Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Europese wedstrijden
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 19-09-2012, 20:32   #1
Tuktukker
Proud to be a Tukker
Tuktukker's Avatar

Stadion:106
Tactiek:Geen
Toto:-
De gezamenlijke supportersvereniging van FC Twente zijn het niet eens met de huidige verkoopwijze voor Europese uitduels.

Afgelopen maandag hebben alle supportersverenigingen overleg gehad met FC Twente. Over dit onderwerp had men nog geen informatie beschikbaar, dat FC Twente nu publiceert dat deze regeling tot stand is gekomen in overleg met de verenigingen bestrijden wij dan ook.
Oud 19-09-2012, 20:36   #2
Ad uit Houten
Geen lid meer.
Ad uit Houten's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Tuktukker
De gezamenlijke supportersvereniging van FC Twente zijn het niet eens met de huidige verkoopwijze voor Europese uitduels.

Afgelopen maandag hebben alle supportersverenigingen overleg gehad met FC Twente. Over dit onderwerp had men nog geen informatie beschikbaar, dat FC Twente nu publiceert dat deze regeling tot stand is gekomen in overleg met de verenigingen bestrijden wij dan ook.

Overleg is er geweest, het staat in je eigen tekst.
Oud 19-09-2012, 20:37   #3
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door Ad uit Houten

Scherp !
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 20:38   #4
Tuktukker
Proud to be a Tukker
Tuktukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:

Over dit onderwerp had men nog geen informatie beschikbaar staat er ook blinde
Oud 19-09-2012, 20:38   #5
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tuktukker

Klopt. Er zou info komen hoeveel kaarten er beschikbaar waren voor de verschillende sv en dit is zo nooit ter sprake gekomen. Doel was samen uitvakken vol te krijgen, maar niet op deze manier.
suomi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 20:39   #6
Dwight K. Schrute
ULTRAS VAK-P
Dwight K. Schrute's Avatar

raar dat onzin verenigingen die in de competitie nooit mee gaan naar uitwedstrijden nu wel voorrang krijgen. Gewoon Vakp en Vriendenkring (en dan eventueel nog verenigingen die ook bij minder aantrekkelijke wedstrijdne laten zien dat ze met een bus komen (vriezenveen/borne/bagpipe)) voorrang geven maar waar pakweg een supporters vereniging Enter voorrang aan te danken heeft vraag ik me toch af.
Oud 19-09-2012, 20:43   #7
Nacional
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:

Lekker bijdehand weer....feit is dat dit niet tot stand is gekomen met goedkeuring van de supp verenigingen !

Serieuze zaak dit....

...zwaar ontmoedigingsbeleid van de FC !

Laatst aangepast door Nacional : 19-09-2012 om 20:48.
Nacional is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 20:43   #8
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dwight K. Schrute
raar dat onzin verenigingen die in de competitie nooit mee gaan naar uitwedstrijden nu wel voorrang krijgen. Gewoon Vakp en Vriendenkring (en dan eventueel nog verenigingen die ook bij minder aantrekkelijke wedstrijdne laten zien dat ze met een bus komen (vriezenveen/borne/bagpipe)) voorrang geven maar waar pakweg een supporters vereniging Enter voorrang aan te danken heeft vraag ik me toch af.

Daar gaat het nu niet om maar om de manier waarop. Systeem wordt ook aangepast.
Oud 19-09-2012, 20:47   #9
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Ach, hoe groter de club, hoe meer supportersverenigingen, hoe meer onbeduidend volk dat meent ook wat te vertellen te moeten hebben. Zingen, zuipen, betalen en weer opdonderen. Zo werkt het overal. Next !
Oud 19-09-2012, 20:53   #10
criticaster
Registered User

Kutbeleid!
criticaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 21:05   #11
Nacional
Registered User

Ook wij als SV Bagpipe Enschede zijn niet geinformeerd, pure leugen van de FC !
Oud 19-09-2012, 21:09   #12
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Toch is er nu juist voor gekozen om de leden van de supportersverenigingen volledig voorrang te verlenen t.o.v. de niet-leden. Dat is toch wat de sv's willen?

Op welke punten zijn welke sv's het niet eens met deze verkoopwijze?
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 21:11   #13
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Toch is er nu juist voor gekozen om de leden van de supportersverenigingen volledig voorrang te verlenen t.o.v. de niet-leden. Dat is toch wat de sv's willen?

Heb je wel goed gelezen hoe dat systeem werkt.
Oud 19-09-2012, 21:12   #14
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Begrijp ik nou goed dat er te weinig kaarten beschikbaar zijn voor Europese uitduels?
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 21:18   #15
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Begrijp ik nou goed dat er te weinig kaarten beschikbaar zijn voor Europese uitduels?

nee begrijp je niet goed, goed lezen hoe ze het systeem willen opzetten.
Oud 19-09-2012, 21:22   #16
nkooiker
Registered User
nkooiker's Avatar

Leg dan gewoon even uit waar je op doelt man.

Dit?
- Formulier invullen op www.fctwente.nl/uitwedstrijdeneuropa. Benodigde gegevens: relatienummer (nummer op (S)CC dat begint met 13), naam, adres, postcode, email adres, 06-nummer, lidnummer supportersvereniging.
nkooiker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 21:27   #17
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door nkooiker
Leg dan gewoon even uit waar je op doelt man.

Dit?
- Formulier invullen op www.fctwente.nl/uitwedstrijdeneuropa. Benodigde gegevens: relatienummer (nummer op (S)CC dat begint met 13), naam, adres, postcode, email adres, 06-nummer, lidnummer supportersvereniging.

'
Elk afzonderlijk lid moet zich aanmelden. Vervolgens gaan de aanvragen van alle leden naar de desbetreffende sv. De sv moet dan controleren of mensen lid zijn van hun vereniging. Als dit gebeurd is gaat de lijst weer naar Twente en krijgen leden afzonderlijk een kaart. Hoe dacht je dat dat is als je een reis wilt organiseren maar je geen idee hebt hoeveel kaarten je krijgt.
Stel er is vooraf bekent dat jou sv maar 15 kaarten krijgt hoef je geen bus te gaan regelen. En dit is zoals in het begin van de topic vermeld helemaal niet zo overlegd.
Oud 19-09-2012, 21:38   #18
Nacional
Registered User

Citaat:

Ten eerste doet men voorkomen of alles in goed overleg is afgesproken, dit is NIET waar !

De individu moet zich nu eerst inschrijven bij de FC, daarna word er een lijst gestuurd naar de diverse besturen, na controle krijgt dus het individu een toezegging of afwijzing van de FC, daarna kunnen de verenigingen dus pas vervoer gaan boeken en de logistiek gaan regelen of men moet met een tweede (eigen) in schrijving gaan werken.
Gezien de korte periode waarin men kaarten verkoopt bij de FC, voorzie ik problemen.

Er ontstaan dan dus zoveel negatieve factoren die we liever niet hebben. Dat dit alleen maar negatief werkt op de aantallen die naar uitwedstrijden gaan lijkt me duidelijk en dat aantal is natuurlijk al erg laag.

Maar zo zal iedere SV en ieder bestuurslid binnen een SV weer andere punten hebben, omdat de verschillende verenigingen niet hetzelfde werken natuurlijk.

De letterlijke woorden van de FC zijn, 'FC Twente wil zelf de volledige regie in handen houden inzake de verkoop voor deze wedstrijden', maw jullie hebben geen flikker meer te vertellen.
Zelf denk ik dat men gewoon alles zo strak wil hebben staan dat men de oplopende kosten vwb de veiligheid eventueel sneller en beter kan verhalen.

Big Brother is watching you....

Laatst aangepast door Nacional : 19-09-2012 om 21:45.
Oud 19-09-2012, 21:42   #19
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door suomi
Heb je wel goed gelezen hoe dat systeem werkt.

Ik lees hieronder je bezwaren. Terechte bezwaren. Voor mij niet relevant omdat ik zelf mijn reizen regel met een klein groepje, maar sv's moeten de vrijheid hebben om busreizen samen te stellen en zelf in te vullen.

Ook ik ben voor een sterke positie van de sv's (en dan met name de 2 grote, P en de VK). Wat mij betreft is de volledige verkoop voor uitwedstrijden in hun handen, zoals het ooit was.
Oud 19-09-2012, 21:46   #20
Ruben053
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Nacional
Ten eerste doet men voorkomen of alles in goed overleg is afgesproken, dit is NIET waar ! De letterlijke woorden van de FC zijn, 'FC Twente wil zelf de volledige regie in handen houden inzake de verkoop voor deze wedstrijden', maw jullie hebben geen flikker meer te vertellen.

