Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 31-01-2012, 16:18   #601
Foxalert
www.twenteinsite.nl
Foxalert's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Zoals wij hier zaten te klagen over hoge telefoonrekeningen door het busvervoer door Duitsland zit men daar te zeiken over de catering. En dat is toch ook de algemene tendens van ons nieuwe stadion, de kwaliteit in de catering is niet te vergelijken tussen eerste en tweede ring.

Als we bij Feyenoord spelen willen we als uitsupporters toch ook liever beneden plaats nemen. Ik snap de punten in zijn betoog wel.

Als er mensen van één club zijn die niet mogen klagen over het uitvak dan zijn het die van Groningen wel.

Er is altijd wel wat te zeiken. Uiteraard is van 1 naar 2 minder en is het minder om van een broodje beenham naar een hamburger te gaan.

Echter nog altijd 10x beter dan dat grafhok in het Euroborg.

Twente heeft het uitvak naar mijn idee prima neergezet. Daarbij is het wel opvallend dat de schrijvende mensen uit Eindhoven er wel positief over waren.
Foxalert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2012, 16:24   #602
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door Foxalert
Als er mensen van één club zijn die niet mogen klagen over het uitvak dan zijn het die van Groningen wel.

Er is altijd wel wat te zeiken. Uiteraard is van 1 naar 2 minder en is het minder om van een broodje beenham naar een hamburger te gaan.

Echter nog altijd 10x beter dan dat grafhok in het Euroborg.

Twente heeft het uitvak naar mijn idee prima neergezet. Daarbij is het wel opvallend dat de schrijvende mensen uit Eindhoven er wel positief over waren.

Als Harris zou vergelijken tussen het uitvak in de Euroborg en het uitvak in de Grolsch Veste komt ook hij wel tot de conclusie dat het een prima uitvak is.

Echter als ik ga vergelijken in hoe het uitvak was en hoe het nu is, kan ik prima voorstellen dat er zo'n stukje wordt geschreven. PSV heeft de positieve punten meer belicht, Harris de achteruitgang. Beide een punt, lopen wij er mooi twee uit.
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2012, 16:25   #603
Foxalert
www.twenteinsite.nl
Foxalert's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Als Harris zou vergelijken tussen het uitvak in de Euroborg en het uitvak in de Grolsch Veste komt ook hij wel tot de conclusie dat het een prima uitvak is.

Echter als ik ga vergelijken in hoe het uitvak was en hoe het nu is, kan ik prima voorstellen dat er zo'n stukje wordt geschreven. PSV heeft de positieve punten meer belicht, Harris de achteruitgang. Beide een punt, lopen wij er mooi twee uit.

Oud 31-01-2012, 18:26   #604
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Orpheus
Gaat dus om doeken met de tekst: "onschuldig tot het tegendeel bewezen is" (met een afbeelding van een 'normale' man) & "schuldig tot het tegendeel bewezen is" (met een afbeelding van een groepje supporters).

Twente keurt de actie af 'omdat ze er niet achter staan'. Wat is dat nou voor een raar gedoe? De spandoeken zijn niet beledigend, niet kwetsend, geen onbeschoft taalgebruik en er wordt zelfs niemand aangesproken. Of voelt Twente zich aangesproken?

Past prima in de lijn van asociaal gedrag van FC Twente. De doekjes van de mensen aan de korte kant tweede ring boven Vak D kunnen er over meepraten.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2012, 19:55   #605
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door HTLB
Dank, maakt veel duidelijk. Ontzettend kinderachtig dat Twente de actie verboden heeft. Je hoeft het toch niet met de actie eens te zijn om hem toe te staan? Heel kortzichtig.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2012, 20:06   #606
Vak23
Registered User
Vak23's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Vakje28
Even een posting van een Grunn forum over het uitvak:

