Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 03-07-2020, 08:37   #331
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Knaapje
Ik snap wat je bedoeld maar dit gaat in de praktijk niet werken. Niet iedereen zit bij elkaar van de SV’s die zitten verspreidt door het stadion. Ook heb ik gisteren met eigen ogen een blueprint gezien waarbij de supporters die het stadion inmogen zich moeten identificeren zodat naam en kaart overeenkomen om zo handel tegen te gaan. Thermometer op je voorhoofd en je mag onder begeleiding van een steward gaan zitten..

Gewoon allemaal buiten het stadion is de beste oplossing ook financieel voor de club zoals ik hierboven heb uitgelegd. Dit is ook bij de KNVB besproken. Want heel simpel je krijgt discussies die je niet wil. In geval twente bijvoorbeeld een kaart op vakP kost €285 en lange zijde diekman vanaf €750, oneerlijk! Henkie komt al 40 jaar en jesse 2 jaar, oneerlijk! Ik krijg ajax en jij vvv en betalen zelfde is niet eerlijk! CEO Grolsch zit naast CEO Pure Energie wie mag naar binnen?

Gewoon boycotten! Een voor allen en allen voor 1!

Maar als dat het is of niets, dan ga ik met alle liefde naar de wedstrijd tegen VVV.

Ze moeten er alleen voor zorgen dat je groepen en gezinnen tegelijk kunt laten gaan. Volgens mij is dat niet zo moeilijk, in het ticketsysteem ben je vaak al gekoppeld met een aantal.
tukkeRoel is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 03-07-2020, 10:35   #332
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Wordt gdv eens wakker man
Lees dit dan eens, want voetbal kun je er ook aan toevoegen.

Mooi verhaal van iemand van Facebook:Het gevreesde gesprek tussen mij en mijn kleinkinderen later..............

Zonder maatregelen zouden jouw kleinkinderen waarschijnlijk het verhaal horen hoe opa op de IC een vreselijk dood is gestorven. Wordt zelf eens wakker.
Oud 03-07-2020, 10:38   #333
Koen
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door Knaapje
Een stadionverbod van 3 maanden als je juicht of je team support.. loten voor een wedstrijd zodat ik straks bijvoorbeeld Ajax krijg en mijn maat naar VVV kan.. zwarte handel in kaarten.. maximale kosten beveiliging voor de club en een grote poppenkast.. iedere wedstrijd met 1/3 bezetting kost Twente geld. Ik bedank vriendelijk voor mijn SSC dit jaar en ga pas weer als we normaal doen en iedereen naar binnen kan! Samen uit samen thuis

Ik heb gewoon weer verlengd, maar ga pas weer wanneer e.e.a. is genormaliseerd. Op deze manier is de lol er voor mij wel af.
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken