Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 26-05-2020, 10:12   #541
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Senyor
Ik begrijp niet waarom iedereen zo negatief is. Heeft nooit geklaagd, zich altijd ingezet voor het team. Kijk eens naar Perez in het kampioensjaar, niet om het vergelijk te maken qua niveau, maar wel qua type speler. Verschil is dat Brama achter Perez stond om alle rotzooi op te ruimen. Nu stond daar Roemeratoe, Busquets, Aburjania. Pastte niet bij ons omdat Nakamura/Zekhnini niet uit de verf kwam (want toen speelde hij nog) en Vuckic niet echt het type spits voor hem is. Met Aitor had hij wel een klik op het veld. Dit was eigenlijk degene met in potentie de beste balbehandeling. Maar pastte gewoonweg niet in dit team.

Idd, deze jongen kan echt voetballen. Deed mij ook wel eens denken aan Perez, maar dan zonder schot- en duelkracht. In een uitgebalanceerd team kan je deze knul er echt wel bij hebben. Bij Twente was het echter los zand en kon hij aan zowat niemand de bal kwijt. Het hele geheel klopte van geen kant. En dat mag je TED aanrekenen.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 11:16   #542
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Jongen liep er niet bij als Ziyech, hij maakte juist enorm veel meters. Het was alleen een vaatdoek in de duels, en het was teveel gepiel op de vierkante centimeter. Ben er niet rouwig om dat hij gaat, maar een slechte instelling vind ik onzin. Het is een mietje, that's it.

Was Ruiz ook. Zegt niets over zijn voetbalkwaliteiten.
Oud 26-05-2020, 12:55   #543
Senyor
Puerto del amigo!
Senyor's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door Administrator
@ Hoelie
Zulke verdedigers wil ik weer zien bij ons. Gonzalez speelde ook niet meer de laatste wedstrijden bij z'n cluppie.
https://www.transfermarkt.nl/cristi.../spieler/358738

@ Senyor
Altijd ingezet voor het team? Niet geklaagd? In de media niet maar ik denk dat dat binnen het elftal anders lag. Dat hij als type niet paste tussen deze spelers klopt allicht maar om er dan bij te lopen als een Ziyech (in z'n laatste jaar bij FCT) moet je afdwingen met je stats. En anders.... POETSEN

Niet mee eens. Hij heeft totaal niet de zelfverzekerde houding en de allure van een Ziyech. Jammergenoeg trouwens, anders was hij veel verder. Ik weet wel dat als ze een Espinosa uberhaupt niet laten spelen door belangenverstrengeling het logisch is dat je dan scheven gezichten krijgt. Ik vind ook dat binnen de spelersgroep daar best over geklaagd mag worden. Niet naar buiten.
Oud 26-05-2020, 13:30   #544
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Leuke zaalvoetballer. Draaitol in de kleine ruimte, als het veld groter wordt gemaakt zie je hem letterlijk over het hoofd en komt hij niet eens meer in de bal. Te kleine motor voor het huidige niveau. Maar intrinsiek natuurlijk een uitstekende voetballer.
Oud 26-05-2020, 13:45   #545
Administrator
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Senyor
Niet mee eens. Hij heeft totaal niet de zelfverzekerde houding en de allure van een Ziyech. Jammergenoeg trouwens, anders was hij veel verder. Ik weet wel dat als ze een Espinosa uberhaupt niet laten spelen door belangenverstrengeling het logisch is dat je dan scheven gezichten krijgt. Ik vind ook dat binnen de spelersgroep daar best over geklaagd mag worden. Niet naar buiten.