"Ik vond het uitvak een koude douche, waarschijnlijk omdat ik het vergelijk met de oude situatie in Enschede. Van eigenlijk een bijna perfect uitvak op de (huidige) eerste ring zit je nu in een steil vak op de tweede ring. Het zicht wordt nog steeds niet gehinderd door netten of glazen wanden, dat is uiteraard prima (hoewel je links in het uitvak wel tegen een zijnet aankijkt), maar daar houden de loftuitingen wat mij betreft ook wel op. Vooraan heb je misschien nog wel goed zicht, maar verder bovenin sta je al een behoorlijk eind van het veld, eigenlijk te ver van het veld. En zie maar eens boven te komen als het vak goed vol is. Maar goed, dat zijn redelijk kleine ergernissen.
De grootste tegenvaller is absoluut de catering. Men weet dat er 700 man meereizen en volgens mij kun je dan wel inschatten wat je ongeveer aan broodjes hamburger en warm vlees gaat verkopen, maar er was veel te weinig! Af en toe kwam er weer een ladinkje snacks beschikbaar, maar die was uiteraard in no-time weg. Ik heb helaas geen broodje kunnen bemachtigen, dus uit eerste hand kan ik er niet over oordelen, maar ik begreep dat ook de kwaliteit achteruit is gehold, magnetronkwaliteit. Verder vette gehaktballen met jus die je met blote handen moet eten, omdat er geen bestek (meer) is... Man man, wat is er toch gebeurd in Twente? Van met afstand de beste uitvakcatering naar een luizige middenmoter, hooguit. Zonde."

Voor wat betreft de catering: Groot gelijk! Ons broodje beenham was om je poten bij af te likken en wat hebben we er voor terug gekregen? Een slechte uitvoering van de Burger King. Echt jammer.
Vak23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2012, 22:37   #607
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Citaat:
Origineel gepost door Vak23
Voor wat betreft de catering: Groot gelijk! Ons broodje beenham was om je poten bij af te likken en wat hebben we er voor terug gekregen? Een slechte uitvoering van de Burger King. Echt jammer.
Ware het niet dat Peters catering alleen in de gracht zit en niet in de catacomben van de 2e ring. Dat gedeelte valt onder FC Twente zelf...

Wat ben ik blij dat ik onderin zit, de broodjes beenham en hamburgers van Peters blijven de lekkerste vette hap van nederland
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2012, 22:38   #608
Foxalert
www.twenteinsite.nl
Foxalert's Avatar

En de uitgebreide fotoreportage van afgelopen zondag.

http://www.fctwente.nu/fotos/featur...1-20112012.html

Oud 02-02-2012, 10:37   #609
Platjes
Tukker 4 Life
Platjes's Avatar

Stadion:P29
Censuur bij FC Twente?

Onze rivalen uit Groningen kwamen tijdens de wedstrijd met een paar doekjes over censuur. Niemand die op dat moment nog begreep waar het over ging, maar na enig navragen en bellen kwamen we er vrij snel achter dat het volgende is gebeurd.

De Groningen Fanatics, (hun ultras) hadden een actie gemaakt tegen het moderne voetbal, een actie die wij alleen maar toejuichen, en waar er niet genoeg van kunnen zijn. Een tegengeluid wat de KNVB liever niet hoort. Voor supporters zijn sfeeracties vrijwel nog het enige middel om hun onvrede te uiten, thema´s als de idiote prijzen, onzinnige combiregelingen, wedstrijd tijden etc etc. Slogans zoals: tegen het moderne voetbal en Fuck eredivisie live, zijn een doorn in het oog. Met enige regelmaat dringen ze er bij de clubs op aan om middels Noord-Koreaanse praktijken dit subtiel de kop in te drukken.

We hadden even de indruk dat onze club zich als een stel marionetten het zeggenschap in eigen huis lieten ontnemen. Ze censureren de fans uit het noorden hun actie, die geheel binnen de KNVB-richtlijnen bleef. Echter schijnt dit besluit afkomstig te zijn vanuit FC Twente zelf, omdat zij de boodschap van de actie niet van toepassing vonden op hun eigen beleid. De actie had echter een veel groter doel, namelijk iets waar we als supporters zijnde landelijk mee te maken hebben. Recentelijk hebben we zelf dit lastige varkentje nog moeten gewassen, n.a.v. publicatie foto´s van supporters die slechts in een uitvak in Utrecht zaten.

Hoe is het mogelijk dat een actie die geheel volgens de maatstaven niet kwetsend, discriminerend dan wel een commercieel doel heeft, afgekeurd kan worden? Gaan de huisregels van FC Twente verder dan de landelijke richtlijnen, of wil men ´gewoon´ wederom het braafste jongetje van de klas zijn? Dezelfde actie was immers afgelopen weekend in diverse Nederlandse stadions wel zichtbaar (www.tegenhetmodernevoetbal.nl).

Je hoeft het als club niet met alle uitingen van supporters binnen je stadion eens te zijn. Maar mogen supporters alsjeblieft binnen de strikte richtlijnen die er al zijn, wel gewoon hun mening blijven uiten! Dit schijnt namelijk één van de grondbeginselen te zijn uit onze grondwet, of hebben wij, supporters, zoals het al vaker doet vermoeden, daar geen recht op? Nogmaals, dit was geen verwijzing naar het beleid van FC Twente, maar hoe we in Nederland met ´de supporter´ omgaan, een geluid wat gehoord moet worden!

Als Vak-P zijnde hebben we inspraak gehad op de inrichting van het uitvak. Zo is er geen wand of net aan de voorzijde en de vrije mogelijkheid om spandoeken op te hangen. We hoopten hierdoor een positieve uitzondering te worden in de Nederlandse stadions. Onze club stond landelijk altijd bovenaan qua waardering van het uitvak. Met de verhuizing naar boven en dus tevens het verlies van de beroemde grachtcatering, zou dit al minder gewaardeerd worden. Als nu zulke onschuldige doeken al worden afgekeurd, vrezen wij dat we snel op hetzelfde niveau belanden, als dat waar we zelf als bezoekers, ook helaas vaak mee te maken hebben.

Bron: www.vakp.nl/actueel

Twentse nuchterheid hoort niet thuis in de Grolsch Veste!!
Platjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2012, 10:49   #610
kikker
Gast

Citaat:
Origineel gepost door Platjes
Censuur bij FC Twente?

...

Bron: www.vakp.nl/actueel

Goed stuk!!
  Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2012, 11:28   #611
Paul Water
Registered User
Paul Water's Avatar

Stadion:306
Inderdaad een goed stuk!
Paul Water is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2012, 11:39   #612
Rik1982
Registered User

Goed stuk idd, hopelijk haalt het eens wat uit...
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2012, 13:14   #613
Melkmuil
Registered User
Melkmuil's Avatar

Stadion:
Zeer terecht, hopelijk gaan ze zich bij Twente ook achter de oren krabben van het genomen besluit.
Melkmuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-02-2012, 08:46   #614
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Tubantia....
Oud 07-02-2012, 09:41   #615
Orpheus
Bananeneter
Orpheus's Avatar

Stadion:Dak
Op welke manier is dat precies 'opruiing'? Je leest het bericht, haalt je schouders op, en stapt de kroeg in?
Orpheus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-02-2012, 11:26   #616
paddlezzz
kiekn wat wot !!!
paddlezzz's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Op welke manier is dat precies 'opruiing'? Je leest het bericht, haalt je schouders op, en stapt de kroeg in?

Of je belt al je relmaten , gaat de kroeg in , wacht op groningen, die komen niet , moet je je agressiviteit kwijt tegen de bevolking van Enschede e.o.
Opruiing is het !!
Oud 07-02-2012, 11:31   #617
ESG
joa joa dasawa
ESG's Avatar

Stadion:14
Heel raar bericht
Oud 07-02-2012, 11:59   #618
Don de Baron
capo dei capi
Don de Baron's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door paddlezzz
Of je belt al je relmaten , gaat de kroeg in , wacht op groningen, die komen niet , moet je je agressiviteit kwijt tegen de bevolking van Enschede e.o.
Opruiing is het !!

Haha, hoe heb ie ´t dan?
Oud 07-02-2012, 12:03   #619
IJsbeer
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door paddlezzz
Opruiing is het !!

Dan ben jij nog altijd verantwoordelijk voor je daden.
Oud 07-02-2012, 14:27   #620
paddlezzz
kiekn wat wot !!!
paddlezzz's Avatar

Is meer een voorbeeld hoe opruiend het kan zijn voor de minder met hersenen bedeelde,op rellen beluste medemens he
Oud 07-02-2012, 14:30   #621
wiebell
Registered User

Stadion:323
Citaat:
Origineel gepost door IJsbeer
Dan ben jij nog altijd verantwoordelijk voor je daden.

dat klopt.. dus utrechtsupporters waren ook verantwoordelijk voor hun eigen gedrag, maar er staan wel 12 twentesupporters met foto in de krant omdat ze opruiend waren door snel van de trap te lopen? of aan een hek te rammelen?

denk dat het vak-p daar om te doen is..
wiebell is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-02-2012, 14:31   #622
paddlezzz
kiekn wat wot !!!
paddlezzz's Avatar

Kijk,Wiebell snapt de strekking.......
Oud 07-02-2012, 14:58   #623
ThunderFCT
Scream & Shout!
ThunderFCT's Avatar

Snap uberhaupt niet waarom de politie dat zou moeten melden. Als er daadwerkelijk een groepje varkens naar Enschede komt en je wil voorkomen dat er een opstootje ontstaat, dan kan je toch gewoon zorgen voor voldoende mankracht in de stad, zodat het in de kiem gesmoord kan worden?

Of denken ze dat een dergelijke melding bij relschoppers in Enske ook maar enige vorm van angst inboezemt?
Oud 07-02-2012, 15:28   #624
ESG
joa joa dasawa
ESG's Avatar

Heb onlangs het raam open laten staan van mijn huis. Kreeg ik van de politie een boete voor uitlokking van diefstal. Terecht natuurlijk!
Oud 07-02-2012, 15:46   #625
Platjes
Tukker 4 Life
Platjes's Avatar

Stadion:P29
Citaat:
Origineel gepost door ESG
Heb onlangs het raam open laten staan van mijn huis. Kreeg ik van de politie een boete voor uitlokking van diefstal. Terecht natuurlijk!

Precies, dat meisje wat verkracht is omdat ze een te kort rokje droeg is ook haar eigen schuld, als je zo gekleedt gaat vraag je er toch om...?
Voor de mensen die het niet snappen zonder smileys, dat is dus sarcasme, niet letterlijk te nemen...

Twentse nuchterheid hoort niet thuis in de Grolsch Veste!!
Platjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-02-2012, 16:10   #626
Neede-Radicals
Registered User
Neede-Radicals's Avatar

"En het heeft gewerkt want het is nog nooit zo rustig geweest" ..
Hoe naief kun je zijn.
Volgend jaar moet de politie van Groningen ook maar ff zo'n tweet sturen, kunnen wij mooi met de auto naar de wedstrijd. Er gebeurt dan toch niks.
Neede-Radicals is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-02-2012, 16:42   #627
paddlezzz
kiekn wat wot !!!
paddlezzz's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Neede-Radicals
"En het heeft gewerkt want het is nog nooit zo rustig geweest" ..Hoe naief kun je zijn.
Volgend jaar moet de politie van Groningen ook maar ff zo'n tweet sturen, kunnen wij mooi met de auto naar de wedstrijd. Er gebeurt dan toch niks.

Heeft waarschijnlijk ook niets te maken met de verpplaatsing van het uitvak
Oud 07-02-2012, 17:49   #628
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Stadion:29
Citaat:

Als jij letterlijk dezelfde tekst Twittert kun je een bezoekje van oom agent verwachten...
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-02-2012, 18:14   #629
ESG
joa joa dasawa
ESG's Avatar

Non-argument natuurlijk.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Twente in voetbalprogramma's op TV / internet Robbie T Supporters 15748 09-08-2019 22:17
% wedstrijden bezocht Die Hard FCT Supporters 203 01-06-2012 22:07
Competitieschema 2010-11 Bella Roma Eredivisie / Eerste Divisie 208 15-07-2010 16:34
Competitieprogramma 2009/2010 (Definitief) bartjan Eredivisie / Eerste Divisie 181 21-07-2009 18:22
Utrecht - FC Twente 1-3 B.A.D. Eredivisie / Eerste Divisie 325 28-04-2006 20:32