Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 20-05-2020, 19:10   #6901
Virgil
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Superkip
Net voor 3 weken geboekt op het mooiste eiland. Friesland, dus die zijn nuchter en lopen lachend vlak langs je. Lekker uitwaaien, geen Corona die bestand is tegen de altijd aanwezige Hollandse zeebries.

Misschien wel het meest misdadige, het abnormale het nieuwe normaal noemen.

en nee Steve, Jan Willem en anderen, ik wil niet dat de IC's vol stromen, dus doe de lock down intelligent, geef optimale bescherming aan de mensen met hoog risico, maar ook op vrije keuze basis. Als mijn ouders liever dood gaan terwijl ze normaal kunnen leven in plaats van in doodsangst binnen zitten wachten op de dood, dan moeten ze die keuze hebben.

Als je nou nog niet snapt dat die enorme lading extra vetkilo's en je eetgedrag het grootste risico vormen dan komt de man met de zeis misschien wel in het najaar. Zoals dat ene plaatsje zo mooi heet: truth or consequences.

Die consequences gelden ook voor het spastisch beleid. Iedereen die nu nog een 100% salaris verdient moet er sterk rekening mee houden dat dit salaris aan het eind van dit jaar 20-30% of meer omlaag gaat... en dan heb je geluk dat je nog werk hebt. Corona ontspant in de zomer en komt des te sterker terug als de R weer in de maand zit, dan blijft ie tot april, dus 8 maanden, veel langer dan nu en heftiger. Misschien drukken ze dan het geld wel verder door, zodat je van die Italiaanse WOII toestanden krijgt, waarbij je 1 miljoen Lire (straks Euro) betaalt voor een brood ...

Misschien bestaat Jurassic Park wel echt en komen de dino's je opeten... Wat een zeldzaam idioot geleuter zeg.

En als je ouders dat echt vinden heb je mooie domme ouders. Ik zou liever een paar maandjes voorzichtig doen zodat ik ze nog jarenlang kan bezoeken.
Oud 20-05-2020, 19:31   #6902
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Misschien bestaat Jurassic Park wel echt en komen de dino's je opeten... Wat een zeldzaam idioot geleuter zeg.

En als je ouders dat echt vinden heb je mooie domme ouders. Ik zou liever een paar maandjes voorzichtig doen zodat ik ze nog jarenlang kan bezoeken.

Dank je Superkip! ... Virgil, leef je nu echt in een hol? Ik zie namelijk, op mijn manier van kijken, dat je totaal niet meegaat in een discussie, dat je RutteTV als enige werkelijkheid ziet en ... zonder je naar beneden te halen ...
In jouw optiek heb ik ook "hele domme(?) ouders" ... ouders die niet verteld willen worden wat goed/slecht voor ze is ... die dat prima zelf kunnen bepalen.
Met jouw denkwijze mag je binnenkort blij zijn dat je zelf kan bepalen wie je luier mag verschonen!
Oud 20-05-2020, 19:39   #6903
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Dank je Superkip! ... Virgil, leef je nu echt in een hol? Ik zie namelijk, op mijn manier van kijken, dat je totaal niet meegaat in een discussie, dat je RutteTV als enige werkelijkheid ziet en ... zonder je naar beneden te halen ...
In jouw optiek heb ik ook "hele domme(?) ouders" ... ouders die niet verteld willen worden wat goed/slecht voor ze is ... die dat prima zelf kunnen bepalen.
Met jouw denkwijze mag je binnenkort blij zijn dat je zelf kan bepalen wie je luier mag verschonen!

Wat een hysterische reactie zeg. Er zijn wat maatregelen genomen in het beang voor de volksgezondheid. Niets meer en niets minder. Je slaat compleet door.

Dat jouw ouders het risico willen nemen om besmet te raken moeten ze lekker zelf weten. Dat ze daardoor ook anderen kunnen besmeten vind ik misdadig.
Oud 20-05-2020, 20:30   #6904
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Wat een hysterische reactie zeg. Er zijn wat maatregelen genomen in het beang voor de volksgezondheid. Niets meer en niets minder. Je slaat compleet door.

Dat jouw ouders het risico willen nemen om besmet te raken moeten ze lekker zelf weten. Dat ze daardoor ook anderen kunnen besmeten vind ik misdadig.

Alles is hier "net" een beetje anders dan "daar" ... en ik kan je verzekeren ... ze hebben "iets meer vrijheid" dan ze "daar" hadden gehad! Zover bekend "hebben" ze het niet! ... "hadden" ze het niet en kunnen ze inderdaad "mochten ze het hebben" anderen infecteren! ... Misdadigers pur sang!
Oud 20-05-2020, 21:03   #6905
Virgil
Registered User

Citaat:
Alles is hier "net" een beetje anders dan "daar" ... en ik kan je verzekeren ... ze hebben "iets meer vrijheid" dan ze "daar" hadden gehad! Zover bekend "hebben" ze het niet! ... "hadden" ze het niet en kunnen ze inderdaad "mochten ze het hebben" anderen infecteren! ... Misdadigers pur sang!

Slaap lekker verder. Gun het niemand, maar misschien zou het goed zijn als iemand uit jouw omgeving op de iC belandt.
Oud 20-05-2020, 21:06   #6906
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Slaap lekker verder. Gun het niemand, maar misschien zou het goed zijn als iemand uit jouw omgeving op de iC belandt.

Wacht! KUT (zelfs ik gun het je niet) ... Virgil (https://www.google.nl/maps/place/Acaciaplantsoen,+7545+WL+Enschede,+Nederland/@52.212624,6.8698238,17z/data=!3m1!4b1!4m8!1m2!2m1!1senschede+acasia!3m4!1s 0x47b813852e75fdc7:0x3f9a27c88b928408!8m2!3d52.212 6215!4d6.872017 .... sorry voor de goeden onder ons "HEEFT HET"!!!!!
Oud 20-05-2020, 21:10   #6907
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Ik mag 'm niet aanpassen dus maak het wat gemakkelijker: linkje
Oud 20-05-2020, 22:59   #6908
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Superkip
geef optimale bescherming aan de mensen met hoog risico, maar ook op vrije keuze basis. Als mijn ouders liever dood gaan terwijl ze normaal kunnen leven in plaats van in doodsangst binnen zitten wachten op de dood, dan moeten ze die keuze hebben....

Je zegt dus dat je een keuze maakt om een gevaar te zijn voor anderen die niet de keuze hebben gemaakt om een gevaar te vormen voor anderen.

In dit COVID-bootje zitten we COLLECTIEF..... niet individueel.

Hoezeer ik ook denk dat we de boel open moeten gooien en Corona moeten accepteren zoals we Aids, Ebola, Polio etc etc accepteren als een risico, denk ik ook dat we door de onzekerheid geen egocentrische keuzes voor anderen mogen maken. Als het leeuwendeel van NL dus volgzaam is en gehoorzaam, dan dien ik met aan het collectief te conformeren, omdat ik simpelweg de kennis niet heb om een oordeel te vormen of ik een ander potentieel in gevaar breng. Want, ga ik wel bij Oma op bezoek...…. besmet ik haar, besmet zij de buuf, die haar dochter met diabetes weer besmet, die vervolgens de pijp uitgaat. Ben ik dan schuldig? The Five People You Meet in Heaven.
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2020, 19:02   #6909
Met het nr 8 ..
Registered User

Ha, ha.

Ga je nog steeds met de hond op bezoek, Hotbossie?
Oud 22-05-2020, 07:51   #6910
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Je zegt dus dat je een keuze maakt om een gevaar te zijn voor anderen die niet de keuze hebben gemaakt om een gevaar te vormen voor anderen.

In dit COVID-bootje zitten we COLLECTIEF..... niet individueel.

Hoezeer ik ook denk dat we de boel open moeten gooien en Corona moeten accepteren zoals we Aids, Ebola, Polio etc etc accepteren als een risico, denk ik ook dat we door de onzekerheid geen egocentrische keuzes voor anderen mogen maken. Als het leeuwendeel van NL dus volgzaam is en gehoorzaam, dan dien ik met aan het collectief te conformeren, omdat ik simpelweg de kennis niet heb om een oordeel te vormen of ik een ander potentieel in gevaar breng. Want, ga ik wel bij Oma op bezoek...…. besmet ik haar, besmet zij de buuf, die haar dochter met diabetes weer besmet, die vervolgens de pijp uitgaat. Ben ik dan schuldig? The Five People You Meet in Heaven.

Lijkt me toch wel. Als jij niet naar je oma gaat, gaat die dochter de pijp niet uit. Blijf het zeggen, het is misdadig om de RIVM regels te negeren.
Oud 22-05-2020, 09:34   #6911
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Als jij niet naar je oma gaat, gaat die dochter de pijp niet uit. Blijf het zeggen, het is misdadig om de RIVM regels te negeren.

Dit soort redenaties is ook misdadig. Gebruik je gezond verstand en ga niet ineens beweren dat zo'n RIVM het allemaal weet. En denk niet dat er een risicoloze maatschappij bestaat, waar dan ook....
Oud 22-05-2020, 11:36   #6912
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Met het nr 8 ..
Ha, ha.

Ga je nog steeds met de hond op bezoek, Hotbossie?

Ja. Op gepaste afstand. Ze is al heel goed in suikerklontjes sjoelen. Moet gezegd, het is buiten. Op het gras. Geldt voor beiden. Wellicht hebben wij daar mazzel mee.

Laatst aangepast door Hotbossie : 22-05-2020 om 11:43.
Oud 22-05-2020, 11:41   #6913
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Dit soort redenaties is ook misdadig. Gebruik je gezond verstand en ga niet ineens beweren dat zo'n RIVM het allemaal weet. En denk niet dat er een risicoloze maatschappij bestaat, waar dan ook....

Wie weten het dan wel? Amerikanen? Engelsen?

Niemand die het weet. We hebben al moeite met de definitie van een 'model'.

Dat gezegd, hoezeer ik het ook eens ben met Virgil, is de realiteit dat deze manier van leven unsustainable is. Het moet dus anders. Volkeren zullen kiezen. Duurt niet lang meer voordat de massa kiest voor consequenties van Corona, dus inderdaad kiest voor de dood.
Oud 22-05-2020, 12:19   #6914
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Wie weten het dan wel? Amerikanen? Engelsen?

Niemand die het weet. We hebben al moeite met de definitie van een 'model'.

Dat gezegd, hoezeer ik het ook eens ben met Virgil, is de realiteit dat deze manier van leven unsustainable is. Het moet dus anders. Volkeren zullen kiezen. Duurt niet lang meer voordat de massa kiest voor consequenties van Corona, dus inderdaad kiest voor de dood.

Ik zou zeggen: gooi die sportscholen open en monitoor dit een tijdje. Dan weet je wat verstandig is....
Oud 22-05-2020, 13:08   #6915
Virgil
Registered User

Citaat:

Ik zeg ook nergens dat er een risicoloze maatschappij bestaat. Het RIVM geeft ook geen garanties. Die proberen alleen het risico van besmetting zo klein mogelijk te maken. Iets wat ieder normaal denkend mens doet. Over gezond verstand gesproken...
Oud 22-05-2020, 13:11   #6916
Virgil
Registered User

Citaat:
Ik zou zeggen: gooi die sportscholen open en monitoor dit een tijdje. Dan weet je wat verstandig is....

Je kunt ook proberen om in je blote reet 12x de A1 over te steken tijdens de avondspits. Als je daarna nog onzin kunt posten weten we of het verstandig is.

Wat een geleuter zeg...
Oud 22-05-2020, 15:00   #6917
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Je kunt ook proberen om in je blote reet 12x de A1 over te steken tijdens de avondspits. Als je daarna nog onzin kunt posten weten we of het verstandig is.

Wat een geleuter zeg...

Je vraagt mij in een ander topic waar mijn "angst" vandaan komt en gaat tegen iedereen in die "zelfs" met logische onderzoeksmogelijkheden op de proppen komt.
wat denk je nu zelf wat "veiliger" is? Op de A1, met of zonder broek, of bij AliePushUp? Een beetje relativeren zou je momenteel passen.
Oud 22-05-2020, 15:10   #6918
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Toch wel een beetje de meest onhygiënische omgeving denkbaar. Het is natuurlijk wel volledige onzin om een plek waar veel gezonde mensen komen te sluiten. Zelfs sexwerkers heb ik zoiets van..... er wordt elke dag geneukt, door man vrouw, door man met de buurvrouw, door man met man, door man met vrouw vrouw.

Prostituees dienen als uitlaatklep, zet je die buitenspel dan frustreert dat bepaalde mensen, die gaan dan in eenzaamheid verloren, of de man botviert zijn frustraties op de kinderen. Het klinkt wellicht vreemd, maar de Dames van Lichte Zeden vervullen een belangrijke rol, al eeuwen.

Je ziet nu ook heel veel mensen met 1 spierbal.
Oud 22-05-2020, 16:57   #6919
Virgil
Registered User

Citaat:
Je vraagt mij in een ander topic waar mijn "angst" vandaan komt en gaat tegen iedereen in die "zelfs" met logische onderzoeksmogelijkheden op de proppen komt.
wat denk je nu zelf wat "veiliger" is? Op de A1, met of zonder broek, of bij AliePushUp? Een beetje relativeren zou je momenteel passen.

En dat durf jij te zeggen?
Oud 22-05-2020, 22:16   #6920
Met het nr 8 ..
Registered User

Citaat:
Toch wel een beetje de meest onhygiënische omgeving denkbaar. Het is natuurlijk wel volledige onzin om een plek waar veel gezonde mensen komen te sluiten. Zelfs sexwerkers heb ik zoiets van..... er wordt elke dag geneukt, door man vrouw, door man met de buurvrouw, door man met man, door man met vrouw vrouw.

Prostituees dienen als uitlaatklep, zet je die buitenspel dan frustreert dat bepaalde mensen, die gaan dan in eenzaamheid verloren, of de man botviert zijn frustraties op de kinderen. Het klinkt wellicht vreemd, maar de Dames van Lichte Zeden vervullen een belangrijke rol, al eeuwen.

Je ziet nu ook heel veel mensen met 1 spierbal.

Mag ik vaststellen dat je sinds reactie #16247 van het Frits-topic een beetje voorzichtiger bent geworden, Hotbossie? Iets meer gematigd?

Ik moet tegelijkertijd ook schrijven dat jouw huidige stijl me wel bevalt.

Het zijn vreemde tijden.
Oud 22-05-2020, 22:54   #6921
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Mag ik vaststellen dat je sinds reactie #16247 van het Frits-topic een beetje voorzichtiger bent geworden, Hotbossie? Iets meer gematigd?

Ik moet tegelijkertijd ook schrijven dat jouw huidige stijl me wel bevalt.

Het zijn vreemde tijden.

Was het niet Elenthril die concludeerde dat jij wellicht liever leest waar je het mee eens bent?
Oud 22-05-2020, 23:37   #6922
Met het nr 8 ..
Registered User

Daar ben ik het niet mee eens, maar dit is een forum. Elenthril is van harte welkom op dit topic.

De reactie 'bezoek aan oma met hond' heeft wel de tweede plaats gehaald in mijn top 10 'Corona met een glimlach'.
Oud 23-05-2020, 00:18   #6923
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens, maar dit is een forum. Elenthril is van harte welkom op dit topic.

De reactie 'bezoek aan oma met hond' heeft wel de tweede plaats gehaald in mijn top 10 'Corona met een glimlach'.

Dat laatste is dan weer fijn
Oud 23-05-2020, 14:48   #6924
Met het nr 8 ..
Registered User

Top!

Verdient!
Oud Vandaag, 19:35   #6925
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Ik geef je topic even een "BOOST" Krc ... is, volgens mij, even nodig!

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Aanvallers (Centraal topic) - deel 2 Basco Geruchten | Roddels 4381 25-03-2009 23:10
Stein Huysegems tekent voor 4.5 jaar bij KRC Genk Tijs84 Laatste Nieuws 368 17-02-2009 13:05
Orlando Engelaar TwentsRos De Selectie 633 18-04-2007 00:19
Vandereycken onder druk bij Genk reuvje Voetbal Nationaal | Internationaal 5 22-10-2004 19:08
Vandereycken tekent bij Genk buks Laatste Nieuws 21 26-04-2004 15:57