Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24-12-2010, 11:22   #91
mattus
Registered User
mattus's Avatar

Stadion:20
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door SFG
Om vervolgens na een doelpunt met z'n allen in de gracht te belanden

veiligheid he

zat dinsdag tegen vitess voor de verandering in 316... met die penalty,,, heeeuuuj zitten aub... godverdomme
Oud 24-12-2010, 12:00   #92
Bibi
Registered User
Bibi's Avatar

Stadion:309
Het is mssn voor veel mensen beter en duidelijker als er voor aanschaf van een jaarkaart aangegeven wordt wat voor type vak het is waar je komt te zitten/ staan.
Een deel van de supporters wil zittten en ergeren zich aan mensen die gaan staan en omgekeerd.
Of op de wachtlijst aangeven waar je voorkeur naar uitgaat. Als er dan een plek vrij komt, dan weet je of het een meer sta- of meer zitplek is.
Ik vind dat iedereen rekening met elkaar moet houden. je kan niet in een ""zitvak" continu gaan staan, zo dwing je anderen ook te gaan staan of ze zien niets meer van de wedstrijd. Kom je in een "stavak" dan moet je je ook aanpassen en niet zeuren dat iedereen staat.
Zo voorkom je gezeur op de tribunes. Tenslotte "staan" we allemaal achter Twente (alleen niet iedereen letterlijk)
Bibi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-12-2010, 13:14   #93
tukkerproud
ultras vak-p
tukkerproud's Avatar

Stadion:29
Oftewel, iets wat ze op de 2e ring vak-p zijde moeten gaan creeëren. Komt steeds meer sfeer vanaf, maar moeten dit voor nieuwe seizoen communiceren, als men wil staan moet dit mogelijk zijn en zitters moeten vakje opschuiven, ieders zijn ding.
Oud 24-12-2010, 17:10   #94
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Stadion:304
Citaat:
Origineel gepost door tukkerproud
Oftewel, iets wat ze op de 2e ring vak-p zijde moeten gaan creeëren. Komt steeds meer sfeer vanaf, maar moeten dit voor nieuwe seizoen communiceren, als men wil staan moet dit mogelijk zijn en zitters moeten vakje opschuiven, ieders zijn ding.

Dat is nu toch al vanaf 302 tot 306 staat het grootste gedeelte
Maar klopt zou de hele zijde moeten zijn
muis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-12-2010, 17:13   #95
suomi
Registered User
suomi's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door muis
Dat is nu toch al vanaf 302 tot 306 staat het grootste gedeelte
Maar klopt zou de hele zijde moeten zijn

Gewoon de stoeltjes eruit halen ben je gelijk klaar.
suomi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-12-2010, 17:49   #96
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door suomi

Exact...........
Oud 25-12-2010, 00:35   #97
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door suomi

Helemaal eens
muis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-08-2011, 22:26   #98
vampire_girl
Registered User

Zo effe een oud topic omhoog schoppen. Ik ben dit seizoen van plek verandert, omdat mijn vriendin niet de hele wedstrijd kan staan. We stonden in 307 vrij bovenaan. Nu hebben we de eerste rij gekregen, zodat zij kan zitten en ik kan staan. Komt er vandaag (FCT-AZ) zo'n tandeloze steward naar me toe en schreeuwt dat ik moet gaan zitten. 307 is toch een sta vak?? Of heb ik dat nou verkeerd.

grtzz Bianca
vampire_girl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-08-2011, 22:54   #99
Rik1982
Registered User

Had em gewoon in z'n nek gebeten, kijken wat ie doet...
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-08-2011, 23:38   #100
Redalert67
Oostfront

Citaat:
Origineel gepost door vampire_girl
Zo effe een oud topic omhoog schoppen. Ik ben dit seizoen van plek verandert, omdat mijn vriendin niet de hele wedstrijd kan staan. We stonden in 307 vrij bovenaan. Nu hebben we de eerste rij gekregen, zodat zij kan zitten en ik kan staan. Komt er vandaag (FCT-AZ) zo'n tandeloze steward naar me toe en schreeuwt dat ik moet gaan zitten. 307 is toch een sta vak?? Of heb ik dat nou verkeerd.

