Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 20-06-2008, 09:57   #1
Basco
Tiocfaidh ár Lá
Basco's Avatar

Stadion:105
Tactiek:Geen
Toto:-
Steve McClaren wordt de opvolger van Fred Rutten bij FC Twente. Na eerder bedankt te hebben voor de eer tekent de Engelsman nu toch voor twee seizoenen. De oud-assistent van Ferguson bij Manchester United wist als trainer van Middlesborough de League Cup te winnen en de UEFA-Cup finale in 2006 te halen. Daarna was hij minder succesvol als bondscoach van het Engelse team.

Donderdag begint McClaren aan zijn klus bij Twente. Zijn eerste grote succes kan hij al snel behalen als hij Twente naar het hoofdtoernooi van de Champions League weet te leiden.

Een vers topic nu de kogel door de kerk is. Het nalezen van alle geruchten, roddels en nakijken wie wel of geen gelijk had over de nieuwe trainer kan hier.

Graag alleen reacties over de nieuwe trainer, mensen afkraken die het bij het verkeerde eind bleken te hebben doe je maar via msn, pb of beter nog: niet.
Oud 20-06-2008, 10:00   #2
IJsbeer
Registered User

Ben benieuwd wat hij gaat verdienen. Denk dat Joop sterk stond in de onderhandelingen na "het gedoe" laat we het maar zo noemen.
Oud 20-06-2008, 10:02   #3
Rub3n
Registered User

Whaha het is dus toch rond! Mooie trainer denk ik!

Ik hoop dat ze nu enkele CL waardige spelers nog aantrekken!
Rub3n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:05   #4
Boortoorn
prutkut
Boortoorn's Avatar

Stadion:30
"Is er al iemand bij het stadion geweest? staan er busjes? Is de BBC er al?"
Kom maar pers! kom maar naar het 'nooit meer vreemde' mooie tukkerland, strijk neer en bezint u, betrek u in nuchterheid, en geniet de vrede, de mogelijkheden, de uitdagingen en de toekomst. Steek de draak met de rest van de wereld, laat de wereld jaloers worden op Joop en zijn gelederen. En donder dan maar weer op, stal uw busjes weer in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Daar zijn immers de topclubs en de headlines te vinden, toch?! Hahaha Forever Joop! Enschede komt eraan!

Haha wat ben ik blij dat ik supporter van Twente ben, part of the Family!
Ik hoor de loting voor de CL al: "efcee twenty enskedy" Opnemen en nooit meer overheen spoelen!
Boortoorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:06   #5
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Welkom Steve
Nu maar eens kijken wat voor connecties hij heeft voor mooie huurspelers.
Nou Engelaar? Kijken of hij bij McLaren aan het twijfelen gebracht kan worden

Wordt een prachtig seizoen!
Oud 20-06-2008, 10:07   #6
Spenkman
Ik snap er niks van!

Citaat:
Origineel gepost door IJsbeer
Ben benieuwd wat hij gaat verdienen. Denk dat Joop sterk stond in de onderhandelingen na "het gedoe" laat we het maar zo noemen.

Ik denk dat alles op dat vlak al was uit onderhandeld, maar dat McClaren na de interesse van Blackburn z'n keutel heeft ingetrokken. Lastig voor Munsterman om er dan op terug te komen. Bovendien voert hij deze onderhandelingen niet alleen, maar schijnt Aldo van der Laan ook een flinke vinger in de pap te hebben.
Oud 20-06-2008, 10:07   #7
vasse07
F.C. Twente Since '65

GEWELDIG NIEUWS! ECHT BETER KAN NIET, KAN NIET WACHTEN TOT VOLGEND SEIZOEN!!!
vasse07 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:07   #8
Tombalabomba
Registered User
Tombalabomba's Avatar

Stadion:32
Top werk geleverd Joop! Heb altijd vertrouwen gehouden in Munsterman, al kneep ik 'm wel de laatste maand. Ben blij dat er eindelijk duidelijkheid is maar het blijft voor mij KWW. Ben absoluut geen doemdenker maar ik ken McClaren's werkwijze gewoon niet zo goed... De verhalen van mensen die met hem gewerkt hebben zijn gelukkig positief. En de mensen die hem negatief benaderden bij zijn 'afzeggen' een tijdje geleden worden nu opeens weer lyrisch over ons nieuwe manager Maarja that's football en dit forum

Steve, good luck, kick some ass!
Oud 20-06-2008, 10:07   #9
JJstyle333
Hatsjikideeeeee
JJstyle333's Avatar

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door Boortoorn
"Is er al iemand bij het stadion geweest? staan er busjes? Is de BBC er al?"
Kom maar pers! kom maar naar het 'nooit meer vreemde' mooie tukkerland, strijk neer en bezint u, betrek u in nuchterheid, en geniet de vrede, de mogelijkheden, de uitdagingen en de toekomst. Steek de draak met de rest van de wereld, laat de wereld jaloers worden op Joop en zijn gelederen. En donder dan maar weer op, stal uw busjes weer in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Daar zijn immers de topclubs en de headlines te vinden, toch?! Hahaha Forever Joop! Enschede komt eraan!

Haha wat ben ik blij dat ik supporter van Twente ben, part of the Family!
Ik hoor de loting voor de CL al: "efcee twenty enskedy" Opnemen en nooit meer overheen spoelen!

Aanstaande dinsdag wordt McClaren gepresenteerd in Enschede
JJstyle333 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:08   #10
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Stadion:306
Ik ben blij dat we een trainer hebben, ben ook blij dat we een trainer hebben met internationale connecties, ik weet alleen nog niet hoe goed hij is als daadwerkelijke trainer. Maar ja dat moet hij dan maar bewijzen, en we moeten hem dan ook met zijn allen de kans geven. Laten we nu hopen op een liverpool of arsenal in cl en dan die verslaan , Steve weer helemaal het mannetje in Engeland dan .
Nadat De Jong op de rand van het strafschopgebied naar de grond was getrokken, mocht Janssen aanleggen voor een van zijn specialiteiten: de ziedende vrije trap. De neo-international raakte de bal perfect, waardoor Julio Cesar, slechts kon luisteren naar het gesmoorde geluid van zijn ritselende doelnet, waaruit de waterdruppels woest werden weggeslagen.
Fladzes_FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:08   #11
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Ben benieuwd wat het gaat worden , en welke voorwaarden hij in zijn contract heeft. Steve, veel succes de komende jaren !
GoldenGoal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:11   #12
vasse07
F.C. Twente Since '65

Heeft veel voordelen denk ik, Groot Netwerk, Spelers die hierheen komen omdat hier een toptrainer is, niks geen gezeik meer over dat kleine provincieclubje uit Twente maar gewoon een topclub met een topcoach, topbestuur , topspelers en een toppubliek!!
vasse07 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:11   #13
tukkerfromhome
Registered User

Stadion:Nee
Dat Steve niet komt voor een appel en een ei zal denk ik geen verrassing zijn. De aanbieding van Munsterman, en de randvoorwaarden voor wat betreft de selecte, zullen ook dusdanig zijn geweest dat het voor McClaren reden is geweest om tóch te tekenen.

Natuurlijk was Steve liever bij Blackburn aan de slag gegaan, of beter gezegd, Mrs McClaren wilde waarschijnlijk liever in Engeland blijven. En geef haar eens ongelijk?

Voor McClaren is dit dé kans zich opnieuw te bewijzen, nadat hij toch wat deukjes had opgelopen na het mislopen van het EK. Hier, in de relatief rustige eredivisie, kan hij bewijzen dat het een topcoach is, die niet voor niets de rechterhand van Ferguson was bij ManUtd.
Oud 20-06-2008, 10:13   #14
rij12VAK28
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door IJsbeer

Dat krijg je toch nooit tot achter de komma te horen. Ben benieuwd of hij krijgt wat hij verdient. Gezien zijn verleden geen onaardige coach maar nog nooit op het 'vasteland' gewerkt en direct al een twijfelaar. Eerst afzeggen en dan toch komen. Wie heeft er water bij de wijn gedaan???

Voorop staat dat voor aanvang van het seizoen (donderdag begint het weer met de 1e training) er duidelijkheid is voor de groep.
Steve McClaren welcome in Enschede.
rij12VAK28 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:15   #15
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Het stukje op .nl:

Citaat:
De Engelsman Steve McClaren wordt de nieuwe Trainer/Manager Technische Zaken van FC Twente. De Enschedese club en de 47-jarige McClaren kwamen een contract overeen voor de komende twee seizoenen. Erik ten Hag gaat McClaren assisteren.

