Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 20-07-2010, 08:49   #91
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Stadion:316
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
"Jol wil bij Ajax blijven", aldus de Telegraaf.

Terwijl de pers zich gisteren bij de slagboom van de ArenA verzamelde, werd er in de kantoren van het stadion druk overlegd met financieel directeur Jeroen Slop, waarbij algemeen directeur Rik van den Boog op zijn vakantieadres in Italië telefonisch op de hoogte werd gehouden.
De uiteindelijke oplossing was dat Jol toch een (goedkope of transfervrije) spits en rechtsbuiten mag aantrekken. Als Van der Wiel, Maarten Stekelenburg of Luis Suarez vertrekt, zullen er ook vervangers komen. Voor de rechtsbuitenpositie heeft de trainer de ex-Ajacieden Daniël de Ridder en Tom de Mul op het oog.
Ook de spits zou nog voor de voorronde van de Champions League - volgende week tegen PAOK Saloniki - moeten worden gepresenteerd.
Het enige wat nog tot een vertrek van Jol zou kunnen leiden, is dat de raad van commissarissen onder leiding van Uri Coronel de oplossing torpedeert.

Moeten we voor deze spelers bang worden? Oke, als De Mul het op zijn heupen heeft kan hij aardig voetballen maar ik ben er niet al te bang voor!

Trouwens lees de laatste tijd weinig over de intresse die onze club (mogelijk) zou hebbben in speler? Weet iemand iets?
Oud 20-07-2010, 11:48   #92
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Wouter-FCT
Trouwens lees de laatste tijd weinig over de intresse die onze club (mogelijk) zou hebbben in speler? Weet iemand iets?

ssssssssssst geen slapende honden wakker maken
Oud 20-07-2010, 11:59   #93
tukkertje
Registered User
tukkertje's Avatar

Stadion:105
Vertonghen: 'WK-gangers moeten straks fysiek en mentaal klaar zijn'
Dinsdag, 20 juli 2010 om 11:38

Jan Vertonghen hoopt dat Maarten Stekelenburg, Luis Suárez, Gregory van der Wiel en Demy de Zeeuw professioneel genoeg zijn om de knop snel om te zetten na het slopende seizoen met het WK in Zuid-Afrika als climax. Binnenkort staat immers het belangrijke tweeluik met PAOK Saloniki op het programma.

Vertonghen snapt dat de spelers snakken naar rust. "Dat vergt veel professionaliteit", vertelt de Belgisch international in een vraaggesprek aan NUsport. "Ze denken ook: ik wil lekker uitrusten op vakantie. Maar ze mogen niet zo denken, er staat een cruciaal duel voor de deur."

Volgens Vertonghen is de wedstrijd tegen de Grieken te belangrijk om op halve kracht aan te treden. "Iedereen moet zorgen dat-ie straks fysiek en mentaal klaar is voor die wedstrijd", benadrukt de verdediger. "Het is in het belang van Ajax en henzelf. Ook zij hebben er baat bij als we de Champions League halen."

www.voetbalzone.nl

Dus Vertonghen gaat even tegen Suarez enzo zeggen dat ze professioneel genoeg moeten zijn? Die jongen heeft het ook lekker hoog in zijn bol ofniet.. Heb zo'n gevoel dat er nog wel veel kan gaan gebeuren bij Ajax, laat eerst die Jol maar mooi naar Engeland gaan en dan nog Suarez, Stekelenburg en Vanderwiel weg. Lijkt mij een mooi scenario!
Oud 20-07-2010, 12:11   #94
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Stadion:306
Ik denk dat het ook veel meer professionaliteit vraagt om de benodigde rust te pakken die je nodig hebt om er weer een heel seizoen tegen aan te gaan. Maar deze belg heeft het sowieso een beetje hoog in de bol gekregen en ik vind het ook nog eens een zeer irritante kerel in het veld met continue provocerend gedrag.
Nadat De Jong op de rand van het strafschopgebied naar de grond was getrokken, mocht Janssen aanleggen voor een van zijn specialiteiten: de ziedende vrije trap. De neo-international raakte de bal perfect, waardoor Julio Cesar, slechts kon luisteren naar het gesmoorde geluid van zijn ritselende doelnet, waaruit de waterdruppels woest werden weggeslagen.
Fladzes_FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 12:17   #95
tukkertje
Registered User
tukkertje's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Fladzes_FCT
Ik denk dat het ook veel meer professionaliteit vraagt om de benodigde rust te pakken die je nodig hebt om er weer een heel seizoen tegen aan te gaan. Maar deze belg heeft het sowieso een beetje hoog in de bol gekregen en ik vind het ook nog eens een zeer irritante kerel in het veld met continue provocerend gedrag.

