Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15-04-2015, 19:29   #61
twentse bikkels
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Schreuder gewoon het seizoen laten afmaken. Hierna evalueren en doorpakken.
Bestuur weet nu hoe een groot deel van de supporters over schreuder en rest TS denkt. Zal het bestuur aan het nadenken zetten en kan niet zonder consequenties blijven. Hoe en in welke vorm? Dat is aan het bestuur. Ons signaal is duidelijk genoeg geweest. 😀
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 19:46   #62
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hoeve
Even een eerlijke vraag hoeveel supporters op dit forum zouden drie jaarsalarissen waar ze feitelijk recht op hebben laten lopen ook al hebben ze zelf het één en ander op het werk verkloot.?.... Ik niet

Als ik elke dag bakstenen moet vrezen van schuimbekkende supporters - Fuck geld.

Daarbij, ik denk dat hij meer dan genoeg krediet heeft in NL (gezien PSV hem vroeger ook wilde) om een nieuwe baan te krijgen.

Eigenlijk zouden we als ludieke actie een open sollicitatie van Schreuder in de krant moeten plaatsen.

'Ervaren Trainer Zoekt Nieuwe Uitdaging'

Hallo, mijn naam is Alfred. Vroeger voetbalde ik bij NAC en Twente. Na enige jaren als assistent, mocht ik beginnen als trainer bij FC Twente. In mijn eerste jaar behaalde ik de derde plaats. In het tweede jaar, behaalden we uitstekende resultaten met minder kwaliteit. Door omstandigheden kan ik helaas niet door bij FC Twente, en bied mijn vakmanschap aan andere clubs aan.

Salaris wens - verbale toezegging afdoende
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 19:48   #63
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

jong Oranje zoekt nog een trainer regel dat maar effe Hotbossie
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 19:51   #64
Achterhöker
Achterhoek, beste hoek

Citaat:
Origineel gepost door twentse bikkels
Bestuur weet nu hoe een groot deel van de supporters over schreuder en rest TS denkt. Zal het bestuur aan het nadenken zetten en kan niet zonder consequenties blijven. Hoe en in welke vorm? Dat is aan het bestuur. Ons signaal is duidelijk genoeg geweest. 😀

Eens.

Hem nu weg sturen kost alleen maar extra geld en zorgt voor nog meer onrust. Vooral als de hele TS weg moet. Al die morgen met zn allen weg zijn, wie staat er dan overmorgen op het trainingsveld?
Achterhöker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 19:53   #65
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Als ik elke dag bakstenen moet vrezen van schuimbekkende supporters - Fuck geld.

Daarbij, ik denk dat hij meer dan genoeg krediet heeft in NL (gezien PSV hem vroeger ook wilde) om een nieuwe baan te krijgen.

Eigenlijk zouden we als ludieke actie een open sollicitatie van Schreuder in de krant moeten plaatsen.

'Ervaren Trainer Zoekt Nieuwe Uitdaging'

Hallo, mijn naam is Alfred. Vroeger voetbalde ik bij NAC en Twente. Na enige jaren als assistent, mocht ik beginnen als trainer bij FC Twente. In mijn eerste jaar behaalde ik de derde plaats. In het tweede jaar, behaalden we uitstekende resultaten met minder kwaliteit. Door omstandigheden kan ik helaas niet door bij FC Twente, en bied mijn vakmanschap aan andere clubs aan.

Salaris wens - verbale toezegging afdoende

Neem niet aan dat er supporters bij Twente rondlopen die met bakstenen naar personen gooien. En als er al 1 zon gek rondloopt gelijk opsluiten..
Oud 15-04-2015, 19:54   #66
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Achterhöker
Eens.

Hem nu weg sturen kost alleen maar extra geld en zorgt voor nog meer onrust. Vooral als de hele TS weg moet. Al die morgen met zn allen weg zijn, wie staat er dan overmorgen op het trainingsveld?

genoeg mensen met diploma Zoutman vd Staa'
Maar ehh de SV willen voor de eerste thuiswedstrijd horen dat de TS vertrekt na dit seizoen
Oud 15-04-2015, 19:56   #67
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
Citaat:
Origineel gepost door tukker1968
genoeg mensen met diploma Zoutman vd Staa'
Maar ehh de SV willen voor de eerste thuiswedstrijd horen dat de TS vertrekt na dit seizoen

Dat zou ook het beste zijn voor iedereen. Maar goed dan moet van hogerhand wel duidelijk gemaakt worden dat dit daadwerkelijk gebeurd. Anders zullen de gemoederen niet rusten.
Oud 15-04-2015, 19:58   #68
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hoeve
Dat zou ook het beste zijn voor iedereen. Maar goed dan moet van hogerhand wel duidelijk gemaakt worden dat dit daadwerkelijk gebeurd. Anders zullen de gemoederen niet rusten.

en terecht dat de gemoederen niet rusten helemaal niet na dat suffe statement van Aldo rust flikker toch op hij is medeverantwoordelijk voor alle onrust
Oud 15-04-2015, 20:01   #69
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Dat betwijfel ik ten zeerste! Kans dat Alfredus blijft zitten als het rustig blijft rond de club is vrij groot.

We hebben nu A gezegd dus B van onze kant mag niet achterblijven. Dat er nog geen geld is voor een kroon mag voor de club nooit een reden zijn om de rotte kies te laten zitten...

Zo is het. trekken die rotte tanden!
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 20:02   #70
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Militair11
Dat is dus voldoende? Niet wegwezen voor AZ thuis?

Een compromis die ik prima zou vinden. Na dit seizoen vertrekken.
Oud 15-04-2015, 20:09   #71
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Aldo heeft het vandaag ook alleen maar moeilijker gemaakt voor zichzelf en voor Schreuder.

Ik sluit me trouwens aan bij het compromis
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 20:10   #72
Militair11
Communitate Valemus
Militair11's Avatar

Stadion:125
Citaat:
Origineel gepost door jankees

Dan gaan we dat regelen...
Oud 15-04-2015, 20:14   #73
emtec
Registered User

En als dan de halve selectie is verkocht om de afkoopsommen te betalen en de nieuwe trainer 5 wedstrijden na de winterstop volgend jaar 17de staat...wat dan ?
Wat als Van der belt zegt ' Het gaat zoals ik nu wil en als ik de hele technische staf moet ontslaan dan doen jullie dat maar zelf maar ben ik weg.
Verder mag je jezelf afvragen of goede spelers belangrijker of een trainer
emtec is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 20:19   #74
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door emtec
En als dan de halve selectie is verkocht om de afkoopsommen te betalen en de nieuwe trainer 5 wedstrijden na de winterstop volgend jaar 17de staat...wat dan ?
Wat als Van der belt zegt ' Het gaat zoals ik nu wil en als ik de hele technische staf moet ontslaan dan doen jullie dat maar zelf maar ben ik weg.

wat als....wat als.....Daar kan niemand een antwoord op geven. Je kunt geen keuzes maken op basis van mogelijke scenario's maar op basis van feiten en feit is dat deze TS de boel niet aan de gang krijgt....etc....
Oud 15-04-2015, 20:24   #75
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:

vd Belt spreekt zich helemaal niet uit over Schreuder dus snap de vraag niet
Oud 15-04-2015, 20:27   #76
_enschede_
ik hier??
_enschede_'s Avatar

Stadion:
Geld problemen of niet, spelers weg of niet etc etc. Feit is dat Schreuder niet voldoet. Maakt spelers niet beter, wisselt raar, verspeelt veels teveel punten door behoudend spel.

Ook al hadden we geen problemen qua geldzaken, hadden we dus 6 punten meer dan nog was de onrust wel gekomen van de supporters.
_enschede_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:14   #77
onceatukker
Registered User
onceatukker's Avatar

Men staat achter Alfred nu dan weten we genoeg, het zit er op. Bedanken voor bewezen diensten zit er niet in maar ik hoop dat hij gezond mag blijven dat gunnen we een ieder. Dag Alfred.
Oud 15-04-2015, 21:19   #78
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Militair11
Dat is dus voldoende? Niet wegwezen voor AZ thuis?

Dat gaat sowieso niet gebeuren.
Enschede!!
ZenderenFCT is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:21   #79
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door fct
Patstelling, inderdaad. Erg naïef van de supporters iets bestuurlijks te eisen. Moet je nagaan wat er gebeurt, ook in de toekomst, als het bestuur, maar ook een trainer, hieraan toegeeft.... .
Ik denk dat Schreuder blijft. En mogelijk verdient hij ook een extra kans.

gelukkig ook nog een realist op het forum
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:21   #80
twentehart
kloppend rood hart
twentehart's Avatar

Stadion:pp
Citaat:
Origineel gepost door twentse bikkels

Niets het seizoen af laten maken. Nu niet terugtrekken en doorzetten.
Hoe eerder ze weg zijn des te beter.
twentehart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:22   #81
Achterhöker
Achterhoek, beste hoek

Citaat:
Origineel gepost door twentehart

Wie wil je er dan nu per direct neerzetten?
Achterhöker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:24   #82
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door jankees

ik vrees dat niet alleen Schreuder dan vertrekt maar misschien ook wel enige dikke sponsoren en zowiezo spelers. Tapia, Corona, Zyech, Guiterez, Bjelland.
Oud 15-04-2015, 21:26   #83
vak103
Registered User

Citaat:

bij de knvb krijg je geen ontheffing meer voor een trainer zonder diploma. En vrees ook nog meerpunten aftrek en wat te denken de licentie???? Betekent : weg Twente
Oud 15-04-2015, 21:31   #84
STK53
Registered User

Citaat:

Ik ben het, vrees ik, wel met je eens. De spelers doen het. Eerste helft vorig seizoen was Twente top met de uitblinkers Promes, Tadic en Egan. Flitsend, sprankelend. Na de winter klopte het niet meer.
Ik vind Schreuder ook een dooie, maar de idiote agressie van Verbeek, of het geslijm van Jans, leveren ook maar korte tijd lol. Zelfs PdH liet het de laatste weken 2011 afweten, met Landzaat in de basis.
STK53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:45   #85
Teddy
Registered User

http://www.vi.nl/nieuws/clubleiding...-te-blijven.htm

Rustig blijven we zodra hij garantie geeft dat ze alles aan doen om de voltallige TS te ontslaan en laten we de koffiejuffrouw er ook bij halen, dat zij haar baan behoudt!

Dit is echt minachting naar de supporters toe. Vooral Bjelland die zegt dat de spelers achter de trainer staan. WTF!? Hij hoort achter de supporters te staan.

Ja, financiële situatie is nu zo dat ze Schreuder niet kunnen ontslaan. Maar moeten wij supporters daar de dupe van zijn? Moeten wij jaar langer kop van Schreuder en rest van zijn staf aanzien? Moeten wij maar geld betalen voor wanbeleid en Schreuder maar lekker 800.000 opstrijken voor het verneuken van de spelers?

Ik steun mijn club maar niet als we niet serieus genomen worden. Wij betalen maar, maar we krijgen niks voor terug. Jaren lang hebben ze ons voor gek gehouden, nu is het tijd dat de supporters hun club weer terug krijgen. My ass dat er financiële crisis is. Een man als Wessels kan het in één dag fixen.
Teddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:49   #86
Aaron
Voetbalkenner
Aaron's Avatar

Even realistisch, Schreuder is niet van plan om te vertrekken, Twente heeft niet de financiële middelen om zn contract af te kopen. Want dat zijn op dit moment de feiten. Wat nu? Vertel het maar mensen!
Aaron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 21:56   #87
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Ja vak103 jij bent een Schreuder adept dat heb je de afgelopen tijd wel laten merken. Gelukkig ben je samen met Youri, Aldo, Joop en die journalist de enige.

Bjelland steunt Schreuder ook steeds maar dat is niet zo vreemd omdat hij als aanvoerder waarschijnlijk goed wordt behandeld en betrokken door de ts. Verder zeg dat me he-le-maal niets. Zoals Brama Steve altijd beschermde ten koste van de trouwe fans.

De TS moet wieberen. De mensen op de club hebben nog een dag of 10 de tijd. Een duidelijke toezegging dat er na dit seizoen een andere man voor de groep staat lijkt me net an voldoende.

Het gaat de supporters om de toekomst van onze mooie club. Die begint weer vanaf komend seizoen maar dat moet wel beginnen met alle Twentse schouders eronder en niet met een partij stoorzenders nog op hun plek, lege sponsorstoelen en een protesterende supportersschare..

Gaat Alfred niet vrijwillig weg dan mogen Aldo en Joop met hem tot een schappelijke middenweg komen. Maar wél op hun kosten! En als Alfred zo nodig koste wat kost wil blijven dan zal zijn werkende leven hardstkke zuur gemaakt worden. Totdat hij onze club weer vrijgeeft om weer naar de toekomst opgebouwd te worden.

Het is toch van de gekke dat deze verzakende klapmongool de hele voetbalclub FC TWENTE in een wurggreep weet te houden>??

Niet goedsschiks dan kwaadschiks. Het is aan hen en ze hebben nu de tijd het op te lossen!

Twente is van ons en niet van deze godvergeten passanten!
Oud 15-04-2015, 21:59   #88
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Ja vak103 jij bent een Schreuder adept dat heb je de afgelopen tijd wel laten merken. Gelukkig ben je samen met Youri, Aldo, Joop en die journalist de enige.

Bjelland steunt Schreuder ook steeds maar dat is niet zo vreemd omdat hij als aanvoerder waarschijnlijk goed wordt behandeld en betrokken door de ts. Verder zeg dat me he-le-maal niets. Zoals Brama Steve altijd beschermde ten koste van de trouwe fans.

De TS moet wieberen. De mensen op de club hebben nog een dag of 10 de tijd. Een duidelijke toezegging dat er na dit seizoen een andere man voor de groep staat lijkt me net an voldoende.

Het gaat de supporters om de toekomst van onze mooie club. Die begint weer vanaf komend seizoen maar dat moet wel beginnen met alle Twentse schouders eronder en niet met een partij stoorzenders nog op hun plek, lege sponsorstoelen en een protesterende supportersschare..

Gaat Alfred niet vrijwillig weg dan mogen Aldo en Joop met hem tot een schappelijke middenweg komen. Maar wél op hun kosten! En als Alfred zo nodig koste wat kost wil blijven dan zal zijn werkende leven hardstkke zuur gemaakt worden. Totdat hij onze club weer vrijgeeft om weer naar de toekomst opgebouwd te worden.

Het is toch van de gekke dat deze verzakende klapmongool de hele voetbalclub FC TWENTE in een wurggreep weet te houden>??

Niet goedsschiks dan kwaadschiks. Het is aan hen en ze hebben nu de tijd het op te lossen!

Amen
Oud 15-04-2015, 22:05   #89
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen

Hear, hear.......
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 22:10   #90
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:

Wat heeft het nou voor zin om een trainer 4 (of nog minder) wedstrijden voor het eind weg te sturen? Dat moet je toch gewoon niet willen? Dat is sowieso al zinloos, maar helemaal nu bij Twente, we zijn al genoeg negatief in het nieuws geweest.

Laten we de directie de tijd geven om na het eind van de competitie in de ts orde op zaken te stellen. En dat gaat ook echt wel gebeuren. De directie heeft de supportersverenigingen niet nodig om te zien dat het niet werkt. Maar geen rationeel denkende bestuurder gaat een paar wedstrijden voor het eind, wanneer er niets meer te winnen of verliezen valt, een trainer ontslaan.

Mijn vrees is dat als het idee ontstaat dat de top van Twente door supporters gedwongen wordt om bepaalde beslissingen te nemen nog meer sponsors zullen afhaken. En aan het scenario dat acties uit de hand lopen wil ik al helemaal niet denken.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken