Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 01-09-2018, 06:39   #1
Epiwood
The Slugger
Epiwood's Avatar

Stadion:110
Tactiek:Geen
Toto:-
Voorverkoop voor Dordt uit start maandag aanstaande, ongetwijfeld alleen via de supportersverenigingen.
Epiwood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-09-2018, 09:19   #2
Tommasi
YNWA
Tommasi's Avatar

Stadion:105
Al iets bekend over kaartverkoop? Of is het inderdaad uitsluitend supportersverenigingen?
Oud 06-09-2018, 08:44   #3
Mrkela'76
FCT ' 82
Mrkela'76's Avatar

Stadion:29
Oud 06-09-2018, 09:26   #4
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Mrkela'76

Buscombi.. Ongelofelijk.
Enschede!!
ZenderenFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-09-2018, 09:29   #5
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
Buscombi.. Ongelofelijk.

Zo zal het bij alle uitwedstrijden van Twente gaan dit seizoen.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-09-2018, 09:29   #6
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Buscombi.. Ongelofelijk.

Idd. Triest!! En ook voor Telstar uit geen vrije verkoop. Ik had de hoop dat ik veel uitwedstrijden kon meepikken (en zeker hier in Brabant) maar een crimineel wordt beter behandeld! Ik vrees dat alle uitwedstrijden combi's gaan worden!

Lekker tegen Den Bosch uit (12 km van mijn woonplaats) met de bus mee betekent 600 km rijden!!!

Laatst aangepast door jankees : 06-09-2018 om 09:33.
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-09-2018, 09:46   #7
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Buscombi.. Ongelofelijk.

Dat kan niet echt als een verrassing komen...net als Gozermans hierboven al aangeeft zal dat voor het overgrote deel, zo niet alle uitwedstrijden het geval zijn.
Oud 06-09-2018, 09:51   #8
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door jankees
Idd. Triest!! En ook voor Telstar uit geen vrije verkoop. Ik had de hoop dat ik veel uitwedstrijden kon meepikken (en zeker hier in Brabant) maar een crimineel wordt beter behandeld! Ik vrees dat alle uitwedstrijden combi's gaan worden!

Lekker tegen Den Bosch uit (12 km van mijn woonplaats) met de bus mee betekent 600 km rijden!!!

Je kunt dit keer niet via een account van je vrouw, buurman o.i.d. een kaartje aanvragen?
Rik1982 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 06-09-2018, 10:00   #9
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:

Het is een bezopen systeem, helemaal mee eens...

... maar als het nu eenmaal zo is, dan misschien het beste er van maken?

What about een opstapplaats bij tankstation De Lucht (locatie West a/d A2 of Geffen aan de A50, weet niet hoe ze rijden), ik noem maar wat? Dat is voor veel mensen in Brabant en regio Nijmegen of Utrecht/Amersfoort denk ik een redelijk alternatief.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-09-2018, 10:44   #10
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Het is een bezopen systeem, helemaal mee eens...

... maar als het nu eenmaal zo is, dan misschien het beste er van maken?

What about een opstapplaats bij tankstation De Lucht (locatie West a/d A2 of Geffen aan de A50, weet niet hoe ze rijden), ik noem maar wat? Dat is voor veel mensen in Brabant en regio Nijmegen of Utrecht/Amersfoort denk ik een redelijk alternatief.

Hoe wil je hier het beste van maken? Als je mee wenst te gaan dan moet je uren rijden en veel km's maken of gewoon de zaak bedonderen.....

Zeker een alternatief voor de Brabantse uitwedstrijden. Ik kan me nog herinneren dat dat jaren geleden wel kon dus waarom nu niet?
Oud 06-09-2018, 10:49   #11
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Hoe wil je hier het beste van maken? Als je mee wenst te gaan dan moet je uren rijden en veel km's maken of gewoon de zaak bedonderen.....

Zeker een alternatief voor de Brabantse uitwedstrijden. Ik kan me nog herinneren dat dat jaren geleden wel kon dus waarom nu niet?

Bij veel thuiswedstrijden van Twente zie je op de parkeerplaats langs de A1 auto's staan met supporters van de tegenpartij die daar hun omwisselbiljet krijgen of moeten overstappen in een bus.

De boertjes uut Grunn konden afgelopen seizoen omwisselen bij de carpoolplaats aan de N48 bij afslag Balkbrug/Dedemsvaart/Hardenberg... zoiets kan Twente toch ook regelen? Zouden veel bezoekers van uitwedstrijden die in de betreffende regio wonen wat aan hebben.
Oud 06-09-2018, 10:49   #12
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Je kunt dit keer niet via een account van je vrouw, buurman o.i.d. een kaartje aanvragen?

Dat is een alternatief maar uiteraard niet toegestaan. Probeer het eerst via de reguliere, legale weg!
Oud 06-09-2018, 11:09   #13
jorginho
Registered User

Stadion:305
Citaat:

Ik had ook gehoopt wat wedstrijdjes te kunnen meepakken in de buurt... Ik denk dat het biertjes drinken tussen het thuispubliek wordt. Plek zat, me dunkt.
jorginho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-09-2018, 15:04   #14
Mrkela'76
FCT ' 82
Mrkela'76's Avatar

Stadion:29
Nou, nog maar zien of deze wedstrijd wel gespeeld gaat worden. De politie gaat vanaf vrijdag t/m zondag staken en gebruikt het voetbal weer als pressiemiddel.
Oud 07-09-2018, 15:05   #15
Sven
"Niks mis mee ouwe reus!"
Sven's Avatar

Stadion:25
Hoe vaak staken die lui? Paar seizoenen bij VVV - Twente al hetzelfde gedoe.
Oud 07-09-2018, 15:20   #16
VeniVidiVici
Registered User
VeniVidiVici's Avatar

Zou mooi zijn als de pot zonder politie doorgang kan vinden en er dan niets noemenswaardig gebeurt. Kunnen we die inzet flink naar beneden bijstellen en gaat het gratis uren schrijven van de politie mooi weg. Zelfde als op Decibel dit jaar, waar volgens de organisatie zonder politie de rustigste schijnt te zijn geweest in jaren.
Oud 07-09-2018, 15:24   #17
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Van mij mag het voebel een maand plat als de pliesie daardoor bereikt waar zij en wij allemaal recht op hebben in dit kapotzieke land.
Oud 07-09-2018, 15:24   #18
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door VeniVidiVici
, waar volgens de organisatie zonder politie de rustigste schijnt te zijn geweest in jaren.

Is gewoon 100% waar, politie en al helemaal ME werkt als een Rode lap.

Die rellen (Na AZ? Feb 2015 ?), ging de ME recht tegenover het Home staan. Twee of Drie dome coke-kuikens probeerden de burelen binnen te komen, ipv van deze gastjes door wouten in burger ff weg te werken of de situatie gewoon uit te laten spelen, je weet wel wat schreeuwen en dan afdruipen (omdat ze vaak toch weten dat ze voor lul staan, of door eigen groep gecorrigeerd worden) ging de ME provoceren in een linie tegenover het Home staan.

Je weet gewoon, waren ze daar niet gaan staan, dan ook geen rellen.

Laatst aangepast door HB81-Mobile : 07-09-2018 om 15:27.
HB81-Mobile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-09-2018, 15:47   #19
Nacional
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door Mrkela'76
Nou, nog maar zien of deze wedstrijd wel gespeeld gaat worden. De politie gaat vanaf vrijdag t/m zondag staken en gebruikt het voetbal weer als pressiemiddel.

Zou ons niet slecht uitkomen denk ik...paar 'geheime' oefenpotjes indien mogelijk en lekker nog wat wennen aan elkander.
Nacional is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-09-2018, 15:57   #20
barrysnijboon
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door HB81-Mobile
Is gewoon 100% waar, politie en al helemaal ME werkt als een Rode lap.

Die rellen (Na AZ? Feb 2015 ?), ging de ME recht tegenover het Home staan. Twee of Drie dome coke-kuikens probeerden de burelen binnen te komen, ipv van deze gastjes door wouten in burger ff weg te werken of de situatie gewoon uit te laten spelen, je weet wel wat schreeuwen en dan afdruipen (omdat ze vaak toch weten dat ze voor lul staan, of door eigen groep gecorrigeerd worden) ging de ME provoceren in een linie tegenover het Home staan.

Je weet gewoon, waren ze daar niet gaan staan, dan ook geen rellen.

Jij hebt niet veel vaker de ME meegemaakt?
Als ze een blik van die gasten los trekken is het pad van deëscalatie al lang en breed voorbij.
Dat gaat gewoon om hersenloos hakken tot zij als enige nog staan.
barrysnijboon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-09-2018, 16:39   #21
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door barrysnijboon
Jij hebt niet veel vaker de ME meegemaakt?
Als ze een blik van die gasten los trekken is het pad van deëscalatie al lang en breed voorbij.
Dat gaat gewoon om hersenloos hakken tot zij als enige nog staan.

Ik heb het niet over deëscalatie, want in deze situatie specifiek was er niet zoveel aan de hand, ik heb het over het psychische effect van preventieve aanwezigheid van ME. Als je een stier geen rode lap voor houdt... heeft ie ook geen boodschap aan je, snap je?

Jawel hoor, elke zondag 16:30 Post Match/Kerk, Line-Dance met de ME, op het Aquadrome Kruispunt. Stoer en hersenloos staan schreeuwen (niet wetend waarop of waarom). Dan volgde het klappen, sneller klappen, rennen!.......... en garde! ........het ME paard trok 1 been omhoog, en *zoef*...... weg was de meute.
HB81-Mobile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-09-2018, 10:46   #22
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Drommel
vd Lely-Gonzalez-Nacho-Maria
Brama-Smith
Espinosa
Aitor-Bapoh-Zekhnini

Ik zal straks wel weer te horen krijgen dat ik teveel wijzigingen doorvoer maar er moet gewoon wat veranderen, de backs zijn pure middelmaat, ze zijn traag en verdedigend ontzettend kwetsbaar en Boere kan absoluut niet voetballen!
Oud 09-09-2018, 10:48   #23
onceatukker
Registered User
onceatukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
Drommel
Brama-Smith
Espinosa
Aitor-Bapoh-Zekhnini

Ik zal straks wel weer te horen krijgen dat ik teveel wijzigingen doorvoer maar er moet gewoon wat veranderen, de backs zijn pure middelmaat, ze zijn traag en verdedigend ontzettend kwetsbaar en Boere kan absoluut niet voetballen!

Nee hoor
Oud 09-09-2018, 10:54   #24
fct_nero
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
Drommel
Brama-Smith
Espinosa
Aitor-Bapoh-Zekhnini

Het laatste zinnetje was genoeg. De verdediging komt te vaak onder druk te staan omdat onze spits totaal geen bal vast houd. Hierdoor kunnen de opkomende backs niet optijd terug zijn. Het vele balverlies van boere deed zeer aan de ogen. Meer bezig met de man dan de bal. Boere is alleen nuttig als afmaker als hij vrij kan schieten. Maar dat zal niet vaak voorkomen.
fct_nero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10-09-2018, 11:23   #25
Lamanaman
Loat mar kuul'n!
Lamanaman's Avatar

Stadion:Q
-------------Drommel-------------
------------------------------------
--Ramos--Bijen--Nacho--Maria--
-------Brama-----Smith----------
-------------Bapoh----------------
-Aitor-----Oosterwijk---Zekhnine

Gas dr op!
Oud 10-09-2018, 11:49   #26
Rode Draak
passant.
Rode Draak's Avatar

Stadion:Nee
We zullen er wel 2 om de oren krijgen. Hopenlijk niet binnen het eerste kwartier want dan kunnen het er makkelijk meer gaan worden.
Dus om punten te pakken moeten we er minstens 3 maken. Wie gaat dat doen? Boere va 11/ Oosterwijk als wissel/ Altor of Bapoh.
2-3
Rode Draak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2018, 09:33   #27
Lamanaman
Loat mar kuul'n!
Lamanaman's Avatar

Stadion:Q
Citaat:
Origineel gepost door Rode Draak
We zullen er wel 2 om de oren krijgen. Hopenlijk niet binnen het eerste kwartier want dan kunnen het er makkelijk meer gaan worden.
Dus om punten te pakken moeten we er minstens 3 maken. Wie gaat dat doen? Boere va 11/ Oosterwijk als wissel/ Altor of Bapoh.
2-3

Ja de verdediging is nogal onwennig om het maar zacht uit te drukken. Misschien toch maar terugvallen op het oude concept met Bijen en Schenk centraal. Ik vond dat niet heel verkeerd tegen Sparta.
Oud 11-09-2018, 10:15   #28
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Lamanaman
Ja de verdediging is nogal onwennig om het maar zacht uit te drukken. Misschien toch maar terugvallen op het oude concept met Bijen en Schenk centraal. Ik vond dat niet heel verkeerd tegen Sparta.

Je vindt het toch niet gek dat de verdediging onwennig is?

Schenk had schuld aan het doelpunt van Sparta, liet zijn tegenstander gewoon van hem wegdraaien zodat die vrij baan had.

Huidige centrum González-Nacho gewoon laten staan en zorgen dat ze goed ingespeeld raken, voorkomen dat ze te veel naar voren rennen en idem dito de backs beter in het gareel houden. Als dan ook de voorwaartsen en de middenvelders hun inbreng hebben in de omschakeling en hun mannetje niet gewoon laten gaan, dan kunnen we misschien een keer de nul houden.

Bijen heeft geen enkele meerwaarde. Ik word 's nachts nog weleens gillend wakker van de 'verdediging' van vorig jaar, met hoofdrollen voor hem, Thesker en Van der Lely.
Oud 11-09-2018, 10:34   #29
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Je vindt het toch niet gek dat de verdediging onwennig is?

Schenk had schuld aan het doelpunt van Sparta, liet zijn tegenstander gewoon van hem wegdraaien zodat die vrij baan had.

Ik weet niet of je het weet, maar Schenk is ook nieuw hoor. Waarom zou hij niet onwennig zijn en moeten wennen? Schenks rol bij de gelijkmaker van Sparta, waarbij Hölscher de bal als een oud wijf wegwerkt en de bal daarbij in de kluts voor de voeten van Veldwijk komt is Schenk veel minder aan te rekenen dan de kinderlijke manier van verdedigen waardoor Nacho al schuldig is aan 2 tegengoals.
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-09-2018, 10:35   #30
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Heb het al eerder gezegd,die beide backs verdedigen niet.
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Puntenaftrek Toetsie Laatste Nieuws 464 20-04-2015 02:16
Programma seizoen 2014-2015 Delta Eredivisie / Eerste Divisie 33 15-07-2014 13:04
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Competitieschema 2010-11 Bella Roma Eredivisie / Eerste Divisie 208 15-07-2010 16:34
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27