Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15-04-2015, 22:11   #91
Bazzie
Registered User

Stadion:103
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Ja vak103 jij bent een Schreuder adept dat heb je de afgelopen tijd wel laten merken. Gelukkig ben je samen met Youri, Aldo, Joop en die journalist de enige.

Bjelland steunt Schreuder ook steeds maar dat is niet zo vreemd omdat hij als aanvoerder waarschijnlijk goed wordt behandeld en betrokken door de ts. Verder zeg dat me he-le-maal niets. Zoals Brama Steve altijd beschermde ten koste van de trouwe fans.

De TS moet wieberen. De mensen op de club hebben nog een dag of 10 de tijd. Een duidelijke toezegging dat er na dit seizoen een andere man voor de groep staat lijkt me net an voldoende.

Het gaat de supporters om de toekomst van onze mooie club. Die begint weer vanaf komend seizoen maar dat moet wel beginnen met alle Twentse schouders eronder en niet met een partij stoorzenders nog op hun plek, lege sponsorstoelen en een protesterende supportersschare..

Gaat Alfred niet vrijwillig weg dan mogen Aldo en Joop met hem tot een schappelijke middenweg komen. Maar wél op hun kosten! En als Alfred zo nodig koste wat kost wil blijven dan zal zijn werkende leven hardstkke zuur gemaakt worden. Totdat hij onze club weer vrijgeeft om weer naar de toekomst opgebouwd te worden.

Het is toch van de gekke dat deze verzakende klapmongool de hele voetbalclub FC TWENTE in een wurggreep weet te houden>??

Niet goedsschiks dan kwaadschiks. Het is aan hen en ze hebben nu de tijd het op te lossen!

Twente is van ons en niet van deze godvergeten passanten!

Joep for president!!!!
Bazzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 22:29   #92
Rudi Assauer
Registered User
Rudi Assauer's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Als ik elke dag bakstenen moet vrezen van schuimbekkende supporters - Fuck geld.

Als de acties inhouden dat er bedreigingen, fysiek of niet, aan het adres van Schreuder of het bestuur worden geuit straks dan is deze actie zeker niet in mijn naam, als supporter zijnde.
Oud 15-04-2015, 23:23   #93
Tukker1957
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Wat heeft het nou voor zin om een trainer 4 (of nog minder) wedstrijden voor het eind weg te sturen? Dat moet je toch gewoon niet willen? Dat is sowieso al zinloos, maar helemaal nu bij Twente, we zijn al genoeg negatief in het nieuws geweest.

Laten we de directie de tijd geven om na het eind van de competitie in de ts orde op zaken te stellen. En dat gaat ook echt wel gebeuren. De directie heeft de supportersverenigingen niet nodig om te zien dat het niet werkt. Maar geen rationeel denkende bestuurder gaat een paar wedstrijden voor het eind, wanneer er niets meer te winnen of verliezen valt, een trainer ontslaan.

Mijn vrees is dat als het idee ontstaat dat de top van Twente door supporters gedwongen wordt om bepaalde beslissingen te nemen nog meer sponsors zullen afhaken. En aan het scenario dat acties uit de hand lopen wil ik al helemaal niet denken.

Kijk, gelukkig weer een wijze uit he Oosten. Je moet ze zoeken want ze zijn bijna nergens meer te vinden. Ze denken hier mee met hun kloten dan met hun hersens.
Tukker1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 23:31   #94
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
Citaat:
Wat heeft het nou voor zin om een trainer 4 (of nog minder) wedstrijden voor het eind weg te sturen? Dat moet je toch gewoon niet willen? Dat is sowieso al zinloos, maar helemaal nu bij Twente, we zijn al genoeg negatief in het nieuws geweest.

Laten we de directie de tijd geven om na het eind van de competitie in de ts orde op zaken te stellen. En dat gaat ook echt wel gebeuren. De directie heeft de supportersverenigingen niet nodig om te zien dat het niet werkt. Maar geen rationeel denkende bestuurder gaat een paar wedstrijden voor het eind, wanneer er niets meer te winnen of verliezen valt, een trainer ontslaan.

Mijn vrees is dat als het idee ontstaat dat de top van Twente door supporters gedwongen wordt om bepaalde beslissingen te nemen nog meer sponsors zullen afhaken. En aan het scenario dat acties uit de hand lopen wil ik al helemaal niet denken.

Helemaal mijn idee..
Oud 15-04-2015, 23:32   #95
dagtopper
Registered User
dagtopper's Avatar

Stadion:322
Lelijke spagaat waarin we zitten.
Supporters willen de TS graag weg. Bij zelfde TS volgend jaar beduidend SCC's minder verkocht dus beduidend minder inkomsten.
TS stapt (vooralsnog) niet uit zich zelf op.
FCT kan het zich financieel niet veroorloven de TS te ontslaan.

Het enige voordeel voor de supporters met nu nog een SCC is dat de wachtlijst voor een SCC tegenwoordig bij lange na niet meer van toepassing is. Mocht de TS er na de laatste wedstrijd van dit seizoen alsnog uit worden geknikkerd, dan is er plek zat en keus genoeg voor een nieuwe SSC. Zo kom je nog eens ergens anders!

Al met al een bedroevende situatie waarin we nu zitten. Er zal wel gepokerd worden rondom de TS op het moment met als inzet de voorwaarden voor ontbinding contracten.
dagtopper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 23:33   #96
Ivo82
Semi-actief

Stadion:312
Ik heb net de brief gelezen op de FB pagina van Vak-P. Laat voorop staan dat ik het niet oneens ben met de inhoud, maar is het misschien een idee om een paar mensen zo'n brief eens goed door te laten lezen voordat die verstuurd / overhandigd wordt?

Fouten maken kan iedereen en dat is op zich ook niet zo erg. Foutloos is niemand. Ook ik niet natuurlijk. Echter, de ervaring leert dat je een stuk serieuzer genomen wordt als je (vrij) officiële/formele brief niet vol met fouten (in spelling, grammatica én interpunctie) staat. Vol is wat overdreven trouwens, want ik tel maar een paar "stam + t" gevalletjes en een probleem met het geslacht van een lidwoord, maar toch hè...

P.S.: Ja, tijd teveel. Ik weet het...
Ivo82 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 23:39   #97
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
Citaat:
Origineel gepost door Ivo82
Ik heb net de brief gelezen op de FB pagina van Vak-P. Laat voorop staan dat ik het niet oneens ben met de inhoud, maar is het misschien een idee om een paar mensen zo'n brief eens goed door te laten lezen voordat die verstuurd / overhandigd wordt?

Fouten maken kan iedereen en dat is op zich ook niet zo erg. Foutloos is niemand. Ook ik niet natuurlijk. Echter, de ervaring leert dat je een stuk serieuzer genomen wordt als je (vrij) officiële/formele brief niet vol met fouten (in spelling, grammatica én interpunctie) staat. Vol is wat overdreven trouwens, want ik tel maar een paar "stam + t" gevalletjes en een probleem met het geslacht van een lidwoord, maar toch hè...

P.S.: Ja, tijd teveel. Ik weet het...

Ach gelukkig schrijf je op twee fouten na. Foutloos .
Oud 15-04-2015, 23:41   #98
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Liever vandaag dan morgen dat de TS opstapt, maar het bestuur mag ook duidelijk gemaakt worden dat we het vertrouwen helemaal in ze kwijt zijn. Nu lijkt het of iedereen alleen tegen Alfred is, maar ik vind dat het net zo goed duidelijk moet worden dat we geen vertrouwen meer in hen hebben. Zij hebben nog grotere fouten gemaakt, bedriegen de boel en nemen geen verantwoordelijkheid. Schijnheilige zooi. Deze mensen hebben de club naar de afgrond gewerkt en zitten er voor zichzelf. Wie de fuck denken ze dat ze zijn?? Persona non grata's!
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 23:41   #99
Ivo82
Semi-actief

Citaat:
Origineel gepost door Hoeve
Ach gelukkig schrijf je op twee fouten na. Foutloos .

Zoals ik al zei: "Foutloos is niemand. Ook ik niet natuurlijk." Heb het nogmaals doorgelezen, maar ben benieuwd welke twee je gevonden hebt.
Oud 15-04-2015, 23:47   #100
sjans
Zachte kern

Aldo en consorten, zodra jullie je eigen puinhoop opgeruimd hebben, OPROTTEN!
Oud 15-04-2015, 23:48   #101
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Zoals ik al zei: "Foutloos is niemand. Ook ik niet natuurlijk." Heb het nogmaals doorgelezen, maar ben benieuwd welke twee je gevonden hebt.

o.a. die moet deze zijn brief is mannelijk
hou niet zo van dit geneuzel maar toch

en vol met fouten staan ipv staat
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 23:52   #102
Ivo82
Semi-actief

Citaat:
Origineel gepost door tukker1968
o.a. die moet deze zijn brief is mannelijk
hou niet zo van dit geneuzel maar toch

en vol met fouten staan ipv staat

"Die" en "deze" mogen allebei gebruikt worden als aanwijzend voornaamwoord bij een mannelijk (en vrouwelijk) zelfstandig naamwoord. Het verschil tussen de twee is alleen dichtbij/veraf.

Daarnaast is het toch echt de brief die vol met fouten staat. Brief is het onderwerp in de zin. Brief is enkelvoud, dus "staat". Wat jij bedoelt is iets als "De fouten die in de brief staan."

Dat zullen de fouten dus niet zijn geweest. Het woord is aan Hoeve (Mag ook in PM trouwens)

Laatst aangepast door Ivo82 : 15-04-2015 om 23:55. Reden: Incompleet antwoord
Oud 15-04-2015, 23:54   #103
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
"Die" en "deze" mogen allebei gebruikt worden als aanwijzend voornaamwoord bij een mannelijk (en vrouwelijk) zelfstandig naamwoord. Het verschil tussen de twee is alleen dichtbij/veraf. Dat zal de fout dus niet zijn geweest. Het woord is aan Hoeve (Mag ook in PM trouwens)

in dit geval mag het niet, maar vooral volhouden onzinnig geneuzel zoals ik al zei.
Het gaat om de strekking vd brief
misschien ander forum zoeken ipv voetbalforum? Tis maar een ideetje
Oud 15-04-2015, 23:56   #104
emtec
Registered User

Citaat:
vd Belt spreekt zich helemaal niet uit over Schreuder dus snap de vraag niet

Je snapt de vraagt niet ? Denk je nou echt dat hij zin heeft om de gehele technische staf te ontslaan zodat die met een kostenpost van vele miljoenen zit ? Denk zelf dat die dan wel eens kan zeggen ' zoek 't allemaal maar lekker uit daar in Twente...in ga wat anders doen ' en daar kan je hem dan geen ongelijk in geven. In het verleden is er misschien ook wel eens te makkelijk gehandeld door emoties. Jullie willen McClaren weg...ach tuurlijk 1,8 miljoen mee hoppaaa. Het volk wil Bosschker nog een jaar ? Hier Sander..nog een contract van een ton of 3. De spelers kunnen niet omgaan met speelstijl Schreuder ? Hoppaaatee...Cooje de laan uit en een miljoentje mee.
Wellicht is het behalen van de punten in het PVA zelf onmogelijk door het ontslaan van de technische staf en raakt de club haar licentie daardoor kwijt. Het enige waar Van der Belt nu aan denkt is het behouden van die licentie en een redelijk team op de mat kunnen brengen volgend jaar.
emtec is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2015, 23:58   #105
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door emtec
Je snapt de vraagt niet ? Denk je nou echt dat hij zin heeft om de gehele technische staf te ontslaan zodat die met een kostenpost van vele miljoenen zit ? Denk zelf dat die dan wel eens kan zeggen ' zoek 't allemaal maar lekker uit daar in Twente...in ga wat anders doen ' en daar kan je hem dan geen ongelijk in geven. In het verleden is er misschien ook wel eens te makkelijk gehandeld door emoties. Jullie willen McClaren weg...ach tuurlijk 1,8 miljoen mee hoppaaa. Het volk wil Bosschker nog een jaar ? Hier Sander..nog een contract van een ton of 3. De spelers kunnen niet omgaan met speelstijl Schreuder ? Hoppaaatee...Cooje de laan uit en een miljoentje mee.
Wellicht is het behalen van de punten in het PVA zelf onmogelijk door het ontslaan van de technische staf en raakt de club haar licentie daardoor kwijt. Het enige waar Van der Belt nu aan denkt is het behouden van die licentie en een redelijk team op de mat kunnen brengen volgend jaar.

ho ho geen afkoopsom ben ik ook tegen. Hij moet uit zichzelf opstappen onder druk van de supporters
Oud 15-04-2015, 23:59   #106
mipz89
Onze trots
mipz89's Avatar

Stadion:EL
Citaat:
(...)

Inderdaad. Het wordt wordt daarnaast erg lastig een nieuwe hoofdsponsor te vinden als het bestuur haar oren laat hangen naar emotionele supporters. Dat geeft aan dat er geen continuïteit heerst. En dat zoeken sponsors nu net. Zeg nu eerlijk, denkt iemand dat een grote sponsor zijn goede naam verbindt aan een club met een dwalende leiding?

Het lijkt mij erg verstandig om VdBelt zijn ding te laten doen (dit keer graag wel gecontroleerd) en de belangrijkste problemen eerst aan te pakken. Hoe je het ook wendt of keert, in kwaliteit gaan we er toch op achteruit. De sportieve doelstellingen gaan hoe dan ook aangepast moeten worden. Misschien kan Schreuder een team wel een lagere doelstelling laten halen.
Oud 15-04-2015, 23:59   #107
Ivo82
Semi-actief

Citaat:
in dit geval mag het niet, maar vooral volhouden onzinnig geneuzel zoals ik al zei.
Het gaat om de strekking vd brief
misschien ander forum zoeken ipv voetbalforum? Tis maar een ideetje

Zie ook nog m'n laatste aanvulling m.b.t. "staat"/"staan"

Ik snap best dat het de verzender om de strekking gaat, maar je wil door de ontvanger ook serieus worden genomen. Het was dus slechts een tip.
Oud 16-04-2015, 00:02   #108
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Zie ook nog m'n laatste aanvulling m.b.t. "staat"/"staan"

Ik snap best dat het de verzender om de strekking gaat, maar je wil door de ontvanger ook serieus worden genomen. Het was dus slechts een tip.

blijf bij geneuzel
Oud 16-04-2015, 00:06   #109
Ivo82
Semi-actief

Citaat:
blijf bij geneuzel

Tja, dat predikaat verdienen meerdere discussies op dit forum natuurlijk.

Laatst aangepast door Ivo82 : 16-04-2015 om 00:07. Reden: Interpunctie! Zin afsluiten met een punt natuurlijk :-)
Oud 16-04-2015, 00:07   #110
emtec
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Ja vak103 jij bent een Schreuder adept dat heb je de afgelopen tijd wel laten merken. Gelukkig ben je samen met Youri, Aldo, Joop en die journalist de enige.

Bjelland steunt Schreuder ook steeds maar dat is niet zo vreemd omdat hij als aanvoerder waarschijnlijk goed wordt behandeld en betrokken door de ts. Verder zeg dat me he-le-maal niets. Zoals Brama Steve altijd beschermde ten koste van de trouwe fans.

De TS moet wieberen. De mensen op de club hebben nog een dag of 10 de tijd. Een duidelijke toezegging dat er na dit seizoen een andere man voor de groep staat lijkt me net an voldoende.

Het gaat de supporters om de toekomst van onze mooie club. Die begint weer vanaf komend seizoen maar dat moet wel beginnen met alle Twentse schouders eronder en niet met een partij stoorzenders nog op hun plek, lege sponsorstoelen en een protesterende supportersschare..

Gaat Alfred niet vrijwillig weg dan mogen Aldo en Joop met hem tot een schappelijke middenweg komen. Maar wél op hun kosten! En als Alfred zo nodig koste wat kost wil blijven dan zal zijn werkende leven hardstkke zuur gemaakt worden. Totdat hij onze club weer vrijgeeft om weer naar de toekomst opgebouwd te worden.

Het is toch van de gekke dat deze verzakende klapmongool de hele voetbalclub FC TWENTE in een wurggreep weet te houden>??

Niet goedsschiks dan kwaadschiks. Het is aan hen en ze hebben nu de tijd het op te lossen!

Twente is van ons en niet van deze godvergeten passanten!

Ik zou het niets liever dan eens met je willen zijn en ik zie die hele technische staf ook het liefst vandaag nog vertrekken. De realiteit leert toch echter dat de club door de financiële problemen in een spagaat zit waarbij het laten opstappen van een heel technisch team geen optie is. Als je die financiële gaten daarvan ook nog eens moet gaan vullen dan moet je echt je halve selectie gaan verkopen en speel je met een veredeld jeugdteam volgend jaar. De enige "ervaren" trainers die dan zo gek zijn om erin te springen heten dan Robert Maaskant, Aad de Mos en Theo Vonk.
Met de laatste strafmaatregel van de KNVB in zicht is het toch zaak om Van der Belt zijn ding te laten doen en er niet onnodig druk op te zetten zo vlak voor het einde van het seizoen. Die man krijgt deze hele teringzooi nu ook op zijn bordje terwijl er maar een paar voor verantwoordelijk zijn en dat is niet hij.
Oud 16-04-2015, 00:09   #111
emtec
Registered User

Citaat:
ho ho geen afkoopsom ben ik ook tegen. Hij moet uit zichzelf opstappen onder druk van de supporters

Kom op zeg kerel....geloof je ook nog in Sinterklaas en de Kerstman ? Dat vrijwillig opstappen bestaat niet...daar gaat altijd een hele bak met geld achteraan.
Oud 16-04-2015, 00:11   #112
Cavalo
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door emtec

Maar wat genereert een goed gevuld stadion tegenover een stadion dat amper voor de helft gevuld is laat staan sponsoren die afhaken? Het lijkt mij dat er voor de meest rendabele oplossing moet worden gekozen, en laat dat nu net hoogstwaarschijnlijk ook de populairste zijn.. Schreuder zal er misschien ook beter aan doen om zich coulant op te stellen als hij aan carrièreplanning doet. Wie wil er nu een trainer die de club in gijzeling houd als de resultaten niet evenredig aan de vorm van beloning staat?
Cavalo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 00:20   #113
emtec
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Cavalo
Maar wat genereert een goed gevuld stadion tegenover een stadion dat amper voor de helft gevuld is laat staan sponsoren die afhaken? Het lijkt mij dat er voor de meest rendabele oplossing moet worden gekozen, en laat dat nu net hoogstwaarschijnlijk ook de populairste zijn.. Schreuder zal er misschien ook beter aan doen om zich coulant op te stellen als hij aan carrièreplanning doet. Wie wil er nu een trainer die de club in gijzeling houd als de resultaten niet evenredig aan de vorm van beloning staat?

Maar het resultaat van een gehele technische staf ontslaan en nieuwe aanstellen is meteen duidelijk. Wat de gevolgen zullen zijn als Schreuder blijft is geheel onduidelijk. Je kan je tevens ook afvragen of diezelfde sponsoren en supporters ook niet afhaken wanneer er volgend jaar een veredeld jeugdteam staat. Bij FC Twente moet nu weer eens beleid gemaakt worden op de feiten die er zijn. Ik ben er vrij zeker van dat wanneer je een extra kostenpost op ontslaan / aannemen technische staf hebt dat doelstelling personeelskosten verlagen sowieso niet gehaald gaat worden. Krijg je straks weer een sanctie van de KNVB, licentie inleveren en je kan naar Almelo om de twee weken voor eredivisievoetbal. Het lijkt me verstandig dat enkele verstandige jongens van supportersverenigingen eens met Van der Belt om tafel gaan om te kijken hoe de vork in de steel zit. Het lijkt me een oprechte en eerlijke vent die je waarschijnlijk gaat vertellen dat de wensen doorvoeren van het publiek ook het einde zullen betekenen van de club.
Oud 16-04-2015, 00:42   #114
Cavalo
Registered User

Stadion:Nee
Ik vind dan ook dat er een beroep moet worden gedaan op het "eergevoel" van Schreuder en co. Het moet hen toch wel meer dan duidelijk zijn dat ze personas non gratas zijn bij de aanhang die de ruggengraat zijn van de club? Wat verwacht hij dan na ruim twee jaar baggervoetbal voorgeschoteld te hebben volgend jaar ineens de gevierde man te kunnen zijn? Het krediet is op, laat hij dat beseffen door een gebaar te maken in de vorm van een vertrek uit vrije wil voor de al veel te ruime beloning voor niet bewezen diensten....
Cavalo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 00:48   #115
De Lifter
Registered User

Ik vind het jammer dat dit forum door beroeps verongelijkten gekaapt is. De nuance is echt helemaal weg. Als dit forum een weergave is van hoe het grootste deel van de supporters denkt en voelt dan hef de club maar op. Trek de stekker er maar uit, FC Twente, twentefans, twentenet opdoeken. Heerlijk. Is toch geen zak meer aan om iedere dag dezelfde gasten hier hun oude rekeningen te zien vereffenen. Denk dat het in Middeleeuwen ook zo ging, zo'n volksoproer eindigend in een lynchpartij.
En ondertussen maar roepen wij zijn nuchtere Tukkers. Gatver.

en ja hoor, ik weet dat ik het niet hoef te lezen of weg kan blijven.
De Lifter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 00:51   #116
emtec
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Cavalo
Ik vind dan ook dat er een beroep moet worden gedaan op het "eergevoel" van Schreuder en co. Het moet hen toch wel meer dan duidelijk zijn dat ze personas non gratas zijn bij de aanhang die de ruggengraat zijn van de club? Wat verwacht hij dan na ruim twee jaar baggervoetbal voorgeschoteld te hebben volgend jaar ineens de gevierde man te kunnen zijn? Het krediet is op, laat hij dat beseffen door een gebaar te maken in de vorm van een vertrek uit vrije wil voor de al veel te ruime beloning voor niet bewezen diensten....

Dat zou inderdaad heel welkom zijn. Maar als jij heel diep in je hart kijkt weet je toch ook dat dit nooit gaat gebeuren ? Bosschker ging ook ooit voor wat meer knaken tweede viool spelen in Amsterdam, Brama vond het aanbod van de club ook respectloos en Steve McClaren kreeg uiteindelijk 1.8 miljoen mee voor een paar maand werken. Misschien kunnen de fans de horlogeverzameling en auto's van Cabral stelen, die verkopen en de opbrengst naar Twente brengen....daar zou ik wel heel erg voor zijn.
Oud 16-04-2015, 01:09   #117
sjans
Zachte kern

@de Lifter, supporters houden zich 2 jaar al in, geven Schreuder al die tijd de kans. Alfred heeft het nooit waargemaakt, nooit aangetoond dat hij wel geschikt zou zijn. Toen Steve opstapte riep ik al dat Alfred ook eruit moest. Alle bestuurlijke en financiële sores is de druppel die de emmer heeft doen overlopen. Ene naar het andere lijk flikkert uit de kast, we voelen ons genaaid. Wanneer er geld was, was deze vent er al lang uitgegooid, nog sneller dan Steve en Co. En zit niet zo dramatisch te doen met je lynchpartij....het protest wordt vast op een originele manier gevoerd, let maar op. Zijn wij Tukkers goed in.
Oud 16-04-2015, 05:18   #118
Nemesis310
Registered User

Stadion:
Ik ben het ermee eens dat Schreuder en consorten weg moeten, pas aan het eind van het seizoen AUB.

Nu opstappen? geen optie, dat weten ze zelf ook want niemand kan/wil ze vervangen.

Twente heeft volgend seizoen weinig te spenderen voor nieuwe spelers, welke trainer wil zich daar in storten ? Supporters lopen hier de laatste jaren te schreeuwen dat we in de top 3 horen te staan (qua spelers materiaal enigszins begrijpelijk).

Ik zie het best gebeuren dat Schreuder en consorten vertrekken, maar dat twente op dit moment op de achtergrond Rutten en Ten Hag polst voor een terugkeer.

Rutten is volgend seizoen vrij.
Ten Hag is volgend seizoen vrij.
Rutten als TD en Ten Hag als Trainer/Coach.

eerst iedereen ontslaan en dan opzoek gaan schiet niet op, als er niemand wil komen zit je volgend jaar met een 3e/4e/5e keus trainer, zijn we dan blij ?
NEE.

Want we hebben nu iemand nodig die alle lijnen weer uitzet, alles wil en kan opbouwen en dan lijken mij Rutten en Ten Hag toch de enigen die het hier al bewezen hebben dat te kunnen.
Nemesis310 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 06:12   #119
Neede-Radicals
Registered User
Neede-Radicals's Avatar

Nu eruit gooien is geen optie. Maar ze moeten op z'n minst de garantie geven dat Schreuder en de rest niet meer betrokken zijn bij het eerste elftal volgend seizoen.

Onhoudbare situatie als hij aanblijft bij het eerste.
Neede-Radicals is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 06:54   #120
AC Positivo
Registered User
AC Positivo's Avatar

Stadion:315
Citaat:
Origineel gepost door Nemesis310
Ik ben het ermee eens dat Schreuder en consorten weg moeten, pas aan het eind van het seizoen AUB.

Nu opstappen? geen optie, dat weten ze zelf ook want niemand kan/wil ze vervangen.

Twente heeft volgend seizoen weinig te spenderen voor nieuwe spelers, welke trainer wil zich daar in storten ? Supporters lopen hier de laatste jaren te schreeuwen dat we in de top 3 horen te staan (qua spelers materiaal enigszins begrijpelijk).

Ik zie het best gebeuren dat Schreuder en consorten vertrekken, maar dat twente op dit moment op de achtergrond Rutten en Ten Hag polst voor een terugkeer.

Rutten is volgend seizoen vrij.
Ten Hag is volgend seizoen vrij.
Rutten als TD en Ten Hag als Trainer/Coach.

eerst iedereen ontslaan en dan opzoek gaan schiet niet op, als er niemand wil komen zit je volgend jaar met een 3e/4e/5e keus trainer, zijn we dan blij ?
NEE.

Want we hebben nu iemand nodig die alle lijnen weer uitzet, alles wil en kan opbouwen en dan lijken mij Rutten en Ten Hag toch de enigen die het hier al bewezen hebben dat te kunnen.

Doorzetten NU. Dit i.v.m. verlengen seizoenskaarten door duidelijkheid. Op achtergrond ten Hag....je ziet Utrecht nu. Wanneer geen actie zitten we volgend jaar weer met deze bende. Dan gaan ze binnenkort onderhandelen over een lager contract en dan staat het wel vast! Goede actie van de vriendenkring e.a. beter de eerdere pogingen gesprekje met Schreuder en selectie. Dat heeft niet echt geholpen.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan