Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 24 stemmen, 4.42 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 28-03-2016, 22:09   #19711
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Godver.... Ik word wekelijks beschuldigd van fín multiple accounts, geheel onterecht overigens.

Wat zeg je me nou? Ik maar denken dat je Diare Devil bent en dan ben je toch Murphy........
Heb je ons mooi te pakken
Oud 29-03-2016, 07:15   #19712
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
De zoon van Joop, Joop zelf, Jan van Halst etc etc.

Gewoon een supporter met een scc in 105. Niks spannends aan.

Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 07:17   #19713
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door barrysnijboon
Nouja, als ik had geweten hoe het zou lopen had ik me nog wel een keer bedacht. Na de eerste termijn betaling (in Azerbaijaanse manaten notabene) heb ik nooit meer wat van de beste kerel gehoord, natuurlijk niets op papier of via de bank. Geen idee of hij de account zelf (heeft) beheerd of dat hij dat aan anderen overlaat.
Bij het eerste skype gesprek kreeg ik al vermoedens met wie ik te maken had, waar Sander npog een bivakmuts op had, hoorde ik overduidelijk het onmiskenbare kattengejank van Joop zijn spaanse gitaar op de achtergrond, tijdens het tweede gesprek kwam Joop per abuis "wie betaald bepaald" schreeuwend de kamer van Sander binnenvallen, toen was er voor Sander natuurlijk ook geen ontkomen meer aan.
Joop moest op dat moment dringend de door Sanders internetverbinding bezet gehouden telefoonlijn gebruiken om tijdens de VI commercials Derksen instructies te geven.

Ha ha, jij zat veel te vroeg aan de alcohol gisteren. How DARE you!
Oud 29-03-2016, 07:20   #19714
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Beek
Snijboon dit is gewoon een forumpje waar mensen elkaar wat beschuldigen over van alles en nog wat uit verveling, wat provoceren,

Zelfreflectie. Goede zaak Beek!
Oud 29-03-2016, 08:02   #19715
Redwine
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Vele tienduizenden Tukkers zagen het grote onheil niet op ons afkomen omdat ze met hun idolate harses tot voorbij de twaalfvingerige darm van hun afgod Joop zaten te likkebaarden. Dwepen tot de tiende macht. Joop kon alles doen wat hij wilde, de hele regio lag kwijlend aan zijn poten. Iedereen, tot aan ongeboren foetussen aan toe, moest met die engerd op de foto. Toen al schreef ik dat die persoonsverheerlijking totaal de verkeerde kant op ging, daar de leu zijn vuige leugens en vieze verzinsels als het Nieuwe Evangelie slikten. Waanzinnig zoals 98 % van de members hiero zijn leugenachtige bullshit en grootspraak verdedigden.
Slechts een verfijnde elite van kenners, geletterden en erudieten voorzagen de neergang en waarschuwden daarvoor. Dat een hoop blinden nu om het hardst schreeuwen dat niemand het ze kwalijk mag nemen dat zij het niet gewoest hebben, doet werkelijk lachwekkend aan. Houd beter de virtuele mond dicht en schaamt u kapot. Uit mijn oeuvre in die dagen derhalve de nu volgende quotatie; 'Loop nooit achter de machthebbers aan, wantrouw ze in alles wat ze doen en het gelijk zal voorwaar aan uw zijde blijven staan.' Niet dat ik dit nodig heb, maar we moeten elkaar gewoon geen mietje noemen in deze materie en eren wie die eer toekomt, zonder diegenen - waaronder zeker ook het alter ego van barry s. - daarbij iets te verwijten. Laten we wel wezen, zeg.

HAHAHA!

Hoe vaak kom je klaar als je in de spiegel kijkt?
Redwine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 08:30   #19716
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Toen al schreef ik dat die persoonsverheerlijking totaal de verkeerde kant op ging, daar de leu zijn vuige leugens en vieze verzinsels als het Nieuwe Evangelie slikten. Waanzinnig zoals 98 % van de members hiero zijn leugenachtige bullshit en grootspraak verdedigden.
Slechts een verfijnde elite van kenners, geletterden en erudieten voorzagen de neergang en waarschuwden daarvoor. Dat een hoop blinden nu om het hardst schreeuwen dat niemand het ze kwalijk mag nemen dat zij het niet gewoest hebben, doet werkelijk lachwekkend aan. Houd beter de virtuele mond dicht en schaamt u kapot. .