grtzz Bianca

Er zijn geen stavakken schat, dat was in het Diekman. Je staat nu bij de gratie van je medesupporters die daar wel of geen last van hebben: wel last betekent gaan zitten meissie.
Oud 13-08-2011, 23:45   #101
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Redalert67
Er zijn geen stavakken schat, dat was in het Diekman. Je staat nu bij de gratie van je medesupporters die daar wel of geen last van hebben: wel last betekent gaan zitten meissie.

Toffe reactie Schat, meissie...is de Jordaan verhuist naar Delden

Je weet toch wat ze bedoelt of niet?
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2011, 00:57   #102
fctwente vak10
Ultras Vak-P

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door vampire_girl

grtzz Bianca

Je mag in het hele stadion gaan en STAAN waar je wilt. Als je wilt staan ga je staan, 't is verdomme geen ballet waar we naar STAAN te kijken. Schande dat de club mensen aanstelt om dit soort opdrachten te geven.
fctwente vak10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2011, 12:02   #103
vampire_girl
Registered User

Okeej, genoeg reacties dus. Dank jullie wel.
vampire_girl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2011, 12:09   #104
JPD_68
Registered User

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door fctwente vak10
Je mag in het hele stadion gaan en STAAN waar je wilt. Als je wilt staan ga je staan, 't is verdomme geen ballet waar we naar STAAN te kijken. Schande dat de club mensen aanstelt om dit soort opdrachten te geven.

Euhmz... er zijn genoeg mensen die niet kunnen staan de hele wedstrijd
JPD_68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2011, 12:16   #105
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Tiroler
Toffe reactie Schat, meissie...is de Jordaan verhuist naar Delden

Je weet toch wat ze bedoelt of niet?

Haha......
Oud 14-08-2011, 12:27   #106
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door fctwente vak10

Schande dat jij weigert rekening te houden met je medesupporters.

Wanneer het de korte zijde (Vak P) betreft kan ik je gedachtegang volgen, er zijn in andere vakken echter genoeg supporters te vinden die niet kunnen of willen staan. Wat mij betreft worden er een aantal vakken, net als bij NAC verandert in statribunes, snelle manier om de capaciteit te vergroten en voorkomt discussies als deze.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2011, 15:36   #107
Redalert67
Oostfront

Ik sta erop dat ik kan zitten, zelfs als dat midden in de jordaan is
Oud 14-08-2011, 17:18   #108
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

ook broertje zat gister op 1e rij in 307 en mocht ook niet staan. Na mijn weten stond vorig jaar iedereen daar. Laat ze die vakken boven p toch "staanvakken" van maken. Of zoals breur zei; letterlijk 3 stoelen verder op 308 staat iedereen wel.....
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-08-2011, 18:37   #109
Borne305
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
ook broertje zat gister op 1e rij in 307 en mocht ook niet staan. Na mijn weten stond vorig jaar iedereen daar. Laat ze die vakken boven p toch "staanvakken" van maken. Of zoals breur zei; letterlijk 3 stoelen verder op 308 staat iedereen wel.....

Inderdaad. Maar ik vindt dat Twente hier ook wel iets meer aan kan doen. Zo zijn er regelmatig mensen die (bij Europese- en bekerwedstrijden) losse kaarten kopen voor bijvoorbeeld 305. Daar wordt vervolgens de hele wedstrijd gestaan en gezongen, en die mensen zie je verdwaasd om zich heen kijken van: wat gebeurt hier nou?
Twente zou bij bijvoorbeeld de kaartverkoop aan kunnen geven, dat er in bepaalde vakken gestaan wordt. Dan weer je de `zitters`, en is er meer plaats voor de mensen die de hele wedstrijd willen staan (en zingen). Dit zorgt natuurlijk weer voor een betere sfeer.

Zelfde met de SCC`s. Zijn zat mensen die op het moment ergens anders zitten, en graag boven P willen staan en zingen. Ik weet niet of/hoeveel mensen er zijn die juist van de plek boven P weg willen, maar je zou de staanvakken ook uit kunnen breiden, zodat bijv. heel 307 gaat staan. En dat de mensen uit 307 die willen zitten, een andere plek (naar keuze) krijgen. Dit moet natuurlijk wel in overleg met de betreffende mensen gebeuren. Je kunt ze niet zomaar naar een andere plek `sturen`.
Borne305 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-08-2011, 01:21   #110
SANDER_FCT
Fly Twente Fly
SANDER_FCT's Avatar

Stadion:303
Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p

De meerderheid in vak 308 zit, net als de meerderheid in vak 307. Dit was vorig seizoen niet anders. Het grootste gedeelte in de bocht was vanaf het begin al gewoon zitvak.
SANDER_FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-08-2011, 01:59   #111
Redalert67
Oostfront

Als je wilt staan, kun je prima bij Rood Zwart gaan kijken. Geen zittribune te bekennen en in de rust een prima bal gehakt en pilsje voor weinig.
Oud 15-08-2011, 08:20   #112
Marcos #14
Ultras Vak-P
Marcos #14's Avatar

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Borne305
Inderdaad. Maar ik vindt dat Twente hier ook wel iets meer aan kan doen. Zo zijn er regelmatig mensen die (bij Europese- en bekerwedstrijden) losse kaarten kopen voor bijvoorbeeld 305. Daar wordt vervolgens de hele wedstrijd gestaan en gezongen, en die mensen zie je verdwaasd om zich heen kijken van: wat gebeurt hier nou?
Twente zou bij bijvoorbeeld de kaartverkoop aan kunnen geven, dat er in bepaalde vakken gestaan wordt. Dan weer je de `zitters`, en is er meer plaats voor de mensen die de hele wedstrijd willen staan (en zingen). Dit zorgt natuurlijk weer voor een betere sfeer.

Zelfde met de SCC`s. Zijn zat mensen die op het moment ergens anders zitten, en graag boven P willen staan en zingen. Ik weet niet of/hoeveel mensen er zijn die juist van de plek boven P weg willen, maar je zou de staanvakken ook uit kunnen breiden, zodat bijv. heel 307 gaat staan. En dat de mensen uit 307 die willen zitten, een andere plek (naar keuze) krijgen. Dit moet natuurlijk wel in overleg met de betreffende mensen gebeuren. Je kunt ze niet zomaar naar een andere plek `sturen`.

Dit is een hele goeie. Als Twente dit aangeeft scheelt het al heel wat! Bij de CC verkoop, en ook Europees en Bekerwedstrijden. Maar ook bij de mensen die een SCC in die vakken willen aanschaffen...
Marcos #14 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2011, 12:47   #113
92643
Registered User
92643's Avatar

voor de toekomst idd handig om kaarten te verkopen voor verschillende vakken op deze wijze.. ik sta het liefste tijdens een wedstrijd en heb kaart 2e ring.. tijdens competitiewedstrijden is staan heel normaal, maar tijdens de Europese wedstijden zijn er veel 'dagjesmensen' (met alle respect, ook zij zijn van harte welkom) die gek op kijken als je gaat staan.. zet hen in een ander vak, waar ze rustig kunnen genieten; komt de sfeer ten goede en voorkomt ergernissen van beide kanten..

overigens is de sfeer in 304 305 306 307 ook steeds mooier en uitbundiger, vermaak me er prima
92643 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2011, 14:04   #114
ihatereferees
Registered User

Staan in de vakken is ok, maar staan op de trappen is ergelijk.
Dit slaat gewoon nergens op. Er is geen goede doorstroom mogelijk voor mensen die op de normale manier gebruik willen maken van de trap ( dus met de bedoeling naar boven of naar beneden te gaan). Er wordt daarbij zeer egoistisch gehandeld, waarbij respect voor anderen ver te zoeken is. Zelfs mensen op krukken of mensen met kleine kinderen krijgen weinig ruimte om zich te verplaatsen. Daarnaast is het voor de veiligheid natuurlijk niet goed om de trappen te bevolken. Ook voor onze FC is dit geen goede zaak daar er inmiddels al diverse boetes zijn opgelegd voor het staan op de trappen.

Dus nogmaals "staan in de vakken OK, maar laat de trappen leeg"
ihatereferees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2011, 14:25   #115
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door 92643
voor de toekomst idd handig om kaarten te verkopen voor verschillende vakken op deze wijze.. ik sta het liefste tijdens een wedstrijd en heb kaart 2e ring.. tijdens competitiewedstrijden is staan heel normaal, maar tijdens de Europese wedstijden zijn er veel 'dagjesmensen' (met alle respect, ook zij zijn van harte welkom) die gek op kijken als je gaat staan.. zet hen in een ander vak, waar ze rustig kunnen genieten; komt de sfeer ten goede en voorkomt ergernissen van beide kanten..

overigens is de sfeer in 304 305 306 307 ook steeds mooier en uitbundiger, vermaak me er prima

Juist minder. In begin was t veel mooier. En tegen Benfica kwam alles van P en niks meer van dit gedeelte... En ja ik zit toen in 305 en niet in P.
Oud 19-08-2011, 14:26   #116
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door ihatereferees
Staan in de vakken is ok, maar staan op de trappen is ergelijk.
Dit slaat gewoon nergens op. Er is geen goede doorstroom mogelijk voor mensen die op de normale manier gebruik willen maken van de trap ( dus met de bedoeling naar boven of naar beneden te gaan). Er wordt daarbij zeer egoistisch gehandeld, waarbij respect voor anderen ver te zoeken is. Zelfs mensen op krukken of mensen met kleine kinderen krijgen weinig ruimte om zich te verplaatsen. Daarnaast is het voor de veiligheid natuurlijk niet goed om de trappen te bevolken. Ook voor onze FC is dit geen goede zaak daar er inmiddels al diverse boetes zijn opgelegd voor het staan op de trappen.
Dus nogmaals "staan in de vakken OK, maar laat de trappen leeg"

Hoezo dat dan ?
Oud 19-08-2011, 14:36   #117
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door m-twente enschede

Juist minder. In begin was t veel mooier. En tegen Benfica kwam alles van P en niks meer van dit gedeelte...

Mee eens..
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2011, 14:37   #118
Bazzie
Registered User

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door m-twente enschede
Hoezo dat dan ?

van de UEFA zijn er al boete's opgelegd. met name vorig jaar en het jaar daar voor. maar goed Twente neemt die boete's maar voor lief. ik ben het wel met hem eens. dat staan OK is maar niet op de trappen. neem een voorbeeld aan duitsland daar is het absoluut uit den boze dat men staat op de trappen. je krijgt daar 1 waarschuwing voor en anders wordt verwijderd. vaak genoeg meegemaakt bij Schalke.
Bazzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2011, 14:45   #119
Tjeuke
Heftug!
Tjeuke's Avatar

Totally Agree!

Citaat:
Origineel gepost door 92643

Tjeuke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-08-2011, 15:33   #120
Dwight K. Schrute
ULTRAS VAK-P
Dwight K. Schrute's Avatar

tja, erg handig is het niet, maar mooier wel, om ook te staan op de trappen, zo heb je zeg maar 1 groot vak en niet allemaal leegtes er tussen. Bovendien is dit alleen maar zo in vak p, en dat daar de regels wat anders zijn moet je alleen maar blij mee zijn denk ik. Mooi zo laten dus als het aan mij ligt.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan