Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 20-01-2015, 20:53   #1
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
Zeg het maar. Ik denk, gezien zijn ervaring, juiste man voor Twente op dit moment. Misschien ook wel een jaar te laat...
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-01-2015, 20:54   #2
fctwentehengelo
Registered User

Stadion:104
We hebben Van den Belt ook nog, net overgekomen van Cambuur.
fctwentehengelo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-01-2015, 20:54   #3
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Stadion:105
In ieder geval een voorzitter met een Twente hart, gelukkig.
Enschede!!
ZenderenFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-01-2015, 20:57   #4
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
In ieder geval een voorzitter met een Twente hart, gelukkig.

Wat dan? Had je Jan Smit verwacht?
Voorzitter is altijd iemand met een clubhart...
Oud 20-01-2015, 21:03   #5
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Had graag iemand van buiten de club gezien. Hans Kroeze was voor mij de droomkandidaat. Van buiten de club maar wel een vertrouweling van Joop en Aldo. Zeer sterke bestuurder.
Oud 20-01-2015, 21:06   #6
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Wat dan? Had je Jan Smit verwacht?
Voorzitter is altijd iemand met een clubhart...

Bedoel iemand die al in de organisatie zit. 'Externe' voorzitters halen gaat meestal fout..
Enschede!!
ZenderenFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-01-2015, 21:12   #7
Orpheus
Bananeneter
Orpheus's Avatar

Stadion:Dak
Heb wel vertrouwen in Aldo, vind hem op tv ook sterker over komen dan Joop.
Hoewel ik benieuwd ben naar de supportersavonden. Hoe glad Joop soms ook kan zijn, hij is wel benaderbaar. Vraag me af of we nog een voorzitter krijgen die zich zoveel laat zien.
Orpheus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-01-2015, 21:42   #8
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Orpheus
Heb wel vertrouwen in Aldo, vind hem op tv ook sterker over komen dan Joop.
Hoewel ik benieuwd ben naar de supportersavonden. Hoe glad Joop soms ook kan zijn, hij is wel benaderbaar. Vraag me af of we nog een voorzitter krijgen die zich zoveel laat zien.

Joop was ook directeur bij Twente Appels met peren.

Succes Aldo!
Oud 11-04-2015, 17:25   #9
Epiwood
The Slugger
Epiwood's Avatar

Stadion:110
Een voorzitter die geen voorzitter wil zijn..

Een jaartje uitzitten met Aldo, er zit weinig anders op.
Epiwood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-04-2015, 19:12   #10
bossie
Registered User

Vind het nog teveel van het oude. Hij neemt niet openlijk afstand van het beleid van Munsterman en wil op veel vragen geen antwoord geven.

Denk trouwens dat hij blijft totdat er een technisch directeur aangesteld is.
bossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 08:35   #11
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door bossie
Vind het nog teveel van het oude. Hij neemt niet openlijk afstand van het beleid van Munsterman en wil op veel vragen geen antwoord geven.

Denk trouwens dat hij blijft totdat er een technisch directeur aangesteld is.

Hij blijft tot hij zijn centjes terug heeft. Laten we hopen dat dit snel gebeurt.
Oud 14-04-2015, 08:42   #12
East Ham
Registered User

Citaat:
Hij blijft tot hij zijn centjes terug heeft. Laten we hopen dat dit snel gebeurt.

Zou mooi zijn als we het volgende seizoen kunnen beginnen met een nieuwe voorzitter.
East Ham is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 08:43   #13
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

In mijn ogen is er maar een geschikte kandidaat: Henk Kessler.
Oud 14-04-2015, 08:48   #14
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Wat is zijn adviserende rol geweest in de afgelopen jaren? Is hij niet net zo 'fout' als de gehele RVC geweest?
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 08:52   #15
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Wat is zijn adviserende rol geweest in de afgelopen jaren? Is hij niet net zo 'fout' als de gehele RVC geweest?

Henk had geen controlerende functie. Dus nee, die heeft hier geen debet aan. Sterker nog, hij heeft alles in zijn macht gedaan om het beleid te wijzigen, mede door de initiatie van een audit.
Oud 14-04-2015, 10:05   #16
Scudetto85
Registered User

Citaat:
In mijn ogen is er maar een geschikte kandidaat: Henk Kessler.

Mee eens, Bestuurlijk staat Henk er ook landelijk goed op na zijn prima regeer periode bij de KNVB. Zijn opvolger Bertje van Oostveen maakt er een rommeltje van en kun je verschil goed zien.

Als een Dik Wessels er daadwerkelijk instapt kan ik me een combi met Kesler goed voorstellen. Toen Henk eind jaren 80 , begin 90 een bestuurlijke functie had was er ook sportieve en financiele rust.
Scudetto85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 10:14   #17
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Henk had geen controlerende functie. Dus nee, die heeft hier geen debet aan. Sterker nog, hij heeft alles in zijn macht gedaan om het beleid te wijzigen, mede door de initiatie van een audit.

En dan roepen er nog steeds mensen dat sommige poppetjes stil hebben gezeten in de RvC, dat het allemaal meelopers zijn.

Nee alleen Joop heeft ons kampioen gemaakt en een mooi stadion laten bouwen. Krijgen de andere mensen binnen de organisatie dan ook complimenten
Oud 14-04-2015, 10:33   #18
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
En dan roepen er nog steeds mensen dat sommige poppetjes stil hebben gezeten in de RvC, dat het allemaal meelopers zijn.

Nee alleen Joop heeft ons kampioen gemaakt en een mooi stadion laten bouwen. Krijgen de andere mensen binnen de organisatie dan ook complimenten

Nee, ze hebben lekker op tijd ingegrepen wou je zeggen?

Kesler is hier overigens wel een uitzondering op, want die had zoals Twentet al aangeeft slecht een adviserende rol.
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 10:55   #19
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen

Kom op jong, je maakt me niet wijs dat ze geen boter op hun hoofd hebben. Kan-niet-anders, jarenlang zo dicht bij het vuur met een schat aan bestuurlijke ervaring. De club staat op de rand van de afgrond, inmiddels 18(!) mensen hun congee, dat kun je simpelweg niet relativeren. En ja, ik sluit niet uit dat er weerstand zal zijn geweest, alleen heb je je gezien de staat van de club niet van je taak gekweten. Geen andere optie dan wieberen.
Oud 14-04-2015, 10:56   #20
Lique1971
Registered User

Momenteel zit de club in de spagaat. Ze hebben V/d Laan nodig voor het bijpassen van de acute tekorten, maar de vraag is, Zit Van der Laan er voor de club of voor veiligstellen van zijn eigen geld. Waarschijnlijk zal met deze saneringsronde ook nog geld beschikbaar komen voor Joop Munsterman. In dat kader heeft Aldo geen enkel belang om Schreuder eruit te mikken, want dat kost hem geld en dat gaat ten koste van zijn eigen geld. Vicieuze cirkel dus. Al die disfunctionerende Ja- Knikkers zullen zolang Aldo er nog zit, hun baan kunnen behouden. Op korte termijn derhalve alleen een flinke bezuinigingsronde tot het moment dat Aldo hopelijk met een goede timing voor alle partijen, en op zo'n kort mogelijke termijn de club definitief verlaat. Pas dan kan de club ontsmet worden en zullen de rotte appels uit de club worden gesneden.
Lique1971 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 10:58   #21
Lique1971
Registered User

Dik Wessels, verlos ons van deze Technische Staf, commissarissen en Ja-knikkers
Lique1971 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 11:03   #22
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Ik dacht dat alle lijken nu wel gevonden waren zoals Aldo heeft gemeld. Maar nee hoor.....Ook Pahlplatz heeft een lucratief contract waar weinig mensen van wisten (aldus TCT).

Lekker betrouwbaar weer......Heb het helemaal gehad met Aldo en de RvC. Incompetent en onbetrouwbaar. Oprotten! Het is weer wachten op het volgend lijk!
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 11:07   #23
Elenthril
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door jankees
Ik dacht dat alle lijken nu wel gevonden waren zoals Aldo heeft gemeld. Maar nee hoor.....Ook Pahlplatz heeft een lucratief contract waar weinig mensen van wisten (aldus TCT).

Lekker betrouwbaar weer......Heb het helemaal gehad met Aldo en de RvC. Incompetent en onbetrouwbaar. Oprotten! Het is weer wachten op het volgend lijk!

Ten eerste was het al bekend. En het zal derhalve ten tweede al in het pva en begroting voor komend seizoen zijn opgenomen
Elenthril is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 11:07   #24
hannibal
hannibal's Avatar

Citaat:

Dit is voor ons als buitenwereld weer een lijk dat uit de kast valt, maar het is niet gezegd dat dit intern ook een verrassing is.

Ik ga er toch wel vanuit dat er aan het begin van zo'n reorganisatie eerst van elke werknemer duidelijk wordt gemaakt wat hij verdient en hoe lang hij/zij (nog) onder contract staat. Dat zou namelijk een normale eerste stap zijn.
Oud 14-04-2015, 11:10   #25
jorginho
Registered User

Stadion:305
Citaat:

Het betreft blijkbaar een schriftelijke overeenkomst. Dat lijkt me geen lijk uit de kast. Als supporter hoef je echt niet alle ins en outs van ieder contract te weten. Maar goed, we kunnen wel stellen dat het geld toch erg gemakkelijk over het balkje is gegaan. En gedwongen blijft gaan.
jorginho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-04-2015, 11:22   #26
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Dit is voor ons als buitenwereld weer een lijk dat uit de kast valt, maar het is niet gezegd dat dit intern ook een verrassing is.

Ik ga er toch wel vanuit dat er aan het begin van zo'n reorganisatie eerst van elke werknemer duidelijk wordt gemaakt wat hij verdient en hoe lang hij/zij (nog) onder contract staat. Dat zou namelijk een normale eerste stap zijn.

Als er weinig mensen hier weet van hebben (volgens TCT) dan zal het voor een aantal binnen FCT een verrassing zijn lijkt me. Uiteraard hoeven wij als supporters dit niet allemaal te weten...
Oud 14-04-2015, 11:25   #27
Elenthril
Registered User

Citaat:
Als er weinig mensen hier weet van hebben (volgens TCT) dan zal het voor een aantal binnen FCT een verrassing zijn lijkt me. Uiteraard hoeven wij als supporters dit niet allemaal te weten...

Want als het in de krant staat is het waar? Als het hier op het forum al ruim een week bekend is, zullen ze het bij Twente toch ook wel weten of niet?
Oud 14-04-2015, 11:36   #28
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Elenthril
Want als het in de krant staat is het waar? Als het hier op het forum al ruim een week bekend is, zullen ze het bij Twente toch ook wel weten of niet?

Dat zeg ik niet. Vandaar dat ik ook vermeld dat het uit de TCT komt.

Maar ik heb echter meer vertrouwen in de berichten uit TCT dan de berichten van FCT. Vd Laan en de RvC vertrouw ik voor geen meter!
Oud 14-04-2015, 11:38   #29
Elenthril
Registered User

Citaat:
Dat zeg ik niet. Vandaar dat ik ook vermeld dat het uit de TCT komt.

Maar ik heb echter meer vertrouwen in de berichten uit TCT dan de berichten van FCT. Vd Laan en de RvC vertrouw ik voor geen meter!

Hehe. Dat is wel duidelijk, ja
Oud 14-04-2015, 11:46   #30
hannibal
hannibal's Avatar

Citaat:

Volgens mij was het alleen zo dat destijds niet iedereen hier van op de hoogte was. Reken er maar op dat vd Belt met oog op het nieuwe pva nu eerst elke steen boven heeft gekregen, zeker als het gaat om contractzaken.
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Joop Munsterman AC Positivo Oud spelers / medewerkers 17203 03-05-2020 08:52
Aldo weg als voorzitter Hoeve Laatste Nieuws 34 27-11-2015 10:09
Actie Supportersverenigingen tegen de TS Rik1982 Supporters 1620 25-08-2015 11:08
Vragen aan Aldo vragenvragen Bestuur | Beleid 17 02-07-2015 11:17