Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24-02-2020, 11:06   #301
Jan Willem
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Je bent de tweede die dit stelt. Je hebt het over publiek dat eigen spelers uitfluit vanwege belabberd spel? Ultra kritische en cynische toeschouwers die reageren op een wanprestatie? ...... Heb je dat niet elders gezien/gehoord?

Ik snap waar je op doelt maar ik bedoel dat je 80 minuten lang niet doorhebt dat er überhaupt Utrecht-publiek zit, en ze na twee zwaar onverdiende mazzelgoals dan jolig gaan zitten zingen.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 11:33   #302
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Ik snap waar je op doelt maar ik bedoel dat je 80 minuten lang niet doorhebt dat er überhaupt Utrecht-publiek zit, en ze na twee zwaar onverdiende mazzelgoals dan jolig gaan zitten zingen.

Dit inderdaad. Je hoorde vanaf de aftrap werkelijk helemaal niets. Pas bij de 1-0 kwam er wat geluid. Heel apart. Raar om dit gelijk te stellen aan de sfeer bij Twente.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 12:25   #303
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door sjans
Dit inderdaad. Je hoorde vanaf de aftrap werkelijk helemaal niets. Pas bij de 1-0 kwam er wat geluid. Heel apart. Raar om dit gelijk te stellen aan de sfeer bij Twente.

Utrecht loopt wat publiek en stadion betreft mijlenver achter bij Twente. Blijft een hopeloos stadion, met die tochtgaten in de hoeken, totaal sfeerloos. En de toeschouwersaantallen worden zo te zien ook behoorlijk omhoog gelogen. Die 18.491 zaten er echt niet, gelet op de lege plekken op de tribunes.
Vak 25 Hoelie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 12:41   #304
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Het ergste was nog die Van de Brom. Totaal stuk zitten wegens het zwakke spel van zijn ploeg en na afloop iedereen weer popie jopie op de schouder rammen. Hoe onverdiend. Bah. Nog steeds ziek van. Kolere, die slotfase, niet te verstouwen.
Oud 24-02-2020, 12:44   #305
Kuierdroad
Registered User

Achteraf mooi wonen maar ik snap niet dat je in de 70e Busquets niet wisseld voor bv Roemeratoe.
Je had meer moeten score mgoed dat zag een ieder. Volgende week dan ma de punten
Oud 24-02-2020, 13:29   #306
Senyor
Puerto del amigo!
Senyor's Avatar

Stadion:104
Typisch Twents. Als supporter krijg je compleet je zin. Brama wordt voor het beeld op de bank gegooid, 4-3-3 wordt gehanteerd. Schenk wordt op de bank gelaten. Menig krijgt een kans ipv Aitor. En nóg steeds had Busquets gewisseld moeten worden voor Roemeratoe. Keal, als je zúlke ongelukkige goals tegen krijgt met één van onze sterkhouders (Pleguezuelo) in de hoofdrol, is dat PURE pech. Dat we uberhaupt 2 kansen creëren die nipt buitenspel zijn, biedt mij al perspectief. Tegenstanders van redelijk formaat weten opeens niet meer wat ze met onze voorhoede moeten. Lang en Menig lopen overal, Vuckic legt ze er gewoon in. Als we iets meer GELUK hebben, rammen we er 4 in tegen Utrecht en is het voor rust al gebeurd. Het enige wat je moet doen is er overheen stappen en nu thuis tegen Heerenveen weer volle bak gaan, net als AZ. Publiek erachter en dan gaan we punten pakken. 100%
Oud 24-02-2020, 13:51   #307
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Senyor
Typisch Twents. Als supporter krijg je compleet je zin. Brama wordt voor het beeld op de bank gegooid, 4-3-3 wordt gehanteerd. Schenk wordt op de bank gelaten. Menig krijgt een kans ipv Aitor. En nóg steeds had Busquets gewisseld moeten worden voor Roemeratoe. Keal, als je zúlke ongelukkige goals tegen krijgt met één van onze sterkhouders (Pleguezuelo) in de hoofdrol, is dat PURE pech. Dat we uberhaupt 2 kansen creëren die nipt buitenspel zijn, biedt mij al perspectief. Tegenstanders van redelijk formaat weten opeens niet meer wat ze met onze voorhoede moeten. Lang en Menig lopen overal, Vuckic legt ze er gewoon in. Als we iets meer GELUK hebben, rammen we er 4 in tegen Utrecht en is het voor rust al gebeurd. Het enige wat je moet doen is er overheen stappen en nu thuis tegen Heerenveen weer volle bak gaan, net als AZ. Publiek erachter en dan gaan we punten pakken. 100%

De mutaties, ingrepen en maatregelen van Garcia zijn spot on. Al hadden we het hiero iets eerder in de smiezen hoe het moest staan.
Hij kon er ook niet meer om heen. Spöllers komen weer in hun kracht te voetballen, ze vinden malkander ineens weer makkelijk, er is meer beweging en zelfs soms dynamiek, de intensiteit is opgeschroefd en we dollen ploteseling langs AZ en Utrecht.
Áls je desondanks nog steeds over de TS meent heen te moeten pissen, ben je toch wel vrij ziek in je eikel.
Dit komt goed. Wekelijks meer uitgespeelde kansen betekent vanzelf meer goals.
Oud 24-02-2020, 13:54   #308
Senyor
Puerto del amigo!
Senyor's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door wallace
De mutaties, ingrepen en maatregelen van Garcia zijn spot on. Al hadden we het hiero iets eerder in de smiezen hoe het moest staan.
Hij kon er ook niet meer om heen. Spöllers komen weer in hun kracht te voetballen, ze vinden malkander ineens weer makkelijk, er is meer beweging en zelfs soms dynamiek, de intensiteit is opgeschroefd en we dollen ploteseling langs AZ en Utrecht.
Áls je desondanks nog steeds over de TS meent heen te moeten pissen, ben je toch wel vrij ziek in je eikel.
Dit komt goed. Wekelijks meer uitgespeelde kansen betekent vanzelf meer goals.

Correct Wallace, als jij al positief begint te raken, trek ik de ijskast weer open!
Oud 24-02-2020, 13:57   #309
detitatovenaar
Registered User

Citaat:

Zelfs bij het Ga Staan Als Je Voor Utrecht Bent bleef echt iedereen zitten
detitatovenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 14:01   #310
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Correct Wallace, als jij al positief begint te raken, trek ik de ijskast weer open!

In de eerste plaats ben ik liefhebber. Halilovic zaterdag, dat is toch fantastisch ? Zelfs het duwtje van Dessers...pure klasse.Slimmer dan Blind, echt een goede spits.
Als je van voetbal niet kunt genieten, moet je een boek gaan lezen.
Oud 24-02-2020, 14:17   #311
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem

En dat publiek inderdaad.. om te huilen. Blijf dan thuis.
Hebben we -twente NSB - dan niet gehoord vanmiddag?
Het blijft wel Kutrecht he?
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 14:21   #312
Stanic
Registered User

Het staat nu hoe iedereen het al maanden wilde. Gewoon simpel 4-3-3, duidelijkheid. Geen poespas verder. Alleen die Busquets moet wieberen, dat vind ik echt niks
Stanic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 14:37   #313
Ferron
Registered User
Ferron's Avatar

Stadion:134
Zaterdag tegen Heerenveen kan ik helaas zelf niet gaan.

Mocht je belangstelling hebben in 2 zitplaatsen, naast elkaar, in vak 134.
Stuur me dan een mailtje: glaasjefct@gmail.com

Prijs per kaart = kostprijs = € 25,- per persoon = € 50,- totaal.

Kaarten zijn af te halen in Enschede.
Ferron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 14:40   #314
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:

Bossie komt ook nooit in de Veste, zit in de zandbak te spelen
fcternie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 14:42   #315
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Utrecht loopt wat publiek en stadion betreft mijlenver achter bij Twente. Blijft een hopeloos stadion, met die tochtgaten in de hoeken, totaal sfeerloos. En de toeschouwersaantallen worden zo te zien ook behoorlijk omhoog gelogen. Die 18.491 zaten er echt niet, gelet op de lege plekken op de tribunes.

Dat doen ze bij ons ook,

de jaarkaarthouders die er niet zijn worden wel meegerekend, als ze echt eerlijke aantallen door willen geven, moeten de tourniquets tellers nakijken.
Oud 24-02-2020, 14:44   #316
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:

Corona / Tequila
Oud 24-02-2020, 14:56   #317
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Schenk er naast scheelde een slok op een borrel.In feite is de bank al veel te hoog gegrepen voor hem.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 15:09   #318
Beek
5e man

Stadion:666
Busquets eruit en vervangen door Roema/Bosch of zelfs Brama,
Oud 24-02-2020, 15:36   #319
Kuierdroad
Registered User

Citaat:

Ik vond m rijp voor n wissel de rest vond ik goed. Verschil van mening, prima.
Oud 24-02-2020, 15:40   #320
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Het ergste was nog die Van de Brom. Totaal stuk zitten wegens het zwakke spel van zijn ploeg en na afloop iedereen weer popie jopie op de schouder rammen. Hoe onverdiend. Bah. Nog steeds ziek van. Kolere, die slotfase, niet te verstouwen.

Dat was echt tenenkrommend, die beste man zat in zak en as, want het was niet om aan te gluren van Utrecht kant (Twente net wat beter). Pakt hij toch ineens 3 volledig onterechte punten en ineens is iedereen zijn beste vriend. Triest, maar ja, wel 3 punten
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 15:45   #321
holly
Registered User

Citaat:

2 klotengoals, concentratie en deels pech.

Maar Busquets speelde toch ook slecht? Dat Utrecht echt dramatisch speelde heeft deels met Twente te maken, maar ze waren wel zo giga onnauwkeurig in de passing. Busquets leverde denk ik wel 5 a 6 ballen zo in, geen versnelling, werd een paar keer heel simpel van de bal gezet. Die was gewoon rijp voor een wissel, dat mag toch gezegd worden?

En Selahi had al geel en speelde voor de rust ver ondermaats, pakte het na rust een stuk beter op, met mooie wegdraaiacties. Neemt niet weg dat ik het prima had gevonden als hij in de rust gewisseld was, zeker met geel op zak.

Dat staat los van het feit dat we de laatste 2 wedstrijden veel meer dreiging hebben, veel gevaarlijker zijn, veel meer inzet, passie, duelkracht etc. Eigenlijk was het een dramatisch pot gisteren, als je kijkt naar het vele balverlies over en weer, maar dat maakte het wel vermakelijk. Daarnaast waren wij in het creëren van kansen en mogelijkheden een klasse beter dan Utrecht.

Het is weer leuk om naar Twente te kijken, grootste pluspunt, nu zorgen dat we de punten ook binnen halen. Gisteren eindelijk weer spanning tijdens de wedstrijd, tegen bijv Emmen totaal geen spanning, drama pot.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2020, 19:29   #322
spitz
Registered User

Stadion:Nee
Nu we het hebben over het missen van kansen... hoe lang is Berggreen eigenlijk nog geblesseerd..?

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Twente wint beroepzaak en blijft in Eredivisie Toetsie Bestuur | Beleid 8289 25-06-2016 12:06
Puntenaftrek Toetsie Laatste Nieuws 464 20-04-2015 02:16
Geen uitsupporters bij utrecht - twente mattus Supporters 152 07-10-2012 20:00
Ajax - FC Twente (Johan Cruijff Schaal) Fawkes Overige wedstrijden 1788 11-10-2010 19:55
Wedstrijdschema 2004-2005 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 8 12-07-2004 09:35