Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 05-05-2013, 20:33   #1
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
Ik woon nu sinds een half jaartje in Antwerpen voor mijn studie en ik ben in deze tijd al meerdere Tukkers tegen gekomen. Het probleem hier echter is dat (met name uit-)wedstrijden hier zeer moeilijk te volgen zijn. De meesten zijn namelijk nog wel aanwezig tijdens de thuiswedstrijden waardoor hier minder behoefte aan is.

Het plan is eigenlijk dat als er een wat grotere groep Tukkers in België is (en dan met name regio Antwerpen) om dan een kroeg te vinden die de wedstrijden van Twente wil uitzenden. Vanaf volgend jaar schijnt het namelijk mogelijk te zijn om EL ook in België te ontvangen.

Als je woont in België, laat dan wat van je horen door een PB of via dit topic!

Laatst aangepast door Johnnie Walker : 05-05-2013 om 20:35.
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2013, 22:50   #2
Klaashamme
Fc Twente a way of life
Klaashamme's Avatar

Stadion:Nee
Je kunt gewoon alle wedstrijden kijken voor een kleine 7 dollar per maand. EL alleen met engels commentaar. Live dutch eredivisie
Oud 06-05-2013, 10:09   #3
Redman
Hengeloos Haatkoar
Redman's Avatar

Stadion:27
Hey Johnnie, ik was zelf bijna 1,5 jaar lang minstens 3-4 dagen per week in Antwerpen voor mijn werk en had daar zodoende ook een appartement aan het Park Spoor Noord. Op voetbal zijn ze niet zo dol in Antwerpen; voor Premier League en Champions League zijn de Ierse pubs de beste plek naar mijn ervaring.

De enige(?) plek voor Nederlands voetbal in de kroeg (en dus ook de FC) is de Sports Bar vlak achter het gemeentehuis om de hoek bij Suikerrui aan de Schelde. Maar ik vraag me af of die tent stand houdt: druk is het er echt nooit sinds de opening en de twee eigenaren rollen inmiddels vechtend over straat met de nieuwe burgemeester: http://www.nieuwsblad.be/sportwerel...130121_00441415

Beste optie is volgens het abonnement waar Klaas aan refereert afsluiten en een pak Duvels voor de eigen buis opdrinken met de plaatselijke expat-Tukkers.
Redman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2013, 14:42   #4
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Beiden bedankt voor de reactie!

Maar Live Dutch Eredivisie zijn toch streams op je computer/laptop waarvoor je betaald? Probleem wat veel supporters hier namelijk ondervinden is dat het internet te traag is voor een fatsoenlijke stream. Mocht Live Dutch Eredivisie achter de decoder zitten is het ook lastig omdat de Twentse studenten hier geen digitale televisie hebben.

Premier League, Champions League en veelal rugby wedstrijden kijk in inderdaad vaak in een Ierse pub, meestal bij Kelly's aan het Centraal Station. De Sports Bar heb ik in ieder geval nog nooit open gezien, en na het lezen van jou nieuwsbericht betwijfel ik of ik het ooit open zal zien. Park Spoor Noord is trouwens een prima plek voor een appartementje, ik woon er vijf minuten vanaf met de fiets vlakbij de Paardenmarkt en het MAS.
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Over supporters van andere clubs... Erwin Voetbal Nationaal | Internationaal 2655 15-05-2009 18:48
"Juichverbod" voor supporters in België Sicktus Voetbal Nationaal | Internationaal 5 02-08-2008 13:52
Wat vinden de supporters van de play offs? krovandehoeve Supporters 119 15-01-2007 17:24
FCGirl is ontmaskerd door de supporters van AZ! Murphy_8 Stamtafel | Chit-chat 71 02-04-2006 17:52
Supporters gezocht voor tv-programma! Alex Gastenforum 27 10-04-2003 15:06