Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > KNVB Beker
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 04-11-2019, 20:08   #1
Jan Willem
Registered User

Tactiek:
Toto:
Eerste wedstrijd van de tweede ronde!
Dinsdag. En live op TV.

Laatst aangepast door Jan Willem : 04-11-2019 om 20:11.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2019, 20:12   #2
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Tactiek:
Toto:
https://youtu.be/5Ole4L1PHGs
En daar hebben we voor uitgenodigd de Go Ahead Eagles!😂
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2019, 20:38   #3
Jan Willem
Registered User

Tactiek:
Toto:
Haha precies! Althans dat heeft de man met de snor gedaan.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2019, 13:20   #4
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Tactiek:
Toto:
7,50 euro voor een kaartje, prima prijs!
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2019, 20:01   #5
Birdie fc t
Registered User
Birdie fc t's Avatar

Stadion:trr
Tactiek:
Toto:
Waarom is het niet mogelijk een los kaartje te kopen naast je eigen stoel ?
Ik wil graag iemand mee nemen deze wedstrijd en de stoel naast me is vrij, omdat er naast deze stoel nog een plek vrij is dit niet mogelijk
Oud 21-11-2019, 21:51   #6
Jasper11
Registered User

Stadion:305
Tactiek:
Toto:
Belachelijke regel maar je geeft het antwoord zelf al
Jasper11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2019, 22:22   #7
Birdie fc t
Registered User
Birdie fc t's Avatar

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Jasper11
Belachelijke regel maar je geeft het antwoord zelf al

Moest me frustratie even kwijt Morgen maar eens bellen met Fc Twente.
Oud 22-11-2019, 11:38   #8
Virgil
Registered User

Tactiek:
Toto:
Koop ze gewoon allebei en neem nog iemand mee ipv dat oeverloze gezeur altijd.
Oud 22-11-2019, 13:53   #9
Birdie fc t
Registered User
Birdie fc t's Avatar

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Koop ze gewoon allebei en neem nog iemand mee ipv dat oeverloze gezeur altijd.

Daar heb je onze clown van het forum ook weer.
Dat jij over gezeur begint
Oud 15-12-2019, 18:40   #10
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Tactiek:
Toto:
Duizend keer liever dat Twente volgende week van RKC wint dan komende dinsdag tegen GAE. Enige is dat als je thuis de Eagles niet verslaat dat je dan in Waalwijk ook aan het kortste eind trekt.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-12-2019, 23:53   #11
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Duizend keer liever dat Twente volgende week van RKC wint dan komende dinsdag tegen GAE. Enige is dat als je thuis de Eagles niet verslaat dat je dan in Waalwijk ook aan het kortste eind trekt.

Laten ze tegen Eagles op zijn minst eens beginnen met een logische opstelling.

Dus:
1. Berggreen in de spits.
2. Vuckic dan middenveld...
3. ... Espinosa dus bank (gezellig naast Keito, Zekhnini, Bijen en Schenk).
4. Latibeaudiere rechtsback.
5. Julio met Busquets centraal achterin.
6. Brama er (helaas) altijd in voor de organisatie en mentaliteit.
7. Naast Brama en Vuckic dan Selahi en Aburjania...
8. ... dan speel je 4-4-2 met Aitor rond Berggreen in vrije rol.

Zerrouki erin in plaats van Aburjania mag van mij ook.

Het 'helaas' bij Brama heeft betrekking op gegeven dat hij het al tijden niet meer kan belopen, zoals bekend. Maar Twente zonder Brama en met een lichtgewicht als Roemeratoe werkt ook niet, zeker niet nu de paniek redelijk toeslaat rondom Twente.

Laatst aangepast door Vak 25 Hoelie : 15-12-2019 om 23:55.
Vak 25 Hoelie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 11:49   #12
FC Twente Loyal
Wij zijn Twente!

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Laten ze tegen Eagles op zijn minst eens beginnen met een logische opstelling.

Dus:
1. Berggreen in de spits.
2. Vuckic dan middenveld...
3. ... Espinosa dus bank (gezellig naast Keito, Zekhnini, Bijen en Schenk).
4. Latibeaudiere rechtsback.
5. Julio met Busquets centraal achterin.
6. Brama er (helaas) altijd in voor de organisatie en mentaliteit.
7. Naast Brama en Vuckic dan Selahi en Aburjania...
8. ... dan speel je 4-4-2 met Aitor rond Berggreen in vrije rol.

Zerrouki erin in plaats van Aburjania mag van mij ook.

Het 'helaas' bij Brama heeft betrekking op gegeven dat hij het al tijden niet meer kan belopen, zoals bekend. Maar Twente zonder Brama en met een lichtgewicht als Roemeratoe werkt ook niet, zeker niet nu de paniek redelijk toeslaat rondom Twente.

Zo simpel ka het dus zijn. Logische keuzes. Als je dan als trainer de jongens kunt motiveren, liefst het plezier kunt terugbrengen, dan ben je al een heel eind.
Oud 16-12-2019, 00:49   #13
bertgeitz
Bertisback

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Gozermans

Helemaal mee eens. Beker interesseert me weinig want je hebt toch weinig lans dat je die wint. Competitie is veel belangrijker
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 14:36   #14
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door bertgeitz
Helemaal mee eens. Beker interesseert me weinig want je hebt toch weinig lans dat je die wint. Competitie is veel belangrijker

An sich mee eens hoor. Maar als je vrijdag iets van een kans wilt maken, dan moet je dinsdag ook gewoon winnen. Als GAE erop en erover gaat (wat niet ondenkbaar is), dan gaat het moraal natuurlijk door de ondergrens...
Oud 16-12-2019, 02:08   #15
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Tactiek:
Toto:
Mooi affiche in de KKD volgend jaar!
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 08:43   #16
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Tactiek:
Toto:
Lekker Twents mentaliteitje weer. Ook dat is onderdeel van het fundamentele probleem van deze club, zonder dat velen het doorhebben. Hier moet dinsdag gewonnen worden, evenals tegen RKC. Hoe graftakke slecht het momenteel ook gaat.
Oud 16-12-2019, 10:21   #17
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Lekker Twents mentaliteitje weer. Ook dat is onderdeel van het fundamentele probleem van deze club, zonder dat velen het doorhebben. Hier moet dinsdag gewonnen worden, evenals tegen RKC. Hoe graftakke slecht het momenteel ook gaat.

GAE klappen er vol op. Tot op het bot gemotiveerd in deze derby. Daar kunnen onze dames niet tegen hoor. Ik zie FCT deze wedstrijd verliezen.

Maar een mooi moment voor onze technische staf om wat nieuws te proberen. Berggreen in de spits en Vuckic naar het middenveld bijvoorbeeld. Of ze daar de ballen voor hebben vraag ik me af.

Laatst aangepast door jankees : 16-12-2019 om 10:23.
jankees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 11:02   #18
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door jankees
GAE klappen er vol op. Tot op het bot gemotiveerd in deze derby. Daar kunnen onze dames niet tegen hoor. Ik zie FCT deze wedstrijd verliezen.

Maar een mooi moment voor onze technische staf om wat nieuws te proberen. Berggreen in de spits en Vuckic naar het middenveld bijvoorbeeld. Of ze daar de ballen voor hebben vraag ik me af.

Vuckic zou wel niet goed genoeg de opdrachtjes van GGG opvolgen.
tukkeRoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 11:13   #19
Vak 25 Hoelie
Registered User

Tactiek:
Toto:
Citaat:

Precies. Mooie wedstrijd om het eens wat anders te proberen. Berggreen als target, Vuckic er achter. Achterin Latibeaudiere rechtsback en Julio met Busquets centraal. Op het middenveld naast Brama en Selahi graag wat diepgang en beweging met naast Vuckic ook Aburjania...

... het wordt nat en koud, dus niks voor juffertjes als Espinosa, Keito en Zekhnini. Wees duidelijk, kies voor kerels, zet mensen op een logische plek!
Oud 16-12-2019, 11:35   #20
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Tactiek:
Toto:
Citaat:
... het wordt nat en koud, dus niks voor juffertjes als Espinosa, Keito en Zekhnini. Wees duidelijk, kies voor kerels, zet mensen op een logische plek!

Euh...heb net met Pelleboer gebeld en die weet te vertellen dat het morgen wel 15 graden kan worden. Dat mag dus geen excuus zijn.
Oud 16-12-2019, 14:29   #21
Vak 25 Hoelie
Registered User

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Euh...heb net met Pelleboer gebeld en die weet te vertellen dat het morgen wel 15 graden kan worden. Dat mag dus geen excuus zijn.

... dat is knap, niet dat je hem hebt gebeld maar wel dat hij opnam.

Verder eens natuurlijk, al hebben we er wel een paar zomeravondvoetballers bij.
Oud 16-12-2019, 12:23   #22
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Tactiek:
Toto:
Citaat:
Precies. Mooie wedstrijd om het eens wat anders te proberen. Berggreen als target, Vuckic er achter. Achterin Latibeaudiere rechtsback en Julio met Busquets centraal. Op het middenveld naast Brama en Selahi graag wat diepgang en beweging met naast Vuckic ook Aburjania...

Twente en kerels. Waar ? Namen en nummers graag. Ik zie slechts kutjes, jufflauwen, waslappen, doetjes, inhoudsloze junioren en leeglopers.
Oud 16-12-2019, 13:23   #23
tukkerfromhome
Registered User

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door wallace
Twente en kerels. Waar ? Namen en nummers graag. Ik zie slechts kutjes, jufflauwen, waslappen, doetjes, inhoudsloze junioren en leeglopers.

Niet een specifiek Twents probleem. Eerder een generatie-probleem #oudelullenmodusaan

Wat morgen betreft. Ein-de-lijk een Berggreen in de spits op 9, waar hij het meeste rendement op kan leveren. Vukic erachter. Geen Bijen. Jeugd een kans geven. Geen risiko. Prio liegt echter bij Vrijdag. Goodwill kweken.
Oud 16-12-2019, 12:10   #24
Koen
Registered User

Stadion:107
Tactiek:
Toto:
Citaat:

Als we net zo slap en ongemotiveerd spelen als de afgelopen weken, dan wordt het gewoon 0-3 voor GAE. Twente is op dit moment met afstand het zwakste team in de Eredivisie. We hebben geen enkele reden om aan te nemen dat we dit wel even gaan winnen. Heb er 0 vertrouwen in.
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 12:42   #25
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Twentet

Zo is dat. Je stapt het veld in om te winnen. Die mentaliteit moeten spelers hebben. Om te beginnen met GAE.

3-1
Oud 16-12-2019, 15:12   #26
jasper
Registered User

Tactiek:
Toto:
0-2.
Go Ahead zal toch wel zo snugger zijn dat ze zich terugtrekken op eigen helft en gokken op Navratil.
jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2019, 15:42   #27
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Tactiek:
Toto:
FC Twente spaart spelers tegen Go Ahead met oog op cruciaal duel in Waalwijk

FC Twente treedt dinsdagavond in de bekerwedstrijd tegen streekgenoot Go Ahead Eagles niet aan met de beoogde basisformatie. Het is duidelijk waar de prioriteiten deze week liggen: vrijdagavond, RKC-uit, dan moet het gebeuren.

„Natuurlijk willen we winnen en een goed gevoel overhouden aan de wedstrijd, maar ons doel dit seizoen is handhaven in de eredivisie en niet het winnen van de beker”, zegt trainer Gonzalo Garcia. De oefenmeester zal dan ook spelers sparen. „Er hebben wat jongens pijntjes.” Godfried Roemeratoe en Paul Verhaegh ontbreken zeker, en verder lijkt het erop dat basiskrachten als Lindon Selahi en Haris Vuckic rust krijgen. „Lindon speelde net als Godfried vorig seizoen nog in een tweede elftal en moet wennen aan het hoogste niveau”, zegt Garcia. De Belg met Albanese roost loopt dan ook op het tandvlees, net als Haris Vuckic, die al weken ondermaats presteert. „Haris zit even aan zijn limit. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat hij zonder blessures zoveel wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld”, aldus Garcia. Het lijkt er op dat Emil Berggreen voor de tweede keer sinds zijn komst naar Twente in de spits begint.

Oneens met kritiek

Garcia snapt dat de supporters van FC Twente op dit moment ontevreden zijn over de resultaten, maar de trainer is het niet eens met de kritiek op het spel. „En ik ben toch niet blind. Ik ben een gepassioneerd mens, maar ik kijk wel rationeel naar onze wedstrijden. Bijna elke trainer van de tegenstander zegt naderhand dat ze lucky zijn geweest tegen ons. Ik geef toe, je kunt niet elke week blijven roepen dat je unlucky bent, maar we verliezen onze wedstrijden op momenten. Met onze tactiek en strategie is niks mis. We moeten ons zelf alleen gaan belonen en dat betekent ook dat we de goals niet zo makkelijk moeten weggeven. Neem de 1-0 van Vitesse van zaterdag. Ik denk dat onze keeper Jeffrey de Lange nu een hamstringblessure heeft. We hebben hem vorige vermoord, want hij op de trainingen wel duizend keer de lange trap van Pasveer nagedaan. En toch laten we ons daardoor verrassen, omdat we zitten te slapen. En ja, dat is kwaliteit.”

https://www.tubantia.nl/fc-twente/f...lwijk~ad95b058/
Oud 16-12-2019, 16:17   #28
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Tactiek:
Toto:
Citaat:

FC Twente treedt dinsdagavond in de bekerwedstrijd tegen streekgenoot Go Ahead Eagles niet aan met de beoogde basisformatie. Het is duidelijk waar de prioriteiten deze week liggen: vrijdagavond, RKC-uit, dan moet het gebeuren.

„Natuurlijk willen we winnen en een goed gevoel overhouden aan de wedstrijd, maar ons doel dit seizoen is handhaven in de eredivisie en niet het winnen van de beker”, zegt trainer Gonzalo Garcia. De oefenmeester zal dan ook spelers sparen. „Er hebben wat jongens pijntjes.” Godfried Roemeratoe en Paul Verhaegh ontbreken zeker, en verder lijkt het erop dat basiskrachten als Lindon Selahi en Haris Vuckic rust krijgen. „Lindon speelde net als Godfried vorig seizoen nog in een tweede elftal en moet wennen aan het hoogste niveau”, zegt Garcia. De Belg met Albanese roost loopt dan ook op het tandvlees, net als Haris Vuckic, die al weken ondermaats presteert. „Haris zit even aan zijn limit. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat hij zonder blessures zoveel wedstrijden achter elkaar heeft gespeeld”, aldus Garcia. Het lijkt er op dat Emil Berggreen voor de tweede keer sinds zijn komst naar Twente in de spits begint.

Oneens met kritiek

Garcia snapt dat de supporters van FC Twente op dit moment ontevreden zijn over de resultaten, maar de trainer is het niet eens met de kritiek op het spel. „En ik ben toch niet blind. Ik ben een gepassioneerd mens, maar ik kijk wel rationeel naar onze wedstrijden. Bijna elke trainer van de tegenstander zegt naderhand dat ze lucky zijn geweest tegen ons. Ik geef toe, je kunt niet elke week blijven roepen dat je unlucky bent, maar we verliezen onze wedstrijden op momenten. Met onze tactiek en strategie is niks mis. We moeten ons zelf alleen gaan belonen en dat betekent ook dat we de goals niet zo makkelijk moeten weggeven. Neem de 1-0 van Vitesse van zaterdag. Ik denk dat onze keeper Jeffrey de Lange nu een hamstringblessure heeft. We hebben hem vorige vermoord, want hij op de trainingen wel duizend keer de lange trap van Pasveer nagedaan. En toch laten we ons daardoor verrassen, omdat we zitten te slapen. En ja, dat is kwaliteit.”

Pijntjes, onwennigheidjes, smoesjes, beslommeringetjes, ongemotiveerdigheidjens, kortom, OUWE WIJVEN !!!

Wat een misselijkmakende excuuscultuur bij deze Jan Doedel. Keerl snapt er helemaal NIKS van met zijn tactische kronkel. Totaal en compleet vertroebeld beeld op wedstrijden.

Alsof je Alf Schreuder hoort oreren. Gaat helemaal verkeerd, leu.
Oud 16-12-2019, 17:12   #29
f.c.t.1965
Registered User

Tactiek:
Toto:
Citaat:
Met onze tactiek en strategie is niks mis. (quote van GG)

Welke tactiek? Welke strategie?
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2019, 10:10   #30
f.c.t.1965
Registered User

Tactiek:
Toto:
Citaat:

Oneens met kritiek

Wederom unlucky, goede tactiek en strategie...
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Twente-Go Ahead Eagles 3-1 Epiwood Eredivisie / Eerste Divisie 410 19-12-2013 19:33
Speelschema Eredivisie 2011-2012 Bella Roma Eredivisie / Eerste Divisie 250 05-08-2011 19:47
Competitieprogramma 2008/2009 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 240 09-03-2009 17:42
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27
Utrecht - FC Twente 1-3 B.A.D. Eredivisie / Eerste Divisie 325 28-04-2006 20:32