Ik wil niet elke post van je onderuit halen, maar ik vraag me af: Hoe onmeunig heb ook jij gefaald?

Je zegt dat je het toen al riep, en dat 98% van de leden hier druiloren zijn. Maar jij vergeet dat 99% van de supporters enkel supporters zijn. Die houden zich niet dagelijks bezig met de gang van zaken, die kijken geen jaarverslagen in, die zitten niet dagelijks op een forum. Die hebben geen blog. 99% van de leden hier zijn begaan met het voetbal, niet de zakelijke kant. Want laten we wel wezen, iedereen hier loopt te gissen. Er is er hier slechts 1 die af en toe wat zinnigs zegt, de rest.... allemaal betwetters. Schaar ik mezelf ook onder.

Jij hebt en blog, een stem en een visie. Ik vraag me af, wat heb jij buiten het virtuele gedaan? Ik vermoed niet zo heel veel gezien je negatieve houding richting Twente Verenigt! Zelfs als ik het niet goed heb, dan kunnen we concluderen dat ook jij, de virtuele ridder, onmeunig hebt gefaald. Virtueel spartelen met ellenlange teksten, wekelijks onheil roepen, je had gelijk, maar het effect van je stem, je efficientie en productiviteit middels je unieke wapen is NUL? Ga je schamen, zo'n stem, zoveel talent, jaren lang niets mee gedaan. Is dit de juiste conclussie?

Met oog op deze conclussie: gedraag je, en heb een beetje respect voor de resterende forumleden en supporters.

Laatst aangepast door Hotbossie : 29-03-2016 om 08:32.
Oud 29-03-2016, 11:00   #19717
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Totaal oninteressant wie wat wanneer heeft door gehad. In mijn ogen is er maar één belang nu en dat is redding van de club.

Dat lukt ons allen alleen als we één front vormen nu. Zieners, twijfelaars, spijtoptanten, iedereen... Zoals bij de mars die zaterdag een paar weken geleden.

Het beste alternatief hiervoor voor ons supporters op dit moment is de Twente Verenigt-beweging. Dus sluit je hier bij aan alsjeblieft. Al is het tijdelijk, het is nog gratis ook op dit moment. Opzeggen kan je altijd nog als het vervolg je niet bevalt.

Laat alles achter je, ik bedoel: je chagerijn, je achterdocht, je gelijk, je angst. Allemaal ondergeschikt aan het ENE gezamenlijke belang voor dit moment: Help Fc Twente de lente door...
Oud 29-03-2016, 11:15   #19718
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Laten we eerst maar eens zien of we deze week dat crediteurenakkoord rond krijgen.Zodat dat volgende week door de Licensiecommissie kan worden meegenomen.
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 11:27   #19719
tukkerroelof
Registered User
tukkerroelof's Avatar

Stadion:123
Amen , allemaal achter de club.
tukkerroelof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 11:53   #19720
GiuseppeBaretti
Registered User

Begrijp ik goed Hotbossie, dat Wallace en ondergetekende een aanslag hadden moeten plegen met bestemming Hengelo?
GiuseppeBaretti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 11:55   #19721
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Totaal oninteressant wie wat wanneer heeft door gehad. In mijn ogen is er maar één belang nu en dat is redding van de club.

Dat lukt ons allen alleen als we één front vormen nu. Zieners, twijfelaars, spijtoptanten, iedereen... Zoals bij de mars die zaterdag een paar weken geleden.

Het beste alternatief hiervoor voor ons supporters op dit moment is de Twente Verenigt-beweging. Dus sluit je hier bij aan alsjeblieft. Al is het tijdelijk, het is nog gratis ook op dit moment. Opzeggen kan je altijd nog als het vervolg je niet bevalt.

Laat alles achter je, ik bedoel: je chagerijn, je achterdocht, je gelijk, je angst. Allemaal ondergeschikt aan het ENE gezamenlijke belang voor dit moment: Help Fc Twente de lente door...

.....zo is dat ! We hebben de koe nu achteraf en vooraf genoeg in de kont gekeken....het gras wacht.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 12:41   #19722
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door GiuseppeBaretti
Begrijp ik goed Hotbossie, dat Wallace en ondergetekende een aanslag hadden moeten plegen met bestemming Hengelo?

Nee tuurlijk niet. Maar alszijnde ROStradamus, moet je niet achteraf gaan roepen dat mensen hun muil moeten houden omdat ze een persoon of beleid verdedigden. Ze verdedigden progressie, resultaat en de leidende hand die oneidig veel krediet had. En eerlijk is eerlijk, de druk vanaf de tribunes was behoorlijk onredelijk toen we een keer 6de eindigden. Dus ook de supporters kunnen een les trekken.

Voordat je anderen op de vingers tikt, moet je wel zeker weten dat je eigen bijdrage productief en effectief is geweest, of dat je minimaal tijd en energie, buiten het virtuele om, hebt besteed om het onderwerp publiek te maken. En dat laatste, de fysieke effectieve bijdrage, daar twijfel ik aan.

Buiten dat, dergelijke zelfverheerlijkende post getuigen van hautain megalomaan gedrag.........

Zou dus perfect met Joop door 1 deur kunnen.
Oud 29-03-2016, 13:05   #19723
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Redwine
HAHAHA!

Hoe vaak kom je klaar als je in de spiegel kijkt?

Ha ha ha, amper nog sinds de brij er duimendik aan vast zit en ik mijzölve er niet meer doorheen ontwaar !
Oud 29-03-2016, 14:45   #19724
Tommasi
YNWA
Tommasi's Avatar

Stadion:105
http://www.fifa.com/governance/news...ar-2772984.html

FIFA bestraft FC Twente wegens 'third-party ownership.' Boete van 170.000 euro.
Oud 29-03-2016, 14:48   #19725
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tommasi

Als dat het is, valt er goed mee te leven. Alles beter dan een transferverbod.
twente 4-ever is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:48   #19726
fctwentehengelo
Registered User

Stadion:104
Citaat:

Als dat het enige is mogen we de handen dichtknijpen.
fctwentehengelo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:49   #19727
vak34
Registered User

Stadion:135
Citaat:

Oei, flink bedrag, maar beter dan transferverbod!
Komen we denk ik goed mee weg...
vak34 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:51   #19728
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Dat was de FIFA. Nu alleen dat crediteurenakkoord nog!
Dirty Harry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:52   #19729
East Ham
Registered User

Dat valt niet tegen in ieder geval!
East Ham is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:52   #19730
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Dat was de FIFA. Nu alleen dat crediteurenakkoord nog!

Kan je mooi meenemen naar de onderhandelingstafel.
twente 4-ever is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:53   #19731
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Zijn we nu van Doyen af na deze straf?
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 14:55   #19732
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Neem aan dat IJsbere ook die 170 mille aftikt. Geld zat bij de VK, zei 'm zölve.
Oud 29-03-2016, 14:58   #19733
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
Prima next hurdle
Oud 29-03-2016, 15:05   #19734
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

De ambtenaren van de fiscus wordt het grootste probleem. Vieren vandaag 3e Paasdag en gaan vrijdag om 13 uur huiswaarts.
Oud 29-03-2016, 15:07   #19735
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Oh wow.... is dat alles?

Ik vraag me af,

Zou deze softe benadering te maken hebben met het nieuwe bewind dat niet meteen met ijzeren vuist wil regeren?
Zouden ze op de hoogte zijn van veel veel meer clubs die in hetzelfde schuitje zitten, en dat zware straffen te veel clubs zouden schaden?

Ook valt het op dat het alle clubs uit verschillende landen komen, terwijl er toch echt meerdere spaanse clubs met Doyen in zee waren.

Hoe dan ook. Meevaller? FF handjeklappen met Trebbe, en we zijn een heel stuk verder!
Oud 29-03-2016, 15:08   #19736
RodeLoper
Registered User
RodeLoper's Avatar

Indien je dit onheil van verre zag aankomen, chapeau, heel knap. Beetje jammer van dat 'I told you so...'-gedrag, maar soit. Maar stap aub toch een eind op met die verwijten richting de mensen die meegingen met de polonaise en niet of nauwelijk aan de bel hebben getrokken, in tegenstelling tot sommige alwetenden hier. 98% van de supporters zouden destijds blind zijn geweest, dat zijn dus 3,51 miljoen mensen geweest destijds zo blijkt uit onderzoek. Niet bepaald een uitzondering te noemen, dus hoe raar is het dan dat iedereen het allemaal geweldig vond? Kunnen die mensen er iets aan doen dat ze niet achter elke boom een beer zien. Tja we (inclusief ondergetekende) zijn te goedgelovig geweest zo is gebleken, maar dat je het lef hebt om al deze mensen medeplichtig te noemen en zelfs te vergelijken met NSB-ers vind ik belachelijk. Dan spoor je echt niet. Ga lekker naar de alwetende-club en bevredig jezelf daar met elkaars verhaal, de één nog alwetender als de andere. Wat doe je hier nog bij ons domme boerenvolk, dit is je toch te min?
RodeLoper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 15:19   #19737
Jordan
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door RodeLoper
Indien je dit onheil van verre zag aankomen, chapeau, heel knap. Beetje jammer van dat 'I told you so...'-gedrag, maar soit. Maar stap aub toch een eind op met die verwijten richting de mensen die meegingen met de polonaise en niet of nauwelijk aan de bel hebben getrokken, in tegenstelling tot sommige alwetenden hier. 98% van de supporters zouden destijds blind zijn geweest, dat zijn dus 3,51 miljoen mensen geweest destijds zo blijkt uit onderzoek. Niet bepaald een uitzondering te noemen, dus hoe raar is het dan dat iedereen het allemaal geweldig vond? Kunnen die mensen er iets aan doen dat ze niet achter elke boom een beer zien. Tja we (inclusief ondergetekende) zijn te goedgelovig geweest zo is gebleken, maar dat je het lef hebt om al deze mensen medeplichtig te noemen en zelfs te vergelijken met NSB-ers vind ik belachelijk. Dan spoor je echt niet. Ga lekker naar de alwetende-club en bevredig jezelf daar met elkaars verhaal, de één nog alwetender als de andere. Wat doe je hier nog bij ons domme boerenvolk, dit is je toch te min?

Ik heb deze discussie gister onbedoeld aangezwengeld. Ging me er niet om om medesupporters iets te verwijten. Ik liep zelf namelijk ook mee in de zogenaamde polonaise. Het ging mij er alleen om dat de KNVB ons als één geheel ziet. Het is dus onrealistisch om ze te verwijten dat ze de supporter de dupe laten worden van een paar bestuursleden. Als ze echter wel coulant zijn, valt dat alleen maar te waarderen.

En wees eens eerlijk, ten tijde van Keizer Karel riepen wij toch ook dat half Arnhem er blind achteraan hobbelde. Ons bestuur was was veel getructer en nee, wij konden niet alles weten. Het is echter wel een les dat iedereen een houdbaarheidsdatum heeft en dat die regelmatig gecontroleerd moet worden.
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2016, 15:22   #19738
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RodeLoper

Sorry, Beppe was die van de NSB'ers. Daar moet ik mij van distantiëren. Voor het overige wat Adam O. zegt. Hullie, wij dan, ook goed, creeërden het monster Munsterman. Met z'n allen kritiekloos zijn hielen likkend. Zoals dat ging, ja.
Dat ik het van meet af afkeurde, daar zijn de bewijzen van geboekstaafd. Maar oké, zoiets kan nu zelfs nog tegen je gebruikt worden, de verliezers zijn met meer. De losers onder de Twente-aanhang durven de zelfreflectie in die spiegel niet aan, kennelijk. Kudde- of knuddedieren ?
Oud 29-03-2016, 15:33   #19739
zweedsok
Registered User

Ach kwestie van gezond verstand of niet natuurlijk.........
Oud 29-03-2016, 15:35   #19740
zweedsok
Registered User

Trouwens kleine boete voor dhr oud bestuurders..... Of ze even willen lappen en rap wat..... Oh en groeten van de FIFA...... Very good FRIENDS 😎

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54