alleen die arrogante kop al..
Als ik dat verhaal een beetje lees krijg ik het geovle dat hij zich wel het mannetje voelt daar bij Ajax. Maarja dat is gelukkig niet ons probleem. Hoop er stiekem op dat Jol toch vertrekt en met hem ook een aantal spelers.
Oud 20-07-2010, 12:18   #96
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Stadion:U
Ik hoop dat ze allemaal met 10 kilo overwicht en een conditionele achterstand terugkomen.
Tibob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 13:19   #97
tukkertje
Registered User
tukkertje's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tibob
Ik hoop dat ze allemaal met 10 kilo overwicht en een conditionele achterstand terugkomen.

en gebroken enkels
Oud 20-07-2010, 16:45   #98
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
"Jol wil bij Ajax blijven", aldus de Telegraaf.

Terwijl de pers zich gisteren bij de slagboom van de ArenA verzamelde, werd er in de kantoren van het stadion druk overlegd met financieel directeur Jeroen Slop, waarbij algemeen directeur Rik van den Boog op zijn vakantieadres in Italië telefonisch op de hoogte werd gehouden.
De uiteindelijke oplossing was dat Jol toch een (goedkope of transfervrije) spits en rechtsbuiten mag aantrekken. Als Van der Wiel, Maarten Stekelenburg of Luis Suarez vertrekt, zullen er ook vervangers komen. Voor de rechtsbuitenpositie heeft de trainer de ex-Ajacieden Daniël de Ridder en Tom de Mul op het oog.
Ook de spits zou nog voor de voorronde van de Champions League - volgende week tegen PAOK Saloniki - moeten worden gepresenteerd.
Het enige wat nog tot een vertrek van Jol zou kunnen leiden, is dat de raad van commissarissen onder leiding van Uri Coronel de oplossing torpedeert.

Citaat:
Fulham wil nog niet opgeven. The Daily Mail denkt nog steeds dat Martin Jol in Londen aan de slag gaat. "Men verwacht dat Jols aanstelling bij Fulham doorgaat, ondanks de pogingen van Ajax om de deal te verhinderen", schrijft de krant. "Jol wil nog steeds Roy Hodgson opvolgen op Craven Cottage. Dit in tegenstelling tot berichten in de Nederlandse media, die suggereren dat Jol wil blijven nu hij van het Ajax-bestuur fondsen krijgt om zijn team deze zomer nog te versterken. "

The Daily Mail vervolgt: "Jol's terugkeer naar Engeland kan echter niet tegengehouden worden, omdat hij een vaste afkoopclausule in zijn contract heeft van ruim een miljoen euro. De Nederlandse topclub is nu aan onderhandelen over de kleine details."

Aldus ELF-voetbal, hetzelfde zegt de BBC, dus dat is nog niet helemaal zeker

Laatst aangepast door leonn : 20-07-2010 om 16:47.
GoldenGoal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 17:16   #99
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door tukkertje
alleen die arrogante kop al..
Als ik dat verhaal een beetje lees krijg ik het geovle dat hij zich wel het mannetje voelt daar bij Ajax. Maarja dat is gelukkig niet ons probleem. Hoop er stiekem op dat Jol toch vertrekt en met hem ook een aantal spelers.

of hij dekt zich alvast in....als ze eruit vliegen is het natuurlijk de schuld van het zware seizoen van zijn medespelers
Oud 20-07-2010, 18:14   #100
FCT Michiel
Niet eenvoudig...
FCT Michiel's Avatar

Stadion:317
"Feyenoord en Ajax zijn tevreden met aantal verkochte seizoenskaarten
Dinsdag, 20 juli 2010 om 16:24

De verkoop van seizoenskaarten bij Ajax en Feyenoord is goed te noemen, de clubs met de grootste voetbalstadions van Nederland verkochten tot op heden ongeveer dezelfde aantallen als vorig seizoen. De Ajacieden hebben inmiddels veertigduizend seizoenskaarten aan de man gebracht, tegenover 28.000 jaarkaarten voor de Rotterdammers.

Ajax heeft haar veertigduizendste seizoenskaart een maand eerder de deur uit gedaan dan vorig seizoen. “Voor Ajax, en met name voor de spelers en de staf, is dit een leuk bericht. De steun van al deze trouwe supporters is essentieel, met zoveel toeschouwers zal de sfeer in de ArenA weer erg goed zijn. We hopen de seizoenkaarthouders ook de komende weken te mogen begroeten bij de belangrijke wedstrijden waarin we ons willen plaatsen voor de Champions League”, meldt trainer Martin Jol op de officiële clubwebsite.

Bij Feyenoord is het aantal verkochte seizoenskaarten ten opzichte van vorig seizoen iets gedaald. “Het aantal valt echter niet tegen. Nu het WK is afgelopen, zal de verkoop alleen maar toenemen”, laat Feyenoord weten aan het Algemeen Dagblad. Vorig seizoen hadden de Rotterdammers 32.000 vaste bezoekers op de tribune zitten."

Voetbalzone.nl

Iemand enig idee hoeveel seizoenskaarten FC Twente verkoopt of heeft verkocht? Vind de aantallen voor een club als Feyenoord toch behoorlijk tegenvallend.
Oud 20-07-2010, 18:43   #101
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Feyenoord geeft ook nog gratis wedstrijden...

-Afscheidswedstrijd van Bronckhorst
- 1e Euopa League wedstrijd
- Feyenoord - Roda JC

Als het ongeveer dezelfde aantallen zijn als vorig seizoen. Dan valt het nog wel mee bij Feyenoord. Dan verkopen ze dus veel losse kaarten, want zo leeg was het vorig seizoen ook niet.
Oud 20-07-2010, 18:57   #102
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FCT Michiel
", tegenover 28.000 jaarkaarten voor de Rotterdammers.

Bij Feyenoord is het aantal verkochte seizoenskaarten ten opzichte van vorig seizoen iets gedaald. “Het aantal valt echter niet tegen. Nu het WK is afgelopen, zal de verkoop alleen maar toenemen”, laat Feyenoord weten aan het Algemeen Dagblad. Vorig seizoen hadden de Rotterdammers 32.000 vaste bezoekers op de tribune zitten."

Voetbalzone.nl

en die willen een nieuw stadion van 80.000 ofzoiets bouwen?
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 19:26   #103
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
en die willen een nieuw stadion van 80.000 ofzoiets bouwen?

Bij ons is het ook geleidelijk begonnen, maar op een gegeven moment heel rap gegaan. Een nieuw stadion doet veel voor het supportersaantal.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 22:01   #104
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Bij ons is het ook geleidelijk begonnen, maar op een gegeven moment heel rap gegaan. Een nieuw stadion doet veel voor het supportersaantal.

ja maar hoeveel gaan er normaal in de kuip? Het dubbelen van wat nu aan jaarkaarten is verkocht? Je bereid toch uit omdat je vol zit en moet groeien?
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 22:20   #105
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
De skyboxen en dure stoeltjes zitten vol. Voor simpel havenvolk is er meestal nog (zat) plek
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 23:32   #106
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
Je bereid toch uit omdat je vol zit en moet groeien?

Normaal wel, maar door de jaren heen is gebleken dat nieuwe stadions voor een enorme toename aan scc-houders KUNNEN zorgen. Feyenoord en de stad Rotterdam hebben hier blijkbaar alle vertrouwen in. En gezien hun achterland is dat niet eens zo gek. Moeten ze alleen wel zorgen voor een fatsoenlijk stadion, en in eerste instantie misschien ook de resultaten mee hebben. Bij ons, Grunn en Heerenveen wordt steeds een plafond bereikt. Bij Utrecht en Roda krijgen ze het stadion niet vol. Het is een gok die ze nemen, maar ik neem aan dat ze wel onderzocht hebben of er animo voor is.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-07-2010, 07:58   #107
Rudi Assauer
Registered User
Rudi Assauer's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FCT Michiel

Iemand enig idee hoeveel seizoenskaarten FC Twente verkoopt of heeft verkocht? Vind de aantallen voor een club als Feyenoord toch behoorlijk tegenvallend.

17.000-nog-wat hebben wij er, en aangezien er een wachtlijst is zullen die allemaal verkocht zijn.
Rudi Assauer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-07-2010, 08:18   #108
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door Rudi Assauer
17.000-nog-wat hebben wij er, en aangezien er een wachtlijst is zullen die allemaal verkocht zijn.

ja alle kaarten zijn verkocht maar dacht dat er 22.000 kaarten waren?
Oud 21-07-2010, 08:41   #109
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Sulejmani: 'Jol wil mijn carrière vernietigen'
21/07/2010 08:34

Miralem Sulejmani had met West Ham United een overeenkomst om komend seizoen op huurbasis voor de Londense club uit te komen. Zijn coach bij Ajax, Martin Jol, vertelde de aanvaller echter dat hij niet weg mocht. Dit tot woede van de 21-jarige Serviër.

'Ik begrijp het niet', vertelt Sulejmani in het AD. 'West Ham United zou voor mij een nieuwe start kunnen zijn. De coach daar, Avram Grant, is een trainer die mij als groot talent ziet. Het is ook een coach die zegt waar het op staat.'

Het is volgens de aanvaller een bewijs dat Jol het slecht met hem voor heeft. Vorig seizoen liet de oefenmeester Sulejmani en Ismail Aissati voor de ogen van diverse journalisten een training afwerken op de trappen van de Amsterdam Arena.

'Dat was erg frustrerend', blikt de aanvaller terug op dat onterende voorval. 'Ik ben een professional en wil mijn werk zo goed mogelijk doen. Maar zo omgaan met mij, dat kan ik niet accepteren. Martin Jol wil mijn carrière vernietigen.'

Sulejmani werd in 2008 door Ajax overgenomen van SC Heerenveen voor het recordbedrag van 16,5 miljoen euro. In zijn eerste seizoen onder Marco van Basten speelde hij nog 27 competitiewedstrijden (acht doelpunten). Jol zag het beduidend minder zitten in de Serviër. Slechts zeventien keer (waarvan maar drie keer als basisspeler) stuurde de coach hem tijdens een competitieduel het veld in.

vi.nl

ophalen die man...
Oud 21-07-2010, 08:44   #110
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
Sulejmani: 'Jol wil mijn carrière vernietigen'
21/07/2010 08:34
ophalen die man...

Ideale voorbereiding daar op hun CL wedstrijden..
Oud 21-07-2010, 10:15   #111
IJsbeer
Registered User

Denk dat we kansloos zijn als The Hammers ons concurrent is om hem in te lijven. Maar zou echt een topper worden hier en weer helemaal op bloeien
Oud 21-07-2010, 10:22   #112
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door IJsbeer
Denk dat we kansloos zijn als The Hammers ons concurrent is om hem in te lijven. Maar zou echt een topper worden hier en weer helemaal op bloeien

the hammers wilden hem huren....wij geven ajax wat statiegeld zodat ze nog iets terugverdienen aan die 16 miljoen wat op de bank/tribune zit.
niet teveel natuurlijk....
Oud 21-07-2010, 11:00   #113
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
the hammers wilden hem huren....wij geven ajax wat statiegeld zodat ze nog iets terugverdienen aan die 16 miljoen wat op de bank/tribune zit.
niet teveel natuurlijk....

Stam + 2 miljoen moet kunnen toch?
Bij de juiste club kan die jongen er wel boven op komen, ondanks dat ik mij vooral op mijn eigen club richt, kan ik wel genieten van de onrust bij Ajax.
Nadat De Jong op de rand van het strafschopgebied naar de grond was getrokken, mocht Janssen aanleggen voor een van zijn specialiteiten: de ziedende vrije trap. De neo-international raakte de bal perfect, waardoor Julio Cesar, slechts kon luisteren naar het gesmoorde geluid van zijn ritselende doelnet, waaruit de waterdruppels woest werden weggeslagen.
Oud 21-07-2010, 13:31   #114
Michel1984
There´s only one ...

Stadion:304
Volgens de wandelgangen:

Arsenal gaat vijftig miljoen euro vrijmaken voor de drie WK-sterren van Ajax. Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel en Luis Suárez moeten gezamenlijk het vliegtuig naar Londen pakken om daar de reeds gedane zomeraankopen Marouane Chamakh en Laurent Koscielny te vergezellen. Arsène Wenger zou helemaal klaar zijn als de drie contracten tekenen bij Arsenal.

En dan moet je die arrogante reacties lezen dat ze dat allemaal nog te weinig vinden. Blijft triest volk die Ajaxsupporters
Michel1984 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-07-2010, 13:49   #115
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Is ook te weinig.........dan zijn ze nl. nog steeds niet schuldenvrij
P.Zonnebloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-07-2010, 13:52   #116
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door P.Zonnebloem
Is ook te weinig.........dan zijn ze nl. nog steeds niet schuldenvrij

Er is geen sprake van schulden. Wel van een verlies van 21 miljoen euro, maar het eigen vermogen is nog steeds groter dan de verliezen. Neemt niet weg dat dit ongezond is, interen op het eigen vermogen zal onherroepelijk leiden tot schulden.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-07-2010, 13:54   #117
Joey
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Michel1984
Volgens de wandelgangen:

Welke wandelgangen?
Joey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-07-2010, 13:57   #118
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Joey
Welke wandelgangen?

Voetbalzone, die de News of the World als bron hebben.
Oud 21-07-2010, 20:02   #119
twente03
Bloed, zweet en tranen!
twente03's Avatar

Stadion:107
Bij gebrek aan beter --> http://livesport1.info/tv3.html (Lech Poznan - FC Inter Baku)

Altijd leuk om de supporters van Lech Poznan te zien

Weer die snelle aanvallen van Twente.. Waar halen ze toch verdomme die energie vandaan vraag ik mij af? Maar dát hoef ik eigenlijk niet af te vragen! Kijk maar eens rond, Luister maar eens! Die voortdurende Drums met hun eigen ritme, Die aanmoedigende koren uit 13.000 kelen! Verdomme jongens JULLIE staan ACHTER! Waarom zwijgen jullie niet??
twente03 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2010, 08:30   #120
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Van den Boog: 'Vertrek Jol helemaal niet aan de orde'
22/07/2010 08:20

De geest van Fulham is nog niet helemaal van het toneel, maar voor Ajax-directeur Rik van den Boog bestaat er geen twijfel. 'Martin Jol kan niets eens weg.'

Van den Boog bekeek alle commotie rond de positie van Jol in Amsterdam met verbazing. 'Ik vind die publiciteit bijna lachwekkend en heb me echt afgevraagd: Waar gaat dit over.', aldus de algemeen directeur in het Algemeen Dagblad.

'Er was een club die onze trainer wilde hebben. En ze benaderden hem op een moment dat hij niet genoeg vertrouwen had in de selectie', draaide Van den Boog de film terug. 'De trainer heeft daar vragen over beantwoord en heeft zich erg gevleid gevoeld met de belangstelling. Dat mag, ik begrijp dat, maar het had misschien iets minder gemogen.'

Van den Boog ziet Jol niet naar Londen vertrekken, waar hij bij Fulham Roy Hodgson moest opvolgen. 'Dat kan helemaal niet. Hij staat bij ons onder contract en de relatie met de rest van de club is ook goed. Niets aan de hand dus.'

Van den Boog liet zich niet uit over een eventuele clausule in het contract, die Jol in staat zou stellen voor anderhalf miljoen euro naar een andere club te verkassen. 'Het is helemaal niet aan de orde geweest dat hij weggaat, want wij willen hem per se niet kwijt. Al biedt Fulham tien miljoen voor hem, dan nog niet.'

Jol wilde toezeggingen over versterkingen van de Ajax-selectie. In een onderhoud met de directie kwamen die zorgen aan de orde. De Amsterdamse club wil zich houden aan het beleid, waarbij de bomen niet meer tot de hemel reiken. 'Maar als de nood aan de man komt, kunnen we op details van dat beleid afwijken. Daar praten we nu over.'
vi.nl

de soap gaat verder

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Chattopic passie1985 Stamtafel | Chit-chat 1680 08-08-2011 18:37
De rest van het voetbalnieuws - deel 3 Arjan Voetbal Nationaal | Internationaal 4441 17-07-2010 13:15
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
De rest van het voetbalnieuws - deel 2 ARJAN Voetbal Nationaal | Internationaal 960 25-03-2009 22:53
De rest van het voetbalnieuws Erwin Voetbal Nationaal | Internationaal 4342 12-01-2009 11:44