Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 30-04-2020, 12:58   #121
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
Die waren toch al uitgesloten met het huidige beleid. Wat is de laatste miljoenenklapper überhaupt geweest?

Ik vermoed Fredrik Jensen naar Augsburg...
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-04-2020, 14:00   #122
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Of Daniel Arzani uit Australie.......die schiet mij nu ook te binnen. Voor dat soort spelers moet je toch altijd open staan!

Ik ben enorm voor een laag basissalaris met aanvullende prestatie bonussen. Dat je de niet EU-spelers dan moet laten voor wat het is, soit. Je moet terug naar de basis.

Ik kan ook niets met mensen hier die roepen we moeten terug naar plek 4-6. Dat is roepen om het roepen. Schreef ene van Halst ook op, zonder enig plan. Ik heb liever een goed plan (wat je eventueel gaandeweg bij plust) dan maar zogenaamd ferm roepen: we gaan voor Europees Voetbal, we gaan voor plek vier tot zeven. Onzinnige doelstelling.

Bovendien: Wat stelt Europees Voetbal nog voor voor Nederlandse clubs? Ondanks dat ze geen stuiver hebben betalen ze in Italië, Spanje, Portugal en Griekenland tig keer meer. Waarom zou je dat nog ambiëren.....
Oud 01-05-2020, 19:59   #123
Hotbossie
Registered User

Hetgeen nu al duidelijk is. We hebben een zwaargewicht TD nodig en een zwaargewicht Trainer. Verklein de selectie, investeer in kennis en kunde.

We gaan een fucking turnover zien van 80% in het eerste. Hopen dat Selahi, Bosch, Roemeratoe, Julio er klaar voor zijn...………
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-05-2020, 21:53   #124
bertgeitz
Bertisback

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Hetgeen nu al duidelijk is. We hebben een zwaargewicht TD nodig en een zwaargewicht Trainer. Verklein de selectie, investeer in kennis en kunde.

We gaan een fucking turnover zien van 80% in het eerste. Hopen dat Selahi, Bosch, Roemeratoe, Julio er klaar voor zijn...………

Denk dat bij heel veel clubs de selecties kleiner en anders gaan worden komend seizoen. Begrotingen gaan overal flink naar beneden
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 10:10   #125
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Ziezo, onze tanden zijn weer getrokken: Troupée en Lang terug naar hun clubs.

Dit waren met Matos en Julio eigenlijk de enige spelers die nog voor een beetje winnaarsmentaliteit zorgden. Vuckic ook weg, blijven de meelopers over, zijn we mooi klaar mee.
Vak 25 Hoelie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 10:18   #126
Polka
...
Polka's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Ziezo, onze tanden zijn weer getrokken: Troupée en Lang terug naar hun clubs.

Dit waren met Matos en Julio eigenlijk de enige spelers die nog voor een beetje winnaarsmentaliteit zorgden. Vuckic ook weg, blijven de meelopers over, zijn we mooi klaar mee.

Mee eens, maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze komend seizoen niet voor ons spelen.
Oud 05-05-2020, 10:26   #127
Administrator
Registered User

Die Matos moet je, mits fit, hoe-dan-ook toch gewoon een prestatiecontract aanbieden. Al was het alleen voor de spirit. Zo'n kerel brengt toch meer dan die veelal genoemde oud gediende (en voegt voetballend ook wat toe).
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 10:34   #128
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Administrator
Die Matos moet je, mits fit, hoe-dan-ook toch gewoon een prestatiecontract aanbieden. Al was het alleen voor de spirit. Zo'n kerel brengt toch meer dan die veelal genoemde oud gediende (en voegt voetballend ook wat toe).

Mee eens natuurlijk, maar ze zullen wel net zo lang wachten met hem te benaderen tot hij weer ergens muurvast ligt.

Ik wil weer een Twente van warriors, niet van watjes.
Oud 05-05-2020, 11:50   #129
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Matos wordt dit jaar gehuurd van het Spaanse Cadiz. We zijn dus afhankelijk of zij hem nog een jaar willen verhuren en hij moet het zelf ook willen natuurlijk, en dat is nog maar de vraag aangezien de Spaanse enclave flink uitgedund gaat worden deze zomer.
Oud 05-05-2020, 11:54   #130
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
Matos wordt dit jaar gehuurd van het Spaanse Cadiz. We zijn dus afhankelijk of zij hem nog een jaar willen verhuren en hij moet het zelf ook willen natuurlijk, en dat is nog maar de vraag aangezien de Spaanse enclave flink uitgedund gaat worden deze zomer.

Als Julio blijft en Matos komt nog een jaartje, dan ben ik tevreden. En misschien is het Spaanse netwerk inmiddels breder dan alleen dat van Ted. Ben bang van niet maar de wonderen zijn de wereld niet uit. En als het niet zo is, dan is dat wel slecht natuurlijk, dat Ted niks heeft gedaan om zijn netwerk te delen met anderen binnen de staf van Twente. Verder weet ik dat je naast een netwerk of een schriftje met namen ook het lef moet hebben om ergens naar binnen te stappen. Dat lef had Tedjen wel.
Oud 05-05-2020, 13:26   #131
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Als Julio blijft en Matos komt nog een jaartje, dan ben ik tevreden. En misschien is het Spaanse netwerk inmiddels breder dan alleen dat van Ted.

