Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 23-01-2011, 19:46   #4021
fc20_4ever
FC TWENTE
fc20_4ever's Avatar

Stadion:ja
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Wyatt
Als je fluwelen trappen en een rode loper wil moet je volgend weekend naar de schouwburg gaan.

Het laatste wat ik gehoord heb is: dat er skiliften komen vanaf de Grolsch fabriek naar de Grolsch Veste
fc20_4ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-01-2011, 21:48   #4022
FCTRULES
have fun, dont waste life
FCTRULES's Avatar

Stadion:23
Citaat:
Origineel gepost door fc20_4ever
Het laatste wat ik gehoord heb is: dat er skiliften komen vanaf de Grolsch fabriek naar de Grolsch Veste

laten ze maar eerst die pijpleiding afmaken...
Oud 24-01-2011, 08:17   #4023
Carlo
One life, live it!

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Nou, als een wedstrijd live op TV komt (CL of beker) dan gaat ie dus niet.
En als de score het enigszins toelaat loopt ie ook 2 minuten voor tijd alvast naar de uitgang. Dus.... zoek maar lekker verder naar de übersupporter

Zo vader zo zoon dus. Dat je niet naar Twente - PSV wilde gaan heb je dus van hem...
Carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2011, 08:39   #4024
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door Carlo
Zo vader zo zoon dus. Dat je niet naar Twente - PSV wilde gaan heb je dus van hem...

Goede conclusie.... lust je nog peultjes ?
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2011, 09:18   #4025
T.aalbers
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Goede conclusie.... lust je nog peultjes ?

Gaat het hier nog over onze prachtige Veste of is dit het WK slap genuil ?
M.a.w. wanneer gaat de eerste paal de grond in ? Nu de financiering rond is en de bezwaren van tafel mag er wat mij betreft gisteren begonnen worden.
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2011, 11:06   #4026
rolthof
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door T.aalbers
Gaat het hier nog over onze prachtige Veste of is dit het WK slap genuil ?
M.a.w. wanneer gaat de eerste paal de grond in ? Nu de financiering rond is en de bezwaren van tafel mag er wat mij betreft gisteren begonnen worden.

Ik reed vorige week achter het stadion langs, en er zijn volop grondwerkzaamheden te zien.

Het weer werkt ook mee, de vegunning is verleend, financiering is rond, het beton zal niet lang meer op zich laten wachten.
rolthof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2011, 12:05   #4027
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door rolthof
Ik reed vorige week achter het stadion langs, en er zijn volop grondwerkzaamheden te zien.

Het weer werkt ook mee, de vegunning is verleend, financiering is rond, het beton zal niet lang meer op zich laten wachten.

In zoverre dat de provincie volgens mij formeel nog akkoord moet gaan...
Oud 24-01-2011, 12:13   #4028
CEAZ
Since 2004
CEAZ's Avatar

Na aanleiding van mijn vorige bericht welke in heb gestuurd naar FC Twente over de gladde trappen:

Vanmorgen ben ik gebeld door een medewerker van Twente die het uitglijden van mijn vader zeer betreurde. Ze gaan bezig met de trappen om deze aan te passen zodat ze niet meer zo glad zijn.

Om ons tegemoet te komen hebben ze ons 2 plekken in de skybox aangeboden om een wedstrijd bij te wonen. We weten nog niet of we hier gebruik van gaan maken maar ik wil in ieder geval aangeven dat Twente zeer correct met deze klacht omgaat. Afgelopen vrijdag heb ik dit mailtje gestuurd en nu nemen ze persoonlijk contact met je op.

Zeer netjes hoe ze met deze klacht zijn omgegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaasde dat FC Twente persoonlijk contact met ons opnam. Die skybox is leuk als gebaar maar alleen de manier waarop zoiets afhandelen: Top! Een betere reclame kan je voor jezelf niet maken.

Mag ook wel eens gezegd worden
Oud 24-01-2011, 12:24   #4029
Rik1982
Registered User

Dat is inderdaad prima, goede zaak.
Rik1982 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2011, 12:53   #4030
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door CEAZ
Na aanleiding van mijn vorige bericht welke in heb gestuurd naar FC Twente over de gladde trappen:

Vanmorgen ben ik gebeld door een medewerker van Twente die het uitglijden van mijn vader zeer betreurde. Ze gaan bezig met de trappen om deze aan te passen zodat ze niet meer zo glad zijn.

Om ons tegemoet te komen hebben ze ons 2 plekken in de skybox aangeboden om een wedstrijd bij te wonen. We weten nog niet of we hier gebruik van gaan maken maar ik wil in ieder geval aangeven dat Twente zeer correct met deze klacht omgaat. Afgelopen vrijdag heb ik dit mailtje gestuurd en nu nemen ze persoonlijk contact met je op.

Zeer netjes hoe ze met deze klacht zijn omgegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaasde dat FC Twente persoonlijk contact met ons opnam. Die skybox is leuk als gebaar maar alleen de manier waarop zoiets afhandelen: Top! Een betere reclame kan je voor jezelf niet maken.

Dit is inderdaad erg goed door Twente opgepakt. Complimenten. Zo zie je hoe snel een organisatie zichzelf promotors kan verschaffen door een klein beetje moeite in de vraag/klacht van haar klanten te steken.

Laatst ook: had een scheerapparaat gekocht van Panasonic. Product was gewoon ruk. Echt waardeloos. Media Markt wou het niet terugnemen. Gebeld met de service van Panasonic.(gratis!) Werd aangegeven dat ik het product kon terugsturen met alle informatie en kopie van aankoopbewijs. Geld werd zoals beloofd binnen 2 weken weer op de mijn rekening bijgeschreven. Top
Oud 24-01-2011, 13:08   #4031
CEAZ
Since 2004
CEAZ's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Dat is inderdaad prima, goede zaak.

Ik heb de kaarten voor de skybox inmiddels afgebeld. Het is een mooi gebaar van Twente om mensen een gratis kans te geven om nog een keer een wedstrijd te bezoeken i.v.m slecht ter been zijn of ziek zijn. Ik denk dat ze onze kaarten daarom prima kunnen gebruiken voor mensen die het beter kunnen gebruiken...

Dit soort dingen maakt me trots om supporter te zijn van FC Twente
Oud 24-01-2011, 17:31   #4032
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Laatst ook: had een scheerapparaat gekocht van Panasonic. Product was gewoon ruk. Echt waardeloos. Media Markt wou het niet terugnemen. Gebeld met de service van Panasonic.(gratis!) Werd aangegeven dat ik het product kon terugsturen met alle informatie en kopie van aankoopbewijs. Geld werd zoals beloofd binnen 2 weken weer op de mijn rekening bijgeschreven. Top

Heb je ze al genomineerd voor een warme douche? http://www.trosradar.nl/dedouche/
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-01-2011, 19:47   #4033
Wolfhound32
Hennig an!
Wolfhound32's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door CEAZ

Een keer eerder met een zakenrelatie meegeweest naar de skybox (in het toen nog Arke-stadion) Ik vind daar dus echt geen zak aan. Tussen al die neppers. Groot gelijk dat je de kaarten dus teruggegeven hebt.

On-topic: Wel een prima gebaar van Twente overigens!
Oud 25-01-2011, 00:05   #4034
Patje
helemaal idioot van FCT
Patje's Avatar

Stadion:soms
Is er nu al meer nieuws over de uitbreiding? ik las dat de kogel door de kerk was qua geld en vergunningen. Is het al bekend gemaakt ergens wat er nu gaat gebeuren qua tijdsbalkje, moet het klaar zijn voor het begin van het nieuwe seizoen? Wordt het alleen de U-vorm realiseren of gaan ze de grachten er ook bij doen? Ik vind het zo stil en niet concreet allemaal. Bij de vorige uitbreiding waren ze concreter en duidelijker.
Oud 25-01-2011, 08:45   #4035
Weus!
FC Twente Loyal
Weus!'s Avatar

Stadion:29
FC Twente communiceert pas als er 100% zekerheid is.
Pas dan weten wij als supporters waar we aan toe zijn. We hebben geluk dat veel members hier vaak wat meer weten te vertellen.
Weus! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 15:22   #4036
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Me pa had vorige week een x een meeting bij DETO-Businessclub, waar ook Joop was.
Die vertelde over de plannen van het stadion plus alles erop en eraan.
Ook kwam me vader thuis met een plattegrond en uitleg plus een schets van het stadion wat er rond 2020 moet staan .
- stadion moet plaats bieden aan 46.000 man
- meer skyboxen voor sponsoren beschikbaar worden gesteld
- veld moet van topkwaliteit zijn
- treinstation moet onder het stadion doorlopen
- betere parkeergelegenheid