Eenzijdig besluit van FC Twente inderdaad. Voor de wedstrijd tegen Helsingborg (1.200 wedstrijdtickets) voorzie ik geen probleem, voor de wedstrijd tegen Hannover echter wel !

Mochten er mensen van de niet-officiële (waar gaat het om? )supportersverenigingen alsnog wedstrijdtickets nodig hebben voor de eretribune van Helsingborg even een pm naar mij... (zo streng als FC Twente nu is, zo gemakkelijk is het in Scandinavië... )
Ruben053 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 21:47   #21
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Ik lees hieronder je bezwaren. Terechte bezwaren. Voor mij niet relevant omdat ik zelf mijn reizen regel met een klein groepje, maar sv's moeten de vrijheid hebben om busreizen samen te stellen en zelf in te vullen.

Ja dat doen wij ook. Verlang ook al terug naar Andorra,Turku, Bursa etc.

Jij en ik en nog velen regelen zelf. Maar als je als sv iets wilt regelen is het handig dat je weet hoeveel kaarten je krijgt. Al heb je ook ook grote vast groep welke veel gaat weet je nog niets tot iedereen persoonlijk bericht krijgt, omslachtig en onwerkbaar.
Oud 19-09-2012, 21:48   #22
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ruben053
Eenzijdig besluit van FC Twente inderdaad. Voor de wedstrijd tegen Helsingborg (1.200 wedstrijdtickets) voorzie ik geen probleem, voor de wedstrijd tegen Hannover echter wel !

Mochten er mensen van de niet-officiële (waar gaat het om? )supportersverenigingen alsnog wedstrijdtickets nodig hebben voor de eretribune van Helsingborg even een pm naar mij... (zo streng als FC Twente nu is, zo gemakkelijk is het in Scandinavië... )

Feitelijk gezien kunnen alle georganiseerde reizen bij dit systeem in de prullebak.
Oud 19-09-2012, 22:01   #23
Nacional
Registered User

En wie weet is de volgende stap de wedstrijden in de eredivisie....

Ze willen gewoon naar 0,0 uit-supporters !
En in de Grolsch Veste mensen met rode bieten en radijsjes op hun schedel.

Op de barricade....

Laatst aangepast door Nacional : 19-09-2012 om 22:06.
Oud 19-09-2012, 22:03   #24
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Nacional
En wie weet is de volgende stap de wedstrijden in de eredivisie....

Ze willen gewoon naar 0,0 uit-supporters !

En in het overleg zeggen dat veel fans belangrijk zijn. Ik snap er niks meer van.
Oud 19-09-2012, 22:26   #25
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Jammer dit, want ik had juist de indruk dat door alle inspanningen van o.a. de sv's er juist dingen ten goede aan het veranderen waren. Ik zag dit seizoen bijv. vroegtijdige info voor uitwedstrijden Eredivisie, meer autocombi's, etc.
Oud 19-09-2012, 22:41   #26
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Rare gang van zaken... waar komt dit opeens vandaan? Dacht ook juist dat Twente bezig was alles minder bureaucratisch te maken en duidelijker en makkelijker.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-09-2012, 22:41   #27
Mike!!
Registered User

In ieder geval minder gesjoemel!! Lidmaatschap zegt niets over meer of minder rechten. Dit door de "grote" SV gewenste beleid heeft juist voor het ontstaan van al die sv's gezorgd.
Mike!! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-09-2012, 06:30   #28
Neede-Radicals
Registered User
Neede-Radicals's Avatar

Gesjoemel of geen gesjoemel..hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren nou teleurgesteld geweest dat ze geen kaart hadden? Volgens mij is dat enkel bij de kampioenswedstrijd in Breda geweest.
Zelfs bij Schalke uit had iedereen een kaart die een kaart wilde.
Neede-Radicals is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-09-2012, 06:51   #29
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Gaat ook niet om gesjoemel maar op de manier waarop de kaartverkoop gaat. En dit dit ook niet overlegd is.
Oud 20-09-2012, 07:18   #30
enschede65
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Neede-Radicals
Gesjoemel of geen gesjoemel..hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren nou teleurgesteld geweest dat ze geen kaart hadden? Volgens mij is dat enkel bij de kampioenswedstrijd in Breda geweest.
Zelfs bij Schalke uit had iedereen een kaart die een kaart wilde.

ik denk zelfs dat de plaatselijke hermandad bij NAC uit wel blij was dat de kaartverkoop destijds zo was geregeld ....
enschede65 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken