Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15-04-2015, 08:44   #1
Rik1982
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Ze vinden dat de resultaten tegenvallen en zijn verbolgen over het hoge salaris van hoofdtrainer Alfred Schreuder.

Schreuder moet oprotten omdat het voetbal niet om aan te zien is, wat is dat toch steeds met die kranten...
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 09:18   #2
Coryza
Registered User

"Vijftien supportersverenigingen van FC Twente hebben dinsdag een brief overhandigd aan het bestuur van FC Twente. Zij eisen het vertrek van de voltallige technische staf voor de eerstvolgende thuiswedstrijd tegen AZ. Vak-P bevestigt op haar Facebook-pagina dat er acties zullen volgen als er geen gehoor aan de eis wordt gegeven. Onderstaand valt te lezen:

Wij zijn het zat! Wij eisen dat er afscheid genomen wordt van de volledige technische staf. Doelstellingen zijn niet behaald. Er is geen binding met het publiek. Het ontbreekt aan strijd, passie en discipline bij de spelers. We stellen de club in de gelegenheid om voor de eerstvolgende thuiswedstrijd, Twente- AZ, orde op zaken te stellen. Als er geen gehoor wordt gegeven aan onze eis zullen er acties volgen!

Vak-P heeft ook telefonisch contact gehad met trainer Alfred Schreuder. De supportersvereniging merkt dat seizoenkaarthouders niet willen verlengen met het huidige voetbal. Veel supporters hebben geen vertrouwen meer in de technische staf. "Er is hem (Schreuder) gevraagd om hieruit zijn eigen conclusies te trekken en de club aan het einde van het seizoen uit eigen initiatief te verlaten", laat Vak-P weten.

Schreuder gaf zelf echter aan dat hij niet weg wil en dat volgend jaar alles beter wordt. "Dit houd dus in dat we daad bij woord gaan voegen de komende wedstrijden, te beginnen bij de thuiswedstrijd tegen AZ", aldus Vak-P."

http://www.twentefans.nl/m/16173/
Coryza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 09:25   #3
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Hoppa, eindelijk actie vanuit de supportersverenigingen. Goed werk jongens!
Oud 15-04-2015, 09:32   #4
Ali Ben Kanali
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Schreuder onder vuur

Voorzitter Van der Laan over aangekondigde actie FC Twente-supporters: 'Zeer onverstandig'

Alfred Schreuder lijkt het gevecht met de supporters van FC Twente niet meer te kunnen winnen. Een grote groep fanatieke fans eist het vertrek van de hoofdtrainer en de rest van de technische staf. Voorzitter Aldo van der Laan reageerde gisteren verbaasd, toen hij werd geconfronteerd met de op touw gezette actie. Onder meer de grootste supportersvereniging van FC Twente, de Vriendenkring, en harde kern Vak-P willen dat de club op korte termijn ook op trainersgebied schoon schip maakt. Dat zou volgens de supporters al voor de eerstvolgende thuiswedstrijd, op 26 april tegen AZ, moeten gebeuren.

"Ik hoor het nu voor het eerst, maar dit is een heel vreemd verzoek", aldus Van der Laan, die vorige week nog zijn vertrouwen uitsprak in Schreuder. "Deze actie lijkt mij dan ook zeer onverstandig. Ik zal me vandaag in de kwestie gaan verdiepen".

Telegraaf

Die Aldo toch....hij is verbaasd en noemt de op handen zijnde actie 'onverstandig'. Hij begrijpt het nog niet en blijft in zijn cocon zitten.

'Ik zal mij er vandaag eens in gaan verdiepen' :

Weer een teken dat de actie hard nodig is. Wij hebben frisse mensen nodig.
Ali Ben Kanali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 09:34   #5
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Als Aldo dit nu zegt dan betekent dat dat schreuder hier volgend jaar gewoon was gebleven
Blij met de acties
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 09:36   #6
Freij001
Registered User

Had eerder moeten gebeuren.......was de kans vele malen groter geweest dat we in elk geval de bekerfinale hadden gestaan. Tjonge jonge wat een pruts wedstrijd was dit om nog weer even terug te blikken... niet echt durven door te jagen, angst overheerste de wedstrijd, korte tikjes, die niet aankwamen....pfff. Penaltyserie ongelooflijk de eerste 5 namen.....niet te rijmen. Begin van het seizoen ging best aardig van start, totdat ze de controle erin wilden brengen, weten jullie nog?