Ga zo maar door , als je dat ziet als ''jongen'' met een twente-hart raak je echt trots op je club.
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 15:28   #4037
FCT Michiel
Niet eenvoudig...
FCT Michiel's Avatar

Stadion:317
Heb jij een scanner ?
Oud 25-01-2011, 16:11   #4038
FCTRULES
have fun, dont waste life
FCTRULES's Avatar

Stadion:23
Citaat:
Origineel gepost door FCT Michiel
Heb jij een scanner ?

kopieshop kan ook
Oud 25-01-2011, 18:36   #4039
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Zal kijken of ik voor jullie het document in dit topic kan plaatsen ga me best voor jullie doen!
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 19:40   #4040
f.noce
Registered User
f.noce's Avatar

Stadion:127
Citaat:
Origineel gepost door Patje
Is er nu al meer nieuws over de uitbreiding? ik las dat de kogel door de kerk was qua geld en vergunningen. Is het al bekend gemaakt ergens wat er nu gaat gebeuren qua tijdsbalkje, moet het klaar zijn voor het begin van het nieuwe seizoen? Wordt het alleen de U-vorm realiseren of gaan ze de grachten er ook bij doen? Ik vind het zo stil en niet concreet allemaal. Bij de vorige uitbreiding waren ze concreter en duidelijker.

Ben het volledig met je eens : Het zou alles rond zijn qua financiering , Waterschap , die beek en de Provincie gaat de infrastructuur doen .

Alleen de Raad van State of zoiets moet het nog goedkeuren, maar volgens menigeen is dat maar een formaliteit en daar is mijn hoop ook op .

Ben het met je eens dat Twente nu niet echt een 100 % zekere uitstraling weergeeft w.b.t de verdere uitbouw .

Je hoort gewoon geen datum , waarop daadwerkelijk begonnen zal worden en dus blijven wij maar gissen ...

Twente straalt geen zelfverzekerheid als het om de uitbouw gaat en dat heb je goed gezien . Dat is mijn mening ook namelijk ...

Twente is binnen Twente wel heel zelfverzekerd en er wordt lustig gesproken over de verdere uitbouw , maar in echte media ?

Ik zoek me de pleuris en weer hoor ik maar weinig ..

Peace . Ik zal er maar een lachje bijzetten anders denken jullie dat ik altijd nors ben en dat is zeker niet het geval .

Laatst aangepast door f.noce : 25-01-2011 om 19:45.
f.noce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 19:49   #4041
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Hoe kan Twente nou een datum geven als:
a. de subsidie en dus de financiering niet rond was;
b. de Raad van State nog om de hoek komt kijken.

Allerlei verwijten richting Twente terwijl er simpelweg nog geen zekerheid is en dan kan je die ook niet geven.
JBWR12 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 19:51   #4042
Robbie T
Trots
Robbie T's Avatar

Stadion:101
Het is gewoon niet handig om te gaan roepen in de media dat de uitbouw helemaal rond is en dat je bij wijze van spreken 1 februari te gaan beginnen met de verbouwing.

Om vervolgens een week later keihard op je bek te gaan omdat de raad van staten het niet heeft goed gekeurd en dat de uitbouw dus alsnog niet door gaat.

Ik neem aan dat zodra de raad van staten groen licht heeft gegeven Twente hier ook mee naar buiten zal treden.

Daarnaast heeft Munsterman al aangegeven dat ze in Februari evt. gaan beginnen.
Oud 25-01-2011, 19:53   #4043
f.noce
Registered User
f.noce's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door JBWR12

Allerlei verwijten richting Twente terwijl er simpelweg nog geen zekerheid is en dan kan je die ook niet geven.

Absoluut geen verwijten , maar wel een constatering . tuurlijk is Twente met de handen gebonden als er dingen nog niet duidelijk zijn , maar voor mij als supporter is het super irritant ...

Irritant , omdat ik zo graag wil dat het eindelijk gaat gebeuren , maar goed .. ik moet geduld hebben ..

Helaas .
Oud 25-01-2011, 19:55   #4044
f.noce
Registered User
f.noce's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Robbie T
Het is gewoon niet handig om te gaan roepen in de media dat de uitbouw helemaal rond is en dat je bij wijze van spreken 1 februari te gaan beginnen met de verbouwing.

