Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 07-08-2019, 10:55   #61
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Twente zet in om de betalingsverplichting uit te smeren over meerdere jaren.

Ik zou zeggen: vecht voor de rechtbank deze door de ECV afgedwongen overeenkomst aan, zodat betalingen in ieder geval opgeschort worden. Reële kans dat de overeenkomst inderdaad nietig wordt verklaard, ook reële kans dat de rechter deze wel acceptabel vindt...

... maar je krijgt uitstel, wint tijd en laat aan je achterban zien dat je je niet als een schaap naar de slachtbank laat leiden door hypocrieten als Jan Smit en de Guddes.

Ik denk dat Damsté Advocaten deze casus wel wil oppakken, pro deo et pro patria.

En nog meer kwaad bloed zetten bij de andere clubs?

Het is wachten op het volgende schandaal en het is zeer aannemelijk dat de hardste schreeuwers van destijds nog grotere boeven zijn. We pakken ze tegen die tijd wel terug door keihard terug te slaan.

Heb liever dat de clubs ons wel een speler willen lenen of tegen normaal bedrag een speler willen kopen of verkopen.
Oud 07-08-2019, 12:15   #62
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door valderama
Gewoon als een kerel deze afspraak nakomen. Daarna nooit meer vergeten welke clubs voortrekker waren bij deze afspraak en hopelijk komen die clubs ooit nog eens in de problemen......

Eens. Dat gehuilebalk constant. Word er niet goed van. Aanpakken, afronden en door.
Oud 07-08-2019, 23:37   #63
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door mdewals
En nog meer kwaad bloed zetten bij de andere clubs?

Het is wachten op het volgende schandaal en het is zeer aannemelijk dat de hardste schreeuwers van destijds nog grotere boeven zijn. We pakken ze tegen die tijd wel terug door keihard terug te slaan.

Heb liever dat de clubs ons wel een speler willen lenen of tegen normaal bedrag een speler willen kopen of verkopen.

Twente heeft al een keer duidelijk aangegeven dat "elke rechtsgrond ontbreekt" voor de afgedwongen compensatiebetaling. Ik ben geen jurist, maar wat ik van het Nederlandse recht begrijp, is dat een met het mes op de keel afgedwongen overeenkomst nietig is of nietig verklaard kan worden.

Leg dat gewoon eens voor aan de rechter. Zo gek is dat toch niet? We zijn gekke Henkie toch niet?
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-08-2019, 07:52   #64
fct
Registered User

Ja vooral doen en alle net weer opgebouwde Goodwill en sportiviteit direkt weer in't kanaal mieteren en wéér bekend staan als de onbetrouwbare, achterbakse, criminele club, binnen Twente en buiten Twente zoals weleer. Vraag Joop en die vleesmaker ook weer terug als adviseur en zet meteen een stanbeeld van hen naast die van Kufo.
Lekker man, kan ons dat schelen, kan ons die sponsoren en bedrijfsleven schelen, kan ons de regio Twente en wij als 'Tukkers' schelen. Dik Wessels is toch al dood.

Trots zijn op een waardige club? Man, man onder welke steen leven wij toch.
fct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-08-2019, 08:00   #65
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door fct
Ja vooral doen en alle net weer opgebouwde Goodwill en sportiviteit direkt weer in't kanaal mieteren en wéér bekend staan als de onbetrouwbare, achterbakse, criminele club, binnen Twente en buiten Twente zoals weleer. Vraag Joop en die vleesmaker ook weer terug als adviseur en zet meteen een stanbeeld van hen naast die van Kufo.
Lekker man, kan ons dat schelen, kan ons die sponsoren en bedrijfsleven schelen, kan ons de regio Twente en wij als 'Tukkers' schelen. Dik Wessels is toch al dood.

Trots zijn op een waardige club? Man, man onder welke steen leven wij toch.

Welke goodwill ? Laat me niet lachen, er bestaat geen enkele goodwill jegens ons. Waarom zet de ECV er zelf geen streep onder ? Waarom weigeren ze een langere betalingstermijn ?

Van der Kraan staat er niet voor Twente, en als hij wel een pleidooi voor zijn ( ? ) club zou houden, dan moet hij dat vanaf een breefken voorlezen...
Heerlijk boegbeeld.

Alle uitsupporters een moot gebakken rat op hun broodje beenham en een scheetzak in het pluche van het bestuur van de tegenstander.

Gewoon niet betalen en de reactie afwachten. Dit waait vanzelf over. De jodocus voor die 'collega clubs.'
Oud 08-08-2019, 08:25   #66
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Welke goodwill ? Laat me niet lachen, er bestaat geen enkele goodwill jegens ons. Waarom zet de ECV er zelf geen streep onder ? Waarom weigeren ze een langere betalingstermijn ?

Van der Kraan staat er niet voor Twente, en als hij wel een pleidooi voor zijn ( ? ) club zou houden, dan moet hij dat vanaf een breefken voorlezen...
Heerlijk boegbeeld.

Alle uitsupporters een moot gebakken rat op hun broodje beenham en een scheetzak in het pluche van het bestuur van de tegenstander.

Gewoon niet betalen en de reactie afwachten. Dit waait vanzelf over. De jodocus voor die 'collega clubs.'

Jezus Wallace, dit leest als een irrationele boze stampvoetende puber die elke vorm van ratio ontbreekt. Sorry.

Wat denk je? Gaat concurentie je helpen, nee. Geef 1 goede reden waarom clubs dit 'zomaar' zouden kwijtschelden? Is dit een verbale toezegging zonder officieuze documentatie, handtekeningen/stempels etc, nee.

Gewoon niet betalen? Wil je de instanties weer op je dak? Het gaat hier niet over bakstenen, maar tonnen.

Dit waait vanzelf over
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-08-2019, 08:51   #67
Beek
5e man

Stadion:666
Wel teren op de FCT coeffiCENTEN in Europa, maar in NL er een boete voor betalen, hoe krom is dat, plus dat er clubjes gecomposseerd willen worden die soms niet in de redivisie speelden op dat moment, nac, cambuur etc HOE DAN , slappe zak Onno, geen Twente man, en maar bukken om in de krant te komen als redder
Oud 08-08-2019, 09:14   #68
valderama
regenbogenjonnie
valderama's Avatar

Stadion:314
Groot zijn en betalen.
In het verleden hebben diverse clubs ons uitgelachen. NAC speelt nu weer 1e divisie en ik ben ervan overtuigd dat er meer anti-twente clubs dit jaar in de problemen gaan komen. Laten we nu gewoon naar ons zelf kijken en de kans op wraak komt in de toekomst vanzelf.
Oud 08-08-2019, 10:38   #69
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Twente heeft al een keer duidelijk aangegeven dat "elke rechtsgrond ontbreekt" voor de afgedwongen compensatiebetaling. Ik ben geen jurist, maar wat ik van het Nederlandse recht begrijp, is dat een met het mes op de keel afgedwongen overeenkomst nietig is of nietig verklaard kan worden.

Leg dat gewoon eens voor aan de rechter. Zo gek is dat toch niet? We zijn gekke Henkie toch niet?

En dan win je bij de rechter en zijn die clubs weer uit op meer bloed.
Dan gaan ze elk klein dingetje wat ze kunnen aangrijpen, aangrijpen om ons dwars te zitten.

Gewoon even door de zure appel heen bijten en wachten op het moment dat je de andere clubs bij de strot kunt grijpen. Dat gaat echt wel komen. Zo'n beetje elke club zit om geld te springen dus ook die clubs wurmen zich in hoeken en gaten wat het daglicht niet kan verdragen. En ook dat komt een keer uit.

Als het gros van de clubs 100% clean waren geweest hadden ze er wel op aangedrongen dat elke club doorgelicht werd om zeker te zijn dat Twente niet de enigste was destijds.
Oud 08-08-2019, 12:53   #70
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace

Heerlijk boegbeeld.

Je kunt elke dag blijven huilen, maar dat akkoord ligt er en gaat echt niet meer veranderen. Al gaat vd Kraan op z'n kop staan. Je lijkt wel een wijf met je gezeur.
Oud 08-08-2019, 13:29   #71
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door valderama
Groot zijn en betalen.
In het verleden hebben diverse clubs ons uitgelachen. NAC speelt nu weer 1e divisie en ik ben ervan overtuigd dat er meer anti-twente clubs dit jaar in de problemen gaan komen. Laten we nu gewoon naar ons zelf kijken en de kans op wraak komt in de toekomst vanzelf.

Wraak Hoe wil je wraak nemen met de wetenschap dat de claim onterecht en als club wel mee ingestemd hebt
Oud 08-08-2019, 18:37   #72
fct
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Wraak Hoe wil je wraak nemen met de wetenschap dat de claim onterecht en als club wel mee ingestemd hebt

De claim onterecht?? Onder welke steen leef jij dus? FCTwente heeft onterecht een gehele voetbalclub geleid vanaf 2012 en nu eindelijk weer een beetje bestaans(te)recht aan het opbouwen. Splinter en de Balk.
Oud 08-08-2019, 18:39   #73
fct
Registered User

Alleen nu naar onszelf kijken om deze club weer financieel en voetballend op de been krijgen; interesseert ons wat wat andere clubs doen.
Oud 08-08-2019, 18:43   #74
valderama
regenbogenjonnie
valderama's Avatar

Stadion:314
Citaat:
De claim onterecht?? Onder welke steen leef jij dus? FCTwente heeft onterecht een gehele voetbalclub geleid vanaf 2012 en nu eindelijk weer een beetje bestaans(te)recht aan het opbouwen. Splinter en de Balk.

Terecht of niet. We hebben deze afspraak aangenomen en dan moeten we die ook nakomen.

Ben er trouwens van overtuigd dat bijna alle betaald voetbalclubs in het verleden hebben zitten smeerlappen met geld en dat als je de boeken uit het verleden nakijkt dat er bij bijna alle clubs dezelfde zaken zijn te vinden als bij Twente. Dus dat vingertje wijzen van de andere clubs richting Twente is huichelarij.
Oud 08-08-2019, 21:07   #75
wittekanu
Registered User

Stadion:Nee
Goed ingezonden brief van voorzitter Fortuna over verdeling TV gelden. Slaat spijker volledig op zijn kop. Te lezen op Vi pro
wittekanu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-08-2019, 12:43   #76
Mika65
streng doch rechtvaardig

Stadion:309
Citaat:

De claim is onterecht, heeft geen rechtsgrond. De straffen die zijn uitgedeeld (op licentiecommissie en de degradatie-goocheltruc na), zijn verankerd in regelementen, die aantoonbaar waren overtreden. Deze 'boete' is afgedwongen door te dreigen met inname van televisiegelden, iets wat hoogst dubieus is. Geleden schade kan niet worden aangetoond en in NL vergoeden we de zielenpijn die al die lieve onschuldige clubs hebben geleden ook niet.

Ons bestaansrecht als club (achterban, steun van de regio, voldoende oplossend vermogen om de aanwezig schuld te reduceren) zijn nooit in het geding geweest. Ons bestaan echter wel, mede door de bloedzuigers die ons kapot wilden hebben. Je ontleent je bestaansrecht niet aan de goodwill van andere clubs. Dan waren we allang morsdood, niemand wil ons, niemand moet ons en dat gaat nog jaren duren voordat dat wat wegebt.
Ik denk trouwens niet dat het zin heeft om dit aan te vechten.
Mika65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-08-2019, 22:42   #77
MarTukker4Ever
Registered User

Twente heeft AZ aangeboden om wedstrijden in de Grolsch Veste af te werken tot het AFAS stadion weer geschikt is geklaard, AZ heeft het door de reistijd afgezegd. Toch netjes.
MarTukker4Ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2019, 17:37   #78
Hugo
Anti handrem & controle

Citaat:
Origineel gepost door MarTukker4Ever
Twente heeft AZ aangeboden om wedstrijden in de Grolsch Veste af te werken tot het AFAS stadion weer geschikt is geklaard, AZ heeft het door de reistijd afgezegd. Toch netjes.

Zeker netjes! Hadden ze wel wat nadrukkelijk via sociale media kunnen berichten.
Hugo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2019, 18:37   #79
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Waarom signaleren jij, ik en veel anderen op dit forum dat wel en die waslap van een Peters niet? Daar wordt ie toch rijkelijk voor betaald denk ik?
Oud 12-08-2019, 18:39   #80
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Waarom signaleren jij, ik en veel anderen op dit forum dat wel en die waslap van een Peters niet? Daar wordt ie toch rijkelijk voor betaald denk ik?

Peters krabbelt nog op Hyves. Denk ik.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-08-2019, 18:40   #81
Virgil
Registered User

Citaat:

Zou het een beetje raar vinden als Twente in de media gaat roepen hoe goed ze wel niet zijn. Van zulk gedrag krijg ik een heel naar gevoel. Heb ik ook als mensen heel hard roepen hoeveel geld ze doneren aan goede doelen. Dat soort dingen doe je gewoon en hang je niet aan de grote klok.
Oud 12-08-2019, 18:57   #82
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Zou het een beetje raar vinden als Twente in de media gaat roepen hoe goed ze wel niet zijn. Van zulk gedrag krijg ik een heel naar gevoel. Heb ik ook als mensen heel hard roepen hoeveel geld ze doneren aan goede doelen. Dat soort dingen doe je gewoon en hang je niet aan de grote klok.

Nee, natuurlijk hoef je dat niet van de daken te schreeuwen, helemaal niet gezien negatieve gevoelens die Twente nog steeds bij een heleboel lieden oproept, maar er is vast wel een middenweg te vinden. Dat zou Peters wel moeten kunnen fabriceren lijkt mij. Dat kweekt wellicht weer een beetje goodwill, ook al was het maar bij die ene AZ-supporter...
Oud 13-08-2019, 11:58   #83
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Peters krabbelt nog op Hyves. Denk ik.

Wuhahhah.... die gaat de kerken af en de AH/Jumbos en hangt flyers op notice borden.

Onwaarschijnlijk hoe IEDEREEEN eruit is geknikkerd, behalve deze koekenbakker. En dan lopen dergelijke figuren de deur uit ....

https://www.marketingfacts.nl/beric...g-bij-fc-twente

Je zou denken dat bij herstructurering bepaalde afdelingen gemerged zouden worden, zoals PR/Matketing/Communications, iemand weet hoe dit nu zit ?

Laatst aangepast door Hotbossie : 13-08-2019 om 12:02.
Oud 13-08-2019, 12:06   #84
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil

Appels en peren vergelijken, en een duidelijk signaal dat jij 'signalen' niet begrijpt.
Oud 13-08-2019, 12:17   #85
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Nee, natuurlijk hoef je dat niet van de daken te schreeuwen, helemaal niet gezien negatieve gevoelens die Twente nog steeds bij een heleboel lieden oproept, maar er is vast wel een middenweg te vinden. Dat zou Peters wel moeten kunnen fabriceren lijkt mij. Dat kweekt wellicht weer een beetje goodwill, ook al was het maar bij die ene AZ-supporter...

Die middenweg is een Tweet, of alles wat de club niet naar buiten wil brengen maar geen problemen heeft met publicatie zou via onofficiele kanalen gebracht kunnen worden. Zoals insite, dan gaat het vanzelf de digitale wereld in.

Wat ik denk dat het verhuren van het stadion een lucratieve onvoorziene bron van inkomsten is, en dat er wellicht concurentie is voor deze 'tender'.

Denk dat ze rustig een deel van het stadion kunnen reserveren voor twentefans (genoeg die een leuke pot willen zien), inkomsten uit F&B substabtieel, en de rest kan gewoon at cost (met een marge van 10% a 15% in rekening gebracht worden).

De vraag is

1) Gaat Onno dwarsliggen?
2) kunnen FCT fans zich gedragen als AZ fans bij ons op de tribune zitten ?

Laatst aangepast door Hotbossie : 13-08-2019 om 12:22.
Oud 28-08-2019, 15:20   #86
michael
altijd beleefd
michael's Avatar

Stadion:-*-
https://www.tubantia.nl/fc-twente/f...uropa~a79f6bba/

"FC Twente hoopt op Nederlandse successen in Europa
ENSCHEDE - Bij FC Twente kijken ze de komende dagen met meer dan gemiddelde interesse naar de prestaties van de Nederlandse clubs in Europa. Als Ajax, PSV, Feyenoord en AZ de groepsfase halen, ontvangt de Enschedese club 350.000 euro. "
Oud 28-08-2019, 16:17   #87
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

"FC Twente dankt geld dat aan de nieuwe subsidieregeling voor clubs met natuurgras. Vijf procent van het geld dat de Nederlandse kunnen verdienen gaat naar dat nieuwe steunfonds."
En als club kan je maar zo een paar ton uit dat fonds trekken?
Toe maar
Oud 28-08-2019, 16:21   #88
Poldertukker
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Vakje28
"FC Twente dankt geld dat aan de nieuwe subsidieregeling voor clubs met natuurgras. Vijf procent van het geld dat de Nederlandse kunnen verdienen gaat naar dat nieuwe steunfonds."
En als club kan je maar zo een paar ton uit dat fonds trekken?
Toe maar

Hup Ajax!!
Poldertukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-08-2019, 17:08   #89
Virgil
Registered User

Ajax, PSV en AZ gun ik sowieso het beste in Europa. Ook maar een keertje duimen voor die kakkerlakken dan. Al gun ik ze eigenlijk helemaal niets. Stinkvolk.
Oud 25-09-2019, 22:12   #90
Bosola
Wie anders?
Bosola's Avatar

Stadion:118
Deze week een interview met Gonzalo García in de VI. Gezien ik dat interview hier niet mag posten, is hieronder een link naar een (screenshot)versie van het betreffende interview:

Link interview García (klik)
Bosola is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten