Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 16-04-2015, 08:05   #121
Nacional
Registered User

Stadion:Ja
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door fct
Patstelling, inderdaad. Erg naïef van de supporters iets bestuurlijks te eisen. Moet je nagaan wat er gebeurt, ook in de toekomst, als het bestuur, maar ook een trainer, hieraan toegeeft.... .
Ik denk dat Schreuder blijft. En mogelijk verdient hij ook een extra kans.

Genoeg kansen gehad en genoeg gesprekken geweest.
En het voetbal is nog altijd van het volk vergeet dat niet.

Basta !
Nacional is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 08:17   #122
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Wat heeft het nou voor zin om een trainer 4 (of nog minder) wedstrijden voor het eind weg te sturen? Dat moet je toch gewoon niet willen? Dat is sowieso al zinloos, maar helemaal nu bij Twente, we zijn al genoeg negatief in het nieuws geweest.

Laten we de directie de tijd geven om na het eind van de competitie in de ts orde op zaken te stellen. En dat gaat ook echt wel gebeuren. De directie heeft de supportersverenigingen niet nodig om te zien dat het niet werkt. Maar geen rationeel denkende bestuurder gaat een paar wedstrijden voor het eind, wanneer er niets meer te winnen of verliezen valt, een trainer ontslaan.

Mijn vrees is dat als het idee ontstaat dat de top van Twente door supporters gedwongen wordt om bepaalde beslissingen te nemen nog meer sponsors zullen afhaken. En aan het scenario dat acties uit de hand lopen wil ik al helemaal niet denken.

Laat de directie nu als statement maar aangeven dat de TS na dit seizoen op stapt. Dan kunnen ze dit seizoen afmaken, het seizoen is toch al verklooid en dan kunnen ze op zoek naar nieuwe mensen.

Dan hebben de supporters hun zin n dan zal de rust ook eer wat terugkeren.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 08:31   #123
Nacional
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:
Wat heeft het nou voor zin om een trainer 4 (of nog minder) wedstrijden voor het eind weg te sturen? Dat moet je toch gewoon niet willen? Dat is sowieso al zinloos, maar helemaal nu bij Twente, we zijn al genoeg negatief in het nieuws geweest.

Laten we de directie de tijd geven om na het eind van de competitie in de ts orde op zaken te stellen. En dat gaat ook echt wel gebeuren. De directie heeft de supportersverenigingen niet nodig om te zien dat het niet werkt. Maar geen rationeel denkende bestuurder gaat een paar wedstrijden voor het eind, wanneer er niets meer te winnen of verliezen valt, een trainer ontslaan.

Mijn vrees is dat als het idee ontstaat dat de top van Twente door supporters gedwongen wordt om bepaalde beslissingen te nemen nog meer sponsors zullen afhaken. En aan het scenario dat acties uit de hand lopen wil ik al helemaal niet denken.

Laat jij je weer bedonderen ?

Lekker evalueren als iedereen op vakantie is en volgend seizoen weer deze ellende op het veld ?

Het kost meer geld als ze blijven ...... sponsoren willen hun klanten ook entertaiment voorschotelen.
Nacional is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 08:37   #124
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:

Laten we de directie de tijd geven om na het eind van de competitie in de ts orde op zaken te stellen. En dat gaat ook echt wel gebeuren. De directie heeft de supportersverenigingen niet nodig om te zien dat het niet werkt.

Daar zijn ze al ruim 2 jaar mee bezig na vertrek van Clean SHIT Steve. Steve de adviseur van Joop en Aldo

Zolang Schreuder er zit verleng ik mijn jaarkaart niet

Ik hoop dat er veel meedoen!!
Oud 16-04-2015, 08:47   #125
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Daar zijn ze al ruim 2 jaar mee bezig na vertrek van Clean SHIT Steve. Steve de adviseur van Joop en Aldo

Zolang schreuder er zit verleng ik niet... Basta, klaar... Laat me niet meer voor de gek houden...
Oud 16-04-2015, 08:53   #126
fc20_4ever
FC TWENTE
fc20_4ever's Avatar

Stadion:ja
Citaat:

Ik verleng wel, maar ga niet meer naar de wedstrijden (al een hele tijd niet meer)
Oud 16-04-2015, 08:57   #127
East Ham
Registered User

Citaat:

Je bent supporter van de club niet van de trainer!

Ga het laatste seizoen ook niet echt met veel plezier naar de club maar niet verlengen van mijn SCC is absoluut geen optie. Juist nu kunnen ze de centen goed gebruiken.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 08:59   #128
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door East Ham

Ga het laatste seizoen ook niet echt met veel plezier naar de club maar niet verlengen van mijn SCC is absoluut geen optie. Juist nu kunnen ze de centen goed gebruiken.

Nog 1000 van dit soort posts en Alfred blijft zitten waar die zit.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:06   #129
Royalty
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door East Ham

Haha blijft dat vooral denken. Ik heb het idee dat hoe meer de spelers verdienen hoe luier ze worden.

Je bent supporter van de portemonnee van de spelers, staff en rvc, die er allen een zooitje van maken. Als jij dat prettig vindt moet je vooral een nieuwe SCC kopen.
Royalty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:10   #130
Beek
5e man

Stadion:666
Ik heb nix tegen de mens Schreuder, ik heb alleen wat tegen de uitwassen van Schreuder
Oud 16-04-2015, 09:10   #131
jorginho
Registered User

Stadion:305
Wat mij betreft is het ook tijd dat Alfred weggaat, en de rest van de TS. Maar ik verleng ook.
Verder hoop ik dat de aangekondigde 'acties' niet te veel een negatieve stempel op de laatste wedstrijden drukken. Stap 1 moet volgens mij altijd zijn dat je als supporter achter je club staat. Laat 'de buitenwacht', de spelers, alle nepsupporters en de tegenstanders maar weten dat wij achter de club staan. No matter what. De spelers moeten ook weten dat het niet alleen maar gezeik is bij Twente. Dat de supporters er uiteindelijk altijd staan.
Tegelijkertijd moet ook duidelijk gemaakt worden dat de TS zsm moet opbokken.
jorginho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:13   #132
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Beek
Ik heb nix tegen de mens Schreuder, ik heb alleen wat tegen de uitwassen van Schreuder

Het gaat ook totaal niet om de mens Schreuder. Zal best een hele schappelijke, aimabele vent zijn . De combinatie Schreuder-FC Twente is echter niet geschikt gebleken om het maar eens 'zacht' uit te drukken.
Oud 16-04-2015, 09:13   #133
Teddy
Registered User

Door je SCC te verlengen steun je de club niet meer dan die het niet doen. Je draagt alleen bij aan het wanbeleid. Zolang de bestuurders denken "de supporters blijven wel kaartjes kopen", kunnen wij als supporters ons clubbie niet terug krijgen. Dan blijft het in de handen van de Aldo's en Munstermannetjes.

Wij eisen iets heel simpel, Schreuder er uit! Wij ondersteunen Twente juist nu door dit te eisen. Wij eisen geen verlaging van de tickets of wat dan ook.

Een persoon die een zwerver geld geeft, wetend dat de zwerver er drank en drugs mee koopt is nog debieler dan alle debielen bij elkaar.
Teddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:14   #134
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Royalty
Haha blijft dat vooral denken. Ik heb het idee dat hoe meer de spelers verdienen hoe luier ze worden.

Je bent supporter van de portemonnee van de spelers, staff en rvc, die er allen een zooitje van maken. Als jij dat prettig vindt moet je vooral een nieuwe SCC kopen.

Als de schoonmaak goed wordt doorgepakt, ook op het technische vlak, is er uiteraard niks mis met het aanschaffen van een SCC.
Oud 16-04-2015, 09:25   #135
Listenbedrog
Registered User

De gehele RVC wil dat Schreuder opstapt, behalve Aldo. Wordt het geen tijd om onze focus op deze meneer te richten. Het doel heiligt de middelen.

Uiteraard moet Schreuder en Co eruit,maar begin bij Aldo ; synomien voor de firma Listenbedrog;!!!!!!!!!!
Listenbedrog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:30   #136
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door jorginho
Wat mij betreft is het ook tijd dat Alfred weggaat, en de rest van de TS. Maar ik verleng ook.
Verder hoop ik dat de aangekondigde 'acties' niet te veel een negatieve stempel op de laatste wedstrijden drukken. Stap 1 moet volgens mij altijd zijn dat je als supporter achter je club staat. Laat 'de buitenwacht', de spelers, alle nepsupporters en de tegenstanders maar weten dat wij achter de club staan. No matter what. De spelers moeten ook weten dat het niet alleen maar gezeik is bij Twente. Dat de supporters er uiteindelijk altijd staan.
Tegelijkertijd moet ook duidelijk gemaakt worden dat de TS zsm moet opbokken.

Maar wat versta jij onder "de club"? De TS wordt niet gepruimd en moet weg. De RvC hebben gefaald en moeten hun verantwoordelijkheid nemen en dus vertrekken. Aldo is ook mede verantwoordelijk dus ook exit. De spelers lijken het allemaal best te vinden want daar straalt geen enkele spelvreugde vanaf. Er is geen wil om te winnen. Blijft niet veel van de club over!!

Ik begrijp het best wel dat het lastig is om de SCC te verlengen. Ik twijfel ook sterk. Maar "de club".....die is momenteel ver te zoeken!
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:32   #137
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
Als de schoonmaak goed wordt doorgepakt, ook op het technische vlak, is er uiteraard niks mis met het aanschaffen van een SCC.

Als. Tja....

Er gebeurt gewoon niets. Laten ze eens duidelijk zijn vanuit de TS en directie?
Met rust zoals Aldo dat wil, los je helemaal niets op. Sterker nog er heerst al 2,5 jaar rust op het veld, rust van onvermogen. Onvermogen door 18 buitenstaanders te ontslaan, maar de puinzooi binnen de club lopen hun zakken nog steeds te vullen.
35 jaar heb ik een jaarkaart en dit seizoen zal ik er ook een nemen, maar ik wacht tot er duidelijkheid is.
Aldo is onduidelijk dan ben ik als supporter ook onduidelijk.
Is Aldo duidelijk over de gehele TS voor volgend seizoen dan verleng ik per direct.

Iedereen is vrij hoe hij of zij er mee wil omgaan.

Laatst aangepast door TegenIedereen : 16-04-2015 om 09:37.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 09:37   #138
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Ik geloof dat 99% van de supporters van FC Twente graag zouden zien dat de actie de werking heeft zoals deze oorspronkelijk is opgezet. Het vrijwillig opstappen van de technische staf aan het einde van dit seizoen. De reële kans dat dit echter gebeurt is nog minder dan het percentage dat de technische staf wel graag ziet aanblijven.

Het de RVC moet zelf de portemonnee trekken om de contracten van de technische staf af te kopen, is een prachtig plan, maar zal niet ook niet gebeuren. De RVC is tenslotte Next on the list om op te rotten.

Ik vind het goed dat er kenbaar wordt gemaakt dat de supporters klaar zijn met de huidige technische staf, de gelatenheid op de bank en in het veld. Dat signaal moest ook worden afgegeven, maar ik ben wel benieuwd welke acties / welke gevolgen evt. vervolg stappen gaan meebrengen. De technische staf die vrijwillig weggaat, Twente geen kosten hiervoor heeft en de RVC die daarna ook de goede conclusies trekt is als vrede op aarde.
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 10:20   #139
Listenbedrog
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Ik geloof dat 99% van de supporters van FC Twente graag zouden zien dat de actie de werking heeft zoals deze oorspronkelijk is opgezet. Het vrijwillig opstappen van de technische staf aan het einde van dit seizoen. De reële kans dat dit echter gebeurt is nog minder dan het percentage dat de technische staf wel graag ziet aanblijven.

Het de RVC moet zelf de portemonnee trekken om de contracten van de technische staf af te kopen, is een prachtig plan, maar zal niet ook niet gebeuren. De RVC is tenslotte Next on the list om op te rotten.

Ik vind het goed dat er kenbaar wordt gemaakt dat de supporters klaar zijn met de huidige technische staf, de gelatenheid op de bank en in het veld. Dat signaal moest ook worden afgegeven, maar ik ben wel benieuwd welke acties / welke gevolgen evt. vervolg stappen gaan meebrengen. De technische staf die vrijwillig weggaat, Twente geen kosten hiervoor heeft en de RVC die daarna ook de goede conclusies trekt is als vrede op aarde.

Het doel heiligt de middelen, begin bij Aldo en vervolgens trek je de technische staf ook mee.

commencer à la source
Listenbedrog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 10:22   #140
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Listenbedrog
Het doel heiligt de middelen, begin bij Aldo en vervolgens trek je de technische staf ook mee.

commencer à la source

Zelfs als dat de licentie evt. verder in gevaar brengt en dus het gehele voortbestaan van de club?
Oud 16-04-2015, 10:36   #141
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Zelfs als dat de licentie evt. verder in gevaar brengt en dus het gehele voortbestaan van de club?

Nu krijg je de discussie wie veroorzaakt wat?
Wie hebben de fouten gemaakt? De supporters??
Het is ongelooflijk goed dat er nog altijd 29000 man op de tribunes zit bij Twente. Is daar waardering voor geweest vanuit de rijkelijk (over) betaalde en niet presterende TS + spelers groep? Zelfs de consumpties in het stadion zijn verhoogd voor deze rijkelijk niet presterende TS
Wie hebben de afgelopen jaren de zakken gevuld zonder te presteren?
Niet voor niets heeft de club financieel en voetbal technisch het moeilijk.

Aldo kan gewoon duidelijk zijn naar buiten toe. Het lijkt erop dat er momenteel niets duidelijk is, zowel financieel als personeel, voetbal, doelstellingen etc.

Laat Aldo en van der Belt naar buiten komen met de plannen en doelstellingen i.p.v. rust

Ze zijn toch ook op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Nou duidelijkheid. Nu!!

Laatst aangepast door TegenIedereen : 16-04-2015 om 10:40.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 10:42   #142
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Stadion:121
Citaat:
Nu krijg je de discussie wie veroorzaakt wat?
Wie hebben de fouten gemaakt? De supporters??

Het is ongelooflijk goed dat er nog altijd 29000 man op de tribunes zit bij Twente. Is daar waardering voor geweest vanuit de rijkelijk betaalde en niet presterende TS + spelers groep?
Wie hebben de afgelopen jaren de zakken gevuld zonder te presteren?
Niet voor niets heeft de club financieel en voetbal technisch het moeilijk.

Aldo kan gewoon duidelijk zijn naar buiten toe. Het lijkt erop dat er momenteel niets duidelijk is, zowel financieel als personeel, voetbal, doelstellingen etc.

Laat Aldo en van der Belt naar buiten komen met de plannen en doelstellingen i.p.v. rust

Ze zijn toch ook op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Nou duidelijkheid. Nu!!

Natuurlijk is dat de supporters tot nu toe niet te verwijten.

Maar het kan een hele grote fout zijn om door juist op dit moment(!), door te gaan met het geforceerd eisen van het vertrek van TS en RVC-leden, en het nieuwe PvA zo enorm te gaan frustreren dat de club de licentie kwijtraakt door een totaal onvoorziene extra kostenpost (afkoopsommen!) te gaan forceren. Dom, dom, dom!
CTV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 10:45   #143
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Volgens mij kent niemand de inhoud van het nieuwe PVA hier op het forum. Het PVA wat ons de licentie kan doen behouden. Ik snap ieders punt in het laten opstappen van TS en RVC, maar als dat een doelstelling in het PVA in gevaar brengt, moet je er ook uiterst voorzichtig in zijn wat je op dit moment wilt eisen.

Wij zijn absoluut niet de veroorzaker van de huidige puinhoop (o.a. financiele situatie, langdurige & veel te dure contracten), maar kunnen op zijn minst voorkomen dat we nog dieper in het moeras wegzakken. TS gaat niet uit eigen beweging opstappen, de afkoopsom is echt wel een miljoenenbedrag, dat blijft lastig om daarop te besturen, zoals Belt dan zou moeten doen.
Oud 16-04-2015, 10:45   #144
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door CTV
Natuurlijk is dat de supporters tot nu toe niet te verwijten.

Maar het kan een hele grote fout zijn om door juist op dit moment(!), door te gaan met het geforceerd eisen van het vertrek van TS en RVC-leden, en het nieuwe PvA zo enorm te gaan frustreren dat de club de licentie kwijtraakt door een totaal onvoorziene extra kostenpost (afkoopsommen!) te gaan forceren. Dom, dom, dom!

Je hebt gelijk. Maar Alfred vertrekt gelukkig wel. Met een afkoopsom. Alleen zal dat in mei/juni gebeuren.
Dirty Harry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 10:51   #145
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Je hebt gelijk. Maar Alfred vertrekt gelukkig wel. Met een afkoopsom. Alleen zal dat in mei/juni gebeuren.

Ik spreek dan ook in meervoud. Het afkopen van al die contracten is ondoenlijk en zeer schadelijk voor de club.

Dan maar hopen dat het bij Alfred om een beperkte afkoopsom gaat. Maar ik ben er bang voor.
Oud 16-04-2015, 10:52   #146
Koen
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door fc20_4ever
Ik verleng wel, maar ga niet meer naar de wedstrijden (al een hele tijd niet meer)

Ik heb wel verlengd, zal ook blijven verlengen en ga ook naar wedstrijden. Beleef er alleen al zeker 2 jaar weinig of geen plezier meer aan. Zouteloze bende op het veld (en daardoor ook steeds meer erbuiten). Hoop juist dat dit nu veranderen gaat.
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 10:58   #147
ThunderFCT
Scream & Shout!
ThunderFCT's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Volgens mij kent niemand de inhoud van het nieuwe PVA hier op het forum. Het PVA wat ons de licentie kan doen behouden. Ik snap ieders punt in het laten opstappen van TS en RVC, maar als dat een doelstelling in het PVA in gevaar brengt, moet je er ook uiterst voorzichtig in zijn wat je op dit moment wilt eisen.

Wij zijn absoluut niet de veroorzaker van de huidige puinhoop (o.a. financiele situatie, langdurige & veel te dure contracten), maar kunnen op zijn minst voorkomen dat we nog dieper in het moeras wegzakken. TS gaat niet uit eigen beweging opstappen, de afkoopsom is echt wel een miljoenenbedrag, dat blijft lastig om daarop te besturen, zoals Belt dan zou moeten doen.

Dan lijkt het me handig dat het bestuur aangeeft wat wel en niet mogelijk is. Wees eerlijk naar de supporters/sponsoren toe waarom het dan bijvoorbeeld niet kan. Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn. Kan Schreuder er niet uit vanwege de kosten die daarmee gepaard gaan? Zeg het gewoon!

Deel van de technische staf gaat er sowieso al uit, dat is allang bekend. Zijn er beoordelingmomenten opgenomen in het contract van Schreuder? Dat mag ik toch hopen. Wanneer is het volgende moment dan? Deze zomer? Wat zijn de consequenties van de beoordelingen? Allemaal vragen waar Twente best wel wat meer open en transparant over mag zijn.
Oud 16-04-2015, 11:07   #148
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Citaat:

Waar veel supporters totaal geen rekening mee houden, is dat zo'n PvA meerdere doelstellingen zal bevatten. Het vorige PvA heeft ons al geleerd dat je op elke afzonderlijke doelstelling (= minpunten voor verschillende vergrijpen) kunt worden afgerekend.

Het is dan ook zeer onverstandig om nu de olifant door de porseleinkast (TS/RVC/Directie) te laten lopen. Daaraan kleven veel te veel risico's!
Oud 16-04-2015, 11:42   #149
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door CTV
Waar veel supporters totaal geen rekening mee houden, is dat zo'n PvA meerdere doelstellingen zal bevatten. Het vorige PvA heeft ons al geleerd dat je op elke afzonderlijke doelstelling (= minpunten voor verschillende vergrijpen) kunt worden afgerekend.

Het is dan ook zeer onverstandig om nu de olifant door de porseleinkast (TS/RVC/Directie) te laten lopen. Daaraan kleven veel te veel risico's!

Laat ze daar dan gewoon openheid over geven. Want tot nu is het allemaal speculatie.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2015, 12:13   #150
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Laat ze daar dan gewoon openheid over geven. Want tot nu is het allemaal speculatie.

Is het logisch om nu openheid te geven over een PVA die nog ter beoordeling ligt bij de licentie commissie? Ik denk dat er wel een opsomming volgt van de te bereiken doelstellingen wanneer het PVA is goedgekeurd. Echter moeten we ook niet verwachten dat alles zomaar op straat wordt gegooid. Openheid en transparantie lijkt nu elke supporter te eisen over alles, wat verdiend die perschef eigenlijk, welke cupmaat heeft de ticketing medewerkster, enz. enz.

Wanneer je een trainer niet kunt ontslaan vanwege financiële middelen zou je daar openheid over kunnen geven, maar wat bereik je daarmee. Meer negatieve gevolgen dan positieve, tja die enkele supporter die daardoor wel zijn SCC wil verlengen, ondanks dat je geen steek bent veranderd.
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken