Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 31-08-2004, 16:00   #1
stefanovic
Registered User

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Ergens op deze site verteld Stefanotti dat de Ridder overbodig is geworden bij ajax met de komst van een argentijn. Ik kan dit hier bevestigen en melden dat de pijlen van Lurling zijn afgehaald en de Ridder dezelfde kans als van der Meyde wordt geboden in enschede...

Als hij het doet (een jaar in tukkerland) dan zal het voor de uitkraker in rotterdam rond zijn....!
stefanovic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:02   #2
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Voor deze transfer is inderdaad nog genoeg tijd over. En aangezien zijn contract na zijn verhuur periode is afgelopen en hij dan hopenlijk net zoals VD Meyde heeft gespeeld en ook zo over Twente denkt dan ben ik dik en dik tevreden
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:05   #3
Nick
_______
Nick's Avatar

Stadion:2
Als de Ridder van Ajax naar Twente verhuist in een transfer uit uitleenbeurt dan ben ik nooit meer ontevreden over de Plaag.
Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:14   #4
Sumelka
Registered User

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door stefanovic
Ergens op deze site verteld Stefanotti dat de Ridder overbodig is geworden bij ajax met de komst van een argentijn. Ik kan dit hier bevestigen en melden dat de pijlen van Lurling zijn afgehaald en de Ridder dezelfde kans als van der Meyde wordt geboden in enschede...

Als hij het doet (een jaar in tukkerland) dan zal het voor de uitkraker in rotterdam rond zijn....!

Dat zou fantastisch zijn! Kun je iets meer zeggen over de mate van zekerheid van je bericht? Ik vraag je niet je bron te onthullen (dat zou natuurlijk onzin zijn), maar gewoon...
Sumelka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:16   #5
Mr. Vlijmscherp
Registered User

Stadion:
Als dit ook nog eens werkelijkheid wordt, zie ik ons zeker in de subtop eindigen. Van alle rechterspitsen was dit voor mij de beste optie, omdat die jongen het gewoon heeft. Een elegante speler, een prachtige en gevoelvolle voorzet en daarnaast volgens ingewijden ook nog zeer sympathiek. Nu maar hopen dat deze deal snel beklonken is. Mijn dag was al goed, maar door bovenstaand bericht van Stefanovic ben ik de komende uren niet meer te stuiten. Mijn vrouw zal nog wat gaan beleven vannacht.
Mr. Vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:16   #6
vjenne-rednex
Make us Proud!
vjenne-rednex's Avatar

Stadion:30
Jongens kappuh nou! Ik hou ut nie meer. Als ook dit nog waar zou zijn dan wordt ik helemaal gek Maken we echte en goede kans op europees voetbal dit seizoen! De Ridder hier opan!!! )-)
vjenne-rednex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:17   #7
buks
Registered User
buks's Avatar

De Ridder alleen halen als je een "optie tot koop" kunt bedingen !! dus huren met gevolg een contract voor 3/4 jr. Weet dat z'n contract afloopt dus dit zal je met hem zelf moeten overeen zien te komen!!
buks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:21   #8
Sumelka
Registered User

Even stoken ; Stanic weet te melden dat vandaag nog Delorge wordt aangetrokken, en Stevanovic weet te melden dat de pijlen op De Ridder zijn gericht. Wie krijgt er gelijk?! :P Ik denk dat beide voor Twente een versterking kunnen zijn; ben - wederom - erg benieuwd...
Sumelka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:23   #9
IJsbeer
Registered User

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door buks
De Ridder alleen halen als je een "optie tot koop" kunt bedingen !! dus huren met gevolg een contract voor 3/4 jr. Weet dat z'n contract afloopt dus dit zal je met hem zelf moeten overeen zien te komen!!

Buks hef geliek! Contract aanbieden en over drie jaar verpatsen voor € 10 mln aan de joduh8-)
Oud 31-08-2004, 16:38   #10
msannes
Mena Muria

Vergeet niet dat stevanovic ook gelijk heeft gehad met het aantrekken van Resit Schuurman....(al in een heel vroeg stadium wist hij dit te melden)...
msannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 16:54   #11
ESG
joa joa dasawa
ESG's Avatar

Stadion:14
Citaat:
Even stoken ; Stanic weet te melden dat vandaag nog Delorge wordt aangetrokken, en Stevanovic weet te melden dat de pijlen op De Ridder zijn gericht. Wie krijgt er gelijk?! Ik denk dat beide voor Twente een versterking kunnen zijn; ben - wederom - erg benieuwd...

inderdaad erg spannend. De Belgen melden geen nieuws, slechts geruchten ook. Ik ga eens rondstruinen op de Ajax-fora.
Oud 31-08-2004, 16:58   #12
NAJ
Registered User

Stadion:P
Kom maar op met Daniel de Ridder,als die daar Twente komt dan word ik ook echt helemaal gek.Dit zou pas echt goed werk van De Plaag zijn*) )-) *)
Oud 31-08-2004, 17:14   #13
tukkerproud
ultras vak-p
tukkerproud's Avatar

Stadion:29
delorge gaat niet door volgens mij als jullie goed lezen op andere topics, twente niet duidelijk beeld kunnen krijgen, wel houden ze hem in de gaten voor een mogelijke overkomst in de winterstop; aldus de belgisch info.
Oud 31-08-2004, 17:22   #14
ESG
joa joa dasawa
ESG's Avatar

Stadion:14
Als je even op het forum van Lierse (www.lierse.com/forum) kijkt dan zul je lezen dat daar toch ook wel in de wandelgangen wordt gesproken over een mogelijke transfer. Maar goed: de pers heeft inderdaad geschreven dat er geen belangstelling meer is tot de winterstop.
Oud 31-08-2004, 17:24   #15
enschede16
Registered User

Stadion:27
k ben ff gaan kijen op forums van ajax of daar iets bekend was over een overgan van daniel de ridder naar fct http://www.ajaxtalk.nl/forum/viewforum.php?f=9wente kijk maar eens wat ze der van vinden
enschede16 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 17:26   #16
Tukker12
www.twentefans.nl

Stadion:WC
hoop echt dat hij komt maar ze hadden het toch over Majstorovic en nog een buitenlandse speler
Als Manager Andersson (Kalmar FF) tijdens de afsluitende training van Twente geconfronteerd wordt met de gezangen van tientallen Tukkers op de tribune, knikt hij vol bewondering. ‘Onze fans juichen alleen als het goed gaat.’
Tukker12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 17:29   #17
f.c.t.1965
Registered User

stefanovic, zou je misschien aankunnen geven hoe concreet de belangstelling is? Ik bedoel zijn er al contacten aan de gang, of zijn het slechts geruchten?
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 17:46   #18
Nick
_______
Nick's Avatar

Stadion:2
De Ridder vind ik een fantastische speler, maar als hij zou komen naar ons FCT wie moet waar dan spelen? We spelen nu toch met Culina/Cziommer op rechts?
Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 18:27   #19
Ris
Registered User
Ris's Avatar

Geen one-liners of off-topic berichten graag.
Ris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 18:28   #20
JPM
Why so...
JPM's Avatar

Stadion:104
Een jaar verhuren moet wel haast in combinatie met een optie tot koop want in juli 2005 loopt het contract van de ridder af, tenzij de optie voor nog twee jaar zo'n eenzijdige van Ajax' kant is.

Als dit niet het geval is heb je best kans dat de Ridder voor niet al te veel hier komt spelen aangezien hij heeft geweigerd bij te tekenen in Amsterdam.

Wat mij betreft mag hij komen al heb ik hem niet vaak zien spelen, hij is in ieder geval een stuk verder dan Afonso om op rechtsbuiten te spelen.

"een invalbeurt van 10 min. van de ridder is al spectaculairder dan een hele wedstrijd van de mul" aldus een ajacied op hun eigen forum.
Oud 31-08-2004, 19:09   #21
Escobar
Member

Zou dit dan ook nog waar zijn , ik weet het niet hoor....
Oud 31-08-2004, 19:11   #22
GLANERBRUG
Registered User
GLANERBRUG's Avatar

Stadion:28
Geloof er niks van want er staat nergens iets in de pers vermeld. Hoop het natuurlijk wel maar denk het niet.
GLANERBRUG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 19:16   #23
Utop
Junior Senior
Utop's Avatar

Stadion:31
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door GLANERBRUG
Geloof er niks van want er staat nergens iets in de pers vermeld. Hoop het natuurlijk wel maar denk het niet.

Geruchten beginnen meestal VOOR en niet NA vermelding in de pers. Gek he?
Utop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 19:26   #24
AC Positivo
Registered User
AC Positivo's Avatar

Stadion:315
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Nick
De Ridder vind ik een fantastische speler, maar als hij zou komen naar ons FCT wie moet waar dan spelen? We spelen nu toch met Culina/Cziommer op rechts?

Hallo waarom hebben we het hier iedere keer over een rechtsbuiten. Omdat we die gewoon missen. Is gewoon heel belangrijk nu. Dus maak je over de opstelling maar geen zorgen. Zoalss nu werkt het gewoon niet goed.
Oud 31-08-2004, 19:30   #25
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Het feit dat er op www.fctwente.nl nog niets staat over onze Zweedse makker, doet mij vermoeden dat er vanavond nog wel een speler bijkomt.
JBWR12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 19:32   #26
GLANERBRUG
Registered User
GLANERBRUG's Avatar

ja zo`n raar gevoel heb ik ook, toch leuk zo`n dag, ben de hele dag al zenuwachtig:P
Oud 31-08-2004, 19:33   #27
wesje enschede
Registered User

Opstelling: -

Het feit dat er op www.fctwente.nl nog niets staat over onze Zweedse makker, doet mij vermoeden dat er vanavond nog wel een speler bijkomt.

dat gevoel deel ik met je!want anders had er al lang iets over opgestaan!en als er nog 1 bij komt hoef je de site maar 1x bij te werken!
wesje enschede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-08-2004, 19:34   #28
TukkerRoy VAK30
Twentse Malloot

Stadion:30/P
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door JBWR12

Maar daar staat die site ook om bekend(-/

Zou een knappe zet zijn van De Plaag om De Ridder te kunnen halen. Ik meende dat ik onlangs hoorde dat De Ridder zeker na het seizoen weg wil. Omdat hij geen kasn krijgt als rechtsbuiten.
Oud 31-08-2004, 19:37   #29
GLANERBRUG
Registered User
GLANERBRUG's Avatar

Ja, bijvoorbeeld: Majstorovic en Delorge naar FC Twente.

Haha ben in staat om naar het stadion te rijden om te kijken of er auto´s staan met vreemde nummerborden of een speler met zaakwaarnemer zie lopen..
Oud 31-08-2004, 19:38   #30
wesje enschede
Registered User

ik word wel gek van deze dag elke keer internet en tt in de gaten houden haha
wesje enschede is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp: