Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 06-11-2008, 09:16   #61
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door wolmpie
kun je zien hoe dom mensen in deze topic reageren en die maikel veren in zijn reet steken!club liefde oke maar een beetje verantwoording en respect richting je werkgever zou ook gepast zijn ( degene die toch je kosten betaald voor het voetbal)!meeste mensen die hem toejuichen hebben waarschijnlijk zelf een laag zelfbeeld mbt tot volwassen verantwoordings besef!

En daarvoor levert de werknemer geen arbeid? Mail me even de naam van die werkgever dan ga ik even mijn CV tikken nu
Oud 06-11-2008, 20:13   #62
STANFCT
Red to the Bone
STANFCT's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door Ties
Tukkermaikel misschien

Als dat hem is, dan kan hij nu toch niet reageren. Of hij moet in z'n hotel op de laptop zitten.

Vind het een zeer strakke actie van'm, alleen wel een beetje risicovol zoals ik het zie. Straks had hij geen baan gekregen... Nou is dat als timmerman wel iets makkelijker maarja.

Maikel, succes !!
Oud 06-11-2008, 20:15   #63
Capone
a.k.a. brepsenkamp

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door STANFCT
Als dat hem is, dan kan hij nu toch niet reageren.

TukkerMaikel is het niet, die werkt bij een transportonderneming op het BCT
Capone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-11-2008, 20:18   #64
Forzatwente
You f*king cunt!

Citaat:
kun je zien hoe dom mensen in deze topic reageren en die maikel veren in zijn reet steken!club liefde oke maar een beetje verantwoording en respect richting je werkgever zou ook gepast zijn ( degene die toch je kosten betaald voor het voetbal)!

Sorry, maar je werkt voor je geld. Dus je werkgever die betaald niet voor het voetbal.
Oud 06-11-2008, 20:45   #65
TwenteTrots
Kufo ole
TwenteTrots's Avatar

Citaat:
kun je zien hoe dom mensen in deze topic reageren en die maikel veren in zijn reet steken!club liefde oke maar een beetje verantwoording en respect richting je werkgever zou ook gepast zijn ( degene die toch je kosten betaald voor het voetbal)!meeste mensen die hem toejuichen hebben waarschijnlijk zelf een laag zelfbeeld mbt tot volwassen verantwoordings besef!

Volgens mij verdienen de meeste werkgevers meer aan hun werknemers dan andersom.
Oud 06-11-2008, 20:50   #66
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Kan zo maar zijn dat wolmpie z'n ex-werkgever is die op dit moment zijn teennagels zit af te bijten omdat het werk niet af is en hij, heel stiekem, FCT wil zien vanavond!
Oud 06-11-2008, 20:51   #67
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door TwenteTrots
Volgens mij verdienen de meeste werkgevers meer aan hun werknemers dan andersom.

So what? Dan moet je maar ZZP worden als je daar niet tegen kan.

Zelden zo'n oliedom element gezien. Gelukkig heeft ie zelf ontslag genomen anders liep ie ook nog steun te trekken van mijn belasting centen.

Laatst aangepast door JBWR12 : 06-11-2008 om 20:54.
JBWR12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-11-2008, 21:15   #68
Tukkermaikel
VAK-P
Tukkermaikel's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door brepsenkamp
TukkerMaikel is het niet, die werkt bij een transportonderneming op het BCT

Wat weet je nog meer van mij ? Maar nee dat klopt inderdaad, hoewel, ik werk op het Transportcentrum of bedoel je dat met BCT. Ik ben dus Maikel uit Enschede en niet uit Oldenzaal.
Tukkermaikel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-11-2008, 01:18   #69
HorsePower
The Stallion
HorsePower's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door JBWR12
So what? Dan moet je maar ZZP worden als je daar niet tegen kan.

Zelden zo'n oliedom element gezien. Gelukkig heeft ie zelf ontslag genomen anders liep ie ook nog steun te trekken van mijn belasting centen.

Je steigert als een ros JBWR12....
HorsePower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-11-2008, 08:22   #70
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door HorsePower
Je steigert als een ros JBWR12....

Ja mooi he? Geef gewoon mijn mening hoe ik er over denk. Met dat soort lieden ben ik snel klaar.
Oud 07-11-2008, 23:01   #71
martin1
Registered User

Stadion:
kneuzenactie hij komt met naam in de krant en die bouwwereld is klein . Ik hoop wel dat hij vakman is anders lig je de komende tijd er zo uit .crisis/winter dag maikel.Wel een echte supporter.
martin1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2008, 19:25   #72
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Stadion:U
Citaat:
Ja mooi he? Geef gewoon mijn mening hoe ik er over denk. Met dat soort lieden ben ik snel klaar.

Alleen raakt hij kant nog wal in dit geval
Tibob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2008, 19:30   #73
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Waarom niet? Omdat ik zeg wat jij niet wilt horen? Of ben jij ook zo'n idioot? Nogmaals, ik ben blij dat hij zelf ontslag heeft genomen. Dan worden mij zuur verdienden belastingcenten daar niet aan verspild, want er zijn al genoeg zaken waar dat wel aan gebeurd. Dan zijn er ook nog werkgevers die hem gewoon weer in dienst nemen
Oud 08-11-2008, 19:30   #74
GIZMO
Aajt Vedan
GIZMO's Avatar

Citaat:

Ook in manchester geweest? of zat je fijn voor de buis ?
Oud 08-11-2008, 19:33   #75
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door GIZMOOOOOOOO
Ook in manchester geweest? of zat je fijn voor de buis ?

Ach gut Gizmoootje is er ook weer. Ja ik zat fijn voor de buis ja. Omdat ik een gezin heb en een werkgever heb die mij royaal betaald voor het werk dat ik doe. Soms kan ik niet altijd vrij krijgen wanneer ik dat zou willen. Ach ja, dan neem je maar ontslag.
Oud 08-11-2008, 19:35   #76
GIZMO
Aajt Vedan
GIZMO's Avatar

Citaat:
Ach gut Gizmoootje is er ook weer. Ja ik zat fijn voor de buis ja. Omdat ik een gezin heb en een werkgever heb die mij royaal betaald voor het werk dat ik doe. Soms kan ik niet altijd vrij krijgen wanneer ik dat zou willen. Ach ja, dan neem je maar ontslag.

Kwestie van prioriteiten stellen, lopen afgeven op iemand die alles over heeft voor zen club en zelf prettig met de sloffen aan voor de buis zit is een beetje jammer.. mijn mening weer he
Oud 08-11-2008, 19:38   #77
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Kwestie van prioriteiten stellen, lopen afgeven op iemand die alles over heeft voor zen club en zelf prettig met de sloffen aan voor de buis zit is een beetje jammer.. mijn mening weer he

Ach het ligt er maar aan wat je prioriteiten zijn en waar je verantwoordelijkheidsgevoel ligt. Je bent er wel trots op dat je telkens gaat he? Is wel je stokpaardje aan het worden. Hoe vaak ga je dat nog gebruiken? Ach ja, ik ben natuurlijk geen echte supporter in jouw ogen omdat ik niet naar Manchester kon en wou.
Oud 08-11-2008, 19:38   #78
Simba
Red is the color
Simba's Avatar

Stadion:geen
En als je nu eens vrijgezel was en niet om de centen verlegen zat was dan de situatie niet anders.
Hij geeft toch aan alles te hebben ingecalculeerd??
Waar maak jij je dan druk om JWBR12
Simba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2008, 19:44   #79
GIZMO
Aajt Vedan
GIZMO's Avatar

Citaat:
Ach het ligt er maar aan wat je prioriteiten zijn en waar je verantwoordelijkheidsgevoel ligt. Je bent er wel trots op dat je telkens gaat he? Is wel je stokpaardje aan het worden. Hoe vaak ga je dat nog gebruiken? Ach ja, ik ben natuurlijk geen echte supporter in jouw ogen omdat ik niet naar Manchester kon en wou.

Correctie .. ik ga helemaal niet altijd, ook ik zit met werk etc, maar ik ga iig niet afgeven op iemand vrij ver gaat om een pot voetbal van zijn club te zien..
Oud 08-11-2008, 19:44   #80
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Simba
En als je nu eens vrijgezel was en niet om de centen verlegen zat was dan de situatie niet anders.
Hij geeft toch aan alles te hebben ingecalculeerd??
Waar maak jij je dan druk om JWBR12

Inderdaad, maak me er ook niet meer druk om. Geef alleen maar mijn mening, net zoals er mensen zijn die het wel waarderen. Vind het alleen een dwaze actie, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden. En dan wordt de dooddoener van het jaar van Gizmoootje er weer bij gehaald: was je erbij in Manschester?
Oud 08-11-2008, 19:48   #81
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Correctie .. ik ga helemaal niet altijd, ook ik zit met werk etc, maar ik ga iig niet afgeven op iemand vrij ver gaat om een pot voetbal van zijn club te zien..

Dat mag, net zo goed als dat ik mijn mening er over geef dat ik het een dwaze actie vind. Zijn situatie zal wel anders zijn dan de mijne. Mogelijk dat hij in een bedrijfstak werkt waarin hij zo weer werk heeft.
Oud 08-11-2008, 19:49   #82
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Citaat:
Inderdaad, maak me er ook niet meer druk om. Geef alleen maar mijn mening, net zoals er mensen zijn die het wel waarderen. Vind het alleen een dwaze actie, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden. En dan wordt de dooddoener van het jaar van Gizmoootje er weer bij gehaald: was je erbij in Manschester?

Als je een klein beetje Twente gevoel in je donder had gehad, dan had je de reden van de aktie gesnapt. Nu moet je gewoon je snaveltje houden.
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2008, 19:52   #83
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Wyatt
Als je een klein beetje Twente gevoel in je donder had gehad, dan had je de reden van de aktie gesnapt. Nu moet je gewoon je snaveltje houden.

Dat bepaal ikzelf wel. Wat heeft het Twente gevoel er nou weer mee te maken. Dooddoener 2 van het jaar hebben we weer te pakken. Als je een beetje verstand in je pannetje hebt en je weet dat je vrije dagen op zijn, dan weet je ook waar je staat.
Oud 08-11-2008, 19:55   #84
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Wanneer geven GIZMOOOOOOOO en JBWR12 elkaar eens een forumknuffel!
Oud 08-11-2008, 19:58   #85
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Wanneer geven GIZMOOOOOOOO en JBWR12 elkaar eens een forumknuffel!

LOL. We zijn het ook el eens met elkaar. Over Huysegems bijvoorbeeld. Ik vind dit een dwaze actie, goed dat is mijn mening. Dat mag toch op een forum? Dan wordt het Twente gevoel erbij gehaald en dat ik niet in Manchester was, dat is een beetje flauw.
Oud 08-11-2008, 20:07   #86
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
LOL. We zijn het ook el eens met elkaar. Over Huysegems bijvoorbeeld. Ik vind dit een dwaze actie, goed dat is mijn mening. Dat mag toch op een forum? Dan wordt het Twente gevoel erbij gehaald en dat ik niet in Manchester was, dat is een beetje flauw.

Ah, betekend dus wel dat je iets minder die-hard bent dan de bewuste Michael!
Dus, waarschijnlijk, ook minder Twentegevoel hebt! Want iemand die alles op alles zet om bij iedere wedstrijd te zijn................da's de enige echte die-hard!

Ik val ook niet in de categorie "die-hard" omdat ook ik andere prioriteiten heb!

Ik blijf het een klasse actie vinden! En dat idd helemaal nu hij, schijnbaar, weer werk heeft waar men in de arbeidsvoorwaarden een FCT-clausuletje inbouwt!

Zal wel bij e.o.a. bouwbedrijf in Rijssen uitkomen

Oud 08-11-2008, 20:10   #87
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Citaat:
Dat bepaal ikzelf wel. Wat heeft het Twente gevoel er nou weer mee te maken. Dooddoener 2 van het jaar hebben we weer te pakken. Als je een beetje verstand in je pannetje hebt en je weet dat je vrije dagen op zijn, dan weet je ook waar je staat.

Volgens mij gaat het juist om het Twente gevoel. Of heeft ie ontslag genomen om madeliefjes te zoeken in Manchester Dat je geen vrije dagen meer hebt ligt aan jezelf. Je had er rekening mee kunnen houden en bij de meeste werkgevers kun je best in de min staan.
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2008, 20:11   #88
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Stadion:U
Citaat:
Waarom niet? Omdat ik zeg wat jij niet wilt horen? Of ben jij ook zo'n idioot? Nogmaals, ik ben blij dat hij zelf ontslag heeft genomen. Dan worden mij zuur verdienden belastingcenten daar niet aan verspild, want er zijn al genoeg zaken waar dat wel aan gebeurd. Dan zijn er ook nog werkgevers die hem gewoon weer in dienst nemen

En nogmaals raakt het kant nog wal....

Als hij ontslag had gekregen had hij een ww uitkering gekregen, als hij ontslag neemt kan hij hoogstens aankloppen voor bijstand wat wel belastingcentjes kost.

Ben wel blij dat mijn salaris lekker van jouw zuurverdiende belastingcentjes betaald wordt

Bedankt
Tibob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2008, 20:12   #89
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Ah, betekend dus wel dat je iets minder die-hard bent dan de bewuste Michael!
Dus, waarschijnlijk, ook minder Twentegevoel hebt! Want iemand die alles op alles zet om bij iedere wedstrijd te zijn................da's de enige echte die-hard!

Ik val ook niet in de categorie "die-hard" omdat ook ik andere prioriteiten heb!

Ik blijf het een klasse actie vinden! En dat idd helemaal nu hij, schijnbaar, weer werk heeft waar men in de arbeidsvoorwaarden een FCT-clausuletje inbouwt!

Zal wel bij e.o.a. bouwbedrijf in Rijssen uitkomen

Inderdaad, ben wat minder die-hard. Ik zou soms wel vaker willen naar dat soort wedstrijden, maar het werk laat het niet toe. Maar daarom ben ik niet minder een echte Twente supporter. Als ie het bij zijn nieuwe werkgever zo kan regelen, dan hoor je mij niet meer zeuren. In Rijssen, niet bij ons.
Oud 08-11-2008, 20:13   #90
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tibob
En nogmaals raakt het kant nog wal....

Als hij ontslag had gekregen had hij een ww uitkering gekregen, als hij ontslag neemt kan hij hoogstens aankloppen voor bijstand wat wel belastingcentjes kost.

Ben wel blij dat mijn salaris lekker van jouw zuurverdiende belastingcentjes betaald wordt

Bedankt

Ambtenaar is bijna nog erger dan uitkeringstrekker!

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Beenhakker leidt Feyenoord bij play-offs reuvje Voetbal Nationaal | Internationaal 17 06-05-2007 15:47
Buitenlandse clubliefde brepsenkamp Oud spelers / medewerkers 4 20-12-2006 11:52
De Ridder stefanovic Voetbal Nationaal | Internationaal 163 21-12-2004 22:32
Völler neemt ontslag twente 4-ever Voetbal Nationaal | Internationaal 2 24-06-2004 11:26