Om vervolgens een week later keihard op je bek te gaan omdat de raad van staten het niet heeft goed gekeurd en dat de uitbouw dus alsnog niet door gaat.

Ik neem aan dat zodra de raad van staten groen licht heeft gegeven Twente hier ook mee naar buiten zal treden.

Daarnaast heeft Munsterman al aangegeven dat ze in Februari evt. gaan beginnen.

Laten we het hopen en je hebt wel een punt ...
Oud 25-01-2011, 19:56   #4045
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door f.noce
Laten we het hopen en je hebt wel een punt ...

Geen paniek. Morgen wordt er een Ja/Nee gegeven:

Openbare ruimte bij Grolsch Veste wordt opnieuw ingericht

De provincie Overijssel en de gemeenten Enschede en Hengelo gaan gezamenlijk investeren in het gebied tussen Enschede en Hengelo. Voor het gebied tussen de Grolsch Veste en het FBK-stadion liggen plannen voor diverse projecten. De bijdrage van de provincie Overijssel van 2,5 miljoen euro heeft betrekking op de herinrichting van de openbare ruimte rondom de Grolsch Veste. Dit is nodig vanuit het oogpunt van een goede bereikbaarheid en veiligheid, maar tevens zal de uitstraling van het gebied hierdoor sterk verbeterd worden. Enschede en Hengelo investeren gezamenlijk ongeveer 25 miljoen euro in het totale project.

Het gebied tussen Enschede en Hengelo ligt zeer strategisch in het hart van de Innovatiedriehoek Twente. De Innovatiedriehoek is het gebied tussen Kennispark, Hart van Zuid en Luchthaven Twente. Het gebied is niet alleen van groot belang voor de groene (natuur) en blauwe (water) kwaliteit, maar ook voor diverse voorzieningen op het gebied van sport en leisure. Er staan veel ontwikkelingen rond de beide stadions op stapel. Dit is aanleiding voor de gemeenten Hengelo en Enschede en de provincie Overijssel om samen een verkenning uit te voeren naar de relaties tussen deze initiatieven.

Concreet spreken we over het gebied gelegen tussen het kanaal en de Hengelosestraat/ Enschedesestraat, inclusief de randen van het stedelijk gebied, dat wil zeggen tot en met de omgeving van de Grolsch Veste en het FBK-stadion. Dit project draagt bij aan de ambities van het Programma A1-zone en Gebiedsagenda Oost. De investering moet nog door Provinciale Staten goedgekeurd worden. Het voorstel wordt in de Commissie Economie, Mobiliteit en Bestuur op 26 januari geagendeerd.

De afspraken over dit project maken deel uit van het investeringsprogramma 'Investeren in Overijssel'. Hiermee investeert de provincie extra in de Overijsselse woon-, leef- en werkomgeving. Het programma voorziet in een breed scala aan projecten op het gebied van ruimtelijke ordening, mobiliteit, economie, landelijk gebied, water, milieu en culturele en sociale infrastructuur. Duurzaamheid en ruimtelijke kwaliteit zijn de rode draden bij de keuze van de projecten. De extra investeringen zijn mogelijk gemaakt door de verkoop van de Essent-aandelen door de provincie.
Oud 25-01-2011, 19:57   #4046
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door JBWR12

Denk dat f.noce eigenlijk Peters heet maar niet weet dat de catering van de uitbouw voor Twente zelf is.
Man man wat een zenuwpees met zijn uitbouw
@f.noce ik zou zeggen neem een troffel, cement en stenen en hup bouwen die 2e ring.
Oud 25-01-2011, 19:58   #4047
Eitje
Hard gekookt
Eitje's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door f.noce
...
Twente straalt geen zelfverzekerheid als het om de uitbouw gaat en dat heb je goed gezien . Dat is mijn mening ook namelijk ...

Twente is binnen Twente wel heel zelfverzekerd en er wordt lustig gesproken over de verdere uitbouw , maar in echte media ?
...

