Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 19-07-2010, 14:01   #61
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Poldertukker
Stekelenburg, Van de Wiel en Suárez leveren Ajax zo'n 60 miljoen op. Stel dat de helft daarvan in nieuwe spelers mag worden geïnvesteerd, dan kom je volgens mij een heel eind. El Hamdaoui, Dembele, Stam, eventueel Koevermans voor de breedte en Vorm of Velthuijzen als nieuwe doelverdediger om de concurrentie met Vermeer aan te gaan. Verder loopt er nog genoeg rond in het tweede en de jeugd om een heel fatsoenlijke selectie te vormen.

Al die fatsoenlijke spelers moeten samen ook nog kunnen funktioneren.
En daarvoor heb je wel een beetje een kundige trainer nodig.

Ik zeg: Gunder Bengsston en Pim Verbeek.
P.Zonnebloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 14:04   #62
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Wouter-FCT
Hamburger SV hoopt te kunnen profiteren van de geplande zomeropruiming bij Juventus. De Noord-Duitsers zijn nog druk bezig met het zoeken van versterkingen en willen Diego, Zdenek Grygera en Christian Poulsen best overnemen van De Oude Dame. Juve wil op haar beurt Eljero Elia en Marcel Jansen aantrekken, waardoor er wordt nagedacht over een ruildeal tussen de twee clubs. (Kicker)

Bron: Voetbalzone.nl / In de wandelgangen

Ik weet dat het niet betrouwbaar is, maar ik wou het toch even melden vind het wel opvallend..

Krijgen wij nog wel geld dan als ze spelers gaan ruilen?? Of krijgen wij 15-20% van die speler die zij er voor terug krijgen??
Oud 19-07-2010, 14:04   #63
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Hmmm..... bij een ruil krijgen we géén deel van de transfersom ??
Of hoe zit dat ?
Oud 19-07-2010, 14:06   #64
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Stadion:316
Citaat:
Origineel gepost door P.Zonnebloem
Hmmm..... bij een ruil krijgen we géén deel van de transfersom? Of hoe zit dat ?

Ik weet het niet, als dit rondkomt word het vervolgd. Neem toch aan dat we een deel krijgen, maar bij een spelersruil weet ik niet waarvan we het moeten krijgen?
Oud 19-07-2010, 14:20   #65
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Hangt er dus vanaf of het een ruil met gesloten beurzen is...
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 14:24   #66
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever

Ja, hoop dat we er nog iets van krijgen.. Hoeveel % krijgen we eigenlijk bij een transfer van Eljero Elia?
Oud 19-07-2010, 15:15   #67
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Dus we krijgen een stukje Grygera, Diego en Poulsen ervoor terug?
Oud 19-07-2010, 15:20   #68
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Enrico

Ja, de hersenen van Diego, het linkerbeen van Poulsen en het rechterbeen van Grygera.
Oud 19-07-2010, 15:34   #69
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door P.Zonnebloem
Ja, de hersenen van Diego, het linkerbeen van Poulsen en het rechterbeen van Grygera.

Die mogen ze van mij wel in de kop van Javadov pompen als hij dan ook zo begint te voetballen!
Enschede!!
ZenderenFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 16:12   #70
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:

Euuh.. Nee?

Ik bedoel of we er nog geld van krijgen. Denk dat Juventus nog wel wat bij moet betalen.. Maar als jij lollig wilt doen, succes!

En dan nog wat anders.. Ik denk dat het helemaal niet rond komt. Elia en Juventus?! Lijkt me geen goede combinatie..
Oud 19-07-2010, 16:13   #71
Henkie Penkie
Master Spanker
Henkie Penkie's Avatar

Stadion:121
Van Gaal tevreden over Bayern-selectie

AMSTERDAM - Louis van gaal is tevreden over de selectie die hij voor komend seizoen tot zijn beschikking heeft bij Bayern München. „Ik heb de spelers die nodig zijn”, zegt hij in de Süddeutsche Zeitung. „We moeten wellicht nog een aantal spelers verkopen. Ik heb genoeg aan 22 man.”

Louis van Gaal kijkt tijdens de training naar de Argentijnse middenvelder Jose Ernesto Sosa. Foto: AFP Hoewel de selectie nu 25 voetballers telt, is een nieuwe aankoop ook nog mogelijk. Ajacied en international Gregory van der Wiel zou nadrukkelijk in beeld zijn bij de Duitse landskampioen en finalist van de Champions League. „Zomaar een speler kopen is niet de bedoeling. Hij moet passen in mijn totaalvisie. Ook de prijs is van belang. Voor een linksback betaal ik geen 30 miljoen euro. En ook geen 15 miljoen”, aldus Van Gaal.

Bron: Telegraaf
Henkie Penkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 16:37   #72
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Henkie Penkie
Van Gaal tevreden over Bayern-selectie

AMSTERDAM - Louis van gaal is tevreden over de selectie die hij voor komend seizoen tot zijn beschikking heeft bij Bayern München. „Ik heb de spelers die nodig zijn”, zegt hij in de Süddeutsche Zeitung. „We moeten wellicht nog een aantal spelers verkopen. Ik heb genoeg aan 22 man.”

Louis van Gaal kijkt tijdens de training naar de Argentijnse middenvelder Jose Ernesto Sosa. Foto: AFP Hoewel de selectie nu 25 voetballers telt, is een nieuwe aankoop ook nog mogelijk. Ajacied en international Gregory van der Wiel zou nadrukkelijk in beeld zijn bij de Duitse landskampioen en finalist van de Champions League. „Zomaar een speler kopen is niet de bedoeling. Hij moet passen in mijn totaalvisie. Ook de prijs is van belang. Voor een linksback betaal ik geen 30 miljoen euro. En ook geen 15 miljoen”, aldus Van Gaal.

Bron: Telegraaf

Van der Wiel is rechtsback
Oud 19-07-2010, 16:44   #73
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Mrkela'76
'VfL Wolfsburg bijna akkoord over huur Jeffrey Bruma'

Het lijkt erop dat Jeffrey Bruma komend seizoen zijn minuten maakt in de Bundesliga. De Chelsea-verdediger staat op het punt een huurovereenkomst te tekenen bij VfL Wolfsburg. Steve McClaren krijgt zo zijn gewenste versterking in de laatste linie, schrijft The Mirror.

De jeugdinternational van Nederland werd al eerder gelinkt aan een samenwerking met McClaren. Als trainer van FC Twente wilde de Engelsman Bruma ook al hebben. Chelsea wilde destijds echter niets van een verhuur van het 18-jarige talent weten.

De verwachtingen van onze landgenoot zijn hooggespannen in Londen. De club verwacht dat Bruma na een verhuurperiode het volgende seizoen de kans krijgt om door te breken. Het jeugdproduct van Feyenoord wordt gezien als een van de grootste talenten van Chelsea in jaren.

Bron: Voetbalcentraal...

Jammer voor McClaren maar lees net op Voetbalprimeur.nl;

'Wolfsburg kan streep zetten door komst Bruma'

Steve McClaren hoeft niet langer te hopen op de komst van Jeffrey Bruma naar VfL Wolfsburg. De jonge verdediger blijft sowieso tot aan de winterstop bij Chelsea, zo vertelde hij aan RTV Rijnmond.

Diverse Engelse en Duitse media maakte maandag melding van de interesse van McClaren in de komst van Bruma. De Nederlandse verdediger heeft de regionale omroep RTV Rijnmond echter laten weten dat van een verhuur de komende maanden geen sprake is omdat Chelsea hem liever niet ziet vertrekken.

Mocht het over een paar maanden voor de ontwikkeling van Bruma beter zijn om ergens anders aan speelminuten toe te komen, gaat Chelsea alsnog kijken of er de mogelijkheid is voor een vertrek op huurbasis. Naast Wolfsburg toonde eerder FC Twente al interesse in de jeugdinternational, die vorig seizoen zijn debuut maakte in de hoofdmacht van de Engelse topclub.

De Rotterdammer kwam in de afgelopen jaargang tot twee invalbeurten onder trainer Carlo Ancelotti. Dit seizoen behoort Bruma vanaf de voorbereiding tot de eerste selectie. Voormalig PSV'er Alex liet zich kort geleden nog positief uit over de achttienjarige verdediger.
Oud 19-07-2010, 17:17   #74
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:

Hangt er denk ik vanaf wat er in het contract staat tussen HSV en Twente. Ik neem aan dat er een passage over een ruil is meegenomen, zo niet heeft Joop weer wat geleerd
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 17:19   #75
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Hangt er denk ik vanaf wat er in het contract staat tussen HSV en Twente. Ik neem aan dat er een passage over een ruil is meegenomen, zo niet heeft Joop weer wat geleerd

Ik was niet bij de contract bespreking tussen Twente en HSV. Maar het zou mooi zijn als we indien Elia naar Juventus of naar een andere club vertrekt door een spelersruil Twente er nog wat centen voor krijgt!
Oud 19-07-2010, 17:57   #76
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen

Je zou dus gewoon moeten zeggen dat je een percentage krijgt van de waarde die hij op dat moment vertegenwoordigt.
Dus als je hem ruilt tegen 2 spelers die eigenlijk 15 miljoen hadden moeten kosten betaals HSV niks aan die club maar krijgen wij 15% van die 15 miljoen mee want dat is de waarde die hij vertegenwoordigt.
Oud 19-07-2010, 17:57   #77
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:
Ik bedoel of we er nog geld van krijgen. Denk dat Juventus nog wel wat bij moet betalen.. Maar als jij lollig wilt doen, succes!

Wil helemaal niet lollig tegen jou doen, vraag me precies hetzelfde af als jij maar omschrijf het alleen iets anders!
Oud 19-07-2010, 19:15   #78
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Wil helemaal niet lollig tegen jou doen, vraag me precies hetzelfde af als jij maar omschrijf het alleen iets anders!

Oke, top dan!

Trouwens las net volgens mij op Voetbalprimeur.nl dat er morgen iets van Martin Jol bekend werd, ik dacht een persconferentie van Ajax.. Hoop dat hij gaat!

'Fulham maakt morgen aanstelling Martin Jol bekend'

Martin Jol lijkt Ajax definitief te verlaten. Het Engelse The Sun weet te melden dat de oefenmeester morgen wordt aangesteld als de vervanger van Roy Hodgson, die vertrok naar Liverpool. Hierdoor lijken de Amsterdammers wederom op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.

Laatst aangepast door Wouter-FCT : 19-07-2010 om 19:18.
Wouter-FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 20:41   #79
blekki
Registered User

Stadion:109
Citaat:
Oke, top dan!

Trouwens las net volgens mij op Voetbalprimeur.nl dat er morgen iets van Martin Jol bekend werd, ik dacht een persconferentie van Ajax.. Hoop dat hij gaat!

'Fulham maakt morgen aanstelling Martin Jol bekend'

Martin Jol lijkt Ajax definitief te verlaten. Het Engelse The Sun weet te melden dat de oefenmeester morgen wordt aangesteld als de vervanger van Roy Hodgson, die vertrok naar Liverpool. Hierdoor lijken de Amsterdammers wederom op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.

De reacties van de Ajax-supporters, dat is pas echt genieten!!
blekki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 20:50   #80
arno
FC Twente B2

Oud 19-07-2010, 21:04   #81
Wouter-FCT
Trots op Twente!
Wouter-FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door blekki
De reacties van de Ajax-supporters, dat is pas echt genieten!!

Inderdaad, maar dat is altijd genieten als er tegenslagen zijn daar in Amsterdam.. Heerlijk!
Oud 19-07-2010, 21:27   #82
Jordy
ULTRAS VAK-P
Jordy's Avatar

Stadion:P
Citaat:
Inderdaad, maar dat is altijd genieten als er tegenslagen zijn daar in Amsterdam.. Heerlijk!

Man, geniet toch eens van je eigen club ipv altijd dat gewijs naar Ajax.
Oud 19-07-2010, 21:29   #83
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jordy

Er is blijkbaar toch nog sprake van jaloezie/afgunst, anders valt die houding ten opzichte van Ajax niet te verklaren.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 21:34   #84
psies
Registered User

Stadion:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/849-71.php

Heerlijk lezen dit..

van der wiel weg, Suarez MOET verkocht worden.. Jol waarschijnlijk weg..
HAHAHA iedereen verlaat het zinkend schip wat Ajax heet.
Oud 19-07-2010, 22:14   #85
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Er is blijkbaar toch nog sprake van jaloezie/afgunst, anders valt die houding ten opzichte van Ajax niet te verklaren.

heeft daar niks mee te maken.....als club hebben ze jarenlang een dusdanige arrogantie gehad waardoor heel Nederland er hartelijk om kan lachen nu dat kaartenhuis instort.

Zelfde zie je hier met Wilde Marcel. Bult blabla. Overtuigd van zijn gelijk dat Koster hier trainer zou worden. Elke andere informatie zou kolder zijn en toen uiteindelijk bleek hoe mis hij het had het lachertje van het forum. Kerel kan hier geen woord meer zeggen en er wordt al naar zijn onzin verwezen.

Als je hoog van de toren blaast moet je niet raar opkijken als anderen je terug pakken als je er dik naast zit.
Oud 19-07-2010, 22:39   #86
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door mdewals
heeft daar niks mee te maken.....als club hebben ze jarenlang een dusdanige arrogantie gehad waardoor heel Nederland er hartelijk om kan lachen nu dat kaartenhuis instort.

Zelfde zie je hier met Wilde Marcel. Bult blabla. Overtuigd van zijn gelijk dat Koster hier trainer zou worden. Elke andere informatie zou kolder zijn en toen uiteindelijk bleek hoe mis hij het had het lachertje van het forum. Kerel kan hier geen woord meer zeggen en er wordt al naar zijn onzin verwezen.

Als je hoog van de toren blaast moet je niet raar opkijken als anderen je terug pakken als je er dik naast zit.

De focus ligt bij momenten gewoon meer op Ajax dan op onze eigen club. En dat vind ik raar. PSV heeft ons bijv. ook genoeg geflikt de laatste tijd, en is ook een directe concurrent. Feyenoord en Grunn liggen hier historisch gezien ook slecht, maar lees je ook weinig over. Zo gauw het woordje Ajax valt kun je echter zo drie pagina's verder scrollen want veel meer dan anti-teksten komt er dan niet uit. Bovendien wordt elke scheet die een Ajacied laat hier op het forum vermeld. De gemiddelde Twente-supporter meet zich dus blijkbaar wel degelijk aan het grote Ajax.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-07-2010, 23:07   #87
DRUGHI
noi non ti lasceremo mai
DRUGHI's Avatar

Stadion:29
http://www.bild.de/BILD/sport/fussb...ellig-jeck.html

Sex-Gutscheine beim Köln-Spiel

Während der Partie Köln gegen Fenerbahce verteilten zwei locker gekleidete Damen ganz ungeniert Gutscheine im Wert von jeweils 30 Euro für einen Sauna-Klub in Köln!

DRUGHI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 01:49   #88
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Wat een geldwolf is die Jol toch ook... hij gaat Cootje achterna. Hij ziet te weinig uitdaging om van Ajax weer een goeddraaiend team te maken. Wil klaarblijkelijk geen Champions League voetballen, maar liever geld verdienen. Idioot.

Tsja, over Co gesproken.Zag hem gisteren met het Olympisch elftal van Quatar tegen Tubantia.
Wat een drama is dat zeg.
Daar is geen eer aan te behalen, die doet het echt voor het geld.

Tubantia won die wedstrijd trouwens.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 01:50   #89
DirkZz
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jordy

Kan ook beide he
DirkZz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-07-2010, 08:42   #90
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
"Jol wil bij Ajax blijven", aldus de Telegraaf.

Terwijl de pers zich gisteren bij de slagboom van de ArenA verzamelde, werd er in de kantoren van het stadion druk overlegd met financieel directeur Jeroen Slop, waarbij algemeen directeur Rik van den Boog op zijn vakantieadres in Italië telefonisch op de hoogte werd gehouden.
De uiteindelijke oplossing was dat Jol toch een (goedkope of transfervrije) spits en rechtsbuiten mag aantrekken. Als Van der Wiel, Maarten Stekelenburg of Luis Suarez vertrekt, zullen er ook vervangers komen. Voor de rechtsbuitenpositie heeft de trainer de ex-Ajacieden Daniël de Ridder en Tom de Mul op het oog.
Ook de spits zou nog voor de voorronde van de Champions League - volgende week tegen PAOK Saloniki - moeten worden gepresenteerd.
Het enige wat nog tot een vertrek van Jol zou kunnen leiden, is dat de raad van commissarissen onder leiding van Uri Coronel de oplossing torpedeert.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Chattopic passie1985 Stamtafel | Chit-chat 1680 08-08-2011 18:37
De rest van het voetbalnieuws - deel 3 Arjan Voetbal Nationaal | Internationaal 4441 17-07-2010 13:15
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
De rest van het voetbalnieuws - deel 2 ARJAN Voetbal Nationaal | Internationaal 960 25-03-2009 22:53
De rest van het voetbalnieuws Erwin Voetbal Nationaal | Internationaal 4342 12-01-2009 11:44