Komend seizoen komt de club uit in de voorronde van de Champions League, nadat Ajax in de finale van de play-offs werd verslagen. Fred Rutten gaf aan het eind van het seizoen aan te vertrekken naar FC Schalke 04. In McClaren heeft FC Twente de opvolger gevonden.

Steve McClaren: “Ik ben verheugd met de mogelijkheid die ik krijg om de nieuwe trainer van FC Twente te worden. Het viel me op vanaf de eerste ontmoeting met voorzitter Joop Munsterman en de mensen van de club dat ze erg behulpzaam en meewerkend waren. Het is een spannende tijd voor de club, ze zijn zeer succesvol geweest onder leiding van Fred Rutten en ik kan niet wachten om de spelers en technische staf te ontmoeten en te beginnen. Het is een grote uitdaging voor mij om met FC Twente in de Eredivisie en Champions League uit te komen en ik heb het idee dat we allemaal met een positief gevoel starten aan het seizoen.'

'Tegen de supporters, waarover ik al veel gehoord heb, wil ik zeggen dat we er alles aan zullen doen de club verder te brengen en mooie tijden te bezorgen. Niemand minder dan Sir Bobby Robson zei me dat dit een mooie uitdaging voor mij zou zijn. Ook vertelde hij dat FC Twente een fantastische en warme club is en dat ik het hier absoluut naar mijn zin zou hebben. Ik vind het erg mooi om weer werkzaam te zijn in een clubmanagement, een functie die mij enorm aanstaat. Ik kijk uit naar deze nieuwe uitdaging.”

Voorzitter Joop Munsterman: “We hebben lang gezocht naar een geschikte opvolger van Fred Rutten. Wij zijn echter geen moment onrustig geworden. Voor FC Twente is het van belang dat het technische beleid dat is uitgestippeld wordt gecontinueerd. Bij McClaren was er wederzijds een goed gevoel. In eerste instantie leek zijn komst niet mogelijk. We zijn echter alsnog tot een akkoord gekomen.”

Loopbaan Steve McClaren
McClaren was als speler actief bij onder meer Hull City AFC, Derby County, Bristol City en Oxford United.

Als trainer startte hij zijn loopbaan bij Oxford United. Daarna was hij actief als assistent bij Derby County en Manchester United, waar hij samenwerkte met Sir Alex Ferguson. In 1999 won Manchester United ‘The Treble’.

In 2001 werd hij hoofdtrainer van Middlesbrough. Met Middlesbrough won hij in 2004 de League Cup en stond hij in 2006 in de finale van de UEFA Cup. Vanaf EURO 2004 was hij tevens actief bij het Engelse elftal. Daar fungeerde hij als assistent van Sven-Göran Eriksson. Vanaf 1 augustus 2006 tot en met 22 november 2007 was McClaren bondscoach van Engeland.
Oud 20-06-2008, 10:20   #16
jasper
Registered User

Eindelijk een trainer! Begon al aardig in de stress te raken gezien de aanstaande voorbereiding.
Lijkt me een geschikte kerel, geen tovenaar en anders dan Rutten, maar gelukkig zal Ten Hag nog steeds een goede rol hebben. Hoop op goede connecties, zodat een goede top 5 klassering gewaarborgd blijft.
jasper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:21   #17
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Zo dan is de soap eindelijk ten einde....KWW
Oud 20-06-2008, 10:22   #18
Koen
Registered User

Stadion:107
Ik ben heel blij dat we nu een trainer hebben, maar weet niet of McClaren wel de man is waar we op zitten te wachten. Grote naam, dat wel, maar niet voor niets door heel Engeland uitgekotst. Ik laat me verrassen!
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:23   #19
Thijba
Registered User

Stadion:22
Citaat:
Origineel gepost door tukkerfromhome
Dat Steve niet komt voor een appel en een ei zal denk ik geen verrassing zijn. De aanbieding van Munsterman, en de randvoorwaarden voor wat betreft de selecte, zullen ook dusdanig zijn geweest dat het voor McClaren reden is geweest om tóch te tekenen.