Twente MAG geen zekerheid uitstralen. Ze moeten geld zien binnen te halen bij de provincie/gemeente en moeten daarvoor het gevoel geven dat het geld echt nodig is en dat de uitbreiding anders ook echt niet doorgaat.
Niemand maakt mij wijs dat Twente geen 2,5 mln over heeft voor de uitbreiding als je ook spelers koopt voor het dubbele bedrag. Die 2,5 mln verandert waarschijnlijk ook niet veel aan de rendabiliteit van de U-vorm, dus zou Twente dit eigenlijk gewoon zelf kunnen betalen.
Niet voor niets ging er een dag nadat Joop voor zijn beurt sprak en zei dat de uitbreiding kon beginnen meteen een persbericht uit dat dit nog lang niet zover was, want 'zonder het geld van de provinicie en gemeente zou de uitbreiding nooit te betalen zijn'. Volgens mij is men nu gewoon bezig met het onzekere jongetje te spelen dat elke euro heel goed kan gebruiken. Rationeel gezien goed; want de uitbouw wordt zo stukken goedkoper, maar mijn gevoel zegt dat Twente nu eigenlijk gewoon een 'vies' spelletje aan het spelen is om bij allerlei instanties (al dan niet (on)terecht) extra miljoenen vrij te spelen.
Ik ga er dan ook vanuit dat wat de uitkomst in de Raad van State ook moge zijn, de uitbreiding gewoon uiterlijk in februari (dat was toch de deadline die gehaald moest worden om het nieuwe deel voor het komende seizoen in gebruik te nemen?) wordt gestart.
Ze zijn er nu eigenlijk al mee begonnen (het grondwerk). Joop moest ook lachen toen na de nieuwjaarsreceptie aan hem werd gemeld dat de uitbouw, gezien de werkzaamheden achter het stadion, toch al begonnen was? Hij zei toen met een lach dat het ergens anders voor was, maar hij verraadde zichzelf eigenlijk door de manier waarop hij dat zei.

Laatst aangepast door Eitje : 25-01-2011 om 20:00.
Eitje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 20:20   #4048
De Uil
Gewoon doorstoten !!!
De Uil's Avatar

Stadion:30
Zojuist ben ik langs het stadion gereden (waar de uitbouw gaat plaatsvinden) en ze zijn er met man en macht bezig. Dit zullen ze niet doen als er niks gaat veranderen. Alles is al lang beklonken maar het moet nog officieel bevestigd worden. Ga anders morgen voor of na de wedstrijd even kijken en aanschouw het met je eigen ogen
Oud 25-01-2011, 20:28   #4049
tukker1965
Twente komt d'r an!
tukker1965's Avatar

Stadion:306
Citaat:
Origineel gepost door De Uil
Zojuist ben ik langs het stadion gereden (waar de uitbouw gaat plaatsvinden) en ze zijn er met man en macht bezig. Dit zullen ze niet doen als er niks gaat veranderen. Alles is al lang beklonken maar het moet nog officieel bevestigd worden. Ga anders morgen voor of na de wedstrijd even kijken en aanschouw het met je eigen ogen

bij de nieuwjaars receptie merkte Joop het al op, dat heeft niks te maken met de uitbreiding.
tenminste neem aan dat je de kant bedoelt waar het uitvak zit
45 jaar hebben we er op moeten wachten! Tot die tijd konden we er alleen van dromen! 2 MEI 2010, werd de dag die nooit vergeten zou worden! Op deze dag werd het onmogelijke waar gemaakt! FC TWENTE KAMPIOEN
tukker1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2011, 20:51   #4050
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Geen paniek. Morgen wordt er een Ja/Nee gegeven:

Openbare ruimte bij Grolsch Veste wordt opnieuw ingericht

Dit lijkt zo klaar als een klontje, hoewel ik niet de inhoud weet van het Programma A1-zone en Gebiedsagenda Oost. Maar als in deze tekst wordt aangegeven dat er een verband is dan mag je dat denk ik aannemen.
Zolang er budget is, en daar lijkt het opnieuw op, kan het niet anders dan dat de provincie haar steentje morgen bij zal dragen:

"De afspraken over dit project maken deel uit van het investeringsprogramma 'Investeren in Overijssel'"
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
De Grolsch Veste - deel 2 Basco Bestuur | Beleid 5551 11-01-2009 17:31
Grolsch Veste afgekeurd voor UEFA-cup? Repelsteeltje Geruchten | Roddels 115 11-09-2008 13:27
Wilfred Gene in grolsch veste?? mdewals Geruchten | Roddels 4 17-06-2008 13:00