Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 25-06-2020, 19:33   #421
Virgil
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door side24
Er is geen touw aan vast te knopen aan de korte en middellange visie/beleid van vd Kraan.

Toch lachwekkend wat er gebeurt en ook nog eens totaal niet communiceren hierover. Waarom moest hij weg? En wat hebben ze bij st Truiden wat wij niet hebben?

Steeds vaker lijkt het erop dat ze maar wat aanmodderen en dat iedereen zijn eigen ding mag doen. Wat zijn dat voor een koekenbakkers. Saneren kan ik ook wel dat is geen reet aan, ontwikkelen en opbouwen is een kunst. Ik geloof er geen zak van dat deze kunst ergens bij onze Fct is geborgd......

Je bent zelf een koekebakker. Beleid is zo duidelijk als wat. Alles wat te duur is of niet functioneert kan vertrekken. Kraantje is prima bezig.
Oud 25-06-2020, 19:44   #422
tJIMMOH
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Je bent zelf een koekebakker. Beleid is zo duidelijk als wat. Alles wat te duur is of niet functioneert kan vertrekken. Kraantje is prima bezig.

Ben het met je eens over Kraan maar kan je ook een keer normaal communiceren? 9 van je 10 berichten zijn zo negatief naar anderen toe, totaal onnodig.
tJIMMOH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 19:45   #423
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Zo denk ik er ook over, de grote schoonmaak waar iedereen het al een aantal jaren over heeft. Alleen de mensen op het niet voetbal gedeelte en dus ondersteunende gedeelte daar heb ik het mee te doen. Bleuming dus niet , volgens insiders voerde die geen fuck uit.
letsgetserious is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 20:33   #424
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door letsgetserious
Zo denk ik er ook over, de grote schoonmaak waar iedereen het al een aantal jaren over heeft. Alleen de mensen op het niet voetbal gedeelte en dus ondersteunende gedeelte daar heb ik het mee te doen. Bleuming dus niet , volgens insiders voerde die geen fuck uit.

Smaad en laster en roddel. Wat voeren ze volgens jou als insider dan op de commerciële afdeling uit ? Of de communicatieve ?
Alle dagen vier overuren draaien, zeker ?
Oud 25-06-2020, 20:40   #425
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Smaad en laster en roddel

Dat is inderdaad jouw specialiteit.
Oud 25-06-2020, 21:05   #426
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Smaad en laster en roddel.....

......... Enkel toegestaan als het in het straatje van Wallace past.

Kraan is gewoon goed bezig.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 21:16   #427
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
......... Enkel toegestaan als het in het straatje van Wallace past.

Kraan is gewoon goed bezig.

Wat Zweedsok zegt. Voorsorteren op verkoop. Investeerders houden niet van losse eindjes. Noabers uitkopen, de beerput zandstralen en dan in de etalaasj d'r met.
Oud 25-06-2020, 21:37   #428
FCTmossink
Registered User
FCTmossink's Avatar

Prima toch
FCTmossink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 21:52   #429
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
Prima toch

Had ons veel ellende kunnen besparen. Maar ik denk dat 'destijds' de massa psychologisch niet klaar waren.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 21:54   #430
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Citaat:
Smaad en laster en roddel.

Ach, U heeft uw nick-name doen veranderen?

Maar over Nakamura.......... Denk dat er met een goede begeleiding (misschien Jans en co ) meer uit deze man was te halen.

Laatst aangepast door JACKYLL : 25-06-2020 om 21:57.
JACKYLL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 23:30   #431
side24
Registered User
side24's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL
Ach, U heeft uw nick-name doen veranderen?

Maar over Nakamura.......... Denk dat er met een goede begeleiding (misschien Jans en co ) meer uit deze man was te halen.

Dat is nu precies wat ik bedoel. Prima als je als visie hebt spelers met potentie binnen te halen te ontwikkelen en met winst te verkopen. Maar dan heb je op z'n minst een stappenplan of ontwikkelingsplan om deze talenten te ontwikkelen?

Hoe kan het nou dat je als ai geen duidelijke visie neer kunt zetten. Dat was volgens mij toch zijn primaire taak. Ik heb niks met vd Kraan maar kosten reduceren of asset creëren op het veld zijn twee totaal verschillende richtingen. Als je een overbruggingsjaar wilt van sanering naar ontwikkeling is dat ook prima maar dan stem je, in mijn ogen, ook je aan-, verkoopbeleid erop af evenals je jeugdopleiding. Nu zeg je dat je weer kapitaal op het veld wilt creëren maar doe je precies het tegenovergestelde door juist alles weg te saneren.

