Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Stamtafel | Chit-chat
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 5 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 06-07-2020, 16:39   #18151
Maggi
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Schimmelpenninck heeft het over en ex-islamist die beweert dat moslims wél tegen spot kunnen en niet meteen een trein opblazen als ze kritiek krijgen...

... dat ze tegen spot kunnen en humor hebben, daar heb ik weinig van gemerkt. Beledig de God der christenen en er overkomt je al eeuwen niets meer; doe hetzelfde met Mo en Allah en je bent je leven niet meer zeker. Alle cabaretiers in Nederland zwijgen als het graf over de islam, behalve Hans Teeuwen en Gerard Cox (toch al 89 jaar, dus maakt hem niks meer uit).

Sander Schimmelpenninck slaagt niet vêor zijn examen rechte rug en zelfstandig denken, hij kan een voorbeeld nemen aan Fidan Ekiz, dat is pas een echte kerel.

Dan heb je nog nooit shows van Theo Maassen, Daniël Arends of Micha Wertheim gezien. En er zijn er nog wel meer.
Maggi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-07-2020, 17:05   #18152
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Jullie doen net of de gehele islam één en dezelfde groep is... In de islam is vrijwel net zoveel verschil te vinden als in het christendom.
Oud 06-07-2020, 17:24   #18153
timuFCT
Registered User
timuFCT's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
Jullie doen net of de gehele islam één en dezelfde groep is... In de islam is vrijwel net zoveel verschil te vinden als in het christendom.

Probleem is met de islam dat het niet aansluit op onze Westerse normen en waarden. Niet voor niets verkiest een groot deel van de moslims in Nederland de Sharia wetgeving boven de onze. Ik heb niets tegen de Islam, maar wel tegen verandering van onze normen en waarden cq samenleving / maatschappij. Landen waarin de Islam de regie voert zou ik niet willen wonen. En met dit tempo is het hier straks wel de grootste godsdienst en zal onze samenleving ongetwijfeld veranderen. Heeft niks met haat jegens moslims te maken, maar liefde voor eigen land en cultuur.
timuFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-07-2020, 18:39   #18154
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:

Dat meen je echt?Ten 1e loopt de islam 100 jaar achter en wil dit geloof zich niet eens aanpassen.De generatie die er nu aankomt, heeft helemaal niets met het westen.Dat worden nog leuke jaren.Vroeger was het christendom net zo erg of nog slimmer.Masr dat was eens.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-07-2020, 18:44   #18155
barrysnijboon
Registered User

Citaat:

Mwah, wat de verschillende groepen gemeen hebben is dat ze het liefst van alle andere groepen (en alle niet moslims) de kop eraf hakken.
De een (shia) met een scherp kromzwaard in 1 vloeiende beweging, de ander (sunni) met een botte zaag tergend langzaam.
Ja, best wel verschil dus inderaad!
barrysnijboon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-07-2020, 19:05   #18156
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
Hoe lang blijft rechts Nederland deze kneus nog aandacht geven. Deze video circuleerde een maand geleden ook al. Geef geen aandacht aan deze nobody ook niet negatieve. Pas als hij weer met zijn schreeuwbek ergens staat anders maak je hem groter dan bij is.

Rechts Nederland geeft hem aandacht, links Nederland faciliteert hem.
Oud Gisteren, 00:19   #18157
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:

Zeker, dat zie ik ook. Ze vechten elkaar graag de moskee uit.

Maar met alle verschillen hebben ze wel één gemeenschappelijke eigenschap, namelijk dat ze in de praktijk anders of niet-gelovigen geen veiligheid en gelijkheid bieden. Noem mij één moslimland waar het fijn wonen is voor christenen of, nog erger, moslims die van hun geloof zijn gevallen?

"Islam is vrede" is denk ik wereldwijd de vaakst gebezigde leugen. "Islam is onderdrukking", van moslims én niet-moslims, zou dichter bij de waarheid zijn.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 00:35   #18158
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Maggi
Dan heb je nog nooit shows van Theo Maassen, Daniël Arends of Micha Wertheim gezien. En er zijn er nog wel meer.

Laat maar weten waar en wanneer deze mensen grapjes hebben gemaakt over Mohammed of Allah.

En Hans Teeuwen is er in ieder geval ook heel eerlijk over, zie:
https://www.dagelijksestandaard.nl/...schoten-worden/

met teksten als:

“Nee, dat is eigenlijk één van de spannendste onderwerpen — zou dat moeten zijn voor cabaretiers en voor satirici. Maar ja, je kan er voor doodgeschoten worden. En dat is ook al gebeurd, meer dan eens.”

“Niemand doet het. Er is geen één krant nog die een Mohammed-cartoon publiceert, dus de schrik zit er goed in.”

“Al lang geleden heb ik die conclusie getrokken,” zei Teeuwen, dat cabaretiers als hij — en kranten ook, trouwens — hun eigen vrijheid van meningsuiting beknotten. “Ik leg me er niet bij neer dat dat zo is, maar ik constateer dat het wél zo is.”
Oud Gisteren, 09:34   #18159
zweedsok
Registered User

Gaaf man, de nieuwe eredivisie bal met rappers erop... zal Akwasi er ook opstaan?
Oud Gisteren, 10:17   #18160
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Gaaf man, de nieuwe eredivisie bal met rappers erop... zal Akwasi er ook opstaan?

Wat een waanzin...

...

Na Henk Schiffmacher, Johnny de Mol en het Rijksmuseum heeft het muzieklabel Top Notch en Noah's Ark getekend voor het ontwerp van de nieuwe Eredivisie-bal.

Het muzieklabel heeft een elftal talentvolle Nederlandse hiphop-artiesten een plaats gegeven op de nieuwe bal, die vorig jaar nog werd gesierd door de zeventiende eeuwse schilder Rembrandt. Op de bal, genaamd 'De Beloften', zijn portretten van Yade Lauren, S10, Delany, Mensa, Lucass, Philly More, Caza, Jack, Wally A$M, Sor en ADF Samski te vinden.

... extra reden om die bal af en toe een flinke rotschop te verkopen. Ik hoef ook niet per se een bal met Duitse schlagerartiesten, maar dit trek ik niet.
Oud Gisteren, 11:27   #18161
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Verheerlijking van criminaliteit, leeghoofdigheid en een doorzichtige, ho pe loos mislukte DEUG poging van Zeist.
Oud Gisteren, 11:40   #18162
Beek
5e man

Stadion:666
Leuk man , een bal vol Bijlmer garage box minderjarigen gangbang Rappers, zal er ook nog een BLM en KOZP verwijzing op komen, een zwarte piet met een kruis erdoor oid, maar wee den gebeente als den bal wit is, dan richt ik een white life matters more comiteetje op, wat ik je brom
Oud Gisteren, 11:56   #18163
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Met 1 grote gemene deler: alles wat niet islam is moet van de aardbodem verdwijnen...

Ik ben al geen aanhanger van religie, maar deze religie staat bij mij echt op afstand nummer 1 om te mogen verdwijnen. Helaas zal het anders lopen...
Oud Gisteren, 11:58   #18164
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:

Ik kan niet meer ophouden met:
Oud Gisteren, 13:13   #18165
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:

Dan koop ik er gelijk een paar. Zet ik er een hoedje met een veer op. Als je dan iemand in het gezicht wil schoppen dan een goede look like.

Dit zijn natuurlijk ook zijn eigen woorden
Oud Gisteren, 13:16   #18166
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Met 1 grote gemene deler: alles wat niet islam is moet van de aardbodem verdwijnen...

Ik ben al geen aanhanger van religie, maar deze religie staat bij mij echt op afstand nummer 1 om te mogen verdwijnen. Helaas zal het anders lopen...

China heeft er geen moeite mee Maar dat is dan ook radicaal de islam benadering zelf.
Oud Gisteren, 15:04   #18167
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
China heeft er geen moeite mee Maar dat is dan ook radicaal de islam benadering zelf.

Een geschiedenis van de wereld door moslimse ogen door Tamim Ansary

Dit boek heb ik gelezen en als je dat leest dan weet je dat islam echt een gevaar is en er nooit een verlichting zal komen zoals in de Christelijke wereld.

Echt een aanrader voor iedereen die denkt: ik ken een aardige buurman die Islamistisch is en het valt allemaal wel mee.
Oud Gisteren, 15:12   #18168
Beek
5e man

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Een geschiedenis van de wereld door moslimse ogen door Tamim Ansary

Dit boek heb ik gelezen en als je dat leest dan weet je dat islam echt een gevaar is en er nooit een verlichting zal komen zoals in de Christelijke wereld.

Echt een aanrader voor iedereen die denkt: ik ken een aardige buurman die Islamistisch is en het valt allemaal wel mee.

Zoals die uber overvriendelijke moslim schoolmeester in Engeland die zich opblies in de metro vol onschuldige mensen , of zoals in mijn jeugd zon shoarma tent in Hengelo, och och die waren zooo aardig die moslims, veel Enschedese vrienden waren altijd vol lof over die tent en dan vooral over de bediening ongekend voor Eanske begrippen, dus nog erger dan die slijmjurk van Bambul met dat foute Tjechische haar , totdat er in de krant kwam tientallen zieken na eten in die tent, onderzoek 8 verschillende zaadlozingen in de knoflook saus, en maar aardig doen , wank wank, nog knoflook bij
Oud Gisteren, 16:01   #18169
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Beek
Zoals die uber overvriendelijke moslim schoolmeester in Engeland die zich opblies in de metro vol onschuldige mensen , of zoals in mijn jeugd zon shoarma tent in Hengelo, och och die waren zooo aardig die moslims, veel Enschedese vrienden waren altijd vol lof over die tent en dan vooral over de bediening ongekend voor Eanske begrippen, dus nog erger dan die slijmjurk van Bambul met dat foute Tjechische haar , totdat er in de krant kwam tientallen zieken na eten in die tent, onderzoek 8 verschillende zaadlozingen in de knoflook saus, en maar aardig doen , wank wank, nog knoflook bij

Bij Jeruzalem.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 16:40   #18170
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Haha ... volgens mij was het Camel. Maar .... van 8 lozingen had ik nog niet gehoord... hoe kon men dat meten?
Oud Gisteren, 17:18   #18171
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Haha ... volgens mij was het Camel. Maar .... van 8 lozingen had ik nog niet gehoord... hoe kon men dat meten?

Meten? Beetje vrouw proeft dat zo................
Oud Gisteren, 17:29   #18172
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Smeuïg verhaal!
Oud Vandaag, 09:31   #18173
Beek
5e man

Citaat:
Origineel gepost door roepiroepivogel
Bij Jeruzalem.

Yup dat was het
Oud Vandaag, 09:55   #18174
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Beek
... ... ... of zoals in mijn jeugd zon shoarma tent in Hengelo, och och die waren zooo aardig die moslims, veel Enschedese vrienden waren altijd vol lof over die tent en dan vooral over de bediening ongekend voor Eanske begrippen, dus nog erger dan die slijmjurk van Bambul met dat foute Tjechische haar , totdat er in de krant kwam tientallen zieken na eten in die tent, onderzoek 8 verschillende zaadlozingen in de knoflook saus, en maar aardig doen , wank wank, nog knoflook bij

Kiek, dit is dus een typisch voorbeeld van een broodje aap-verhaal. Als je even googelt dan vind je dit verhaal opduiken in Delft, Utrecht, Leeuwarden, Arnhem en vast nog wel meer plekken.

Zie ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Shoarmasaus_(verhaal)

En: http://www.verhalenbank.nl/items/show/51237

Vaak worden deze verhalen in omloop gebracht door concurrenten. Vroeger dan hé, tegenwoordig hang je gewoon een handgranaat aan de voordeur van je concurrent, dan ben je ook een tijdje van hem af.
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
@t the moment Knijn Stamtafel | Chit-chat 14 21-04-2020 20:31
Jouw eerste wedstrijd? Rik1983 Oud spelers / medewerkers 257 11-12-2014 23:36
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
Jouw hulp gevraagd richardor Gastenforum 20 06-04-2009 18:50
Finale... Hoe was jouw dag? Tiroler KNVB Beker 59 10-12-2004 13:14