Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 25-06-2018, 15:24   #31
VeniVidiVici
Registered User
VeniVidiVici's Avatar

Stadion:105
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Sinds wanneer nemen we BvL serieus qua info over onze club?

Geen idee, maar het lijkt me toch niet dat ie dit uit zijn dikke duim verzint?
Oud 25-06-2018, 19:51   #32
Rik1982
Registered User

Niemand van de insiders die weet waarom ie eruit gegooid is?
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2018, 19:58   #33
STK53
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door APP
Kan deze keuze werkelijk niet begrijpen, het wordt met de dag gekker
De grote kliek bende is weer begonnen....
Dit jaar geen seizoenskaart, ben er geloof ik steeds gelukkiger mee want kan me steeds minder met de club identificeren. Ik heb het al eerder gezegd, het betaald voetbal is verrot, in het algemeen 1 grote inteeltbende zonder visie maar geen gebrek managers die met/bij de clubs ten onder gaan aan interessant doenerij en dan heb ik nog eens niet over de vele huppelkutjes die uiterlijk belangrijker vinden dan presteren....

Ga lekker weg. Doei. Veel plezier met je nieuwe hobby.
STK53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2018, 20:13   #34
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door STK53

Droevig....
Oud 25-06-2018, 20:16   #35
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Met 5 trainers op de bank sloeg overigens echt nergens op.

Dan stal je em toch ergens in de voetbalacademie? O19, O17, what ever?
Zeker als je hem toch doorbetaalt... Demmers weg, Jansen weg... dat gat kan Ultee toch prima opvullen?
Op basis van welke wijsheid moest ie wieberen?
En mocht ie zelf als coach bij een BVO aan de slag willen, dan hoef je em ook niet door te betalen lijkt me.
Oud 25-06-2018, 20:18   #36
Sammy-Kaze
Registered User
Sammy-Kaze's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Ik ben wel benieuwd wat de uitleg is dat Ultee moet vertrekken trouwens.

Ik ook. Heel erg zelfs. Zag in hem juist een vernieuwende trainer die wat mij betreft bij de jeugd een prominente(re) rol had mogen krijgen en daarnaast een soort dubbelrol als assistent bij de selectie.
Oud 25-06-2018, 20:45   #37
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Vakje28
Dan stal je em toch ergens in de voetbalacademie? O19, O17, what ever?
Zeker als je hem toch doorbetaalt... Demmers weg, Jansen weg... dat gat kan Ultee toch prima opvullen?
Op basis van welke wijsheid moest ie wieberen?
En mocht ie zelf als coach bij een BVO aan de slag willen, dan hoef je em ook niet door te betalen lijkt me.

Hannes Hooivork beoogd assistent van Oal'n Reekerink bie Heerenveen. W a a n z i n n i g.
Oud 25-06-2018, 22:44   #38
Am-Staff '82
Registered User
Am-Staff '82's Avatar

Stadion:30
Was ene P. Lijnders ook niet een trainer van de toekomst? Misschien is Ultee toch niet zo geweldig als menigeen doet voorstellen!
Oud 25-06-2018, 23:21   #39
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door Am-Staff '82
Was ene P. Lijnders ook niet een trainer van de toekomst? Misschien is Ultee toch niet zo geweldig als menigeen doet voorstellen!

Zo is dat, allemaal boekjeswijsheid. Hij werd ergens bewierookt als een 'intellectueel', kerel heeft amper hbo.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2018, 07:20   #40
APP
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door STK53

Ik kon op zich je bijdrages wel waarderen, je loopt altijd veel rondom de velden. Echter moet je echt oogkleppen op hebben als je niet weet/ziet hoe het er aan toe gaat. Dit is dan ook wat mij steeds meer tegen gaat staan. Ik zie "mijn" club al jaren verder en verder van de werkelijkheid af komen te staan. Mijn post was natuurlijk gechargeerd, er zijn voldoende vrouwen en managers die wel hun best doen voor de club(s) maar een even zo groot deal die er voor zichzelf of de sier bij lopen. Dus ja, een andere hobby dan "mijn clubje" kan zo maar opduiken en dat ben ik gelukkig vrij in. Vrij om zelf keuzes te maken, vrij om verder te kijken dan in polonaise te lopen, vrij om mijn geld niet langer te investeren in een clubje die het vervolgens al jaren verkeerd beleggen, vrij om oogkleppen af te zetten.
Oud 26-06-2018, 09:37   #41
GIZMO
Aajt Vedan
GIZMO's Avatar

Citaat:
Ik kon op zich je bijdrages wel waarderen, je loopt altijd veel rondom de velden. Echter moet je echt oogkleppen op hebben als je niet weet/ziet hoe het er aan toe gaat. Dit is dan ook wat mij steeds meer tegen gaat staan. Ik zie "mijn" club al jaren verder en verder van de werkelijkheid af komen te staan. Mijn post was natuurlijk gechargeerd, er zijn voldoende vrouwen en managers die wel hun best doen voor de club(s) maar een even zo groot deal die er voor zichzelf of de sier bij lopen. Dus ja, een andere hobby dan "mijn clubje" kan zo maar opduiken en dat ben ik gelukkig vrij in. Vrij om zelf keuzes te maken, vrij om verder te kijken dan in polonaise te lopen, vrij om mijn geld niet langer te investeren in een clubje die het vervolgens al jaren verkeerd beleggen, vrij om oogkleppen af te zetten.

Ciao.. of gaan we stiekem toch weer een scc kopen als we onverhoopt gaan promoveren? Wat een volk .. liever kwijt dan rijk.
Oud 26-06-2018, 09:44   #42
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Citaat:

Kan maar zo inderdaad, is altijd een mogelijkheid. Maar ter verdediging van Lijnders, zat 5 maandjes bij de club, kwam halverwege 't seizoen binnenvallen in een matige ploeg... geen wonder dat het niet direct een succes werd. En v.w.b. Ultee, zeker als je em toch doorbetaald, zet em dan lekker bij de jeugd. Een goede kijk op het spelletje heeft ie zonder meer.
Oud 26-06-2018, 10:06   #43
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:

Andersom doen we allemaal net of Pusic een geweldenaar is, terwijl daar 0.0 bewijs voor is. De eerste trainer in de voetbalgeschiedenis die een promotie heeft gekregen vanwege de uitstekende degradatie.

Het gaat niet zozeer om Ultee, maar om de optics: Iemand eruit schoppen die gewoon kan blijven werken als assistent maar hem eruit zetten en vervolgens een nieuwe aantrekken uit kamp-Ted (zonder dat Ted een week bij de club heeft gelopen), en daarmee kiezen om iemand af te kopen en extra kosten te genereren terwijl we geen grijpstuiver hebben. Leg dat eens uit.................
HB81-Mobile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2018, 10:09   #44
Rik1982
Registered User

Citaat:

Bij binnenkomst hier meteen met de onder-17 gepromoveerd. Bij Utrecht geroemd door vrijwel iedereen die met hem werkte en verantwoordelijk gehouden voor het doorbreken van een hoop eigen talent.

Daarna gebotst met Erik Ten Hag, wat er wellicht wat mee te maken heeft dat Rutten hem ook niet moet. Ik ben benieuwd, want wat uitleg is m.i. wel op z'n plaats dat ie nu moet wieberen.
Oud 26-06-2018, 10:12   #45
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Zo is dat, allemaal boekjeswijsheid. Hij werd ergens bewierookt als een 'intellectueel', kerel heeft amper hbo.

Dan heb je je er geen moment in verdiept. Ja hij heeft een hoop tijd gestoken in theorie. Maar op tactisch gebied heeft hij ook enorm veel wedstrijden van allerlei clubs in binnen- en buitenland bekeken incl. trainingen om daar wijs uit te worden. Ik wil de precieze redenen nog steeds wel eens horen dat hij nu weg moet. Maar het bevestigt voor mij wel wederom de angst dat onder Rutten en daarmee v. Leeuwen innovatie een vies woord gaat worden en we dus altijd achter een AZ e.d. die het wel omarmen blijven hangen.
Oud 26-06-2018, 11:20   #46
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Voorlopig blijven we nog jarenlang achter RKC Wollek hangen, dus vanwaar al die drukte om die Ultee. Wij zijn Twente. Stront.
Oud 26-06-2018, 11:27   #47
APP
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door HB81-Mobile
Het gaat niet zozeer om Ultee, maar om de optics: Iemand eruit schoppen die gewoon kan blijven werken als assistent maar hem eruit zetten en vervolgens een nieuwe aantrekken uit kamp-Ted (zonder dat Ted een week bij de club heeft gelopen), en daarmee kiezen om iemand af te kopen en extra kosten te genereren terwijl we geen grijpstuiver hebben. Leg dat eens uit.................

Volledig mee eens, maar daarnaast heeft Ultee wel gepresteerd (O17) en was geen lid van de kliek dus maakt het alleen maar gekker....
Oud 27-06-2018, 23:21   #48
STK53
Registered User

Citaat:

Maar weglopen is iets anders en doe je dan ook niet, als supporter, volgens mij. En blijkbaar, gelet op je latere post, wil je dat ook helemaal niet. We zijn allemaal gefrustreerd door de ellende, maar velen proberen positief te blijven. Die 18.000 verdienen complimenten. Ik hoop dat je aansluit.
STK53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-08-2018, 17:16   #49
Twente65
Registered User

Stadion:107
Is nog steeds in gesprek met de club over nieuwe functie of verlenging als assistent.
Twente65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-08-2018, 17:30   #50
Red
to the bone
Red's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Twente65
Is nog steeds in gesprek met de club over nieuwe functie of verlenging als assistent.

Goede zaak!
Oud 06-08-2018, 18:27   #51
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Niet laten gaan.
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-08-2018, 11:53   #52
Dwight K. Schrute
ULTRAS VAK-P
Dwight K. Schrute's Avatar

Oud 08-08-2018, 13:19   #53
HB81-Mobile
Registered User

Het verhaal Ultee is weer een mooi voorbeeld van hoe verschrikkelijk Mickey Mouse onze organisatie is.
HB81-Mobile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-08-2018, 11:27   #54
kornep
Registered User
kornep's Avatar

Stadion:132
Citaat:
Origineel gepost door Twente65

Dit zei Sjors in die podcast, maar die podcast is al enige tijd geleden opgenomen wordt in het begin gezegd. Ik heb het vermoeden dat Sjors Ultee toen hier nog geen ontslag had gekregen en dat het dus definitief is.
Wel jammer, klinkt als een veelbelovende trainer die innovatief bezig is.
kornep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-08-2018, 11:32   #55
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door kornep
Dit zei Sjors in die podcast, maar die podcast is al enige tijd geleden opgenomen wordt in het begin gezegd. Ik heb het vermoeden dat Sjors Ultee toen hier nog geen ontslag had gekregen en dat het dus definitief is.
Wel jammer, klinkt als een veelbelovende trainer die innovatief bezig is.

Je hebt nu eenmaal een keuze gemaakt voor bepaalde personen in je eigen organisatie en daar past innovatie niet echt bij. Het is niet alleen Ultee, maar op de onderbouw zat ook een jongen die innovatief bezig was. Die is tegenwoordig alleen nog trainer, terwijl een bekende van Rutten zijn baan overneemt.
Oud 08-11-2018, 10:48   #56
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Per direct naar Helmond Sport.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2018, 11:05   #57
HB81-Mobile
Registered User

Goed voor hem.
Oud 15-11-2018, 10:02   #58
holly
Registered User

holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-11-2018, 10:25   #59
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Twente heeft een reputatie zo langzamerhand, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Oud 15-11-2018, 10:35   #60
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Twente heeft een reputatie zo langzamerhand, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Maar er wordt gezegd dat hij nog een doorlopend contract heeft, of is dat dan nu ontbonden?

En een reputatie hebben we inderdaad helaas
holly is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Het centrale "Is ... niet wat voor Twente" topic deel 4 Basco Geruchten | Roddels 3408 09-02-2007 12:13