Vooral het tweede stukje zal hopenlijk snel bewaarheid worden met 1 of 2 echte versterkingen met de nodige internationale ervaring!!!
En ik hoop dat Ollie ook (mede hierdoor) toch nog te behouden zal zijn!!

OOOHHH zou willen dat het seizoen alweer begon
Oud 20-06-2008, 10:25   #20
redrebel
Red way of life

Citaat:
Origineel gepost door Koen
Ik ben heel blij dat we nu een trainer hebben, maar weet niet of McClaren wel de man is waar we op zitten te wachten. Grote naam, dat wel, maar niet voor niets door heel Engeland uitgekotst. Ik laat me verrassen!

Inderdaad, ik heb ook nog mijn twijfels maar dat is eigenlijk te gek voor woorden wanneer een club als Twente zo'n trainer aanstelt. Maar goed, we zijn ook verwend de afgelopen jaren.

Ik hoop in ieder geval dat door de komst van McClaren Twente ook een stuk aantrekkelijker wordt voor spelers van een ietwat groter kaliber.
Oud 20-06-2008, 10:30   #21
Vak Q
Angry Mob
Vak Q's Avatar

Stadion:1024
Ik heb alvast een spelletje voor de McC haters. Kan ook van pas komen later in het seizoen...

http://www.wallywiththebrolly.com/
Oud 20-06-2008, 10:33   #22
Patje
helemaal idioot van FCT
Patje's Avatar

Stadion:soms
Ik moet zeggen hoera en bravo directie van FCTwente... werkelijk ik had het niet meer verwacht en om eerlijk te zijn zag ik het steeds somberder in. Maar nou wordt het toch uit de hoge hoed getoverd en ik denk dat fctwente hier weer een stap voorwaarts heb gezet.
Oud 20-06-2008, 10:36   #23
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak Q
Ik heb alvast een spelletje voor de McC haters. Kan ook van pas komen later in het seizoen...

http://www.wallywiththebrolly.com/

hehe, verslavend spelletje . MIjn highscore: 4525 .

ON: blijkt toch wel dat niet iedereen zo tevreden over hem was met zijn prestaties bij Engeland....

Laatst aangepast door leonn : 20-06-2008 om 10:39.
Oud 20-06-2008, 10:36   #24
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Goede zet al vond ik Ten Hag ook wel een goede keuze. Nu maar kijken met welke versterkingen deze man komt. KWW
tukkeRoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:38   #25
Kliklaminaat
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Thijba
En ik hoop dat Ollie ook (mede hierdoor) toch nog te behouden zal zijn!!

Ik niet; volgend jaar loopt die anders gratis de deur uit. Nu verkopen voor een grote zak geld, en een speler aantrekken die er meteen staat.

Vergeet niet dat Orlando (mocht die blijven) na de EK nog een lange periode vakantie mag vieren, de tijd tot de eerste VCL-wedstrijd is dan té kort. Bovendien is het een gegeven dat spelers die aan een EK hebben meegedaan het eerste half jaar van een nieuw seizoen vaak beduidend minder presteren. Laat Olli dat dan maar mooi ergens anders doen.

Laatst aangepast door Kliklaminaat : 20-06-2008 om 10:41.
Kliklaminaat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:40   #26
Diaz77
FC Twente 4 ever
Diaz77's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door leonn
Ben benieuwd wat het gaat worden , en welke voorwaarden hij in zijn contract heeft. Steve, veel succes de komende jaren !

Ik hoorde zojuist (uiteraard weer via via) dat hij bedongen heeft, dat zijn familie regelmatig over mag komen. Die blijven namelijk in Engeland....

Aldus Wijnaldum in de VI
Diaz77 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:41   #27
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
splendid goed gedaan Joop . good luck and see you next tueday
Hoeve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:41   #28
Polka
...
Polka's Avatar

Wat een nieuws! Dus toch nog!
Oud 20-06-2008, 10:41   #29
Davidos
Registered User

Hulde meneer Munsterman!
Davidos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2008, 10:45   #30
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
eerlijk is eerlijk....niemand had dit nog verwacht en een toptrainer (ja dat is hij) aantrekken is heel knap van onze Joop. Alleen hoop ik niet dat hij te zwaar op het budget drukt.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan