inkomsten door verhuur en catering.

Dat het gelredome en de arena een concerthal worden genoemd ligt meer aan de uitstraling van de tent. Je zou toch niet met goed fatsoen ons stadion een concerthal kunnen noemen
Oud 27-03-2009, 18:29   #439
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Wat voor een last heb je er nu als supporter van als je op een zaterdag voor een wedstrijd je plekkie in de Veste weer op zoekt terwijl er 3 dagen ervoor een concert is geweest!??!
Ik kan niks bedenken???
Ik kan alleen maar voordelen bedenken en geen nadelen...hooguit dat het veld in bescherming moet worden genomen maar dat zal geen probleem zijn...
Oud 27-03-2009, 18:33   #440
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

zolang ik maar geen last van de herrie heb als ik op mijn balkon zit te genieten van de zomeravond
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 18:47   #441
Sheets
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door passie1985
Het beste is CL halen maar ja dat is een droom... dan los je pas de schulden heel erg snel af, wat zou dat mooi zijn....

Vandaag stond in de krant wat de 'prijzen' pot was........585 miljoen euro, de winnaar haalt zo'n 20 miljoen op.

Het leek me een onwaarschijnlijk hoog bedrag, maar dat zal te maken hebben met het geld wat men al bij deelname krijgt.......daarna punt voor punt tig ton er bij.

Hoezo droemen van CL, niks dromen, werkelijkheid !!!!!
Sheets is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 18:54   #442
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
zolang ik maar geen last van de herrie heb als ik op mijn balkon zit te genieten van de zomeravond

Zoals ik al opperde....ik dien bij Joop de eerste aanvraag in voor Sensation Red
Hier al vast een voorproefje van het genre:

http://www.youtube.com/watch?v=LJI9...feature=related

Kun jij bij deze ff DJ Gizmo vragen of die ook wil komen
Oud 27-03-2009, 18:56   #443
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:
Zoals ik al opperde....ik dien bij Joop de eerste aanvraag in voor Sensation Red

Eh moet ik dj Gizmo persoonlijk kennen dan??
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-03-2009, 19:16   #444
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Stadion:306
Denk dat het met doordeweekse concerten niet zo'n vaart zal gaan lopen. Met name dat Twente, kijk naar het afgelopen seizoen, ook regelmatig doordeweeks wedstrijden moeten spelen. Ik denk dat er met name in de zomermaanden, als het stadion toch niet wordt gebruikt, enkele concerten kunnen worden gegeven. Heeft gewoon te maken met goede capaciteitsmanagement. Dat stadion staat er toch, als je hem dan vervolgens 2 maanden niet gebruikt kost het alleen maar geld, vooral als in 2010 het WK is, wordt het stadion 3 maand niet gebruikt.
Nadat De Jong op de rand van het strafschopgebied naar de grond was getrokken, mocht Janssen aanleggen voor een van zijn specialiteiten: de ziedende vrije trap. De neo-international raakte de bal perfect, waardoor Julio Cesar, slechts kon luisteren naar het gesmoorde geluid van zijn ritselende doelnet, waaruit de waterdruppels woest werden weggeslagen.
Fladzes_FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-03-2009, 17:27   #445
MarcK
Registered User

Stadion:15
Citaat:
Origineel gepost door Fladzes_FCT
Denk dat het met doordeweekse concerten niet zo'n vaart zal gaan lopen. Met name dat Twente, kijk naar het afgelopen seizoen, ook regelmatig doordeweeks wedstrijden moeten spelen. Ik denk dat er met name in de zomermaanden, als het stadion toch niet wordt gebruikt, enkele concerten kunnen worden gegeven. Heeft gewoon te maken met goede capaciteitsmanagement. Dat stadion staat er toch, als je hem dan vervolgens 2 maanden niet gebruikt kost het alleen maar geld, vooral als in 2010 het WK is, wordt het stadion 3 maand niet gebruikt.

Heb je wel gelijk aan, maar volgens de planning gaat er volgend jaar mei weer gebouwd worden. Ik weet niet of het dan handig is om er concerten te organiseren. Verder is het idee natuurlijk prima. Op deze manier is weer extra inkomsten te genereren, verhuur, extra cateringinkomsten.
Oud 28-03-2009, 17:46   #446
Front 30
Registered User
Front 30's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Ik zit meer te denken aan Sensation Red

hahah net de kaarten gekocht voor sensation white.
Front 30 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-03-2009, 17:48   #447
Front 30
Registered User
Front 30's Avatar

Stadion:104
ach het zou mij niet zoveel uitmaken.
De club kan via deze weg wel wat geld binnenkrijgen.
dus lijkt mij het nog niet eens zo verkeerd
Front 30 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-03-2009, 18:01   #448
Houthakker
good old blaise
Houthakker's Avatar

Zolang het gras er niet onder lijdt vind ik alles goed, mits er natuurlijk ook nog het nodige geld voor word gebeurd.
Houthakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-03-2009, 18:34   #449
RuuuuD
Steve, welkom thuus!
RuuuuD's Avatar

Stadion:305
Citaat:

En dan voor alle joden en weet ik veel wie nog meer die naar jouw sensation RED willen komen:

http://www.youtube.com/watch?v=Xo_S...feature=related
Oud 28-03-2009, 19:46   #450
EZWDKZ
Gast

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat 'veld'concerten niet kunnen. omdat het aantal vluchtroutes vanaf het veld naar buiten ontoereikend is...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
De Grolsch Veste - deel 2 Basco Bestuur | Beleid 5551 11-01-2009 17:31
Grolsch Veste afgekeurd voor UEFA-cup? Repelsteeltje Geruchten | Roddels 115 11-09-2008 13:27
Wilfred Gene in grolsch veste?? mdewals Geruchten | Roddels 4 17-06-2008 13:00