Dat is toch op z'n zachts gezegd een dubieuze bedrijfsvoering... zeker voor een BVO
side24 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2020, 23:37   #432
Virgil
Registered User

Citaat:
Dat is nu precies wat ik bedoel. Prima als je als visie hebt spelers met potentie binnen te halen te ontwikkelen en met winst te verkopen. Maar dan heb je op z'n minst een stappenplan of ontwikkelingsplan om deze talenten te ontwikkelen?

Hoe kan het nou dat je als ai geen duidelijke visie neer kunt zetten. Dat was volgens mij toch zijn primaire taak. Ik heb niks met vd Kraan maar kosten reduceren of asset creëren op het veld zijn twee totaal verschillende richtingen. Als je een overbruggingsjaar wilt van sanering naar ontwikkeling is dat ook prima maar dan stem je, in mijn ogen, ook je aan-, verkoopbeleid erop af evenals je jeugdopleiding. Nu zeg je dat je weer kapitaal op het veld wilt creëren maar doe je precies het tegenovergestelde door juist alles weg te saneren.

Dat is toch op z'n zachts gezegd een dubieuze bedrijfsvoering... zeker voor een BVO

Hoezo alles weg te saneren Er vertrekt een speler die practisch niets gepresteerd heeft en blijkbaar is er geen vertrouwen in dat dat ooit gaat lukken. Is toch niet zo vreemd?
Oud 25-06-2020, 23:41   #433
bertgeitz
Bertisback

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Virgil

Ga jij dan ook weg??????
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2020, 00:27   #434
Gr.R.
Teletekstsupporter...
Gr.R.'s Avatar

Stadion:Nee
Citaat:

Daarom moest er ook eerst een TD komen. De vorige had dat overduidelijk niet.

Citaat:
Hoe kan het nou dat je als ai geen duidelijke visie neer kunt zetten. Dat was volgens mij toch zijn primaire taak. Ik heb niks met vd Kraan maar kosten reduceren of asset creëren op het veld zijn twee totaal verschillende richtingen.

Daarom moest er ook eerst een TD komen. De vorige kon dat overduidelijk niet.

Citaat:
Als je een overbruggingsjaar wilt van sanering naar ontwikkeling is dat ook prima maar dan stem je, in mijn ogen, ook je aan-, verkoopbeleid erop af evenals je jeugdopleiding. Nu zeg je dat je weer kapitaal op het veld wilt creëren maar doe je precies het tegenovergestelde door juist alles weg te saneren.

Citaat:

Nee hoor. Kraan gaat over de bedrijfsvoering. Kapitaal op het veld is voor de TD. Je blaft naar de verkeerde.

It's far more important...
(Bill Shankley)
Gr.R. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2020, 07:52   #435
side24
Registered User
side24's Avatar

Nee hoor. Kraan gaat over de bedrijfsvoering. Kapitaal op het veld is voor de TD. Je blaft naar de verkeerde.[/QUOTE]

Hij is toch eindverantwoordelijk?
Oud 26-06-2020, 08:10   #436
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Gr.R.
Daarom moest er ook eerst een TD komen. De vorige had dat overduidelijk niet.

Nee hoor. Kraan gaat over de bedrijfsvoering. Kapitaal op het veld is voor de TD. Je blaft naar de verkeerde.

En de huidige oude gepensioneerde TD kan het allemaal wel binnen een jaar
Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Kraan maakt Twente klaar voor de verkoop. Niets opbouwen, saneren en door saneren. Inpakken en alles verkopen
Niet eens in staat om een fatsoenlijke TD voor de lange termijn te vinden Dan maar uurtje factuurtje aan een gepensioneerde vriend.

Laatst aangepast door TegenIedereen : 26-06-2020 om 08:13.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2020, 08:39   #437
FCTmossink
Registered User
FCTmossink's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen

Kraan maakt Twente klaar voor de verkoop.

Prima toch?
FCTmossink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2020, 09:04   #438
f.c.t.1965
Registered User

Citaat:
Er is geen touw aan vast te knopen aan de korte en middellange visie/beleid van vd Kraan.

Toch lachwekkend wat er gebeurt en ook nog eens totaal niet communiceren hierover. Waarom moest hij weg? En wat hebben ze bij st Truiden wat wij niet hebben?

Steeds vaker lijkt het erop dat ze maar wat aanmodderen en dat iedereen zijn eigen ding mag doen. Wat zijn dat voor een koekenbakkers. Saneren kan ik ook wel dat is geen reet aan, ontwikkelen en opbouwen is een kunst. Ik geloof er geen zak van dat deze kunst ergens bij onze Fct is geborgd......

Ik snapte eerst ook niks van deze move/beslissing. Maar wat ik vermoed; Keito kon hier maar moeilijk aarden en hoopt zelf dat het bij St Truiden vanwege alle Japanse invloeden beter zal gaan. St Truiden is namelijk enige tijd geleden gekocht door de Japanse investeringsmaatschappij DMM. De directeur van St Truiden is de Japanner Takayuki Tateishi en er zitten een stuk of wat Japanse spelers o.a. Daichi Kamada en Takehiro Tomiyasu. De keuze van Keito is dus zo gek nog niet.

Vanuit Twente oogpunt: wellicht drukte Keito met dienst salaris (huursom) aardig op de begroting en was nu al duidelijk dat we geen gebruik zouden gaan maken van de koopoptie aan het einde van komend seizoen (financieel gewoon niet haalbaar). Waarom zou je in die situatie dan nog doorgaan met een speler waarvan je weet 1)dat hij heeft moeite om hier te aarden en 2)dat hij na komend seizoen zeker vertrekt.

En alsof het een potentiële Europese/Arabische koper van Twente ook maar iets interesseert of er hier al dan niet een Japanner speelt. Een Aziatische investeerder zou dat juist een groot pluspunt vinden. En is het niet zo dat áls Twente al verkocht gaat worden, eerst De Gemeente en De Noabers volledig afbetaald moeten worden. Daar hangt dus een behoorlijke prijskaart aan...

Laatst aangepast door f.c.t.1965 : 26-06-2020 om 09:06.
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2020, 12:03   #439
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
En de huidige oude gepensioneerde TD kan het allemaal wel binnen een jaar
Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Kraan maakt Twente klaar voor de verkoop. Niets opbouwen, saneren en door saneren. Inpakken en alles verkopen
Niet eens in staat om een fatsoenlijke TD voor de lange termijn te vinden Dan maar uurtje factuurtje aan een gepensioneerde vriend.

Alsof goede TD's voor het oprapen liggen... Streuer is een prima tussenoplossing om rustig verder te zoeken naar de perfecte kandidaat. De naam van Huiberts blijft rondzingen. Beter wat geduld hebben dan weer overhaast verkeerde beslissingen nemen.

En als we verkocht worden dan is dat zo. Ben er ook huiverig voor, maar op den duur ontkom je er toch niet aan als je mee wil doen met de grote jongens. Vechten tegen windmolens is ook een beetje dom.
Oud 26-06-2020, 17:21   #440
side24
Registered User
side24's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door f.c.t.1965
Ik snapte eerst ook niks van deze move/beslissing. Maar wat ik vermoed; Keito kon hier maar moeilijk aarden en hoopt zelf dat het bij St Truiden vanwege alle Japanse invloeden beter zal gaan. St Truiden is namelijk enige tijd geleden gekocht door de Japanse investeringsmaatschappij DMM. De directeur van St Truiden is de Japanner Takayuki Tateishi en er zitten een stuk of wat Japanse spelers o.a. Daichi Kamada en Takehiro Tomiyasu. De keuze van Keito is dus zo gek nog niet.

Vanuit Twente oogpunt: wellicht drukte Keito met dienst salaris (huursom) aardig op de begroting en was nu al duidelijk dat we geen gebruik zouden gaan maken van de koopoptie aan het einde van komend seizoen (financieel gewoon niet haalbaar). Waarom zou je in die situatie dan nog doorgaan met een speler waarvan je weet 1)dat hij heeft moeite om hier te aarden en 2)dat hij na komend seizoen zeker vertrekt.

En alsof het een potentiële Europese/Arabische koper van Twente ook maar iets interesseert of er hier al dan niet een Japanner speelt. Een Aziatische investeerder zou dat juist een groot pluspunt vinden. En is het niet zo dat áls Twente al verkocht gaat worden, eerst De Gemeente en De Noabers volledig afbetaald moeten worden. Daar hangt dus een behoorlijke prijskaart aan...

Kijk met dit soort terugkoppeling kunnen we wat mee. Klinkt logisch en ik wist dit niet. Blijf het wel jammer vinden want ik zag wel potentie in ons Japannertje. Was nog maar 19!
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Mohammed Allach vertrekt bij FC Twente suomi Laatste Nieuws 252 28-03-2009 10:25
Touma vertrekt naar ... markstorovic Geruchten | Roddels 565 16-07-2007 11:52
FC Groningen - FC Twente 1-1 FC Twente Eredivisie / Eerste Divisie 647 21-03-2007 21:04
Touzani vertrekt richting Aberdeen Tijs84 Laatste Nieuws 277 27-05-2006 14:37
Jochemsen vertrekt naar Fc Zwolle (en Brack ook) Tijs84 Laatste Nieuws 24 25-05-2004 11:14