Eens met dat eerste, Julio heeft zich wat mij betreft bewezen en Matos maakte een prima indruk. Maar verder hield het ook niet over met de Spanjaarden, Busquets en Aitor en Espinosa gaven niet thuis dit seizoen. Aburjania, geen Spanjool maar wel uit Spaanse hoek, voordeel van de twijfel en die blijft sowieso ook nog een jaar. Dus al met al was het Spaanse netwerk nu ook weer niet zó zaligmakend toch?
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 13:32   #132
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Eens met dat eerste, Julio heeft zich wat mij betreft bewezen en Matos maakte een prima indruk. Maar verder hield het ook niet over met de Spanjaarden, Busquets en Aitor en Espinosa gaven niet thuis dit seizoen. Aburjania, geen Spanjool maar wel uit Spaanse hoek, voordeel van de twijfel en die blijft sowieso ook nog een jaar. Dus al met al was het Spaanse netwerk nu ook weer niet zó zaligmakend toch?

Nee, maar het Nederlandse netwerk levert ook niet altijd toppers op. Of alleen op huurbasis, zoals bij Noa Lang en Troupée.

Aburjania had ik nog vergeten, die mag zeker blijven. Is een loper en dat missen we sowieso op het middenveld, zeker als er gespeeld moe(s)t worden met Busquets, Roemeratoe en Selahi of Brama... dat is allemaal heel beperkt qua actieradius.

Dus: met Julio, Matos en Aburjania hebben we alsnog een aardige Spaanstalige enclave, niks mis met. En misschien is er nog ergens een type Fran Sol te vinden?
Oud 05-05-2020, 13:46   #133
Vak 25 Hoelie
Registered User

Wat een mop... nu heeft Verhaegh hooikoortsklachten en kan hij daarom niet trainen. Is er geen spierblessure, dan is er wel iets anders.

Verhaegh, Berggreen en tot dit seizoen ook Vuckic, dat heeft echt klauwen met geld gekost en rendement drie keer nul.
Oud 05-05-2020, 14:52   #134
Gr.R.
Teletekstsupporter...
Gr.R.'s Avatar

Citaat:
Wat een mop... nu heeft Verhaegh hooikoortsklachten en kan hij daarom niet trainen. Is er geen spierblessure, dan is er wel iets anders.

Want dat is niks? Ik kom al twee weken nauwelijks buiten, zelfs niet in de tuin...

It's far more important...
(Bill Shankley)
Gr.R. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 16:05   #135
bertgeitz
Bertisback

Citaat:

Verhaegh, Berggreen en tot dit seizoen ook Vuckic, dat heeft echt klauwen met geld gekost en rendement drie keer nul.

Geloof me hooikoortsklachten zijn gewoon dingen die je liever niet hebt
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 16:11   #136
Vak 25 Hoelie
Registered User

Ik heb zelf enorm last gehad van hooikoorts. Allerfre hielp bij mij redelijk.
Oud 05-05-2020, 16:12   #137
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Citaat:

Zou het misschien kunnen zijn dat men met hooikoortsklachten toch iets extra voorzichtiger is ivm de corona-crisis ? Niet te snel oordelen dus...……..
Oud 05-05-2020, 17:44   #138
Jan Willem
Registered User

Ik zie ons aller Hoelie nergens hooikoorts bagatelliseren, hij noemt het alleen een mop dat het steeds weer raak (of mis?) is met Verhaegh en we weinig aan hem hebben gehad. Truth like a cow!
Oud 05-05-2020, 19:12   #139
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Ze moeten het contract van Julio nu al verlengen.
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-05-2020, 22:09   #140
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door letsgetserious
Ze moeten het contract van Julio nu al verlengen.

Misschien wel, maar hij ligt nog onder contract tot medio 2021 en we hebben daarna een optie voor nog een jaar.

We hadden alerter moeten zijn bij Vuckic. Die wandelt gratis de deur uit terwijl die wel degelijk wat kan en interessant is voor clubs. Die heeft hier op onze kosten kunnen revalideren en gaat nu in Spanje zijn zakken vullen.
Oud 15-05-2020, 16:58   #141
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Röseler i.p.v. Bijen ? Gooit toch wat meer strijd er in en deed het goed bij VVV. Transfervrij.
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 17:12   #142
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door letsgetserious
Röseler i.p.v. Bijen ? Gooit toch wat meer strijd er in en deed het goed bij VVV. Transfervrij.

Zullen we beginnen met een td en een trainer.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 17:20   #143
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Zullen we beginnen met een td en een trainer.

Precies, tot dat die functies ingevuld zijn ligt alles bij ons op de spreekwoordelijke reet.
Oud 15-05-2020, 19:04   #144
DRUGHI
noi non ti lasceremo mai
DRUGHI's Avatar

Stadion:29
Selectie FC Twente levert in totaal 250.000 euro op salaris in

ENSCHEDE - De spelers en trainersstaf van FC Twente gaan per direct geld inleveren. Het gaat om een bedrag van ongeveer 250.000 euro. De selectie heeft daarover een akkoord bereikt met de clubleiding. Ook de directie doet een loonoffer.

Per maand?
DRUGHI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 13:07   #145
novalis
Registered User

Stadion:305
Hoe reëel is het dat Matos hier komend jaar speelt? Had volgens mij wel een goeie klik met de club/spelersgroep/TS. Heeft nog 1 jaar contract bij Cadiz volgens mij, maar weet niet of ze daar zitten te wachten op iemand die net terugkomt van een kruisbandruptuur. Verhuur zal wel niets zijn, maar tegen een kleine vergoeding/doorverkoop%.

De backposities zijn geloof ik 0.0 bezet voor het komende jaar, dus ik zie hem graag komen.
novalis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 13:14   #146
Tys
Registered User

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door novalis
Hoe reëel is het dat Matos hier komend jaar speelt? Had volgens mij wel een goeie klik met de club/spelersgroep/TS. Heeft nog 1 jaar contract bij Cadiz volgens mij, maar weet niet of ze daar zitten te wachten op iemand die net terugkomt van een kruisbandruptuur. Verhuur zal wel niets zijn, maar tegen een kleine vergoeding/doorverkoop%.

De backposities zijn geloof ik 0.0 bezet voor het komende jaar, dus ik zie hem graag komen.

Geen idee hoe waarschijnlijk het is maar persoonlijk denk ik dat de kans erg klein is.
Al zijn landgenoten vertrekken en ook de man die er voor zorgde dat hij kwam is al reeds niet meer actief binnen de club (Van Leeuwen).

Vd Kraan wil naar een beleid met meer contract- i.p.v. huurspelers!
Tys is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 13:19   #147
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tys
Geen idee hoe waarschijnlijk het is maar persoonlijk denk ik dat de kans erg klein is.
Al zijn landgenoten vertrekken en ook de man die er voor zorgde dat hij kwam is al reeds niet meer actief binnen de club (Van Leeuwen).

Dat laatste - goed om te horen overigens - is misschien toch wel mogelijk zoals novalis de situatie schetst? Dus dat Cadiz zijn contract gezien de omstandigheden wel wil laten ontbinden en hij hier onder contract kan komen?
Ook leek Matos (en Pleguezuelo) mij juist iemand die niet alleen met de andere Spanjaarden omging en in de hele groep goed lag. En me dunkt dat hij inmiddels club, (restant van het) team en fans goed genoeg kent om het niet van Ted af te laten hangen.
Ik zie het wel gebeuren.. (ws gevalletje wens-vader-gedachte )
Oud 26-05-2020, 13:21   #148
Polka
...
Polka's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tys

Dat laatste is misschien wel de grootste winst voor komend seizoen, als dat ook daadwerkelijk zo gaat zijn natuurlijk.
Hoop ook dat er meer gebruik wordt gemaakt van de jeugdspelers, mits zij hiervoor goed genoeg zijn of er in ieder geval tegenaan hikken. Dat lijkt me een betere investering.
Oud 26-05-2020, 13:22   #149
novalis
Registered User

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Dat laatste - goed om te horen overigens - is misschien toch wel mogelijk zoals novalis de situatie schetst? Dus dat Cadiz zijn contract gezien de omstandigheden wel wil laten ontbinden en hij hier onder contract kan komen?
Ook leek Matos (en Pleguezuelo) mij juist iemand die niet alleen met de andere Spanjaarden omging en in de hele groep goed lag. En me dunkt dat hij inmiddels club, (restant van het) team en fans goed genoeg kent om het niet van Ted af te laten hangen.
Ik zie het wel gebeuren.. (ws gevalletje wens-vader-gedachte )

Klopt! En als er dan toch gezocht moet worden naar een back, waarom dan hem niet even polsen
novalis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 13:39   #150
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
We gaan met hele hoge backs spelen die 95 minuten de hele flank bespelen moeten.
Gasten met snelheid, balgevoel, handelingssnelheid, duurvermogen, een tackle en een goede voorzet.

Zou Zerrouki eens proberen voor de linkerkant. Voetballend kan hij het aan, nu inhoudelijk en fysiek optrainen. Het kan. Voor de rechterkant moeten we er maar eentje opsnorren nu Troupee pleite is. Anders lijkt Selahi er het best op zijn plek. Grote longen, scherpe slidings, combinerend vermogen. De basis ligt er.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Hoe help je de selectie er weer bovenop? jorissimo Supporters 33 07-03-2013 13:08
Contracten/Contractverlengingen selectie 2004-2005 brepsenkamp De Selectie 204 05-03-2004 10:33
selectie augustus 2003 _enschede_ De Selectie 112 06-08-2003 22:22
Welke tijden traint de selectie? niels De Selectie 1 11-07-2003 18:21
Onzekerheid over selectie 2003-2004 Epiwood De Selectie 14 24-02-2003 19:37