Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 04-01-2007, 12:42   #61
redrebel
Red way of life

Tactiek:Geen
Toto:-
kan me niet voorstellen dat Blaise op deze leeftijd nog zin heeft in een avontuur in de Premier League, z'n vrouw en kinderen wonen in Duitsland waar ze een goed sociaal leven hebben en Blaise zelf heeft het naar z'n zin bij Twente
Oud 04-01-2007, 12:51   #62
JPM
Why so...
JPM's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door Sunday Mirror.co.uk
N'Kufo is a 31-year-old forward who has been a sensation in Holland with Twente, scoring at a rate of better than a goal a game over the past three seasons - including 16 in 19 matches this term.

Zit ik nu mis of beweren ze hier dat Blaise meer dan een doelpunt per wedstrijd maakte over de laatste drie seizoenen?
Oud 04-01-2007, 12:52   #63
tukker-terror
Registered User
tukker-terror's Avatar

Stadion:30
als hij gaat hoeveelste club wordt dat wel niet?
tukker-terror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 12:53   #64
Mighty_Twente
Registered User
Mighty_Twente's Avatar

Stadion:17
N'Kufo wordt gevolgd door City

04 januari 2007, 03:22

Manchester City heeft volgens The Sunday Mirror nadrukkelijke belangstelling voor Blaise N'Kufo. De spits van FC Twente maakt een uitstekend seizoen door en moet bij City het nodige scorend vermogen toevoegen.
Coach Stuart Pearce krijgt zo'n drie miljoen euro ter beschikking om N'Kufo los te weken bij de subtopper uit de Eredivisie. Het is nog maar de vraag of Twente aan een vertrek van zijn topscorer wil meewerken, terwijl de spits zelf onlangs ook aangaf in Enschede te willen blijven en zelfs zijn contract verlengde tot medio 2009.

De 31-jarige N'Kufo speelde sinds zijn komst naar FC Twente in 2003 liefst 112 competitiewedstrijden waarin hij er met 58 doelpunten een goed gemiddelde aan overhield.

www.voetbalprimeur.nl

Maar hij blijft wel, zijn huidige contract bestempeld dat ook, en ik kan voorlopig geen waardige vervangers aangeven. Dat een Berry Powel zo makkelijk scoort in zo'n knaken competitie als de Jupiler Leauge zegt helemaal niks
Oud 04-01-2007, 12:56   #65
Nicker
Registered User

Stadion:
Klopt, alleen kan ik me Huntelaar ook nog herrineren. Die moest het ook nog maar bewijzen, en van Nistelrooy geloof ik ook. Deze hebben toch zeker laten zien wat ze waard zijn, ik zeg niet dat dat ook geld voor Powel maar ik vind dat er niet direct spelers moeten worden afgezeken van Eerste divisie clubs
Nicker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 12:58   #66
JPM
Why so...
JPM's Avatar

Stadion:104
Iedereen (voetbalsites) quote dat bericht verkeerd. Er staat dat Pearce slechts 3 miljoen pond ter beschikking heeft om zowel David Dunn als Blaise N'Kufo te halen. Verder staat er dat dat bedrag enorm op kan lopen als Chelsea Micah binnenhaalt, maar dat wil niet zeggen dat ze dan ineens meer gaan betalen dan ze van plan waren voor N'Kufo.
Oud 04-01-2007, 13:07   #67
VanTheMan
Kufo Ole!
VanTheMan's Avatar

Stadion:28
Kufo denkt wel drie keer na hoor voordat hij vertrekt.

Ze hebben daar Corradi, Samaras, Vassell en Dickov. Die speelt Balise er niet zo maar uit
Oud 04-01-2007, 13:19   #68
zweedsok
Registered User

als je alles mag geloven heeft Man City ook belangstelling voor alves, smolarek en elk andere redelijk scorende spits in europa. Dus ppffff waar hebben we het over.
zweedsok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 13:30   #69
Corky
Gast

Elke speler is te koop, ook N'Kufo. Maar dan wel voor een bedrag waar we een hele goeie spits van een paar jaar jonger (geen Powell) + 2 andere spelers van kunnen kopen die dit elftal direct beter maken. N'Kufo is 31 en ik zie hem het liefst blijven maar je moet wel realistisch blijven. Als de interesse serieus wordt en N'Kufo zou ook willen en hij kan zich daar in de herfst van zijn carriere binnen voetballen moet ie gewoon gaan, dat gun ik hem wel.

Maar dan wel voor 4 miljoen pond...
  Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 13:38   #70
Wampie84
-

Stadion:Nee
Kufo blijft gewoon, maak je niet druk. City heeft al eerder belangstelling in hem gehad, toen liep het op niets uit. Bovendien verwacht ik niet dat City met 3 miljoen euro genoeg geld heeft voor Kufo. Die komt door zijn goede seizoen dacht ik wel rond de 4,5 mln te zitten.
Wampie84 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 13:43   #71
Carlo
One life, live it!

Citaat:
Origineel gepost door Corky
Elke speler is te koop, ook N'Kufo. Maar dan wel voor een bedrag waar we een hele goeie spits van een paar jaar jonger (geen Powell) + 2 andere spelers van kunnen kopen die dit elftal direct beter maken. N'Kufo is 31 en ik zie hem het liefst blijven maar je moet wel realistisch blijven. Als de interesse serieus wordt en N'Kufo zou ook willen en hij kan zich daar in de herfst van zijn carriere binnen voetballen moet ie gewoon gaan, dat gun ik hem wel.

Maar dan wel voor 4 miljoen pond...

Ik vind dat we niet moeten verkopen, misschien voor 10 miljoen pond, maar niet minder. Dan kan VOH mooi terugkomen. Van wie is N'kufo eigenlijk, van Twente of van de investeerders die hem kochten?
Carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 13:45   #72
Kliklaminaat
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Carlo
Van wie is N'kufo eigenlijk, van Twente of van de investeerders die hem kochten?

Ik zou zeggen, kijk eens een pagina terug.
Je bent al de 3e volgens mij die dat vraagt.
Kliklaminaat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 13:47   #73
Kliklaminaat
Registered User

Als je voor N'Kufo een leuk bedrag krijgt, dat ongeveer overeenkomt met de transfersom van Rosenberg, dan zou ik het toch eens gaan overwegen om die los te weken bij Ajax.

Die is toch écht niet slechter dan Blaise, en nog een stuk jonger ook nog.
Oud 04-01-2007, 13:53   #74
FCTRuud
Registered User

Wat een heisa weer om helemaal niks.
City kan voor dat geld een jongere en betere spits halen als N'Kufo als ze slim zijn en daarbij komt dat ik denk dat N'Kufo helemaal niet weg wil.
N'Kufo is een goede spits maar komt voor de subtop van Engeland te kort qua snelheid.
Feyenoord had hem een jaar geleden moeten kopen als ze slim waren geweest, dat is een club voor N'Kufo.
Oud 04-01-2007, 14:16   #75
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
als je alles mag geloven heeft Man City ook belangstelling voor alves, smolarek en elk andere redelijk scorende spits in europa. Dus ppffff waar hebben we het over.

Klopt, bovendien is Pearce ineens lovend over Samaras die de afgelopen wedstrijd er twee heeft gemaakt....
Oud 04-01-2007, 14:25   #76
krovandehoeve
Registered User

Stadion:315
Citaat:
Origineel gepost door Kliklaminaat
Als je voor N'Kufo een leuk bedrag krijgt, dat ongeveer overeenkomt met de transfersom van Rosenberg, dan zou ik het toch eens gaan overwegen om die los te weken bij Ajax.

Die is toch écht niet slechter dan Blaise, en nog een stuk jonger ook nog.

Mogen ze van mij zo wie zo wel eens naar kijken, vond hem altijd wel aardig spelen!
krovandehoeve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 14:31   #77
Redboy
Registered User

Stadion:120
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok

En het is ook maar een gerucht ze hadden al eerder belangstelling......Kufo vertrekt heus niet bij fc twente! hij heeft niet voor niets zijn contract verlengt omdat hij na zijn zin heeft hier bij fc twente.
Oud 04-01-2007, 14:52   #78
maarten001
Registered User

Stadion:122
nooit laten vertrekken..waar haal je nog een spits die gegarandeerd 14 keer scoort per seizoen? en dat bedrag slaat al helemaal nergens op...als k al lees dat vitesse lazovic voor een huntelaar bedrag wil weg doen...waar moeten wij blaise dan voor wegdeon? voor een beckham bedrag?
maarten001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 14:55   #79
Tukkerrandy
Registered User
Tukkerrandy's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door TIGRA DRIVER
N'kufo is voor Twente nog belangrijker als Afonso Alves voor Heerenveen dus ik zeg 20 miljoen en anders opflikkeren.

Persoonlijk denk ik ook niet dat N'kufo het daar zal gaan maken hij moet lekker bij ons blijven hij voelt zich heir thuis

Nou nee, Afonso Alves is belangrijker voor Heerenveen want zonder Alves zouden ze nu niet zo hoog staan omdat alleen hij en Nilsson voor de doelpunten en assists zorgen. Bij ons scoort Kufo wel veel, maar het hele team draait bij ons (meestal) lekker.
Tukkerrandy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 15:11   #80
Kliklaminaat
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door maarten001
nooit laten vertrekken..waar haal je nog een spits die gegarandeerd 14 keer scoort per seizoen? en dat bedrag slaat al helemaal nergens op...als k al lees dat vitesse lazovic voor een huntelaar bedrag wil weg doen...waar moeten wij blaise dan voor wegdeon? voor een beckham bedrag?

Hoezo gegarandeerd 14 goals ??
Als hij morgen zijn been breekt heb je niks aan die "garanties"
Beleidsbepalers van een voetbalclub kijken ook naar de langere termijn.

Realiteit is dat Blaise 31 is en aan het eind van zijn contract niks meer oplevert. In dat licht gezien is het beleidsmatig het beste als je er nu zeg maar 3,5 miljoen voor krijgt, en vervolgens voor 5 miljoen Rosenberg bij Ajax ophaalt. Rosenberg kun je op zijn 28e nog een keer voor meer verkopen dan wat hij nu kost. (als hij tenminste gaat presteren hier)

Dat Lazovic meer moet kosten dan N'Kufo is ook logisch, want die is (net als Rosenberg) nog te verkopen op termijn.
Oud 04-01-2007, 15:29   #81
tukkertje
Registered User
tukkertje's Avatar

Stadion:105
N'Kufo blijft gewoon lekker in Enschede.. hij heeft het naar zijn zin hier en heeft zijn geld volgens mij ondertussen ook wel verdient dus daar hoeft ie het niet meer voor te doen..
Oud 04-01-2007, 15:35   #82
vivafct
Registered User

Stadion:303
Blaise is van ons en dat weet hij zelf ook hardstikke goed ! en hij voelt zich voor het eerst thuis bij een club dus waarom zal hij vertrekken..
vivafct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 15:40   #83
wesley
Registered User

Stadion:33
waarom zijn alle andere berichten allemaal hier verwijderd er stonden er nog veel meer in weet iemand dat ?????
Oud 04-01-2007, 15:41   #84
Basco
Tiocfaidh ár Lá
Basco's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door wesley
waarom zijn alle andere berichten allemaal hier verwijderd er stonden er nog veel meer in weet iemand dat ?????

Ja, omdat ze allemaal over een onleesbaar bericht vol spelfouten gingen. Probeer het nog eens in normaal Nederlands zou ik zeggen.
Oud 04-01-2007, 15:41   #85
pinksta
Skaver
pinksta's Avatar

Stadion:Nee
omdat wij over andere dingen hebben gepraat dan het waar het topic over gaat...jouw en mijn opmerkingen zijn daarom geschrapt..en terecht...

On topic: Ik denk niet dat Blaise weggaat..hij heeft meerdere keren aangegeven dat hij het hier naar zijn zin heeft en dat hij zijn steentje bij wil dragen aan de wederopbouw van twente..

Laatst aangepast door pinksta : 04-01-2007 om 15:44.
pinksta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 15:55   #86
Majstro
Registered User
Majstro's Avatar

Euh, ga er maar niet meer van uit, Manch. City wil niks verkopen alleen aankopen.. laatste bericht op de site

http://www.mcfc.co.uk/default.sps?pagegid={DBD12D53-8346-431D-A04F-5D0F8664DE80}&newsid=391990
Majstro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 16:22   #87
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Stadion:ja
Voor de volledigheid:

We're not selling - Pearce 04/01/2007 11:00

Stuart Pearce has reaffirmed that the Blues are looking to buy, not sell in the current transfer window. He has also dismissed the latest round of press transfer speculation.

The City boss told today’s press conference that only fringe players would be allowed to leave the club this month.

He said: "I’m not seeking to sell anybody that’s integral to the football team, I’m looking to bring players in during the window, simple as that,"

"What’s happened now is that the media have created a story out of speculation, which for a manager gets boring after a while.”

When asked about whether there are any ‘potential out-goings’ in January, Pearce immediately replied: "There are no out-goings. We have never discussed selling anybody who is important to this football club. We are not interested in selling anybody integral to the future.

"I’ve had no contact with any other clubs in respect to those players that have been touted around the media. I’m sure I’ll answer the same question next week and the week after and whenever I’m in front of the media.

"I don’t want to sell the good players. I’d want to sell one or two of the fringe players maybe – that’s all."

With most transfer window activity so far confined to the newspapers, the Manager sees our situation being repeated across the Premiership.

"Everyone’s got the same mentality as us, we don’t want to sell the good players because there’s so much to play for this season. All the players that are of some value or up-and-coming, their managers know full well that they are not going to go down in value. In the five months until the summer, they can only go up in value.

"The hardest thing is to get good players into your club, once you have them there you want to hang on to them, and that’s what we want to do.

"The speculation makes it a difficult market in some ways. All the speculation is condensed into one month, I don’t have to answer any questions from the end of August until around two weeks before the end of December. Then there’s a frenzy, which will probably calm down in about two weeks when people realise that they don’t want to sell their better players. That goes for every club, not just us."
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-01-2007, 16:57   #88
wesley
Registered User

Stadion:33
vertaal het even Masto ik ben slecht in engels
Oud 04-01-2007, 16:59   #89
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door wesley
vertaal het even Masto ik ben slecht in engels

[En niet alleen daarin]

Try this....
Oud 04-01-2007, 17:00   #90
maarten001
Registered User

Stadion:122
ben je wel even druk mee om dat te vertalen of je moet en vertaal site gebruiken
maarten001 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Blaise Nkufo in de belangstelling van Feyenoord? 100% tukker Geruchten | Roddels 8 29-09-2005 13:35
AZ wil Blaise Nkufo stefanototti Laatste Nieuws 170 01-06-2005 23:38
Engelse belangstelling voor Sharbel Touma Mr. Vlijmscherp Geruchten | Roddels 29 19-05-2005 22:09
N'Kufo tekent drie jaar bij Twente (maar wil weg) Erwin Laatste Nieuws 1100 22-05-2004 14:16
Collins John naar Manchester??? vjenne-rednex Geruchten | Roddels 93 31-01-2004 03:26