Terugblikken heeft geen zin meer. Het straks uitgedunde Twente moet weer in de steigers worden gezet, opnieuw af aan opbouwen. dit moet je never nooit niet doen met dezelfde TS, je schiet er dan geen mallemoer mee op. Nieuw elan, nieuwe start, nieuw begin, nieuw bewind er achter dat moet de vuistregel zijn om weer voor de dag te komen. Er is meer dan ooit genoeg geklungeld.
Freij001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 09:53   #7
Ali Ben Kanali
Registered User

Prachtig ook de brief van de verscheidene supportersverenigingen aan het bestuur van Twente. Met het ultimatum! Het heeft lang genoeg geduurd.

Voor mijn gevoel hoe meer de supporters zich roeren om een einde te maken aan dit wanbeleid, hoe meer ook Twente zich positief kan laten zien. Samen staan wij sterk voor Twente en bij vele sponsoren zal dit waarschijnlijk positief overkomen. Een ieder ziet dat de bij Twente genomen maatregelen / handelingen volstrekt belachelijk zijn. Een grote tegenstand hiertegen door de supporters, zou wel eens openingen kunnen geven voor betrokken geldgevers om bij te springen. Als de supporters doorzetten, zou het komend jaar wel eens een verrassend mooi voetbaljaar kunnen worden.
Ali Ben Kanali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 09:55   #8
Mika65
streng doch rechtvaardig

Stadion:309
Citaat:
Origineel gepost door Ali Ben Kanali
Die Aldo toch....hij is verbaasd en noemt de op handen zijnde actie 'onverstandig'. Hij begrijpt het nog niet en blijft in zijn cocon zitten.

'Ik zal mij er vandaag eens in gaan verdiepen' :

Weer een teken dat de actie hard nodig is. Wij hebben frisse mensen nodig.

Het toont inderdaad maar weer eens aan hoe ver men in de burelen van de supporters verwijderd is geraakt. Ons gaat het maar om 1 ding en dat is het voetbal. De plaat voor de kop bij eerder al zo vaak onze Alfred en nu dus ook weer vd Laan is om je stuk aan te ergeren. Tijd voor een schoon schip.
Mika65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 10:33   #9
Koen
Registered User

Stadion:107
Rare actie die brief. Dat de hele technische staf zo snel mogelijk op moet hoepelen lijkt me duidelijk, maar waarom per se op dit moment? Het lijkt me dat er op dit moment al alle zeilen worden bijgezet om Twente weer de goede kant op te sturen.

Als die brief nou een jaar of een half jaar geleden werd gestuurd had ik het gesnapt, maar nu hebben we alles toch al verspeeld en kun je net zo goed wachten tot de zomer. Er valt niks meer te winnen dit seizoen. Door om ons heen te schoppen nu bereiken we echt niks.

Nogmaals: ook ik hoop dat de TS z.s.m. weg gaat/ontslagen wordt, maar of dat nu of in de zomer is zal me een rotzorg zijn.
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 10:35   #10
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Koen
Rare actie die brief. Dat de hele technische staf zo snel mogelijk op moet hoepelen lijkt me duidelijk, maar waarom per se op dit moment? Het lijkt me dat er op dit moment al alle zeilen worden bijgezet om Twente weer de goede kant op te sturen.

Als die brief nou een jaar of een half jaar geleden werd gestuurd had ik het gesnapt, maar nu hebben we alles toch al verspeeld en kun je net zo goed wachten tot de zomer. Er valt niks meer te winnen dit seizoen. Door om ons heen te schoppen nu bereiken we echt niks.

Nogmaals: ook ik hoop dat de TS z.s.m. weg gaat/ontslagen wordt, maar of dat nu of in de zomer is zal me een rotzorg zijn.

Wellicht dat ie zonder actie er na de zomer ook nog gewoon zit? Kunnen we dan niet beter onze gevoelens nu kenbaar maken? Zitten we ook niet in de periode van scc's en sponsorcontracten verlengen? Heeft het al dan niet aanblijven van Schreuder daar dan ook geen invloed op?
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 10:36   #11
sjans
Zachte kern

Stadion:P
V.d Laan moet ook opstappen!
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 10:37   #12
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Koen

Koen, juist nu, wanneer seizoenkaarten verlengd moeten worden, sponsoren aanhaken of afhaken, moet er duidelijkheid komen! In het belang van de club.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 10:38   #13
Koen
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Wellicht dat ie zonder actie er na de zomer ook nog gewoon zit? Kunnen we dan niet beter onze gevoelens nu kenbaar maken? Zitten we ook niet in de periode van scc's en sponsorcontracten verlengen? Heeft het al dan niet aanblijven van Schreuder daar dan ook geen invloed op?

Ja ok, goed punt. Vanuit dat standpunt gezien heeft het misschien nut inderdaad. Laten we het hopen...
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 10:41   #14
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Schokkend dat mensen dit niet snappen. Nu heb je nog een paar wedstrijden waarin je massaal de druk op kunt voerenen de daad bij het woord voegen. Hoe denk je dat de supporters dat gaan doen vanuit hun vakantiebestemming verspreid all over Europe in de zomer????

Werkelijk waar, hoe sommige hersens zoiets niet kunnen bevatten.. Rare actie die brief zegt ie dan.
Oud 15-04-2015, 10:46   #15
VeniVidiVici
Registered User
VeniVidiVici's Avatar

Stadion:105
Het seizoen is al verloren en er hangt toch al een negatieve tendens over Twente, dus mij inziens is het een zeer goed moment voor een actie van de supportersverenigingen. Je kunt je toch niet voorstellen dat we komend seizoen nog met deze TS zitten opgezadeld. Dit is juist het goede moment om actie te voeren, want het huidige seizoen is al verloren en zo kan komend seizoen de blik weer op het steunen van onze club, mits de voltallige TS is opgerot.
Oud 15-04-2015, 10:51   #16
Freij001
Registered User

Actie had vele malen eerder gemoeten, toch mooi dat er saamhorigheid is onder de supportsgare! Duidelijkheid naar volgend jaar, nieuw elan!!

Nu maar hopen dat de plan van aanpak slaagt - eindelijk algemeen sterk collectief vanuit de supportersgroep naar de club toe.
Freij001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 12:32   #17
emtec
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Schokkend dat mensen dit niet snappen. Nu heb je nog een paar wedstrijden waarin je massaal de druk op kunt voerenen de daad bij het woord voegen. Hoe denk je dat de supporters dat gaan doen vanuit hun vakantiebestemming verspreid all over Europe in de zomer????

Werkelijk waar, hoe sommige hersens zoiets niet kunnen bevatten.. Rare actie die brief zegt ie dan.

Hoezo, je kan hier toch wel een wat genuanceerdere mening over hebben dan jij ? Schijnbaar is de positie van Twente momenteel zo penibel dat een verschil van enkele tonnen aan uitgaven of inkomsten momenteel kunnen zorgen dat de licentie ingetrokken wordt. Nu moet Van der Belt al maximaal alle zeilen bijzetten om deze doelstellingen te kunnen halen. Nu ga op dit moment zoveel druk zetten op de positie waarbij door toe te geven aan de supporters je met een gigantische extra kostenpost zit. Als die afkoopsom het einde van Twente betekent...wat dan ?
emtec is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 15:43   #18
ThunderFCT
Scream & Shout!
ThunderFCT's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door emtec
Nu ga op dit moment zoveel druk zetten op de positie waarbij door toe te geven aan de supporters je met een gigantische extra kostenpost zit. Als die afkoopsom het einde van Twente betekent...wat dan ?

Wat als de helft van de supporters en sponsors hun kaarten niet verlengen en we daardoor failliet gaan?

