Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 25-04-2020, 01:03   #841
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Ik eet nu bijna een half jaar vrijwel geheel suikervrij en kan vooral op mentaal gebied een hoop verschil merken. Betere concentratie, stuk minder druk in m'n hoofd. Ook minder last van maag en darmen en van pijnklachten.

En met vrijwel geheel suikervrij bedoel ik ook echt vrijwel geheel suikervrij, ontbijtgranen en melk waar geen suiker aan toegevoegd is. Drink alleen water, eet fruit. 's Middags een pannekoek uit meel waar ook geen suiker in zit, soms fruit erop anders zonder beleg. 's avonds niks uit pakjes o.i.d., maar gewoon rijst/aardappels met verse groente en een stukje vlees.

Eens in de twee weken een keer patat en daar eet ik sinds kort ook zelfs geen mayo meer bij, wat weer met een behandeling die ik volg te maken heeft. De mayo was het laatste stukje suiker dat nog in m'n dieet zat.

Voel me er prima bij, stoelgang ook een stuk beter en stinkt minder.

Super om te horen Rik. Probeer ook volkoren te eten; brood, pasta, ronde rijst. Helpt nog meer.

'Zondigen' kan het lichaam heus wel aan, maar met mate.
Superkip is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 01:04   #842
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
In fruit zit anders ook genoeg suiker hoor.

Je hebt suiker en suiker...

Afgewerkte olie is ook brandstof. Gooi dat eens in de tank.
Oud 25-04-2020, 01:26   #843
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Superkip
Je hebt suiker en suiker...

Afgewerkte olie is ook brandstof. Gooi dat eens in de tank.

Suiker is suiker. Velen denken dat suiker uit fruit anders is dan uit een pak maar dat is niet zo. Het lichaam heeft geen sensor die voelt waar ingenomen suiker vandaan komt. Tegelijkertijd is het gezond om toegevoegde suikers te vermijden maar dat is niet makkelijk.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 01:48   #844
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Super om te horen Rik. Probeer ook volkoren te eten; brood, pasta, ronde rijst. Helpt nog meer.

'Zondigen' kan het lichaam heus wel aan, maar met mate.

Ik zweer bij het advies van het voedingscentrum. Elke dag groenten - fruit - oliën (light boter en olijfolie) - ongezouten noten - peulvruchten,vis of vlees - volkoren brood - volkoren rijst, pasta of aardapelen - zuivel en genoeg water, thee en koffie. Veel variëren. Poosje met de eetmeter app bijgehouden wat ik binnenkreeg. Structureel te weinig van alles en te veel bewerkte, te zoute of zoete varianten van producten. Eet nu de gezonde alternatieven. Voel me ook stukken beter. Vlees eet ik eigenlijk alleen nog maar bij anderen of als ik uit eten ga.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 06:54   #845
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Wat lees ik hier nu weer? Rik zijn schijt stinkt minder en Sjans zweert bij het advies van het Voedingscentrum?

Borrelnoten en om de dag neuken wil ook helpen.
Oud 25-04-2020, 07:50   #846
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Suiker is suiker. Velen denken dat suiker uit fruit anders is dan uit een pak maar dat is niet zo. Het lichaam heeft geen sensor die voelt waar ingenomen suiker vandaan komt. Tegelijkertijd is het gezond om toegevoegde suikers te vermijden maar dat is niet makkelijk.

Het gaat erom wat er bij het suiker in zit. De stijging van de suikerspiegel op zich is niet zo'n probleem, De regulatoren die vervolgens vrijkomen moeten hun werk goed kunnen uitvoeren. Het aantal paden dat elke stof aflegt om verplaatst of omgezet te worden is groot en afhankelijk van de aanwezigheid van verschillende stofjes. Zo kan de stijging in insuline bij de een alles goed reguleren en bij de ander niet. De glycemische index vertelt maar een klein deel van het hele verhaal.

Met neuken is dat net zo; hazelnoten is dan geen probleem, maar met borrelnoten kan je het neuken verkloten.

Dus vreet en zuipt iedereen lekker door en als ze dan massaal de IC in stromen vanwege een virus, dan moet de hele wereld ze redden. Dan is het een kwestie van handhaven of degraderen.
Oud 25-04-2020, 07:57   #847
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Wat lees ik hier nu weer? Rik zijn schijt stinkt minder en Sjans zweert bij het advies van het Voedingscentrum?

Ik klap elk uur 12 keer in m'n handen en zing daarbij het Nigeriaanse volkslied achterstevoren. Voel me er geweldig door.

Wat een gekkenhuis hier
Oud 25-04-2020, 08:43   #848
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Ik klap elk uur 12 keer in m'n handen en zing daarbij het Nigeriaanse volkslied achterstevoren. Voel me er geweldig door.

Wat een gekkenhuis hier

Jij bent dan ook de reincarnatie van Jimmy Cream.
Oud 25-04-2020, 08:43   #849
zweedsok
Registered User

Ik vreet elke dag een vleermuis......
Oud 25-04-2020, 09:00   #850
Virgil
Registered User

Citaat:
Jij bent dan ook de reincarnatie van Jimmy Cream.

Ken dhr.Cream niet en Gooooooogle helpt ook al niet. Maar ik ben toch niet zo van de reïncarnatie dus laat maar hangen. Hoewel, mocht het bestaan, lijkt het me best grappig om terug te komen als een koe. Beetje dom kiek'n, gras vreet'n en de hele dag boe roepen. Lijkt me heerlijk.
Oud 25-04-2020, 10:00   #851
jerom-meke
Registered User

Nog even en we gaan ons in dit forum beklagen dat we te weinig aandacht van de vrouw krijgen, of delen tips uit voor een romantische avond. Het is toch een voetbal forum, of is het overgenomen door ‘de Linda’?
jerom-meke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 10:14   #852
Rik1982
Registered User

Citaat:

Om de dag neuken gaat moeilijk als je zo lelijk als een hond bent. Dan kom je bij wijven uit die elke dag 3 liter cola 2 zakken chips en 5 zakken snoep achterover slaan. En ik probeer nu juist van suiker weg te blijven...
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 10:14   #853
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door jerom-meke
Nog even en we gaan ons in dit forum beklagen dat we te weinig aandacht van de vrouw krijgen, of delen tips uit voor een romantische avond. Het is toch een voetbal forum, of is het overgenomen door ‘de Linda’?

Fusie met het Riagg forum Jerommeke. Heb je dat niet meegekregen?
Oud 25-04-2020, 10:17   #854
sjans
Zachte kern

Citaat:

Haha nou ik had dan ook flink wat borrels op toen ik dat stuurde. Later is er nog een poging gedaan tot neuken en zojuist stonk het behoorlijk tijdens het schijten....

Vergeef me, mede forumzeikerds, maar wellicht heeft u wat aan de op het oog vreemde of wilekeurige informatie, tussen alle drek en gal die er gespuwd wordt. Meer komkommertijd dan dit gaat het niet worden
Oud 25-04-2020, 10:24   #855
jerom-meke
Registered User

Komkommer heeft weinig calorieën en reinigt de darm. Dus dat is dan wel weer positief.
Oud 25-04-2020, 10:25   #856
jerom-meke
Registered User

Citaat:
Fusie met het Riagg forum Jerommeke. Heb je dat niet meegekregen?

Terwijl Tactus een betere optie zou zijn op een voetbal forum.
Oud 25-04-2020, 10:37   #857
Rik1982
Registered User

Citaat:
Komkommer heeft weinig calorieën en reinigt de darm. Dus dat is dan wel weer positief.

Ranzige rotzooi. Vroeger toen we nog buiten kwamen en feestjes hadden dan lag er wel eens een stukje komkommer tegen een blokje kaas of plakje worst, dan hoefde het van mij al niet meer he.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 10:41   #858
Virgil
Registered User

Citaat:

Inbrengen met groene zeep zeker?
Oud 25-04-2020, 10:42   #859
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Ranzige rotzooi. Vroeger toen we nog buiten kwamen en feestjes hadden dan lag er wel eens een stukje komkommer tegen een blokje kaas of plakje worst, dan hoefde het van mij al niet meer he.

Wij gaan elkaar vinden Rik. In de volledige nutteloosheid des komkommers. Alhoewel 1 toepassing....
Oud 25-04-2020, 10:55   #860
sjans
Zachte kern

Citaat:

Kan volgens trump wel eens helpen tegen corona!
Oud 25-04-2020, 11:11   #861
jerom-meke
Registered User

Citaat:

Voor de beginnende vegetariër is dat wel aan te raden. De hard-core vegan heeft daar geen hulp middelen voor nodig, en stapt al snel over op de courgette. Die schijnt je darmbiotoop een boost te geven waar je jaren op vooruit kan. Absoluut een goede therapie tegen Corona, naast uiteraard het drinken van Chloor en het injecteren van UV-straling.
Beter nog is de courgette eerst een nacht onder de 5G mast te leggen.
Oud 25-04-2020, 11:36   #862
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Ken dhr.Cream niet en Gooooooogle helpt ook al niet. Maar ik ben toch niet zo van de reïncarnatie dus laat maar hangen. Hoewel, mocht het bestaan, lijkt het me best grappig om terug te komen als een koe. Beetje dom kiek'n, gras vreet'n en de hele dag boe roepen. Lijkt me heerlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=w9bNoxu-I9o
Oud 25-04-2020, 11:39   #863
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door sjans
Kan volgens trump wel eens helpen tegen corona!

en anders heeft Dirty nog wel een hol waar hij hem in kan steken.
Oud 25-04-2020, 14:04   #864
Hotbossie
Registered User

Ik lees hier even mee... Het kan zijn dat ik gezien mijn nieuwe bezigheidstherapie niet zoveel post de laatste week dat daarom het forum volledig ontspoort.... Maar ik brand me aan deze discussie ook niet.

Gelukkig is er 1 member consequent, dat is Virgilleke. De eeuwige piemelloze zure pruim in de overgang is onvermindert zuur en sneert er op los als een hormonale ladyboy. Zijn status als commentaar commentator, doet hij/zij/het eer aan.
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 14:29   #865
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Naar immuuntherapie voor kanker; in Leiden is een vaccin ontwikkeld voor soorten kanker die door het HPV-virus worden veroorzaakt (baarmoederhals-, keel- en anuskanker, je ziet het verband). Genezen is een stuk moeilijker dan voorkomen, en therapeutische vaccins (dus voor mensen die de kwaal al hebben) werken dan ook lang niet zo goed als de preventieve vaccins. Het vaccin werkt wel redelijk goed bij vrouwen met een voorstadium van baarmoederhalskanker (een positief uitstrijkje), maar niet bij vrouwen met gevorderde kanker. Het doel van ons onderzoek was om voor deze groep patiënten een oplossing te vinden, zowel door het verbeteren van het vaccin zelf als door combinatie met andere behandelingen, en dat laatste deed ik.
Daarna heb ik nog een wat fundamenteler onderzoek gedaan naar de vraag welke rol het immuunsysteem kan spelen in tumoren, zowel positief als negatief. 9 jaar in een notendop Sinds kort heb ik een andere baan op het gebied van klinische studies (onderzoek bij mensen), en doe ik zelf geen onderzoek meer.

En wat heb jij eigenlijk gedaan sinds je bij Twente werd ontslagen?

Keep up the good work. Hoe meer soorten onderzoek, hoe beter. Spreekt iemand uit eigen ervaring helaas...........

Waar ik benieuwd naar was of je resultaten ook in een soort landelijke databank terecht komen. Ergo hoe je je resultaten evalueert en deelt met vakgenoten. Vergelijkend met andere soorten onderzoeken etc. etc.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-04-2020, 14:55   #866
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door WirSindWiederDa
Keep up the good work. Hoe meer soorten onderzoek, hoe beter. Spreekt iemand uit eigen ervaring helaas...........

Waar ik benieuwd naar was of je resultaten ook in een soort landelijke databank terecht komen. Ergo hoe je je resultaten evalueert en deelt met vakgenoten. Vergelijkend met andere soorten onderzoeken etc. etc.

Ja je had me er al wat over verteld, de relevantie is in dit geval overduidelijk, ook elke kankeronderzoeker zelf ken wel iemand die.. mijzelf incluis.

Het delen van je resultaten met vakgenoten en de wereld gebeurt zeker, het is zelfs de maat van je succes. Dit gebeurt van oudsher door publicatie in vakbladen (waarvoor je moet betalen om te lezen), maar tegenwoordig heb je daarnaast ook samenvattingen op publiek toegankelijke websites en de hele social media tamtam om meer aandacht te krijgen. Maar de publicatie in vakbladen is de werkelijke graadmeter van kwaliteit, omdat je resultaten hiervoor eerst door experts bekeken worden die inschatten of je onderzoek degelijk in elkaar zat, en hoe relevant je resultaten zijn voor het veld. En om echt geaccepteerd te worden, moeten je vakgenoten daarna je resultaten nog kunnen herhalen in hun eigen labs, zodat men zeker weet dat je niet gesjoemeld hebt.
Ook worden trouwens veel vakbladen nu (deels) vrij toegankelijk, mede op aandringen van overheden die onderzoek sponsoren met publiek geld (hoewel steeds minder..) en eisten dat Das Volk dan ook de resultaten moest kunnen zien. Maar als geïnteresseerde leek heb je denk ik meer aan het lezen wat journalisten/onderzoekers over nieuwe resultaten schrijven.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken