Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 19-09-2008, 14:17   #1
Dionysos
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Nu er toch wel veel over gepraat wordt, dacht ik dat het misschien wel handig zou zijn als deze discussie een eigen onderwerp kreeg.

Nou, het lijkt me duidelijk. Boschker of Mihaylov? De ervaren Boschker, die soms rare fratsen uithaalt, of de jonge en onervaren Mihaylov?

Ik ben van mening dat Mihaylov beter is dan Boschker. Zoals we hebben gezien heeft hij zijn beste tijd wel gehad, en dan staat er weer een nieuwe keeper op. All in op Mihaylov.
Dionysos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:18   #2
Gosselkoop
Weekend fan

Stadion:102
Kan er niet meteen een poll van gemaakt worden. Langzamerhand begin ik toch meer te neigen naar Mihaylov hoe moeilijk het ook is.
Oud 19-09-2008, 14:18   #3
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dionysos
Ik ben van mening dat Mihaylov beter is dan Boschker.

Definieer het woord "beter".
P.Zonnebloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:19   #4
Utop
Junior Senior
Utop's Avatar

Stadion:31
Citaat:
Origineel gepost door P.Zonnebloem
Definieer het woord "beter".

En waar dat op gebaseerd is (bij Jong Twente hoorden we nou niet echt denderende verhalen over Mihaylov).
Utop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:22   #5
FcTStaR
Registered User

Stadion:1
Zouden we uberhaupt een keeper die hier op uitleenbasis is moeten opstellen boven onze ervaren keeper ? Ik heb hier mijn twijfels over ..

Onze verdediging ziet er al weken niet al te best uit en denk dat coaching hierbij erg belangrijk is en hier zie ik een betere rol voor boschker weggelegd..
Oud 19-09-2008, 14:24   #6
vedette001
Registered User

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door FcTStaR
Zouden we uberhaupt een keeper die hier op uitleenbasis is moeten opstellen boven onze ervaren keeper ? Ik heb hier mijn twijfels over ..

Onze verdediging ziet er al weken niet al te best uit en denk dat coaching hierbij erg belangrijk is en hier zie ik een betere rol voor boschker weggelegd..

Boschker is een onzekere factor waardoor de verdediging ook steeds onzekerder gaat spelen! Dus dat pluspuntje van Sander vervalt. Michailov heeft het goed gedaan de wedstrijden die hij in het eerste heeft gespeeld dus verdient zeker een kans! MICHAILOV
vedette001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:26   #7
Dionysos
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Utop
En waar dat op gebaseerd is (bij Jong Twente hoorden we nou niet echt denderende verhalen over Mihaylov).

De wedstrijden die hij heeft gespeeld, heeft hij zeker een goede indruk achtergelaten. Bovendien is hij jong, heeft FC Twente een optie tot koop én maakt Boschker geen goede indruk.

+hij is langer. Dan kun je wel zeggen dat dat niet veel uitmaakt, maar dan had hij dat eerste doelpunten van Rennais wel gehad.
Oud 19-09-2008, 14:28   #8
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door Gosselkoop
Kan er niet meteen een poll van gemaakt worden. Langzamerhand begin ik toch meer te neigen naar Mihaylov hoe moeilijk het ook is.

Die mening heb ik ook . Boschker is een clubicoon. Maar gaat dit seizoen elke wedstrijd niet best. Je kunt z'on clubicoon niet zomaar aan de kant zetten. Boschker gaat denk ik net een jaar te lang door , maar dat had iedereen gedaan als je tegen Arsenal kon spelen. Dat is eigelijk wel jammer, anders had hij vorig jaar perfect afheid kunnen nemen zonder gezeur.

Denk toch steeds meer aan mikhailov.
Al hoewel als hij toch volgend seizoen weg is , denk dat liverpool te veel geld wil..
m-twente enschede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:29   #9
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
+hij is langer. Dan kun je wel zeggen dat dat niet veel uitmaakt, maar dan had hij dat eerste doelpunten van Rennais wel gehad.

Ga je ook met je eigen cabaretprogramma het land door ??
Dat gaat volle zalen trekken.
Oud 19-09-2008, 14:30   #10
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Ik wil nog even benadrukken dat Mihaylov voor de komende twee jaar is gehuurd, daar ik de indruk heb dat veel mensen hier niet van op de hoogte zijn.

Ik kan nog geen goed oordeel geven over Mihaylov, maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb stemt mij positief.

Boschker daarentegen valt mij de laatste tijd wat tegen. Vooral bij vrije trappen tegen en zijn spelhervattingen.
Fawkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:31   #11
Dionysos
Registered User

Citaat:
Ga je ook met je eigen cabaretprogramma het land door ??
Dat gaat volle zalen trekken.

Zag jij niet dat Boschker 5 centimeter te kort kwam? Maargoed, dat noemde ik maar als klein pluspunt. Kijk liever naar de anderen.
Oud 19-09-2008, 14:33   #12
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Is het dan een feit dat Boschker daadwerkelijk vijf cenitmeter te kort komt, of was het de timing? Beetje slap gelul van je.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:33   #13
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Zag jij niet dat Boschker 5 centimeter te kort kwam?

Ja, en als er lage schuiver over de grond wordt geschoten is Mihaylov té lang, want dan is Boschker weer eerder bij de grond.

Sjonge wat een logica zeg !
Oud 19-09-2008, 14:34   #14
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Ja, en als er lage schuiver over de grond wordt geschoten is Mihaylov té lang, want dan is Boschker weer eerder bij de grond.

Sjonge wat een logica zeg !

Of gewoon geen verstand van keepen...
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:35   #15
FCTDRIENE
bommetje plons
FCTDRIENE's Avatar

En tevens stond perez geloof ik recht voor em die hem het zicht ontnam, maar dat neemt niet weg dat die bal tegengehouden had moeten worden.
Oud 19-09-2008, 14:37   #16
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Ik zou ook graag zien dat Mihaylov een eerlijke kans krijgt t.o.v. Boschker. Zoals al eerder genoemd; hij heeft het goed gedaan in de wedstrijden dat hij onder de lat stond. Daar komt bij dat ook ik vind dat Sander steeds vaker onzeker oogt onder de lat.
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 14:37   #17
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FCTDRIENE
En tevens stond perez geloof ik recht voor em die hem het zicht ontnam, maar dat neemt niet weg dat die bal tegengehouden had moeten worden.

En Dassajev had die bal van van Basten moeten houden.
Oud 19-09-2008, 14:47   #18
m-twente enschede
Come on Twente

Citaat:
Origineel gepost door Fawkes
Ik wil nog even benadrukken dat Mihaylov voor de komende twee jaar is gehuurd, daar ik de indruk heb dat veel mensen hier niet van op de hoogte zijn.

Ik kan nog geen goed oordeel geven over Mihaylov, maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb stemt mij positief.

Boschker daarentegen valt mij de laatste tijd wat tegen. Vooral bij vrije trappen tegen en zijn spelhervattingen.

HIj was toch in totaal maar 2 jaar gehuurd en geen 3 wat jij zegt met de komende 2 jaar want hij is al een jaar gehuurd. Volgens mij is dit jaar het laatste huurjaar met optie tot koop.
Oud 19-09-2008, 14:47   #19
FCTDRIENE
bommetje plons
FCTDRIENE's Avatar

Citaat:
En Dassajev had die bal van van Basten moeten houden.
Mooie vergelijking!!!!
Oud 19-09-2008, 14:48   #20
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FCTDRIENE
Mooie vergelijking!!!!

Ja hé !
Oud 19-09-2008, 15:02   #21
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door mitchell(*)
HIj was toch in totaal maar 2 jaar gehuurd en geen 3 wat jij zegt met de komende 2 jaar want hij is al een jaar gehuurd. Volgens mij is dit jaar het laatste huurjaar met optie tot koop.

Nee, hij was in eerste instantie voor één jaar gehuurd. Twente wou hem daarna overnemen van Liverpool, maar schrok van de vraagprijs. Vervolgens is zijn huurperiode met 2 jaar verlengd. Een optie tot koop weet ik niks van. Zoek het nieuwsbericht op twente.nl er maar op na.

Edit:
Mihaylov langer bij FC Twente
Oud 19-09-2008, 15:09   #22
Thijba
Registered User

Stadion:22
Citaat:
Nu er toch wel veel over gepraat wordt, dacht ik dat het misschien wel handig zou zijn als deze discussie een eigen onderwerp kreeg.

Nou, het lijkt me duidelijk. Boschker of Mihaylov? De ervaren Boschker, die soms rare fratsen uithaalt, of de jonge en onervaren Mihaylov?

Ik ben van mening dat Mihaylov beter is dan Boschker. Zoals we hebben gezien heeft hij zijn beste tijd wel gehad, en dan staat er weer een nieuwe keeper op. All in op Mihaylov.

Ben ook wel benieuwd wat er uit een poll zou komen!!!
Boschker vond ik altijd een koud ijskonijn (metname naar jonge supporters).
maar dat is in de loop d'r jaren wel verbeterd, daarnaast verdiend hij (in mijn ogen) een standbeeld voor de bekerzege waarin hij 4 beslissende penalty's op rij STOPT!!!!!!!
Hierdoor hebben wij zinds lage tijd weer eens een tastbare prijs kunnen behalen!!!
Kortom hij blijft voor mij eeuwig een held!!
Maar ook voor helden geld dat er een moment komt dat ze beter op 2e plan nog ff door kunnen gaan, zo heb hij nu met Mihaylov een zeer geduchte concurrent gekregen die tegen Arsenal op mij een zéér betrouwbare indruk achterliet.
Ik zeg dan ook Mihaylov en dan met de support van Sander als 2e man bij de selectie houden!!!
Mihaylov dient dan wel te worden gecontracteerd want paauwe is echt definitieve 3e keuze !!!!!
Oud 19-09-2008, 15:10   #23
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Thijba
Ben ook wel benieuwd wat er uit een poll zou komen!!!

Zijn jullie nou zo kort van geheugen

http://www.fctwente.net/home_polls_show.php?pollID=369
Oud 19-09-2008, 15:11   #24
Thijba
Registered User

Stadion:22
Citaat:
Zijn jullie nou zo kort van geheugen

http://www.fctwente.net/home_polls_show.php?pollID=369

Excusses
Oud 19-09-2008, 15:15   #25
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Op zich lijkt het me geen slecht plan om Michajlov in een wedstrijd als komende zondag op te stellen. Dat zijn wel wedstrijden waarin hij ervaring kan opdoen. Eerlijk gezegd heeft hij redelijk gekeept tegen Arsenal. Maar ik vraag me af of hij bij echte partijen voetballen met de druk om kan gaan en er dan staat. Van de andere kant zul je hem dan toch eens op moeten stellen om hem die kans te geven om zich te bewijzen. Ik hink een beetje op twee gedachten...
Oud 19-09-2008, 15:23   #26
Pegasus
Registered User

Citaat:

Dat Mihaylov is gehuurd mag geen argument zijn om hem niet te gebruiken. Sander is over twee jaar bijna 41 jaar en dus normaal gesproken ook geen eerste keeper meer. De beste moet in de goal. Sander is naar mijn mening niet meer de keeper die hij een aantal jaren geleden nog was. Bij elke terugspeelbal krijgen de meeste supporters zowat een hartverzakking. Hij maakt de verdedigers èn de verdedigende middenvelders onzeker met zijn slechte uittrappen. Ook Sander Boschker niet groter is dan de club en dus moet hij gewoon plaatsmaken.
Pegasus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 15:29   #27
m-twente enschede
Come on Twente

Citaat:
Nee, hij was in eerste instantie voor één jaar gehuurd. Twente wou hem daarna overnemen van Liverpool, maar schrok van de vraagprijs. Vervolgens is zijn huurperiode met 2 jaar verlengd. Een optie tot koop weet ik niks van. Zoek het nieuwsbericht op twente.nl er maar op na.

Edit:
Mihaylov langer bij FC Twente

hij is dus 2 jaar gehuurd. Dan zou ik Mikhailov erin zetten , alleen zonder voor Boschker die hier heel lang prima heeft gedaan.
Oud 19-09-2008, 15:29   #28
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Pegasus
Dat Mihaylov is gehuurd mag geen argument zijn om hem niet te gebruiken. Sander is over twee jaar bijna 41 jaar en dus normaal gesproken ook geen eerste keeper meer. De beste moet in de goal. Sander is naar mijn mening niet meer de keeper die hij een aantal jaren geleden nog was. Bij elke terugspeelbal krijgen de meeste supporters zowat een hartverzakking. Hij maakt de verdedigers èn de verdedigende middenvelders onzeker met zijn slechte uittrappen. Ook Sander Boschker niet groter is dan de club en dus moet hij gewoon plaatsmaken.

Dan wil ik jou ook even benadrukken dat
1. Sander's contract afloopt na dit jaar, die van Paauwe loopt nog wel een jaar door.
2. Ik nooit beweerd heb dat het huren van een keeper een reden mag zijn hem buiten de basiself te houden.
Oud 19-09-2008, 15:41   #29
robibione
Registered User

Stadion:Nee
Mihailov is op het moment de keeper die mijn zegen heeft. Boschker was vorig seizoen ook al minder, maar compenseerde het in de 2e seizoenhelft (en de play offs).

Ieder "standbeeld" zal een keer een stap terug moeten doen en daarom kan Sander beter de eer aan zich zelf houden. De scherpte is er niet (meer) en bij alle "dode spel situaties" (corners en vrije trappen) houd je je hart vast. Het slechte meevoetballen
heb ik het dan maar niet eens over.
robibione is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2008, 15:46   #30
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Zag jij niet dat Boschker 5 centimeter te kort kwam? Maargoed, dat noemde ik maar als klein pluspunt. Kijk liever naar de anderen.

Hij zou zich ook lang kunnen maken in plaats van hol trekken .
Of deze bal houdbaar was is discutabel, Boschker is een goede lijnkeeper, maar in het spel van Twente waarin de keeper veel wordt betrokken heb je een keeper nodig die kan voetballen en enigszins cool is.

Mihaylov is wat mij betreft de juiste keuze.

PS: Boschker blijft een clubicoon, daar gaat het hier niet om.
PS2: waarom zou je in godsnaam een speler huren als je hem niet 1e speler zou kunnen maken ??
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Andrej Rendla Mrkela'76 Oud spelers / medewerkers 1160 18-06-2018 13:27
Daniel Fernandes VAKdrienulvijf Oud spelers / medewerkers 455 09-05-2017 13:16
Aanvallers (Centraal topic) -deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 8182 20-12-2013 02:05
Werder Bremen - FC Twente 0-2 Fawkes Europese wedstrijden 1172 06-11-2010 17:02
Twente huurt Liverpool-keeper Mihaylov Tijs84 Laatste Nieuws 193 26-04-2008 10:44