Zo lust ik er nog wel een paar. Als je de reden leest waarom, had je begrepen dat het nu gedaan wordt juist om die mensen/sponsoren die misschien nu zouden opzeggen binnen boord blijven. De schade van het aanhouden van de TS zou zo maar eens groter kunnen zijn dan de schade van de afkoopsommen.

En vertrokken sponsoren, SCC-houders heb je niet zomaar weer binnen. Het dan gaat het nog niet eens zozeer om de nieuwelingen, ik lees ook berichten van mensen die al tientallen jaren elke wedstrijd uit en thuis gaan, die nu twijfelen om te verlengen. Als dat soort mensen al twijfelen om te verlengen, dan hoef je geen rekenwonder te zijn om te beseffen dat we volgend seizoen zomaar ineens de helft kwijt zijn qua scc houders.
Oud 15-04-2015, 15:47   #19
zweedsok
Registered User

Tijd dat de supporters weer serieuz worden genomen. En de supporters hun club weer wat serieuze nemen. En als Aldo dat niet snapt.... next....
Oud 15-04-2015, 16:03   #20
emtec
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door ThunderFCT
Wat als de helft van de supporters en sponsors hun kaarten niet verlengen en we daardoor failliet gaan?

Zo lust ik er nog wel een paar. Als je de reden leest waarom, had je begrepen dat het nu gedaan wordt juist om die mensen/sponsoren die misschien nu zouden opzeggen binnen boord blijven. De schade van het aanhouden van de TS zou zo maar eens groter kunnen zijn dan de schade van de afkoopsommen.

En vertrokken sponsoren, SCC-houders heb je niet zomaar weer binnen. Het dan gaat het nog niet eens zozeer om de nieuwelingen, ik lees ook berichten van mensen die al tientallen jaren elke wedstrijd uit en thuis gaan, die nu twijfelen om te verlengen. Als dat soort mensen al twijfelen om te verlengen, dan hoef je geen rekenwonder te zijn om te beseffen dat we volgend seizoen zomaar ineens de helft kwijt zijn qua scc houders.

De vetgedrukte woorden zeggen wat mij betreft genoeg...Je wil dus net zoals afgelopen jaren beleid maken op vermoedens, gokjes en insinuaties. Die Van der Belt zit er om beleid te maken met de cijfers en de middelen die hij voor handen heeft. Je kunt je afvragen of het wel eerlijk is ton opzichte van hem om hem tijdens tijdens deze malaise en dan in ieder geval niet zeuren als Van der Belt nog een paar van je beste spelers gaat verkopen....want dat is dan inherent aan het wegsturen van Schreuder.
emtec is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 16:04   #21
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Ik heb hier in een ander topic op gereageerd (nav reactie nvt). In de media denk ik.
Oud 15-04-2015, 16:15   #22
Tubbig
Enemy of the state

Stadion:-
Citaat:
De vetgedrukte woorden zeggen wat mij betreft genoeg...Je wil dus net zoals afgelopen jaren beleid maken op vermoedens, gokjes en insinuaties. Die Van der Belt zit er om beleid te maken met de cijfers en de middelen die hij voor handen heeft. Je kunt je afvragen of het wel eerlijk is ton opzichte van hem om hem tijdens tijdens deze malaise en dan in ieder geval niet zeuren als Van der Belt nog een paar van je beste spelers gaat verkopen....want dat is dan inherent aan het wegsturen van Schreuder.

Als hij de duurste en meest onkundige spelers maar weet te slijten...op Guti, Ziyech, Tapia en Corona na...mag wat mij betreft iedereen verkocht worden...
Oud 15-04-2015, 16:22   #23
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:

De zaak niet omdraaien. Dat is inherent aan het bestuurlijke wanbeleid van de afgelopen jaren. Er van uitgaan dat een vertrek van Schreuder veel geld kost is net zo suggestief. Dat weet geen hond.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 16:27   #24
Booth8
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Coryza
"Vijftien supportersverenigingen van FC Twente hebben dinsdag een brief overhandigd aan het bestuur van FC Twente. Zij eisen het vertrek van de voltallige technische staf voor de eerstvolgende thuiswedstrijd tegen AZ. Vak-P bevestigt op haar Facebook-pagina dat er acties zullen volgen als er geen gehoor aan de eis wordt gegeven. Onderstaand valt te lezen:

Wij zijn het zat! Wij eisen dat er afscheid genomen wordt van de volledige technische staf. Doelstellingen zijn niet behaald. Er is geen binding met het publiek. Het ontbreekt aan strijd, passie en discipline bij de spelers. We stellen de club in de gelegenheid om voor de eerstvolgende thuiswedstrijd, Twente- AZ, orde op zaken te stellen. Als er geen gehoor wordt gegeven aan onze eis zullen er acties volgen!

Vak-P heeft ook telefonisch contact gehad met trainer Alfred Schreuder. De supportersvereniging merkt dat seizoenkaarthouders niet willen verlengen met het huidige voetbal. Veel supporters hebben geen vertrouwen meer in de technische staf. "Er is hem (Schreuder) gevraagd om hieruit zijn eigen conclusies te trekken en de club aan het einde van het seizoen uit eigen initiatief te verlaten", laat Vak-P weten.

Schreuder gaf zelf echter aan dat hij niet weg wil en dat volgend jaar alles beter wordt. "Dit houd dus in dat we daad bij woord gaan voegen de komende wedstrijden, te beginnen bij de thuiswedstrijd tegen AZ", aldus Vak-P."

http://www.twentefans.nl/m/16173/

Prima actie. Ik vraag me alleen af waarom 15 verenigingen. Ik mis de grootste regionale sv Markelo. Ook zie ik Hengelo, sv Borne etc ook niet.
Zijn die het er niet mee eens of zijn ze niet gevraagd.
Booth8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 16:27   #25
FCMark
Registered Fan
FCMark's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
De zaak niet omdraaien. Dat is inherent aan het bestuurlijke wanbeleid van de afgelopen jaren. Er van uitgaan dat een vertrek van Schreuder veel geld kost is net zo suggestief. Dat weet geen hond.

De hond van de buren zei dat het 3 ton was.

Citaat:
Prima actie. Ik vraag me alleen af waarom 15 verenigingen. Ik mis de grootste regionale sv Markelo. Ook zie ik Hengelo, sv Borne etc ook niet. Zijn die het er niet mee eens of zijn ze niet gevraagd.

Hengelo was er wel bij betrokken, werd gezegd op facebook.
FCMark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 16:30   #26
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door FCMark
De hond van de buren zei dat het 3 ton was.

Hengelo was er wel bij betrokken, werd gezegd op facebook.

'Was'...?....is ie al weg ?
Oud 15-04-2015, 16:31   #27
zweedsok
Registered User

Citaat:

Denk dat de cruciale vraag is: hoe wil je je als Twente profileren. Wat is identiteit en wat wil je uitdragen... wat is FcTwente, niet de sprookjestuin van Joop.. Het wij zijn Twente gevoel moet terug. Een ieder moet dat uitdragen. Spelers, bestuur supporters sponsoren. Dit krijg je alleen door het geheel opnieuw op te bouwen. Schoon schip... Aldo zit er voor zichzelf ( belang investeringen) schreuder even zo. Schreuder is een verpersoonlijking van het beleid van de afgelopen jaren... Geen kop noch staart. En als dat betekend dat we volgend jaar met een veredelt jeugdteam moeten ballen..soit het zij zo...
Schoonschip nieuwe energie, nieuw inzichten en bouwen aan een nieuw Twente.
Oud 15-04-2015, 16:31   #28
Aaron
Voetbalkenner
Aaron's Avatar

Jullie kunnen allemaal lullen wat je wil, maar voor tussen de zesenhalve en acht ton bleef ik ook zitten.
Aaron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 16:34   #29
FCMark
Registered Fan
FCMark's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
'Was'...?....is ie al weg ?

Dat verklapt de hond nog niet
FCMark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 16:36   #30
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Aaron
Jullie kunnen allemaal lullen wat je wil, maar voor tussen de zesenhalve en acht ton bleef ik ook zitten.

Nu nog wel ja......
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten