Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 18-07-2010, 21:41   #31
IJsbeer
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Jol is geen grote trainer, hij heeft nog nooit iets bereikt. En als hij een grote trainer zou zijn, moet hij juist nu voor ajax kiezen. Het is een Haagse blufkikker met uitstraling van een hoop stront.
Oud 18-07-2010, 21:43   #32
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Met RKC deed hij het aardig als je eerlijk bent..
Oud 18-07-2010, 22:07   #33
psies
Registered User

Stadion:
Ajax in Porto met 0-1 verloren.
Oud 18-07-2010, 22:07   #34
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Stadion:306
Er is al weer paniek in Amsterdam, ze hebben verloren van Porto, en Jol gaat weg .
Het is al weer genieten om al die reacties te lezen. wmb mag de competitie morgen beginnen .

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113021
Nadat De Jong op de rand van het strafschopgebied naar de grond was getrokken, mocht Janssen aanleggen voor een van zijn specialiteiten: de ziedende vrije trap. De neo-international raakte de bal perfect, waardoor Julio Cesar, slechts kon luisteren naar het gesmoorde geluid van zijn ritselende doelnet, waaruit de waterdruppels woest werden weggeslagen.
Fladzes_FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-07-2010, 22:11   #35
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Stadion:316
Citaat:
Origineel gepost door Fladzes_FCT
Er is al weer paniek in Amsterdam, ze hebben verloren van Porto, en Jol gaat weg .
Het is al weer genieten om al die reacties te lezen. wmb mag de competitie morgen beginnen .

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=113021

Heerlijk om te lezen, en dat nu de competitie nog niet begonnen is.. Dat word nog wat als ze volgend jaar voor een verrasing komen te staan en in ze in de eerste wedstrijd meteen puntverlies lijden. Weet zo niet tegen wie ze moeten..
Oud 18-07-2010, 22:16   #36
Sheets
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Wouter-FCT
Heerlijk om te lezen, en dat nu de competitie nog niet begonnen is.. Dat word nog wat als ze volgend jaar voor een verrasing komen te staan en in ze in de eerste wedstrijd meteen puntverlies lijden. Weet zo niet tegen wie ze moeten..

Grun uit dacht ik.
Kan een mooi begin worden.
Sheets is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-07-2010, 22:19   #37
Rik1982
Registered User

Jeuj, kunnen we ons weer een seizoen lang gaan spiegelen aan Ajax.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-07-2010, 22:22   #38
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Sheets
Grun uit dacht ik.
Kan een mooi begin worden.

Inderdaad!!
Oud 18-07-2010, 22:31   #39
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:
ze in de eerste wedstrijd meteen puntverlies lijden.

En jij denkt dat Roda uit ook een appeltje-eitje is ?
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-07-2010, 22:38   #40
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Billy
En jij denkt dat Roda uit ook een appeltje-eitje is ?

Zeker niet, maar als Ajax punten verspeelt is toch lekker. Ik denk wel dat we van Roda kunnen winnen..

Het word denk ik een leuke competitie start...
Oud 18-07-2010, 22:44   #41
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:
Ik denk wel dat we van Roda kunnen winnen..

Nou. ik denk dat we ook zeker van Roda kunnen verliezen.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-07-2010, 22:46   #42
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Zeker zoals ik al zei; het word een leuke competitie start met leuke wedstrijden!
Oud 18-07-2010, 23:30   #43
boon
Registered User

Roda uit blieft gewonnen te worden reeds!
boon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 11:58   #44
GVS
Registered User

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foo...ham/8829195.stm
dat is dus ook rond! ben benieuwd wat Ronnie hier van vind!
GVS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 12:03   #45
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Wat een geldwolf is die Jol toch ook... hij gaat Cootje achterna. Hij ziet te weinig uitdaging om van Ajax weer een goeddraaiend team te maken. Wil klaarblijkelijk geen Champions League voetballen, maar liever geld verdienen. Idioot.
Oud 19-07-2010, 12:07   #46
Donkaboem
YNWA
Donkaboem's Avatar

Stadion:105
Ik denk dat Jol de bui bij Ajax al zag hangen; Suarez, Stekelenburg, VD Wiel gaan waarschijnlijk weg en tot zijn ongenoegen zijn Rommedahl en Pantelic al vertrokken.

Ik geef Jol geen ongelijk!
Oud 19-07-2010, 12:10   #47
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Donkaboem
Ik denk dat Jol de bui bij Ajax al zag hangen; Suarez, Stekelenburg, VD Wiel gaan waarschijnlijk weg en tot zijn ongenoegen zijn Rommedahl en Pantelic al vertrokken.

Ik geef Jol geen ongelijk!

Geen enkele speler in de Eredivisie is meer dan acht miljoen waard (zijn eigen woorden), dus dan kun je verwachten dat spelers worden weggekocht. Ik vind het persoonlijk van weinig gentlemenship getuigen om na één jaar al de pijp aan Maarten te geven, hoeveel spelers er ook weggaan.
Oud 19-07-2010, 12:12   #48
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Enrico
Wat een geldwolf is die Jol toch ook... hij gaat Cootje achterna. Hij ziet te weinig uitdaging om van Ajax weer een goeddraaiend team te maken. Wil klaarblijkelijk geen Champions League voetballen, maar liever geld verdienen. Idioot.

Jol is vorig jaar gehaald om te bouwen aan een nieuw Ajax, waarbij duidelijk werd gemaakt dat ook talenten zoveel mogelijk aan hun contract gehouden zouden worden.

Waarschijnlijk heeft hij al te horen gekregen dat Steek, Wiel en Suarez verkocht moeten worden, daarbij zijn Pantelic, Urby en Rommedahl (zo goed als) weg.

Zijn halve team wordt dus bij de eerste de beste testcase verpatst, en ondertussen blijft de doelstelling gelijk. Heel begrijpelijk dat hij dan naar Londen gaat.
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 12:16   #49
FCTRULES
have fun, dont waste life
FCTRULES's Avatar

Stadion:23
Citaat:

volgens mij gaat hij dit tegen een lager salaris doen? tenminste dat heb ik wel ergens gelezen
Oud 19-07-2010, 12:17   #50
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tiroler
Jol is vorig jaar gehaald om te bouwen aan een nieuw Ajax, waarbij duidelijk werd gemaakt dat ook talenten zoveel mogelijk aan hun contract gehouden zouden worden.

Waarschijnlijk heeft hij al te horen gekregen dat Steek, Wiel en Suarez verkocht moeten worden, daarbij zijn Pantelic, Urby en Rommedahl (zo goed als) weg.

Zijn halve team wordt dus bij de eerste de beste testcase verpatst, en ondertussen blijft de doelstelling gelijk. Heel begrijpelijk dat hij dan naar Londen gaat.

Emanuelson weg? Volgens mij was hij juist weer in gesprek gegaan met Ajax over een nieuw contract..
Oud 19-07-2010, 12:20   #51
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

'Ton per week moet Cole naar Liverpool brengen'

Liverpool wil diep in de buidel tasten om Joe Cole te verleiden tot een overstap naar Anfield Road. De club heeft volgens The Guardian een zak geld klaar liggen voor de transfervrije middenvelder.

Liverpool moet in de strijd om de handtekening van de clubloze Cole afrekenen met Tottenham Hotspur. De club uit Londen heeft eveneens interesse in de Engels international, die onlangs besloot zijn aflopende contract bij Chelsea niet te verlengen.

Volgens de Engelse media wil Liverpool Cole verleiden met een lucratief contract. De middenvelder kan op weekbasis een bedrag van een ton opstrijken bij de club van trainer Roy Hodsgon. De 28-jarige Cole zou reeds gesproken hebben met Liverpool.

"Ik weet dat we met hem in verband gebracht worden en het is goed om te weten dat Liverpool met spelers van dit kaliber in verband gebracht wordt. Maar op dit moment kan ik nog niets zeggen over dit onderwerp", aldus Hodgson.

Bron; Voetbalprimeur.nl

Is misschien wel mooi voor ons, als ze zoveel willen betalen voor Joe Cole gaan ze misschien niet meer achter Ruiz aan of hebben ze geen geld meer om hem te kopen..
Oud 19-07-2010, 12:36   #52
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

'Ajax zet in op komst El Hamdaoui'
Mounir El Hamdaoui moet bij Ajax de opvolger worden van de vertrokken Marco Pantelic. De Amsterdammers willen de aanvalsleider van AZ aantrekken, zodra de club financieel meer mogelijkheden heeft, meldt NUsport.

Mogelijk raakt Ajax in de komende weken Gregory van der Wiel kwijt aan Bayern München. Ook is het niet uitgesloten dat Luis Suarez en Maarten Stekelenburg na een goed WK vertrekken bij de club.

Mocht Ajax daadwerkelijk één of meerdere spelers verkopen dan hoopt de club El Hamdaoui over te nemen van AZ. De Marokkaan wil graag vertrekken uit Alkmaar en ook de clubleiding van AZ staat niet onwelwillend tegenover een verkoop van de topscorer.

El Hamdaoui moet bij Ajax de voorhoede versterken. Na het vertrek van Pantelic, Kennedy Bakircioglü en Dennis Rommedahl is de aanval onderbezet.

Bron; Voetbalprimeur.nl

Volgens mij word nu zo'n beetje elke aanvaller in verband gebracht met Ajax.. Altidore, El Hamdaoui etc.
Oud 19-07-2010, 12:41   #53
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
De Amsterdammers willen de aanvalsleider van AZ aantrekken, zodra de club financieel meer mogelijkheden heeft, meldt NUsport.

Dus El Hamdaoui speelt vanaf seizoen 2020-2021 in Amsterdam
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 12:55   #54
Poldertukker
Registered User

Citaat:
Mocht Gregory van der Wiel voor (in totaal) twintig miljoen euro naar Bayern München vertrekken dan heeft Ajax een bedrag van rond de vijf miljoen euro beschikbaar voor aankopen.

Trainer Martin Jol wil in dat geval echter drie a vier spelers aantrekken: een spits, een rechtsbuiten en een rechtsback.

http://www.nu.nl/sport/2295649/el-h...d-bij-ajax.html

Met de transfergelden van Van der Wiel alleen, komt men dus nog niet echt ver. Stekelenburg en Suarez moeten ook verkocht worden, wil Ajax echt iets te besteden hebben.
Poldertukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 12:55   #55
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
ajax moet niet zo de huid verkopen voor de beer.....
Spelers de kop gek maken met de voorwaarde als er spelers verkocht worden....lekker voor de sfeer bij clubs waar ze willen shoppen
Oud 19-07-2010, 13:04   #56
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Tiroler

Het is wel erg naïef als hij gedacht zou hebben dat Suárez nog meer dan één seizoen in Amsterdam zou spelen. Het is sowieso een wonder dat die daar nog voetbalt. En je kunt wel spelers aan hun contract willen houden, maar als er een grote zak geld voorbijkomt, dan zal iedere club vroeg of laat een speler verkopen. Gevalletje kosten-baten-analyse. Van der Wiel gaat misschien relatief vroeg weg, maar Pantelic' vertrek was ingecalculeerd, Rommedahl is niet echt meer een jong talent te noemen, Emmanuelson heeft nog geen andere club. En met Vermeer heb je een heel redelijke vervanger voor Stekelenburg achter de hand. Nog afgezien van het feit dat Van der Wiel en Suárez een hele bom duiten opbrengen die, bij verantwoorde scouting, goede vervangers kunnen opleveren, dan vind ik dat Martin Jol gewoon veel te vroeg de handdoek in de ring gooit. In het eerste jaar bouw je aan een team, de successen komen daarna pas.
Oud 19-07-2010, 13:09   #57
Mrkela'76
FCT ' 82
Mrkela'76's Avatar

Stadion:29
'VfL Wolfsburg bijna akkoord over huur Jeffrey Bruma'

Het lijkt erop dat Jeffrey Bruma komend seizoen zijn minuten maakt in de Bundesliga. De Chelsea-verdediger staat op het punt een huurovereenkomst te tekenen bij VfL Wolfsburg. Steve McClaren krijgt zo zijn gewenste versterking in de laatste linie, schrijft The Mirror.

De jeugdinternational van Nederland werd al eerder gelinkt aan een samenwerking met McClaren. Als trainer van FC Twente wilde de Engelsman Bruma ook al hebben. Chelsea wilde destijds echter niets van een verhuur van het 18-jarige talent weten.

De verwachtingen van onze landgenoot zijn hooggespannen in Londen. De club verwacht dat Bruma na een verhuurperiode het volgende seizoen de kans krijgt om door te breken. Het jeugdproduct van Feyenoord wordt gezien als een van de grootste talenten van Chelsea in jaren.

voetbalcentraal...
Oud 19-07-2010, 13:17   #58
Olnzel
Red is my Color
Olnzel's Avatar

Stadion:122
Citaat:
In het eerste jaar bouw je aan een team, de successen komen daarna pas.

Voorbeeld McLaren bij ons...
Oud 19-07-2010, 13:53   #59
Poldertukker
Registered User

Citaat:
Het is wel erg naïef als hij gedacht zou hebben dat Suárez nog meer dan één seizoen in Amsterdam zou spelen. Het is sowieso een wonder dat die daar nog voetbalt. En je kunt wel spelers aan hun contract willen houden, maar als er een grote zak geld voorbijkomt, dan zal iedere club vroeg of laat een speler verkopen. Gevalletje kosten-baten-analyse. Van der Wiel gaat misschien relatief vroeg weg, maar Pantelic' vertrek was ingecalculeerd, Rommedahl is niet echt meer een jong talent te noemen, Emmanuelson heeft nog geen andere club. En met Vermeer heb je een heel redelijke vervanger voor Stekelenburg achter de hand. Nog afgezien van het feit dat Van der Wiel en Suárez een hele bom duiten opbrengen die, bij verantwoorde scouting, goede vervangers kunnen opleveren, dan vind ik dat Martin Jol gewoon veel te vroeg de handdoek in de ring gooit. In het eerste jaar bouw je aan een team, de successen komen daarna pas.

Stekelenburg, Van de Wiel en Suárez leveren Ajax zo'n 60 miljoen op. Stel dat de helft daarvan in nieuwe spelers mag worden geïnvesteerd, dan kom je volgens mij een heel eind. El Hamdaoui, Dembele, Stam, eventueel Koevermans voor de breedte en Vorm of Velthuijzen als nieuwe doelverdediger om de concurrentie met Vermeer aan te gaan. Verder loopt er nog genoeg rond in het tweede en de jeugd om een heel fatsoenlijke selectie te vormen.
Poldertukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 14:00   #60
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Hamburger SV hoopt te kunnen profiteren van de geplande zomeropruiming bij Juventus. De Noord-Duitsers zijn nog druk bezig met het zoeken van versterkingen en willen Diego, Zdenek Grygera en Christian Poulsen best overnemen van De Oude Dame. Juve wil op haar beurt Eljero Elia en Marcel Jansen aantrekken, waardoor er wordt nagedacht over een ruildeal tussen de twee clubs. (Kicker)

Bron: Voetbalzone.nl / In de wandelgangen

Ik weet dat het niet betrouwbaar is, maar ik wou het toch even melden vind het wel opvallend..

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Chattopic passie1985 Stamtafel | Chit-chat 1680 08-08-2011 18:37
De rest van het voetbalnieuws - deel 3 Arjan Voetbal Nationaal | Internationaal 4441 17-07-2010 13:15
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
De rest van het voetbalnieuws - deel 2 ARJAN Voetbal Nationaal | Internationaal 960 25-03-2009 22:53
De rest van het voetbalnieuws Erwin Voetbal Nationaal | Internationaal 4342 12-01-2009 11:44