Welke belangenverstrengeling?
Volgens mij heeft Espinosa ook voor die zogenaamde belangenverstrengeling meer dan voldoende speeltijd gehad om zich te bewijzen danwel te verbeteren. Als hij dat had gedaan was hij echt niet uit het elftal verdwenen.
En als speler mag je best kritiek hebben danwel klagen. Intern maar zelfs (op z'n tijd) extern. Echter niet als het onterecht is.
Maar voetballers (en inmiddels ook met-name de nieuwe generaties) die zichzelf een spiegel voor houden zijn er niet legio. Helaas
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 15:18   #546
detitatovenaar
Registered User

Espinosa past gewoon niet in het systeem. Hij is echt een pure aanvallende middenvelder die niks met verdedigen te maken heeft. Twente speelde niet zo en dus moest hij ook verdedigen wat hij niet kan
detitatovenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-05-2020, 21:00   #547
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door detitatovenaar
Espinosa past gewoon niet in het systeem. Hij is echt een pure aanvallende middenvelder die niks met verdedigen te maken heeft. Twente speelde niet zo en dus moest hij ook verdedigen wat hij niet kan

Wat hij niet kan?
Dit is toch gewoon een onderdeel van je technische beleid. Als je een speler aantrekt dan bespreek je dit vooraf en laat je dit ook vastleggen. Zelfs Nkufo verdedigde mee, maar hij kreeg dan ook een standbeeld. Olé
Oud 26-05-2020, 21:12   #548
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Was Ruiz ook. Zegt niets over zijn voetbalkwaliteiten.

Zie dit bevestigd nog een keer dat je er geen kaas van hebt gegeten,

Ruiz was allesbehalve een Mietje, streed vaak voor elke bal die in zijn buurt kwam, kan me nog 1 van zijn mooiste acties voor de geest halen uit bij Willem 2, een bal komt veel te hoog zijn kant op eigen helft aan de rechterzijlijn, hij springt en plukt die bal fenomenaal uit de lucht en word uiteindelijk na een paar man te hebben gepasseerd neergelegd door die houthakker swinkels, ieder ander MIETJE had die bal gewoon uitlaten gaan Espinazie zeker, nee Ruiz was geen Mietje maar een Raspaard/Ros
fcternie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 00:24   #549
Patrick 070
Sinds 1965
Patrick 070's Avatar

Stadion:soms
Citaat:
Origineel gepost door fcternie
nee Ruiz was geen Mietje maar een Raspaard/Ros

En als hij getackeld werd geen gemekker, geen theater, maar even de manen losschudden en door
Patrick 070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 06:33   #550
Hotbossie
Registered User

Of dit draadje nu melancholisch is geworden of homoerotisch.... Ernie/070... Fine line.

Espinosa, zelfs in de KKD veel te vaak z'n man laten lopen waardoor de verdediging in problemen kwam. Als je begin dit draadje kijkt, vaak het commentaar ook van Roepi, Wallace en Hoelie. Het mooiste commentaar is nog dat hij tussen betere spelers behoort te staan.... Tsja, als ervaren senior behoorde hij de betere zijn.

Al met al geen slechte speler, maar ook geen geweldenaar.... Nog een eendagsvlieg uit de Ted-turnstile

Laatst aangepast door Hotbossie : 27-05-2020 om 06:39.
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2020, 11:48   #551
Toetsie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Of dit draadje nu melancholisch is geworden of homoerotisch.... Ernie/070... Fine line.

Espinosa, zelfs in de KKD veel te vaak z'n man laten lopen waardoor de verdediging in problemen kwam. Als je begin dit draadje kijkt, vaak het commentaar ook van Roepi, Wallace en Hoelie. Het mooiste commentaar is nog dat hij tussen betere spelers behoort te staan.... Tsja, als ervaren senior behoorde hij de betere zijn.

Al met al geen slechte speler, maar ook geen geweldenaar.... Nog een eendagsvlieg uit de Ted-turnstile

Wel vleugje grote klasse gezien af en toe. Met nadruk op af en toe. Als hij een constanter niveau had gehad was hij niet transfervrij geweest op z'n golden age qua voetballer.
Toetsie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Transferperikelen andere clubs Erwin Voetbal Nationaal | Internationaal 4917 12-01-2009 12:08