"Mijn gevoel zegt dat ik hier nog niet klaar ben."
"Aan de ene kant is het geen verrassing, aan de andere kant wel"
"Er is wel veel gebeurd, maar ik denk dat het vooral de laatste twee, drie weken echt heeft gespeeld."
"Ik heb met heel veel mensen gesproken, ook met teamgenoten die vroeger zo’n keuze hebben gemaakt"
"Die zeggen dan wat wel goed is en wat niet goed is. Zelf schrijf ik ook op wat voordelen en nadelen kunnen zijn. Uiteindelijk ga ik toch op mijn gevoel af en mijn gevoel zegt dat ik hier nog niet klaar ben. Dus ik ben er nog."
"Ik praat hier heel veel met 'Rambo' over. We hebben veel contact. Ik vind het fijn dat een ervaren jongen tips geeft over wat goed kan zijn en wat niet. Maar uiteindelijk heb ik wel zelf de keuze gemaakt."
"Als ik naar een bepaalde club zou gaan, zou ik natuurlijk op mezelf moeten"
"Dat zijn zeker dingen waar ik over na heb gedacht. Ik heb het gevoel dat het nog iets te vroeg was."
"Ik hoop nog één, twee of misschien drie jaar hier mooi aan het spelen te komen in mijn eigen omgeving, met de fans. En natuurlijk Europees voetbal te halen."
"Dat maakt het wel moeilijk. PSV is een topclub in Nederland, misschien wel de beste. En Eintracht is gewoon een goede club in de Bundesliga."
"Mijn gevoel zei dat ik hier moest blijven. Dus ik hoop er een mooi jaar van te maken."
"Ik denk dat we genoeg tijd hebben om ons goed voor te bereiden. Als wij de goede energie hebben en de goede vorm te pakken, maken we gewoon kans"